Nok eens met die ongeinquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef cultheld het volgende:
Wat een arrogante kop heeft die Maduro toch.
Nou ja, tis niet echt mooi voetbal, maar 0-1 is niet zooooo slecht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef kavorka het volgende:
Wat een drama, jood van basten mag oprotten met zijn leugens..
even een repost uit het dichte topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Noca het volgende:
Allemachtig zeg, ik begin met af te vragen of van Basten deze jongens wel goed kan laten voetballen, want dat is toch wat hij pretendeerde te gaan doen.
De Jong heeft ook weinig laten zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef twi het volgende:
Onbegrijpelijk dat Landzaat blijft staan.
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef kavorka het volgende:
Wat een drama, jood van basten mag oprotten met zijn leugens..
Sta ik niet in jouw fokblock?quote:
B.A.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
Uit welk leger des heils kamp heeft die viromenko ofzo z'n kapsel vandaan?
quote:
Hij is vandaag kut,twiquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Welke hond nog zegt dat Heitinga slecht speelt geef ik een doodschop. Hij moet alle troep van Melchiet opruimen.
Heitinga speelt niet best. Verdedigen doet ie nog enigszins, maar inleveren nog veel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Welke hond nog zegt dat Heitinga slecht speelt geef ik een doodschop. Hij moet alle troep van Melchiet opruimen.
Ik zal wel heel dom zijn, maar wie iz da?quote:
Onderschat de Finse Q niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef WaStEd het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar snapt Poelman de Q klank niet ?
Het is Koekie en niet Goetsjie...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch voorstaan, hoe doet Ruud het toch
Het is gewoon dramatischquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Het is echt niet best dit hoor.
Is altijd.. Als Robben een leuke wedstrijd voetbalt krijgt ie de wedstrijd daarna 4 man bij zich... de truc is daar gebruik van te maken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef BB-King het volgende:
Robben speelt ook niet bepaald en goede wedstrijd.... waar blijft Van Persie??
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar wie iz da?
Bedankt maar toch maar nietquote:
1-1 duurt niet lang meer..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Skwish het volgende:
"Gio"![]()
knvb teveel naar Barca gekeken ofzo?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja dan moet je Van Persie er maar in laten komen...
Ja. da kennik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Niet bekend met de TV-serie The A-Team ?
HIj levert in bij Landzaat inderdaad, dat staat ongeveer gelijk aan de bal aan de tegenstander gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heitinga speelt niet best. Verdedigen doet ie nog enigszins, maar inleveren nog veel meer.
Idd. Maar laten we het niet hopen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
De verdiende gelijkmaker voor de Finnen hangt in de lucht.
Die sterke man, met al die kettingen en ringen. Dat is B.A. (Baracus) oftewel Mr.T (in het dagelijks leven)quote:
Dan is het niet verdiend.. NL elftal remember.... niet objectief zijn.. dat is Poelman ook niet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
De verdiende gelijkmaker voor de Finnen hangt in de lucht.
Ja tjakka we laten nu van bommel langskomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef cultheld het volgende:
Marco zet je bril eens af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |