quote:Op zondag 12 juni 2005 12:57 schreef The_Hives het volgende:
waarom heeft Timmy dan al een paar weken op rij een goede pull
4 of 5 verdedigers met een beetje hoog passen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer kan je ook alweer het beste counteren? Met welke opstelling zg maar..
4-4-2 is altijd uitstekend, ik speel ook altijd 3-5-2, maar 4-4-2 is altijd uitstekend bij iedereenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Kan ik niet met 3-5-2 gaan counteren. Andere opstellingen zijn bij mij slecht.
Als je een klein beetje geld hebt, koop wat verdedigers met minimaal matig passen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan ga ik dat doen. Want anders verlies ik zowiezo
alleen passen verdedigers telt... en verdedigen van verdedigers telt ook nog eens helft mee...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als je een klein beetje geld hebt, koop wat verdedigers met minimaal matig passen.
Ik ben benieuwd wat ik haal met counteraanval, heb nu één verdediger met goed passen, 3 met matig passen, alle 4 hebben ze goed verdedigen. Twee inner mids, één met redelijk passen, één met goed, één vleugelspeler met redelijk passen en één aanvaller met redelijk passen.
Ik hoop op het beste
Ja, I know, voor de tactiekvaardigheid telt alleen passen verdedigers mee, maar er was toch ook iets met passen van middenvelders en aanvallers?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
alleen passen verdedigers telt... en verdedigen van verdedigers telt ook nog eens helft mee...
ja vraag dat soort bijstats nonsense aan mij, je maakt het me nu wel heel makkelijk om bijstats af te kraken he, waar is de uitdaging nog?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ja, I know, voor de tactiekvaardigheid telt alleen passen verdedigers mee, maar er was toch ook iets met passen van middenvelders en aanvallers?
Dat was toch ook ergens goed voor?
Ik snap die zin niet.. kun je hem herschrijven in makkelijk Nederlands?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja vraag dat soort bijstats nonsense aan mij, je maakt het me nu wel heel makkelijk om bijstats af te kraken he, waar is de uitdaging nog?
"jip en janneke gingen fietsen, knap zei de band...."quote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet.. kun je hem herschrijven in makkelijk Nederlands?
Maar dan het verhaaltje dat je net vertelde..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
"jip en janneke gingen fietsen, knap zei de band...."
zo jip en janneke-taal genoeg?
Dat was het verhaaltje wat ie net vertelde...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:27 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar dan het verhaaltje dat je net vertelde..
Hm.. ok..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat was het verhaaltje wat ie net vertelde...
Ik sta 1-1, in een poging te counteren..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef The_Hives het volgende:
Voor het eerst uitverkocht huis vandaag sinds ik uitgebreid heb. Sta wel 2-0 achter
beter dan maar 20k man krijgen in een stadion van 70kquote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef Uddel het volgende:
M'n 3 wedstrijden oude stadion zit op 11 supporters na alweer helemaal vol.. ik wist het al wel dattie niet groot genoeg was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |