abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:54:26 #101
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28589239
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dat conflict heeft Theo al eerder naar buiten gebracht. Verder is geen wrok tussen die twee.
'tuurlijk vandaar dat het nog weer eens ff dunnetjes overgedaan wordt in de VI...
Theo is razend op Edward, maar wil zijn eigen glazen bij Vitesse niet ingooien.
Sturing vertrouwt niets of niemand meer en met name de Snoeiclan niet en hij rekent clubicoon Theo tot die clan.
Volgens mij ben je dan als trainer niet echt zeker van je positie en dit is natuurlijk olie op het vuur voor de verschillende kampen
Vind het prima hoor als je denkt dat het met een sisser afloopt, maar intrigantje Aalbers grijpt alles aan om bij Vitesse binnen te dringen, dus zal dit soort munitie zeker niet ongebruikt laten.
Ik denk dat dit in de loop van het seizoen als de prestaties iets tegenvallen nog wel eens een leuk staartje kan krijgen !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:15:00 #102
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_28589746
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
Daarbij is dat conflict al weer zo lang geleden, en er is niets gebeurd. Theo zelf zegt dat er niks aan de hand is.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:57 #103
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28589972
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zie daar absoluut geen aanleiding voor. Net zo min als de door jouw gesuggereerde tegenvallende prestaties. De selectie is alleen maar sterker geworden.
ff een blik op jullie programma:

Za 13-8 Vitesse - SC Heerenveen
Zo 20-8 PSV - Vitesse
Za 27-8 Vitesse - AZ
Zo 11-9 FC Twente - Vitesse
Zo 18-9 FC Utrecht - Vitesse
Za 24-9 Vitesse - FC Groningen
Za 1-10 Roda JC – Vitesse

Nou dat begint lekker ! Kortom Sturing kan zijn borst nat maken.
quote:

Daarbij is dat conflict al weer zo lang geleden, en er is niets gebeurd. Theo zelf zegt dat er niks aan de hand is.
Theo zegt helemaal niet dat er niks aan de hand is. Hij zegt alleen heel diplomatiek dat hij door 1 deur kan met Sturing, maar dat lijkt me wel zo handig als je nog terug wilt keren bij Vitesse.
Sturing heeft heel nadrukkelijk Bos in het Snoeikamp geplaatst en kennelijk heeft hij grote problemen met Snoei. Theo geeft aan behoorlijk teleurgesteld te zijn in Sturing en gezien zijn redenen zal ie dat niet 1 2 3 vergeten zijn. (laat staan vergeven hebben)

Ik ben geen vitessefan, dus ik zit niet echt dicht op het vuur, maar als ik zo'n stukje leest bekruipt me toch gevoel dat 1 en ander rommelt...

Sturing is voor mij in iedergeval niet meer die rechtlijnige integere man waarvoor ik hem hield. Ik had het al moeten beseffen bij zijn optreden met Rink, maar als je een clubicoon zo schoffeert dan heb je weinig karakter.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:43:31 #104
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_28590432
quote:
echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_28593022
Voorbarige conclusies. De transfermarkt is nog in volle gang en de samenstelling van de teams is nog onduidelijk. Het lijkt erop dat sommige teams inderdaad sterker zijn geworden, daarintegen andere temas weer wat minder. Ook is het maar afwachten hoe andere teams zicht ontwikkelen. Mooie spelers kopen wilnog niet zeggen dat er eenheid is.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 05:37:04 #106
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_28613857
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef Elvislives het volgende:

[..]

echt? schaars weg, vreven, vd berg en wapenaar jaartje ouder geworden. Misschien zijn we uiteindelijk iets sterker geworden, maar concurrenten als nac, groningen en twente hebben héle leuke spelers gehaald....ik vrees een pittig seizoen. daarbij heeft sqlsmurft compleet gelijk: we hebben een erg zwaar begin, als we daarin weinig punten pakken heb je kans dat t slob erin komt en de spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken....
Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.
Je zou ook kunnen zeggen dat het team weer een jaartje verder is, en hechter is geworden en de talenten meer ervaring hebben opgedaan na vorig seizoen. Ik zie het niet zo pessimistisch.
pi_28623044
quote:
Michael Jansen (21) tot winterstop niet inzetbaar

Vitesse-speler Michael Jansen is voorlopig niet inzetbaar. De verdediger raakte op 15 mei jl. in de wedstrijd Vitesse-Ajax kort buiten bewustzijn. Bij uitgebreide onderzoeken die sindsdien hebben plaatsgevonden, is een hartritmestoornis geconstateerd die incidenteel blijkt op te treden bij maximale inspanning.
Inmiddels heeft Jansen hiervoor een ingreep aan het hart ondergaan in de verwachting dat het probleem hiermee kon worden opgelost.

Echter, bij de laatste testen vlak voor de start van het seizoen, bleek het probleem niet afdoende te zijn verholpen. Bij Jansen zullen daarom nog verdere onderzoeken en behandelingen plaatsvinden. Zodra de resultaten hiervan bekend zijn, zult u nader worden geïnformeerd. Zoals het zich nu laat aanzien, is Jansen in elk geval tot de winterstop niet inzetbaar. Michael Jansen is op dit moment niet bereikbaar voor commentaar.

Bron: Vitesse 08-07-2005
Wat een triest nieuws zeg...
pi_28623986
In- en intriest inderdaad, zeker als hij zou moeten stoppen door dit. Beloftevolle loopbaan in de kiem gesmoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28624675
Heeft hem misschien wel een Ajax-transfer gekost.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28626850
Zeer jammer dat dat deze talentvolle speler moet overkomen. Ik hoop dat hij er weer 100% bovenopkomt. Natuurlijk zou het jammer zijn als hij zijn loopbaan moet stoppen, maar met dit soort dingen kom je er achter dat voetbal ineens niet zo heel belangrijk is.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:09:34 #111
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_28631235
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef F1Bas het volgende:
Heeft hem misschien wel een Ajax-transfer gekost.
Geluk bij een ongeluk!

Maar serieus, echt balen. Hopen dat hij er weer helemaal bovenop komt.
Hij zat zelfs bij de voorselectie van Oranje, erg jammer dat het hem nu overkomt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:39:07 #112
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_28631956
tering, echt geschokt ben ik hiervan...
Zo jongen die net aan het doorbreken is, dat ie op zo'n manier geveld wordt...
hopelijk komt hij er bovenop, en dan niet alleen met het voetbal maar vooral lichamelijk, als dat goed komt kan die transfer naar A. hem gestolen worden denk ik, dan is alles plotseling maar relatief
Maximaal 4 regels
pi_28633623
Hopelijk komt het snel goed met Jansen. Prima voetballer.

Had graag gezien dat hij zich dit seizoen nog verder had kunnen ontwikkelen bij Vitesse, om zo wellicht mee te kunnen naar Duitsland volgend jaar.

Eerst maar weer 100% worden, hij is nog jong...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:09:17 #114
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_28640212
ik voel me al de hele dag kut hierom.....vreselijk voor hem! Einde carriere lijkt me, of krijgen we hetzelfde als Kanu, die na een operatie weer "gewoon" door kon voetballen...?

Het leven gaat voor, sterkte Michael!!
Vamos el TRI!
pi_28640286
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 05:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak Esajas en Swerts, Knol die terug is, plus dat er nog 2 spelers aan zitten te komen. Vitesse kennende van goede kwaliteit.
Je zou ook kunnen zeggen dat het team weer een jaartje verder is, en hechter is geworden en de talenten meer ervaring hebben opgedaan na vorig seizoen. Ik zie het niet zo pessimistisch.
Michael Jansen valt weg, Knol kan zo maar weer geblesseerd zijn na 3 wedstrijden en Esajas ga je niet veel aan hebben vermoed ik. Dan is tot nu toe alleen Swerts er bij gekomen. Dat is wat magertjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28651690
Knol en Jansen waren zomaar spelers met Oranje-potentie, die nu dus door fysieke problemen gehinderd worden. Doodzonde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 08:45:55 #117
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_28674468
Theo Janssen in beeld bij Feyenoord
quote:
Theo Janssen is één van de voornaamste kandidaten om Bart Goor op te volgen bij Feyenoord. De Belg werd verkocht aan Anderlecht, waardoor Janssen nu in beeld is om hem op te volgen: "Ik heb wel wat gehoord, maar er is nog niks concreet. Ik weet dat ze graag een Nederlandse speler willen voor links op het middenveld. Ik sta zelf wel open voor Feyenoord. Ik heb altijd gezegd dat ik wel naar een topclub wil." De Arnhemmer denkt dat hij de stap wel aan kan: "Ik kan veel beter dan ik nu al laat zien. Op een hoger niveau kan ik makkelijk uit de voeten." Vitesse wil Theo Janssen niet zomaar laten gaan, zo liet manager voetbal Jan Streuer al eerder weten. Janssen snapt de houding van Vitesse wel: "Ik wil ook dat Vitesse goed aan mij verdiend als ik weg zou gaan. Daar staan ook dingen over in mijn contract. Maar ik ben op zich blij met mijn contract bij Vitesse, ik heb niet voor niets tot 2008 bijgetekend. Het is nu aan de club of zij me willen verkopen. Ik wacht het allemaal wel af." Janssen speelde in Beekbergen op een uitermate hoog niveau en viel op met een lob vanaf de middenlijn en een schot met links achter zijn standbeen.
Bron: Omroep Gelderland 09-07-2005

Ik geloof nog steeds niet dat Janssen zal vertrekken. Ten eerste zal Feyenoord geen 5 miljoen euro betalen, Streuer gaf aan dat hij alleen voor de hoofdprijs weg zal gaan en dat is minimaal 5 miljoen lijkt me, Janssen is een boegbeeld in Arnhem en je kan niet zomaar je jeugdspelers van hier uit de regio achter elkaar laten vertrekken.
Spelers als Pardo voegen ook niks toe, want zo probeert Feyenoord waarschijnlijk Janssen los te weken.
Theo moet beseffen dat Feyenoord sportief gezien niet zo'n grote stap vooruit is. Nog een seizoen blijven en hij kan veel beter.
pi_28674776
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef NRH het volgende:

[..]

Geluk bij een ongeluk!

Want?

Nu kan hij bij Vitesse ook een hele poos niet meedoen en levert hij geen geld meer op, aangezien iedereen nu van zijn hartproblemen af weet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 13:21:14 #119
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_28678955
omdat hij nu niet dood neervalt op het veld, dat is het geld van een transfer toch niet waard man!
Vamos el TRI!
  zondag 10 juli 2005 @ 13:27:19 #120
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_28679109
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Want?

Nu kan hij bij Vitesse ook een hele poos niet meedoen en levert hij geen geld meer op, aangezien iedereen nu van zijn hartproblemen af weet.
Ken je het begrip cynisme? Lees je waarop het een reactie is?
pi_28687718
Feyenoord wil niet meer dan 2 miljoen betalen voor Theo maar 2 spelers bij de tranfser betrekken. Waarschijnlijk Lazovic en Pardo. Poot stijf houden, aub Vitesse .
  zondag 10 juli 2005 @ 19:21:12 #122
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_28687729
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Feyenoord wil niet meer dan 2 miljoen betalen voor Theo maar 2 spelers bij de tranfser betrekken. Waarschijnlijk Lazovic en Pardo. Poot stijf houden, aub Vitesse .
Arg! Theo is echt belangrijk voor Vites! Vorig jaar geen enkele wedstrijd gewonnen zonder Theo! Zegt toch wel wat lijkt me...
pi_28688360
Vitesse heeft geen interesse in de 'overbodige Feyenoord-spelers' en gaat alleen voor het geld, lees ik op het Vitesseforum. Wanneer Feyenoord de gelimiteerde transfersom kan betalen en Janssen gaat zelf akkoord, is 'ie weg,
pi_28703772
quote:
Aalbers rond met gemeente Arnhem

Karel Aalbers heeft overeenstemming bereikt met de gemeente Arnhem. Aalbers probeert momenteel stadion Gelredome en Vitesse in handen te krijgen. Nu de gemeente heeft toegehapt hoeft Aalbers alleen nog rond te komen met de voetbalclub uit Arnhem. Dit is dan misschien de laatste stap die Aalbers moet nemen om de deal te kunnen sluiten maar het is dan ook meteen de meest lastige stap, aangezien zijn verleden bij Vitesse.

bron: www.vak113.nl
Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:05:37 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28709178
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:37 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd hoe snel de media dit gaat brengen. Deze bron schat ik als vrij betrouwbaar in!
morgen in de kant neem k aan!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')