bij de 2 schimmelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hehe.. ik kom wel een keer langs
Moet je maar aan de Coke.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
dat weet ik wel voor 99% zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch wel het voetbal opstaan he![]()
Je gaat zeker niet met de bus he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Toch lullig dat je niet mag blowen in spanje.
Ik enkel goede.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik slechte ervaringen mee. En nee, niet direct zelf.
wat een finale zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
ik kijk naar vrouwen voetbal![]()
![]()
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet met de bus he?
Anders![]()
Anders lukt het welquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk met het vliegtuig, ligt nog beetje aan de bagage enz. Anders?
Wat een dwingelanden daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[Tournament] Beste acteur - Finale
ze zijn bij de finale
Ach, ik vond het eigenlijk wel meevallenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
leuk man met de busquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de bus... ben 1x met de bus geweest... echt NOOIT!! meer.... ik was echt dood op het eind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |