Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef Sidekick het volgende:
Dr_flash, Stuart, AMD64 en Monidique zijn mijn klonen.
DrW.. nu is de grap er wel zo'n beetje vanaf!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen is welkom, met name schollverlaters.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol
Barst los!
Van Ballotage-commissies.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef Sidekick het volgende:
Dr_flash, Stuart, AMD64 en Monidique zijn mijn klonen.
pssst, niet alle geraffineerde humor verraden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW.. nu is de grap er wel zo'n beetje vanaf!.
Gunstig hoewel ik liever verlost ben van schoolquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van Ballotage-commissies.
Verloost.quote:
Laat het even weten wanneer je eruit bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga mss zo een film kijken.
Goed punt. Ik laat het asap weten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef kLowJow het volgende:
Laat het even weten wanneer je eruit bent.
Theezetten kan zonder ict.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Iedereen gaat dood.
En de entiteit Sidekick dan? Als die niet uitlogt, dan bestaat die voor eeuwig!quote:
Het voortbestaan van de enititeit Aaahikwordgek is met de oprichting van http://aaahikwordgek.web-log.nl/ toch ook voldoende veilig gesteld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En de entiteit Sidekick dan? Als die niet uitlogt, dan bestaat die voor eeuwig!![]()
heb je het "probleem" al opgelost?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Een zeer wijze OP, of beter openingstitel.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het voortbestaan van de enititeit Aaahikwordgek is met de oprichting van http://aaahikwordgek.web-log.nl/ toch ook voldoende veilig gesteld.
0 - 4
I'm Sailingquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heb je het "probleem" al opgelost?
moet ie wel zwarte feestsokjes dragenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
De enige redding van Balkenende bij de volgende verkiezingen is als Oranje het WK wint![]()
![]()
.
I am gled of ded!quote:
Of als Bos zich in een "spontane" bui aandient als Oranje cheerboy.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
De enige redding van Balkenende bij de volgende verkiezingen is als Oranje het WK wint![]()
![]()
.
Nostalgie mijn vriend - dat is wat het is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het vorige topic over de DDR. (die heimat geful).![]()
Pijnlijk maar waar.... net zoiets als hadden we maar onze gulden maar (koos voos).quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef lucida het volgende:
Nostalgie mijn vriend - dat is wat het is.![]()
Ach dat zal wel loslopen! Ik ga morgen staken voor een betere CAO en (nog) meer salaris.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat dan toch de WAO het kabinet doen vallen en storten we ons als Lemmingen in de Partij van de Afgrond?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef lucida het volgende:
Ach dat zal wel loslopen! Ik ga morgen staken voor een betere CAO en (nog) meer salaris.![]()
Ach, het is slechts zo pijnlijk, als de wond diep is. "Auferstanden aus Ruinen,quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar.... net zoiets als hadden we maar onze gulden maar (koos voos).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |