'tuurlijk vandaar dat het nog weer eens ff dunnetjes overgedaan wordt in de VI...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat conflict heeft Theo al eerder naar buiten gebracht. Verder is geen wrok tussen die twee.
ff een blik op jullie programma:quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
Theo zegt helemaal niet dat er niks aan de hand is. Hij zegt alleen heel diplomatiek dat hij door 1 deur kan met Sturing, maar dat lijkt me wel zo handig als je nog terug wilt keren bij Vitesse.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daarbij is dat conflict al weer zo lang geleden, en er is niets gebeurd. Theo zelf zegt dat er niks aan de hand is.
echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef Elvislives het volgende:
[..]
echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....
Wat een triest nieuws zeg...quote:Michael Jansen (21) tot winterstop niet inzetbaar
Vitesse-speler Michael Jansen is voorlopig niet inzetbaar. De verdediger raakte op 15 mei jl. in de wedstrijd Vitesse-Ajax kort buiten bewustzijn. Bij uitgebreide onderzoeken die sindsdien hebben plaatsgevonden, is een hartritmestoornis geconstateerd die incidenteel blijkt op te treden bij maximale inspanning.
Inmiddels heeft Jansen hiervoor een ingreep aan het hart ondergaan in de verwachting dat het probleem hiermee kon worden opgelost.
Echter, bij de laatste testen vlak voor de start van het seizoen, bleek het probleem niet afdoende te zijn verholpen. Bij Jansen zullen daarom nog verdere onderzoeken en behandelingen plaatsvinden. Zodra de resultaten hiervan bekend zijn, zult u nader worden geïnformeerd. Zoals het zich nu laat aanzien, is Jansen in elk geval tot de winterstop niet inzetbaar. Michael Jansen is op dit moment niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: Vitesse 08-07-2005
Geluk bij een ongeluk!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef F1Bas het volgende:
Heeft hem misschien wel een Ajax-transfer gekost.
Michael Jansen valt weg, Knol kan zo maar weer geblesseerd zijn na 3 wedstrijden en Esajas ga je niet veel aan hebben vermoed ik. Dan is tot nu toe alleen Swerts er bij gekomen. Dat is wat magertjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.
Je zou ook kunnen zeggen dat het team weer een jaartje verder is, en hechter is geworden en de talenten meer ervaring hebben opgedaan na vorig seizoen. Ik zie het niet zo pessimistisch.
Bron: Omroep Gelderland 09-07-2005quote:Theo Janssen is één van de voornaamste kandidaten om Bart Goor op te volgen bij Feyenoord. De Belg werd verkocht aan Anderlecht, waardoor Janssen nu in beeld is om hem op te volgen: "Ik heb wel wat gehoord, maar er is nog niks concreet. Ik weet dat ze graag een Nederlandse speler willen voor links op het middenveld. Ik sta zelf wel open voor Feyenoord. Ik heb altijd gezegd dat ik wel naar een topclub wil." De Arnhemmer denkt dat hij de stap wel aan kan: "Ik kan veel beter dan ik nu al laat zien. Op een hoger niveau kan ik makkelijk uit de voeten." Vitesse wil Theo Janssen niet zomaar laten gaan, zo liet manager voetbal Jan Streuer al eerder weten. Janssen snapt de houding van Vitesse wel: "Ik wil ook dat Vitesse goed aan mij verdiend als ik weg zou gaan. Daar staan ook dingen over in mijn contract. Maar ik ben op zich blij met mijn contract bij Vitesse, ik heb niet voor niets tot 2008 bijgetekend. Het is nu aan de club of zij me willen verkopen. Ik wacht het allemaal wel af." Janssen speelde in Beekbergen op een uitermate hoog niveau en viel op met een lob vanaf de middenlijn en een schot met links achter zijn standbeen.
Want?quote:
Ken je het begrip cynisme? Lees je waarop het een reactie is?quote:Op zondag 10 juli 2005 09:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want?
Nu kan hij bij Vitesse ook een hele poos niet meedoen en levert hij geen geld meer op, aangezien iedereen nu van zijn hartproblemen af weet.
Arg! Theo is echt belangrijk voor Vites! Vorig jaar geen enkele wedstrijd gewonnen zonder Theo! Zegt toch wel wat lijkt me...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Feyenoord wil niet meer dan 2 miljoen betalen voor Theo maar 2 spelers bij de tranfser betrekken. Waarschijnlijk Lazovic en Pardo. Poot stijf houden, aub Vitesse.
Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!quote:Aalbers rond met gemeente Arnhem
Karel Aalbers heeft overeenstemming bereikt met de gemeente Arnhem. Aalbers probeert momenteel stadion Gelredome en Vitesse in handen te krijgen. Nu de gemeente heeft toegehapt hoeft Aalbers alleen nog rond te komen met de voetbalclub uit Arnhem. Dit is dan misschien de laatste stap die Aalbers moet nemen om de deal te kunnen sluiten maar het is dan ook meteen de meest lastige stap, aangezien zijn verleden bij Vitesse.
bron: www.vak113.nl
morgen in de kant neem k aan!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |