'tuurlijk vandaar dat het nog weer eens ff dunnetjes overgedaan wordt in de VI...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat conflict heeft Theo al eerder naar buiten gebracht. Verder is geen wrok tussen die twee.
ff een blik op jullie programma:quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
Theo zegt helemaal niet dat er niks aan de hand is. Hij zegt alleen heel diplomatiek dat hij door 1 deur kan met Sturing, maar dat lijkt me wel zo handig als je nog terug wilt keren bij Vitesse.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daarbij is dat conflict al weer zo lang geleden, en er is niets gebeurd. Theo zelf zegt dat er niks aan de hand is.
echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef Elvislives het volgende:
[..]
echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....
Wat een triest nieuws zeg...quote:Michael Jansen (21) tot winterstop niet inzetbaar
Vitesse-speler Michael Jansen is voorlopig niet inzetbaar. De verdediger raakte op 15 mei jl. in de wedstrijd Vitesse-Ajax kort buiten bewustzijn. Bij uitgebreide onderzoeken die sindsdien hebben plaatsgevonden, is een hartritmestoornis geconstateerd die incidenteel blijkt op te treden bij maximale inspanning.
Inmiddels heeft Jansen hiervoor een ingreep aan het hart ondergaan in de verwachting dat het probleem hiermee kon worden opgelost.
Echter, bij de laatste testen vlak voor de start van het seizoen, bleek het probleem niet afdoende te zijn verholpen. Bij Jansen zullen daarom nog verdere onderzoeken en behandelingen plaatsvinden. Zodra de resultaten hiervan bekend zijn, zult u nader worden geïnformeerd. Zoals het zich nu laat aanzien, is Jansen in elk geval tot de winterstop niet inzetbaar. Michael Jansen is op dit moment niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: Vitesse 08-07-2005
Geluk bij een ongeluk!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef F1Bas het volgende:
Heeft hem misschien wel een Ajax-transfer gekost.
Michael Jansen valt weg, Knol kan zo maar weer geblesseerd zijn na 3 wedstrijden en Esajas ga je niet veel aan hebben vermoed ik. Dan is tot nu toe alleen Swerts er bij gekomen. Dat is wat magertjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.
Je zou ook kunnen zeggen dat het team weer een jaartje verder is, en hechter is geworden en de talenten meer ervaring hebben opgedaan na vorig seizoen. Ik zie het niet zo pessimistisch.
Bron: Omroep Gelderland 09-07-2005quote:Theo Janssen is één van de voornaamste kandidaten om Bart Goor op te volgen bij Feyenoord. De Belg werd verkocht aan Anderlecht, waardoor Janssen nu in beeld is om hem op te volgen: "Ik heb wel wat gehoord, maar er is nog niks concreet. Ik weet dat ze graag een Nederlandse speler willen voor links op het middenveld. Ik sta zelf wel open voor Feyenoord. Ik heb altijd gezegd dat ik wel naar een topclub wil." De Arnhemmer denkt dat hij de stap wel aan kan: "Ik kan veel beter dan ik nu al laat zien. Op een hoger niveau kan ik makkelijk uit de voeten." Vitesse wil Theo Janssen niet zomaar laten gaan, zo liet manager voetbal Jan Streuer al eerder weten. Janssen snapt de houding van Vitesse wel: "Ik wil ook dat Vitesse goed aan mij verdiend als ik weg zou gaan. Daar staan ook dingen over in mijn contract. Maar ik ben op zich blij met mijn contract bij Vitesse, ik heb niet voor niets tot 2008 bijgetekend. Het is nu aan de club of zij me willen verkopen. Ik wacht het allemaal wel af." Janssen speelde in Beekbergen op een uitermate hoog niveau en viel op met een lob vanaf de middenlijn en een schot met links achter zijn standbeen.
Want?quote:
Ken je het begrip cynisme? Lees je waarop het een reactie is?quote:Op zondag 10 juli 2005 09:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want?
Nu kan hij bij Vitesse ook een hele poos niet meedoen en levert hij geen geld meer op, aangezien iedereen nu van zijn hartproblemen af weet.
Arg! Theo is echt belangrijk voor Vites! Vorig jaar geen enkele wedstrijd gewonnen zonder Theo! Zegt toch wel wat lijkt me...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Feyenoord wil niet meer dan 2 miljoen betalen voor Theo maar 2 spelers bij de tranfser betrekken. Waarschijnlijk Lazovic en Pardo. Poot stijf houden, aub Vitesse.
Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!quote:Aalbers rond met gemeente Arnhem
Karel Aalbers heeft overeenstemming bereikt met de gemeente Arnhem. Aalbers probeert momenteel stadion Gelredome en Vitesse in handen te krijgen. Nu de gemeente heeft toegehapt hoeft Aalbers alleen nog rond te komen met de voetbalclub uit Arnhem. Dit is dan misschien de laatste stap die Aalbers moet nemen om de deal te kunnen sluiten maar het is dan ook meteen de meest lastige stap, aangezien zijn verleden bij Vitesse.
bron: www.vak113.nl
morgen in de kant neem k aan!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!
quote:
nee hij is weg mooi terug naar julliequote:Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hij is terug
remco, je bent een clubman dus ik hoop dat je laat zien wat je 3 jaar terug deed!
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Elvislives het volgende:
waarschijnlijk krijgen we geld toe, als streuer maar ophoudt met zeuren om van der schaaf bij jullie
quote:Van der Schaaf toch terug in de armen van Vitesse
Remco van der Schaaf is gisteravond na langdurige, moeizame onderhandelingen eindelijk rondgekomen met Vitesse. De voormalig speler van de Arnhemse tekent een driejarig contract, mits hij medisch wordt goedgekeurd. "De laatste plooitjes zijn gladgestreken", reageerde de middenvelder van PSV, die na drie Eindhovense seizoenen terugkeert bij de club waar hij zich thuis voelt. "Ik had geen zin om naar een andere club dan Vitesse te gaan. Er waren wel mogelijkheden, maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen. Daar stond ik niet voor open. Vitesse is mijn cluppie. daarom ben ik ook blij dat we er nog zijn uitgekomen."
Daar zag het tot gisteravond laat niet naar uit. "Eerlijk gezegd hield ik al geen rekening meer met een overstap naar Vitesse. We waren al lang in onderhandeling en er kwam maar geen oplossing. Kijk, ik verdiende natuurlijk ook een aardig centje bij PSV. Dat geef je niet zo op", aldus de speler, die een contract tot 2007 had. Tot PSV, vlak voor de trip naar Zuid-Korea, plots met een nieuw voorstel kwam. "Vrijdagavond heb ik met PSV een deal gesloten. Daarna was het nog wel even onderhandelen, maar ik ben ontzettend blij dat we er uit zijn", aldus de speler, die zijn appartement in Eindhoven inmiddels heeft opgezegd en in allerijl huisvesting in Arnhem gaat zoeken.
Van der Schaaf meldt zich vandaag. (10.30 uur, onder voorbehoud) voor de eerste training, bij voetbalclub Duno op sportpark De Waayenberg in Doorwerth. "Ik mocht later komen, maar ik wil zo snel mogelijk trainen en spelen", aldus Van der Schaaf. Tussen 1997 en 2002 speelde hij al 82 wedstrijden voor Vitesse. De geboren Groninger, die in 2000 nog een half seizoen op huurbasis voor Fortuna Sittard uitkwam, maakte vooral in zijn laatste seizoen een grote sprong voorwaarts. Ook toen verliepen de onderhandelingen over contractverlenging moeizaam. Zo moeilijk dat het destijds zwaar noodlijdende Vitesse, PSV op de blote knieën bedankt voor circa 3 miljoen euro transfervergoeding.
Onduidelijk is in welke vorm Vitesse nu iets betaalt aan PSV. De clubleiding wilde gisteravond geen mededelingen doen over een eventuele vergoedingssom. Mogelijk deelt PSV in een eventuele transfersom die Vitesse in de toekomst voor de middenvelder zou krijgen. Technisch manager Jan Streuer was gisteravond opgelucht na de uitkomst van de marathononderhandelingen met zijn oud-speler. "Je bent altijd blij als het weer achter de rug is, dit is een hele goede zaak voor Vitesse", verzuchtte Streuer, na het oefenduel dat Vitesse na een loodzware ochtendtraining met 9-0 won bij DFS uit Opheusden.
DFS (3de klasse)-Vitesse 0-9 (0-3).
23./35./45. 0-1, 0-2, 0-3 Gluscevic, 47. 0-4 Rojer, 67. 0-5 Amoah, 68. 0-6 Janssen, 72. 0-7 Rojer, 81. 0-8 Janssen, 86. 0-9 Amoah
Opstelling Vitesse: Coutinho; Rankovic, Van den Berg (46. Dingsdag), Blondelle (60. Yakubu), Fränkel; Dors (46. Rojer), Swerts (46. Vreven), Knopper (46. Janssen), De Meersman (46. Suart); Hersi (46. Kaya), Gluscevic (60. Amoah). Bijzonderheden: Amoah en Yakubu terug. Vitesse speelt vanavond. (19.00 uur) een oefenduel bij OBW (sportpark Hengelder, Zevenaar).
Bron: De Gelderlander 12-07-2005
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben nu een ijzersterk middenveld met Vd Schaaf
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gelukkig wederom goed nieuws na dat treurige bericht van Jansen.
We hebben nu een ijzersterk middenveld met Yakubu, Knopper, Vd Schaaf, Janssen en nog Vreven erbij die vaak opkomt.
[..]
Maar weinig clubs hebben een beter middenveld. Vd Schaaf is een goede aanwinst die op verschillende plekken uit de voeten kan. Hij heeft al laten zien bij Vitesse wat hij kan, lijkt me sterk dat hij bij Psv er op achteruit is gegaan.quote:
Schaaf staat absoluut niet hoog aangeschreven bij de gemiddelde voetballiefhebber.quote:
Ik was niet verbaasd dat Psv interesse in hem had 3 jaar geleden. Hij speelde gewoon uitstekend en ondanks dat hij niet zo vaak gespeeld heeft, denk ik niet dat hij bij Psv op niveau achteruit is gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Schaaf staat absoluut niet hoog aangeschreven bij de gemiddelde voetballiefhebber.
Zelf ben ik ook verbaast dat men het bij vitesse wel in hem ziet zitten.
Hij heeft bij psv (en zeker in de ec-wedstrijden) een brevet van onvermogen afgeleverd.
Het is toch dodelijk om consequent verkeerd positie te kiezen, waardoor je verdwaalt in balletjes breed die dan ook nog eens mislukken ! En dat je dan al in de 12e minuut aan de noodrem moet trekken en dat zo onbeholpen doet dat je ontsnapt aan rood en er vanaf komt met geel.
buiten PSV waren Ajax en Feyenoord destijds ook geintresseerd in hem maar hij is er niet beter op geworden zelfs tegen de Graafschap had hij moeite overiend te blijvenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik was niet verbaasd dat Psv interesse in hem had 3 jaar geleden. Hij speelde gewoon uitstekend en ondanks dat hij niet zo vaak gespeeld heeft, denk ik niet dat hij bij Psv op niveau achteruit is gegaan.
Ajax heeft nooit interesse in hem getoond, dus hoe je daar bij komt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten PSV waren Ajax en Feyenoord destijds ook geintresseerd in hem maar hij is er niet beter op geworden zelfs tegen de Graafschap had hij moeite overiend te blijven
Idd. Niet lang geleden miste we dit soort gasten nog en verloren we naar mijn idee te vaak op mentaliteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Vitesse blijft een team vol felle kuitenbijters zo. Niet fijn om tegen te spelen, goede ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |