en Leffe ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Noca het volgende:
Jaeger![]()
Oranjeboom![]()
Grolsch![]()
Bavaria
Amstel
Heineken
Hertog Jan![]()
Palm![]()
Hoegaarden![]()
![]()
![]()
Ik geloof het wel. Zeker als Finland het WK niet haalt (na verlies vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Neemt Jari afscheid dan?
prima prima zoooquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Curry was heerlijk
Oh interlandcarriere - ik dacht al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Zeker als Finland het WK niet haalt (na verlies vanavond) dan zet hij een punt achter zijn interlandcarriere. Dacht ik
.
ik weet het niet. ik was er niet bij. maar donders mooie fotoquote:
Is nog verdomde lastig als je achter de bar staat. 15 bieren van de tapquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Noca het volgende:
Warsteiner is ook goed te doen...
Maar goed dat we hier in Hools zoveel verschillende bieren hebben
Hehe.. ik kom wel een keer langsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kan je me voor wakker maken Chrissie!
Als je een Grolsch en een Heineken moet tappen dan moet je 10 meter lopen van tap naar tapquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is nog verdomde lastig als je achter de bar staat. 15 bieren van de tap.
Daar hebben ze toch wel het voetbal opstaan hequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
een goedeavond
ff eten en dadelijk naar de verjaardag van m'n peetoom
bij de 2 schimmelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hehe.. ik kom wel een keer langs
Moet je maar aan de Coke.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
dat weet ik wel voor 99% zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch wel het voetbal opstaan he![]()
Je gaat zeker niet met de bus he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
Ik enkel goede.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik slechte ervaringen mee. En nee, niet direct zelf.
wat een finale zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
ik kijk naar vrouwen voetbal![]()
![]()
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
Anders lukt het welquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Anders?
Wat een dwingelanden daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
Ach, ik vond het eigenlijk wel meevallenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
leuk man met de busquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
Welkom, biertje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Bin ich wieder
Ik heb er een jaar geleden eens een paar op, en dat was best te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lekker![]()
JaWi, vind jij die halve liter blikken van de aldi serieus lekker![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, je staat niet echt bekend om je goede smaak mop![]()
Je bedoelt naar beneden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo naar de kroeg voetballen kijken
Ahh ja, dat wou ik ook nog wel eens drinken toen ik nog ergens anders woonde en de Aldi om de hoek zatquote:
Big Brother!quote:
De matras van Tilburgquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Big Brother!
'Ggggodverdomme, kut kip'!
Daar was ik ook bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zucht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van van Nistelrooij dan maar.
Sorry, ik drink te snelquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met het drankje van Jari
Nee, ze dachten dat het later begonquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Jawi, moet jij niet ergens zijn nu, zuipen ofzo
Nee hoor, niks gemist. Die mooie goal van Ruud wordt nog wel herhaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef just me het volgende:
kreeg een errug lang telefoontje.. mooi de 1e helft gemist
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |