Nok eens met die ongeinquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef cultheld het volgende:
Wat een arrogante kop heeft die Maduro toch.
Nou ja, tis niet echt mooi voetbal, maar 0-1 is niet zooooo slecht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef kavorka het volgende:
Wat een drama, jood van basten mag oprotten met zijn leugens..
even een repost uit het dichte topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Noca het volgende:
Allemachtig zeg, ik begin met af te vragen of van Basten deze jongens wel goed kan laten voetballen, want dat is toch wat hij pretendeerde te gaan doen.
De Jong heeft ook weinig laten zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef twi het volgende:
Onbegrijpelijk dat Landzaat blijft staan.
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef kavorka het volgende:
Wat een drama, jood van basten mag oprotten met zijn leugens..
Sta ik niet in jouw fokblock?quote:
B.A.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
Uit welk leger des heils kamp heeft die viromenko ofzo z'n kapsel vandaan?
quote:
Hij is vandaag kut,twiquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Welke hond nog zegt dat Heitinga slecht speelt geef ik een doodschop. Hij moet alle troep van Melchiet opruimen.
Heitinga speelt niet best. Verdedigen doet ie nog enigszins, maar inleveren nog veel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Welke hond nog zegt dat Heitinga slecht speelt geef ik een doodschop. Hij moet alle troep van Melchiet opruimen.
Ik zal wel heel dom zijn, maar wie iz da?quote:
Onderschat de Finse Q niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef WaStEd het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar snapt Poelman de Q klank niet ?
Het is Koekie en niet Goetsjie...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch voorstaan, hoe doet Ruud het toch
Het is gewoon dramatischquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Het is echt niet best dit hoor.
Is altijd.. Als Robben een leuke wedstrijd voetbalt krijgt ie de wedstrijd daarna 4 man bij zich... de truc is daar gebruik van te maken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef BB-King het volgende:
Robben speelt ook niet bepaald en goede wedstrijd.... waar blijft Van Persie??
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar wie iz da?
Bedankt maar toch maar nietquote:
1-1 duurt niet lang meer..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Skwish het volgende:
"Gio"![]()
knvb teveel naar Barca gekeken ofzo?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja dan moet je Van Persie er maar in laten komen...
Ja. da kennik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Niet bekend met de TV-serie The A-Team ?
HIj levert in bij Landzaat inderdaad, dat staat ongeveer gelijk aan de bal aan de tegenstander gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heitinga speelt niet best. Verdedigen doet ie nog enigszins, maar inleveren nog veel meer.
Idd. Maar laten we het niet hopen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
De verdiende gelijkmaker voor de Finnen hangt in de lucht.
Die sterke man, met al die kettingen en ringen. Dat is B.A. (Baracus) oftewel Mr.T (in het dagelijks leven)quote:
Dan is het niet verdiend.. NL elftal remember.... niet objectief zijn.. dat is Poelman ook niet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
De verdiende gelijkmaker voor de Finnen hangt in de lucht.
Ja tjakka we laten nu van bommel langskomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef cultheld het volgende:
Marco zet je bril eens af.
Slechter ook niet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:31 schreef du_ke het volgende:
Helaas.
Sterker is het middenveld er zonder Van Bommel ook niet op geworden.
Nee, terecht. Van Nistelrooij stond gewoon buitenspel. Goed gezien van de grensrechter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Onterecht?
Tuurlijk.... gelijk is geen BSquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:32 schreef Chadi het volgende:
Was dus wel buitenspel.
Je bent dan de enige die het goed gezien heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, terecht. Van Nistelrooij stond gewoon buitenspel. Goed gezien van de grensrechter.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, terecht. Van Nistelrooij stond gewoon buitenspel. Goed gezien van de grensrechter.
Nou vind het niet bijster goed vandaag het middenveld wordt grotendels overgeslagenquote:
Nee hij stond niet gelijk maar buitenspel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef erikh het volgende:
[..]
Je bent dan de enige die het goed gezien heeft.
Hij stond op het moment van de vrije trap toch echt gelijk met de verdediging van de finnen
quote:
Het was wel buitenspel, verder heb je wel gelijk. Die arbiter is niet veel, consequent is hij al helemaal niet. Dit was overigens ook buitenspel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een grafmongool is die scheids zeg... Beuken, schoppen, gevaarlijk spel... alles mag...
En die grensrechters zijn helemaal mongolen.
heb e rniet goed op gelet maar leek er wel opquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:34 schreef kavorka het volgende:
Persie buitenspel
Van Nistelrooij stond buitenspel inderdaad. De 0-2 was ook buitenspel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij stond niet gelijk maar buitenspel!
Deze telt wel!
Zoals tot nu toe steeds.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Roze kaart invoeren voor slechte kapsels.
Precies. Dit was dus een goedmakertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef Skwish het volgende:
Die goal van Van Nistelrooy was een zuiver doelpunt![]()
Ik weet het niet hoor (die eerste) een camera 20 meter achter de buitenspellijn schiet niet ech topquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was wel buitenspel, verder heb je wel gelijk. Die arbiter is niet veel, consequent is hij al helemaal niet. Dit was overigens ook buitenspel.
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waardeloos arbitraal trio. Anders laat de volgende keer iemand uit Brits-Guyana fluiten ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef WaStEd het volgende:
Scheidsrechter schrijgt nu in z'n boekje GIO, en denkt... is dat geen luchtje van Armani ?
join the club maar van Persie lijkt een zeer positieve inbreng te zijn op dit momentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wedstrijd, kan er ook niet echt enthousiast van worden.
De leukste wedstrijden zijn als NL klote speelt en ze winnen.. vooral als het ergens om gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wedstrijd, kan er ook niet echt enthousiast van worden.
Het blijft een belangrijke zege!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Het Nederlandse scheidsrechterskorps stelt niet zoveel voor. Op het WK is het ook niet altijd een feest. Moreno en Prendergast bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou tot nu toe heb ik geen voetbal gezien wat hij belooft heeft.
Zoveel finnen hebben we nou ook weer niet gehad.... en PSV heeft de beste volgend seizoenquote:
Alsof doelsaldo gaat boeien, het gaat gewoon om de uitslag tussen de Tsjechen en ons.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef kavorka het volgende:
Doelsaldo boeit niet, die tsjechen halen wij nooit meer in qua doelsaldo. Zij rollen de dwergen tenminste wel op.
Mag deze mongool naar het WK?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.
Ik zie ons uit ook gewoon winnen grappig genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef frenkck het volgende:
[..]
Alsof doelsaldo gaat boeien, het gaat gewoon om de uitslag tussen de Tsjechen en ons.
Weet je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef kavorka het volgende:
Doelsaldo boeit niet, die tsjechen halen wij nooit meer in qua doelsaldo. Zij rollen de dwergen tenminste wel op.
Tsjechië krijgt nog maar 1 'makkie'.quote:Tsjechië moet nog tegen:
Macedonië (thuis)
Roemenië (uit)
Armenië (thuis)
Nederland (thuis)
Finland (uit)
En Nederland:
Finland (uit)
Armenië (uit)
Andorra (thuis)
Tsjechië (uit)
Macedonië (thuis)
Als clown Moreno mag fluiten op 'n WK en die rare Prendergast dan past deze ook wel bij dat rariteitenkabinet.quote:
Uiteraard. Ik zit ook niet te genieten. Maar Marco boekt wel de resultaten. Eerst kwalificeren en dan bouwen aan het team dat met goed spel wereldkampioen wordtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar k blijf natuurlijk wel zeuren over het slechte spel
Zou leuk zijn maar als ze met baggerspel ook wereldkampioen worden hoor je mij toch echt niet klagen aan het einde hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit ook niet te genieten. Maar Marco boekt wel de resultaten. Eerst kwalificeren en dan bouwen aan het team dat met goed spel wereldkampioen wordt
Dat is het enige wat positief is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.
Hij weet gewoon wanneer hij zich niet moet inspannenquote:
En zo is hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Slecht spelen en toch dik winnen, dat doen weinigen ons na
Zo kan je wel WK worden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Slecht spelen en toch dik winnen, dat doen weinigen ons na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |