welkom!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik speel in X.283
Ben nog niet lid van de FED
en DFMS staat voor Dutchfootballmanagersite
Tsssssssssk... Het lijkt wel een plaag... Die neuzen hiero danquote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef The_Hives het volgende:
Weer een Ajacied bij Fok!Hattrick.
tip: let niet op SuperWeber
tip: koop niet in het wilde weg, maar lees eerst veel over trainen. trainen is belangrijker dan snel succes.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz speel een saaie wedstrijd tot nu toe. Wel 3 aankopen gedaan deze week waarvan er 2 spelen, de andere kreeg auw tijdens de oefen match van deze week
Wij hebben scheit aan de rest, wij Joden verspreiden ons sneller dan de paardenpest!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssk... Het lijkt wel een plaag... Die neuzen hiero dan
I know, 3 jaar geleden heb ik toen zo m'n team omzeep geholpen. Maar deze heb ik gehaald voor de breedtequote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tip: koop niet in het wilde weg, maar lees eerst veel over trainen. trainen is belangrijker dan snel succes.
Waarom speciaal voor mij?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef The_Hives het volgende:
ik kom net op 1-3. Voor Uddel: ik sta dus achter
-edit-
2-3
Oke, straks Mirc weer is downen danquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
iig binnen een dag.
Trouwens voor livecommentaar op je wedstrijd hebben we op irc: #fokhattrick
Andere methoden werken ook gelijk hoor, betalen moet iets later..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik betaal altijd per creditcard en dat werkt gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |