en Leffe ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Noca het volgende:
Jaeger![]()
Oranjeboom![]()
Grolsch![]()
Bavaria
Amstel
Heineken
Hertog Jan![]()
Palm![]()
Hoegaarden![]()
![]()
![]()
Ik geloof het wel. Zeker als Finland het WK niet haalt (na verlies vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Neemt Jari afscheid dan?
prima prima zoooquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Curry was heerlijk
Oh interlandcarriere - ik dacht al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Zeker als Finland het WK niet haalt (na verlies vanavond) dan zet hij een punt achter zijn interlandcarriere. Dacht ik
.
ik weet het niet. ik was er niet bij. maar donders mooie fotoquote:
Is nog verdomde lastig als je achter de bar staat. 15 bieren van de tapquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Noca het volgende:
Warsteiner is ook goed te doen...
Maar goed dat we hier in Hools zoveel verschillende bieren hebben
Hehe.. ik kom wel een keer langsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kan je me voor wakker maken Chrissie!
Als je een Grolsch en een Heineken moet tappen dan moet je 10 meter lopen van tap naar tapquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is nog verdomde lastig als je achter de bar staat. 15 bieren van de tap.
Daar hebben ze toch wel het voetbal opstaan hequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
een goedeavond
ff eten en dadelijk naar de verjaardag van m'n peetoom
bij de 2 schimmelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hehe.. ik kom wel een keer langs
Moet je maar aan de Coke.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
dat weet ik wel voor 99% zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch wel het voetbal opstaan he![]()
Je gaat zeker niet met de bus he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
Ik enkel goede.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik slechte ervaringen mee. En nee, niet direct zelf.
wat een finale zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
ik kijk naar vrouwen voetbal![]()
![]()
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
Anders lukt het welquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Anders?
Wat een dwingelanden daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
Ach, ik vond het eigenlijk wel meevallenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
leuk man met de busquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |