Precies. Dit was dus een goedmakertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef Skwish het volgende:
Die goal van Van Nistelrooy was een zuiver doelpunt![]()
Ik weet het niet hoor (die eerste) een camera 20 meter achter de buitenspellijn schiet niet ech topquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was wel buitenspel, verder heb je wel gelijk. Die arbiter is niet veel, consequent is hij al helemaal niet. Dit was overigens ook buitenspel.
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waardeloos arbitraal trio. Anders laat de volgende keer iemand uit Brits-Guyana fluiten ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef WaStEd het volgende:
Scheidsrechter schrijgt nu in z'n boekje GIO, en denkt... is dat geen luchtje van Armani ?
join the club maar van Persie lijkt een zeer positieve inbreng te zijn op dit momentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wedstrijd, kan er ook niet echt enthousiast van worden.
De leukste wedstrijden zijn als NL klote speelt en ze winnen.. vooral als het ergens om gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het niet zo'n leuke wedstrijd, kan er ook niet echt enthousiast van worden.
Het blijft een belangrijke zege!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef R_ON het volgende:
Het Nederlandse scheidsrechterskorps stelt niet zoveel voor. Op het WK is het ook niet altijd een feest. Moreno en Prendergast bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou tot nu toe heb ik geen voetbal gezien wat hij belooft heeft.
Zoveel finnen hebben we nou ook weer niet gehad.... en PSV heeft de beste volgend seizoenquote:
Alsof doelsaldo gaat boeien, het gaat gewoon om de uitslag tussen de Tsjechen en ons.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef kavorka het volgende:
Doelsaldo boeit niet, die tsjechen halen wij nooit meer in qua doelsaldo. Zij rollen de dwergen tenminste wel op.
Mag deze mongool naar het WK?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze scheids mag dus wel naar het WK, daar waar Nederland er geen 1 levert.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.
Ik zie ons uit ook gewoon winnen grappig genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef frenkck het volgende:
[..]
Alsof doelsaldo gaat boeien, het gaat gewoon om de uitslag tussen de Tsjechen en ons.
Weet je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef kavorka het volgende:
Doelsaldo boeit niet, die tsjechen halen wij nooit meer in qua doelsaldo. Zij rollen de dwergen tenminste wel op.
Tsjechië krijgt nog maar 1 'makkie'.quote:Tsjechië moet nog tegen:
Macedonië (thuis)
Roemenië (uit)
Armenië (thuis)
Nederland (thuis)
Finland (uit)
En Nederland:
Finland (uit)
Armenië (uit)
Andorra (thuis)
Tsjechië (uit)
Macedonië (thuis)
Als clown Moreno mag fluiten op 'n WK en die rare Prendergast dan past deze ook wel bij dat rariteitenkabinet.quote:
Uiteraard. Ik zit ook niet te genieten. Maar Marco boekt wel de resultaten. Eerst kwalificeren en dan bouwen aan het team dat met goed spel wereldkampioen wordtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar k blijf natuurlijk wel zeuren over het slechte spel
Zou leuk zijn maar als ze met baggerspel ook wereldkampioen worden hoor je mij toch echt niet klagen aan het einde hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit ook niet te genieten. Maar Marco boekt wel de resultaten. Eerst kwalificeren en dan bouwen aan het team dat met goed spel wereldkampioen wordt
Dat is het enige wat positief is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het resultaat nu iets belangrijker en dat is positief.
Hij weet gewoon wanneer hij zich niet moet inspannenquote:
En zo is hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Slecht spelen en toch dik winnen, dat doen weinigen ons na
Zo kan je wel WK worden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Slecht spelen en toch dik winnen, dat doen weinigen ons na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |