abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27734713
Ongeveer aan het begin van het jaar kreeg ik met een meisje, waar ik al heel lang heel erg op verliefd was, en zij ook op mij.
Maar na twee maanden ging het uit, omdat we heel veel ruzie hadden.
Toen heeft ze tegen mensen uit haar vrienden kring en haar ex (die ik niet echt mag) gezegd dat ik haar had geprobeerd te verkrachten en zou hebben geslagen.
Dit is alleen helemaal niet waar.

Toch had ik nog steeds gevoelens voor haar. Maar ze stapte op een gegeven moment naar de politie, omdat ik haar lastig zou vallen, terwijl ze mij de hele tijd bleef bellen.
En met de hele tijd bedoel ik niet 3 keer in de week, maar tussen de 10 en 20 keer per dag meestal tussen 12 uur ’s avonds en 3 uur ’s morgens.
Ik bleef antwoorden dat ik haar niet wou spreken, omdat ze dit ook met mij had afgesproken om elkaar een tijd niet te spreken. Toch bleef ze bellen, als ik mijn telefoon uit zette kreeg ik de volgende dag smsjes en voicemail berichten van haar op m’n mobiel.
Dus wat ze tegen de politie vertelde dat ik haar lastig zou vallen is niet waar, het was eerder andersom. Toch heeft de politie geen officiele aanklacht ervan gemaakt, waarschijnlijk ook omdat er geen bewijs was.

Een paar weken later stond dit meisje voor m’n stage, en wou ik haar toch eigenlijk wel graag terug. Ze vertelde toen dat ze niet wou dat die politieagent mij belde, maar dat die agent dat zelf wou, om mij dat duidelijk te maken, en dat ze niet vond dat ik haar lastig had gevallen.

Drie weken later ging het echter weer mis en ging ook onze tweede relatie door het putje.
Ik heb haar daarna nog 1 keer gezien en gevraagd of er nog wat aan viel te redden, toen ik haar bij toeval op de fiets tegen kwam. Ze maakte duidelijk dat ze geen relatie meer met mij wou, en dus hield het voor mij op.
Op hetzelfde moment wou ook mijn beste vriend ineens geen vrienden meer met mij zijn. Nu ging het al niet zo lekker tussen hem en mij, omdat hij had gezoend met haar terwijl het net een week uit was met mij en ik hem had gevraagd om uit te kijken of ze niet met haar ex ging. En dat terwijl die vriend zelf een vriendin had, die de beste vriendin van haar was. Dus toen ik haar terug nam, kreeg ik dat te horen, en kreeg ik ruzie met hem daarover, maar dat hebben we toen een week later uitgepraat.
Inmiddels had ik alles al van haar weggegooid. Foto’s, gesprekken, telefoonnummers, smsjes, alles wat ik kon vinden.
Maar ongeveer een week later kreeg ik een telefoontje van haar ex, over dat mensen naakt foto’s van haar zouden hebben. Hij begon me eerst wat verrot te schelden, maar al gauw maakte ik duidelijk dat ik die foto’s wel heb gehad, maar al had weggegooid.
Gelijk daarop kreeg ik een vriend van mij over me heen dat ik foto’s van haar zou hebben verspreid. Ik heb toen uitgelegd dat dat niet zo was, en daar liet hij het bij, maar wij zijn nog gewoon vrienden.

Weer twee weken later op mijn verjaardag kreeg ik een telefoontje van de politie. Dat ik direct een website over mijn ex moest uitzetten, en anders zouden ze wel even langs komen en dan zouden er hele enge dingen gebeuren.
Ik wist nog niet waar het precies over ging, maar het bleek te gaan over een profiel op een sexwebsite, met een naakt foto van haar erop. Die vader van haar stond inmiddels al klaar om met een geweer mijn kant op te komen (haar vaders is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nederlands).

Het vreemde is alleen dat niemand die website kan vinden. De enige die hem heeft gezien is die vriend die daarover boos werd. Hij vroeg om bewijs waar die website dan stond toen hij het hoorde, en kreeg toen pas twee uur later een link naar de site. Volgens haar was dat omdat die website steeds werd verwijderd en dan weer werd aangemaakt.

Wat moet ik hier nou mee? Mag de politie mij zonder bewijs bellen om dit soort dingen te zeggen? Hoe kan ik er voor zorgen dat zij mij met rust laat?
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_27734817
Klaag haar aan wegens smaad.

En oh ja! Je bent een eikel als je zo'n pleuriswijf terug wilt.
pi_27734903
*blij is dat er ook stabiele ladies rondlopen
pi_27734912
Zou willen dat ik haar aan kon klagen wegens smaad, maar ze speelt alles via de politie, dus kan ik haar zelf nergens voor aanklagen volgens de poltie en justitie.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:58:07 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27734999
ze hebben geen bewijs, dus laat ze barsten.. schijt aan die ex van haar en schijt jou ex
der lopen zat normale dames rond
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27735024
Wat een verhaal
Als je slim bent zoek je helemaal geen contact meer met haar en negeer je haar verder. En zwijg haar ook dood bij je vrienden.
Weet je wel zeker dat het echt een politieagent was? Ik kan me zowieso al amper voorstellen dat de politie zich met zulk soort zaken bezig houdt en als ze dat wel al doen moet er volgens mij toch minstens aangifte tegen jou zijn gedaan. Loop het politie bureau eens binnen, doe je verhaal en luister eens wat ze er van zeggen.
-
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:04:37 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_27735169
psycho alert!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:51 #8
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_27735205
Dit is dus geen echte agent he, die jou opbelde.... Dat hele politie - justitie verhaal klopt van geen kant....
pi_27735214
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:59 schreef splendor het volgende:
Wat een verhaal
Als je slim bent zoek je helemaal geen contact meer met haar en negeer je haar verder. En zwijg haar ook dood bij je vrienden.
Weet je wel zeker dat het echt een politieagent was? Ik kan me zowieso al amper voorstellen dat de politie zich met zulk soort zaken bezig houdt en als ze dat wel al doen moet er volgens mij toch minstens aangifte tegen jou zijn gedaan. Loop het politie bureau eens binnen, doe je verhaal en luister eens wat ze er van zeggen.
Die politieagent heeft mij eerst gebeld naar mijn mobiel, maar omdat zij met een geheim nummer bellen nam ik niet op, aangezien mijn ex ook vaak met een geheim nummer belde.
Hij had letterlijk op mijn voicemail ingesproken:
"Ja, met de politie van Zaanstad. Of jij direct die website van dat meisje van Leila wil uitschakelen, anders komen wij even langs en dan gaan er hele enge dingen gebeuren, dat kan ik je nou al vertellen. En die vader, die staat ook op springen, dus doe je best en anders bel je maar terug naar de politie van Zaanstad. Goeimiddag"
Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad, en die vertelde dat de vader van mijn ex klaar stond om met een geweer mijn kant op te komen.
Ik hebben toen gevraagd of de politie hier niets aan ging doen, dat ze naar die vader toe gingen om dat wapen in beslag te nemen of bescherming misschien, maar dat wou hij niet doen.
Het is dus zeker wel iemand van de politie.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:07:15 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735239
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef superbezo het volgende:

Maar zo onprofessioneel dat het me niets zou verbazen als het de monteur of schoonmaker was...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27735257
Rare zaak... vreemde mensen bestaan er toch, ik zou inderdaad zoveel mogelijk afstand van haar nemen.

Je kunt ook eventueel je logs bij je provider opvragen... Dan kan iedereen daaraan zien dat zij degene is geweest die jou de hele tijd heeft gebeld, ipv. dat jij haar de hele tijd belde en 'lastig zou vallen'.

Sterkte!
pi_27735310
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar zo onprofessioneel dat het me niets zou verbazen als het de monteur of schoonmaker was...
ehhh ik denk dat je je vergist..
de politie werkt nu eenmaal zo.
pi_27735353
Vreemde zaak hoor, zo zijn meisjes vaak.. en die vader loopt met z'n handen voor z'n ogen omdat zijn dochter zo'n slet is.
Ik zal sowieso als ik jou was aangifte doen van bedreiging, of een melding.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:11:39 #14
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_27735368
Doe er niks meer mee,.. (laat haar effe lekker opbokken, voor haar duizenden anderen!)
En als zij jou lastig valt, stap jij gewoon naar de politie en vertelt jouw verhaal en dat wat zij beweert dat jij gedaan zou hebben.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_27735370
quote:
anders komen wij even langs en dan gaan er hele enge dingen gebeuren, dat kan ik je nou al vertellen
Volgens mij mag de politie niet eens in zulke dreigende taal spreken als er nog niks onderzocht, bewezen, of geconstateerd is.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:12:19 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:09 schreef Salvad0R het volgende:

ehhh ik denk dat je je vergist..
de politie werkt nu eenmaal zo.
quote:
"Ja, met de politie van Zaanstad. Of jij direct die website van dat meisje van Leila wil uitschakelen, anders komen wij even langs en dan gaan er hele enge dingen gebeuren, dat kan ik je nou al vertellen. En die vader, die staat ook op springen , dus doe je best en anders bel je maar terug naar de politie van Zaanstad. Goeimiddag"
Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad, en die vertelde dat de vader van mijn ex klaar stond om met een geweer mijn kant op te komen.
Ik hebben toen gevraagd of de politie hier niets aan ging doen, dat ze naar die vader toe gingen om dat wapen in beslag te nemen of bescherming misschien, maar dat wou hij niet doen.
Dit lijkt mij dan een erg slechte politiefilm... Kan het me echt amper voorstellen.
pi_27735463
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt mij dan een erg slechte politiefilm... Kan het me echt amper voorstellen.
welcome to the real world
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:15:55 #18
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef superbezo het volgende:

Op hetzelfde moment wou ook mijn beste vriend ineens geen vrienden meer met mij zijn. Nu ging het al niet zo lekker tussen hem en mij, omdat hij had gezoend met haar terwijl het net een week uit was met mij en ik hem had gevraagd om uit te kijken of ze niet met haar ex ging. En dat terwijl die vriend zelf een vriendin had, die de beste vriendin van haar was. Dus toen ik haar terug nam, kreeg ik dat te horen, en kreeg ik ruzie met hem daarover, maar dat hebben we toen een week later uitgepraat.

Weer twee weken later op mijn verjaardag kreeg ik een telefoontje van de politie. Dat ik direct een website over mijn ex moest uitzetten, en anders zouden ze wel even langs komen en dan zouden er hele enge dingen gebeuren.

Het vreemde is alleen dat niemand die website kan vinden. De enige die hem heeft gezien is die vriend die daarover boos werd. Hij vroeg om bewijs waar die website dan stond toen hij het hoorde, en kreeg toen pas twee uur later een link naar de site. Volgens haar was dat omdat die website steeds werd verwijderd en dan weer werd aangemaakt.
Die zogenaamde vriend van je is geen vriend van je. HIJ wil geen vrienden meer met je zijn? Terwijl hij met je ex heeft gezoend? Het moet eerder andersom zijn en hij mag blij zijn dat jij nog zijn vriend wil blijven.

De politie zal nooit door de telefoon zeggen dat er "enge dingen gaan gebeuren". Dat was dus een neptelefoontje.

Die website bestaat volgens mij niet. Waarom zou die steeds verwijderd worden en dan weer aangemaakt? Echt -shit als je het mij vraagt.

Negeren, dat meisje. Neem haar alsjeblieft nooit meer terug, hoe leuk ze jou ook lijkt. Het bezorgt je alleen maar ellende. Succes ermee!
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735532
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik geloof geen reet van het hele verhaal, eerlijk gezegd.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_27735540
quote:
Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad,
Dus... lezen we voortaan allemaal even ?
pi_27735592
En wat hebben we geleerd van dit verhaal?
Date nooit met turkse meisjes
pi_27735605
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef tonks het volgende:
En wat hebben we geleerd van dit verhaal?
Date nooit met turkse meisjes
idd
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:55 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735661
On topic dus.
  FOK!fotograaf woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:03 #24
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_27735665
Ik zou zoweizo nog een keer naar de politie gaan om jouw verhaal vast te laten leggen. Dat zou bij eventuele verdere rare dingen die ze gaat uitvreten nog van pas komen!
pi_27735690
vraag alles op bij je provider, en dan kun je bewijzen dat zij het is die jou steeds belt. Ga zelf naar het politiebureau en klaag haar aan wegens smaad. Het is klinklare onzin dat je zelf niet naar de politie zou mogen gaan.
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:45 #26
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735714
quote:

[..]

Ja sorry hoor, maar het lijkt wel of deze politieagent aan de kant van die vader staat. Dit kan toch nooit een echte agent zijn die zoiets zegt????
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735760
en superbezo wat hebben wij geleerd?
Laat ze gewoon maar met bewijzen komen.
pi_27735802
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Abigail het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar het lijkt wel of deze politieagent aan de kant van die vader staat. Dit kan toch nooit een echte agent zijn die zoiets zegt????
Zodra er mensen naar de politie gaan met een probleem... dan is het de plicht van de politie om die mensen te helpen.. Ze moeten het wel serieus nemen, aangezien ze ambtelijke macht hebben .
Een vriend van me zat ongeveer in een soortgelijke situatie... ex van 'm wilde 'm aanklagen voor verkrachting... terwijl z'n ex door 3kwart enschede genomen was ... Die zaak is toen geseponeerd omdat de beste vriendin van die ex een verklaring tegen haar aflegde ... daar had die vriend van me geluk mee
pi_27735811
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Abigail het volgende:

[..]

Als je zelf terug belt naar het politiebureau, en vervolgens door de politie wordt doorgeschakelt naar de agent die het in behandelijng heeft genomen, dan is dat echt niet de schoonmaken die daar op neemt.
Het is dus helaas wel degelijk een echte agent.
Het vervelende is alleen dat die agent nooit zijn naam heeft genoemd.
Inmiddels heb ik al een klachtenformulier opgestuurd naar de polite over dit voorval.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:30:23 #30
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735911
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zodra er mensen naar de politie gaan met een probleem... dan is het de plicht van de politie om die mensen te helpen.. Ze moeten het wel serieus nemen, aangezien ze ambtelijke macht hebben .
Een vriend van me zat ongeveer in een soortgelijke situatie... ex van 'm wilde 'm aanklagen voor verkrachting... terwijl z'n ex door 3kwart enschede genomen was ... Die zaak is toen geseponeerd omdat de beste vriendin van die ex een verklaring tegen haar aflegde ... daar had die vriend van me geluk mee
Dat zal allemaal wel, die plicht enzo, maar een agent mag toch nooit dreigen met een reactie van 'die man komt met een geweer naar je toe dus ik zou maar oppassen'. Die agent zal hun klacht wel in behandeling hebben genomen, maar zou die vader erop gewezen moeten hebben dat een geweer op iemand richten ook strafbaar is. En het niet juist toejuichen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:31:08 #31
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_27735923
Ik zou haar echt wel aanklagen...
zo goed..?
pi_27736113
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef Diepvriez het volgende:
Ik zou haar echt wel aanklagen...
Ik ben al eens naar de politie geweest nadat zij naar de politie ging, omdat ik haar lastig zou hebben gevallen. We hebben toen alles verteld, maar ze konden niets doen, omdat het niet ernstig genoeg was.
pi_27736162
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef Abigail het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, die plicht enzo, maar een agent mag toch nooit dreigen met een reactie van 'die man komt met een geweer naar je toe dus ik zou maar oppassen'. Die agent zal hun klacht wel in behandeling hebben genomen, maar zou die vader erop gewezen moeten hebben dat een geweer op iemand richten ook strafbaar is. En het niet juist toejuichen.
ehm, er staat toch dat die agent dat heeft gezegd?
Dus de TS liegt?
Als je het mij vraagt.. zou ik zeggen dat de politie de bedreiginging van de vader een logisch gevolg vindt.. aan de hand van de verklaring van die ex.
Ze zullen hem heus wel gezegd hebben dat dat natuurlijk niet kan... maar om wat vaart achter het onderzoek te zetten zullen ze het wel zeggen tegen de TS.
Dat is misschien scheef.. maar de realiteit is nu eenmaal zo .
pi_27736187
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik geloof geen reet van het hele verhaal, eerlijk gezegd.
Moet je bewijs hebben? Heb het voicemail bericht wat die agent heeft ingesproken opgenomen met m'n Mp3 speler, dus kan hem zo als wav sturen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:49:06 #35
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27736400
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus de TS liegt?
Ja, ik denk het wel.
pi_27736433
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Abigail het volgende:

[..]

Ja, ik denk het wel.
haha
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:52:12 #37
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_27736497
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef superbezo het volgende:

[..]

Ik ben al eens naar de politie geweest nadat zij naar de politie ging, omdat ik haar lastig zou hebben gevallen. We hebben toen alles verteld, maar ze konden niets doen, omdat het niet ernstig genoeg was.
Dat de politie zelf zegt dar haar vader met een geweer jou kant opkomt lijkt mij ernstig genoeg.
Dat is een dreigement, en dat is strafbaar. Als de politie daar niks tegen doet, dan zou ik de politie ook aanklagen.

Pak je ballen vast en wees een man. Aanklagen.
zo goed..?
pi_27736515
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef superbezo het volgende:

[..]

Moet je bewijs hebben? Heb het voicemail bericht wat die agent heeft ingesproken opgenomen met m'n Mp3 speler, dus kan hem zo als wav sturen.
Ik zou dat stukje maar heel goed bewaren als ik jou was En ook niet van je voicemail afgooien. Dat kan nog eens van pas komen.
-
pi_27736714
Wat een geweldig leuk nonsens verhaal...

beetje een triest niet gebeurd verhaal, maar ook wel weer vermakelijk...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_27736927
Even een verdere uitleg over hoe mijn ex is.
Mijn ex had toen ik haar leerde kennen een relatie met een jongen. Maar dat ging niet goed zei ze zelf.
Ze zei ook dat ze verliefd op mij was, net als ik op haar. Toch zei ze eerst dat een relatie nooit zou kunnen, vanwege haar familie en de rijsafstand (we wonen 10 km bij elkaar vandaan). Twee keer maakte ze het uit met haar vriend en zei ze dat ze met mij zou nemen, maar iedere keer was het de volgende dag of een paar dagen later weer aan met haar vriend. We hebben toen 1 keer met elkaar gezoend terwijl ze met haar vriend had.

Ze leerde daarna in een week een jongen kennen, waarna ze een week later plotseling mee getongt had en ook een relatie had. Ze liet die andere jongen zo vallen en had met deze een jongen een relatie van ongeveer anderhalve maand.
Daarna ging het uit met die jongen, en ging ze weer terug naar haar ex. Dat ging toen weer uit, waarna er een vakantie kwam, waarin ik naar spanje ging. In die vakantie ging zij naar centerparcs, en kwam daar een vriend van mij tegen, dezelfde die nu die zogenaamde website heeft gezien.
Toen ik terug kwam wouden zij heel erg met elkaar en kreeg ik met hem en mijn beste vriend (we waren met z'n drieen een vrienden groep) ruzie, waarna hij besloot niets met haar te nemen.

Het bleef toen een paar weken rustig, tot op een geven moment zij wederom weer terug ging naar haar ex. Toen een paar weken daarna wou ze heel erg met mij, en ze tongde met mij op een dag en zei dat ze het de volgende dag zou uitmaken. Dat deed ze ook op de verjaardag van die jongen, en anderhalve dag later maakte ze het uit met mij, omdat ik niet genoeg aandacht aan haar zou hebben besteed.

Ik wou haar toen een tijdje niet zien, en zou op vakantie gaan met mijn twee vrienden. Een week voor onze vakantie was er een schoolfeest, waar zij zei dat het haar heel erg speet, en dat ze echt van me hield, en heel graag met mij wou. Ik zei toen dat ik eerst op vakantie zou gaan, wel zien wat daar zou gebeuren, en als ze dan nog van me hield na de vakantie, dat als ik nog vrij was wel met haar zou nemen,

Op vakantie leerde ik echter een Duits meisje kennen, en met haar kreeg ik een relatie. Die relatie duurde een half jaar, en steeds bleef zij bellen dat dit meisje niet de ware was.
Uiteindelijk ging het uit, en een paar weken later kreeg ik dus die relatie met haar.

Toen we voor de tweede keer weer bij elkaar kwamen vertelde ze dus dat ze gezoend had met mijn beste vriend. Ook vertlede ze dat de dag nadat het uit was gegaan met mij, zij met haar ex uit was gegaan en met hem had gezoend. Ook had ze met hem in bad gezeten, maar volgens haar alleen met ondegoed aan. Iemand anders die er bij was (ex-beste vriendin van haar zusje) beweert echter dat ze gewoon naakt waren.

Ze vertelde toen dat zij er niet meer aan moest denken om het met haar ex te doen, en dat ze hem gewoon als vriend zag, meer niet. Maar tuurlijk zou ze altijd een zwak voor hem blijven houden vertelde ze me. Ook vertelde ze dat ze nog geld van hem nodig had, om haar torenhoge telefoonrekening moest betalen, en dat ze daarom nog niet kon zeggen dat wij weer met elkaar hadden, anders zou hij nooit dat geld aan haar uitlenen. Daarna kon ze het wel vertellen en zou het waarschijnlijk ruzie worden tussen hem en haar. Maar voordat ze zijn geld kon lenen, kwam hij er al achter.

Toen het ook voor de tweede keer uit ging, zei ze nog tegen mij: Rustig maar, ik ga echt niet meer terug naar die ex. En nu hoor ik dat ze weer samen zijn, en zelfs al trouw plannen hebben.
pi_27736962
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef djenneke het volgende:
Wat een geweldig leuk nonsens verhaal...

beetje een triest niet gebeurd verhaal, maar ook wel weer vermakelijk...
Zou inderdaad willen dat het niet gebeurd was, zou een hoop gezeik met vrienden schelen.
Maar helaas is dit nog altijd de waarheid.
pi_27737028
ey dude, lose the bitch.
zoek nieuwe vrienden.
Serieus
pi_27737054
Ten eerst: de politie laat niet een man vertrekken met geweer, zeker niet als ze vermoeden dat hij het wel eens zou kunnen gaan gebruiken.
Ten tweede: ze verplichten je heus niet een website te verwijderen als ze nog niet gecheckt hebben of die website bestaat, en als die dan al bestaat te checken van wie die dan is.
Ten derde: aan je codes in je OP kun je zien dat het een verhaal is dat je hebt gepaste en gecopied.
Ten vierde: als het wel waar is, is dat erg vreemd. En vooral: wat ben jij dan een enorm DOM persoon...
pi_27737205
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef djenneke het volgende:
Ten eerst: de politie laat niet een man vertrekken met geweer, zeker niet als ze vermoeden dat hij het wel eens zou kunnen gaan gebruiken.
Ten tweede: ze verplichten je heus niet een website te verwijderen als ze nog niet gecheckt hebben of die website bestaat, en als die dan al bestaat te checken van wie die dan is.
Ten derde: aan je codes in je OP kun je zien dat het een verhaal is dat je hebt gepaste en gecopied.
Ten vierde: als het wel waar is, is dat erg vreemd. En vooral: wat ben jij dan een enorm DOM persoon...
Ten eerste: de politie krijgt vaker dit soort loze bedreigingen, en doet geen ene flikker.
Ten tweede: moet jij maar eens mijn voicemail horen wat ik heb opgenomen met mijn mp3 speler, dan kan je luid en duidelijk horen wat er is gezegd.
Ten derde: ik heb het verhaal gewoon getypt, er is niks gecopied of gepasted. Het verhaal is echt gebeurd, anders zou ik het hier ook niet op zetten.
Ten vierde: hou liever je commentaar voor je als je met dit soort opmerkingen komt. Alsof je zelf nooit een fout hebt gemaakt.
pi_27737214
Grappig om te zien hoe sommige wereldvreemde users nog steeds overtuigd zijn van het feit dat de politie hun beste vriend is, en ze er zijn om de burger te dienen!
I've got a ridge in my brooke
pi_27737260
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef RidgeForrester het volgende:
Grappig om te zien hoe sommige wereldvreemde users nog steeds overtuigd zijn van het feit dat de politie hun beste vriend is, en ze er zijn om de burger te dienen!

Good one!
pi_27737318
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef superbezo het volgende:

[..]

Ten eerste: de politie krijgt vaker dit soort loze bedreigingen, en doet geen ene flikker.
Ten tweede: moet jij maar eens mijn voicemail horen wat ik heb opgenomen met mijn mp3 speler, dan kan je luid en duidelijk horen wat er is gezegd.
Ten derde: ik heb het verhaal gewoon getypt, er is niks gecopied of gepasted. Het verhaal is echt gebeurd, anders zou ik het hier ook niet op zetten.
Ten vierde: hou liever je commentaar voor je als je met dit soort opmerkingen komt. Alsof je zelf nooit een fout hebt gemaakt.
ten eerste: ligt eraan hoe serieus ze het nemen, aan de toon te horen (zoals jij het weergeeft dan) namen ze die bedreiging serieus, dus zouden ze ingrijpen.
ten tweede: ik heb geen behoefte naar jouw onzin voicemail te luisteren
ten derde: nou val je toch echt door de mand, want iedereen weet dat als er codes als & # 8 2 1 7 ; (maar dan zonder spaties) in staan, dan er spake is van copy en paste Dat je dit ontkent zegt meer dan genoeg
ten vierde: ik maak meer dan genoeg fouten, maar zulke domme? nee, gelukkig niet....
pi_27737374
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef RidgeForrester het volgende:
ik ben bang dat ik meer weet van corruptie en raar gedrag van politie dan menig burger wil vermoeden maar dit verhaal is echt bull-shit!
pi_27737434
djenneke
get your head out your ass please.
de politie volgt feiten... geen gevoelens.
Wie weet heeft de TS dit verhaal eerst ff in Word ingetikt... en daarna hier gekopieerd.
je doet net of de TS minderwaardig is... dat vind ik echt een smerige eigenschap .
pi_27737439
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

ten eerste: ligt eraan hoe serieus ze het nemen, aan de toon te horen (zoals jij het weergeeft dan) namen ze die bedreiging serieus, dus zouden ze ingrijpen.
ten tweede: ik heb geen behoefte naar jouw onzin voicemail te luisteren
ten derde: nou val je toch echt door de mand, want iedereen weet dat als er codes als & # 8 2 1 7 ; (maar dan zonder spaties) in staan, dan er spake is van copy en paste Dat je dit ontkent zegt meer dan genoeg
ten vierde: ik maak meer dan genoeg fouten, maar zulke domme? nee, gelukkig niet....
Dus jij beweert dat ik dit verhaal heb verzonnen ofzo? Of heb geknipt en geplakt uit andere verhalen ofzo?
Verder, als je toch alleen maar onzin vindt, waarom reageer je er dan op? Ik vroeg niet om nutteloos commentaar, als je tenminste hebt gelezen wat er boven staat. Dus als je wel met nutteloos commentaar komt, ga dan naar het forum: onzin voor je leven, daar kan je dan vast wel wat kwijt.
pi_27737461
Raar is dat dit soort zaken bij de politie meestal op de grote stapel komen voor een redelijke tijd. Aangezien de meeste van dit soort meldingen nep is, wat dus ook hier het geval is. Ik vind het vreemd dat ze hier zoveel werk van maken zonder enig bewijs.
Als ik jou was zou ik wel wat meer moeite doen om aan te tonen dat hier sprake is van smaad. Heb je die voicemails van haar nog. Ik zou die gewoon op een of andere manier opnemen en zo bewijzen dat zij jou belt en niet andersom. Dan heb jij bewijs en zij niet. Overigens kun je ook wel even duiden op die indirecte bedreiging. Als die politie het weigert ga je naar een ander politie kantoor. Ik zou niet stoppen voordat je je gelijk hebt.

Btw wat moet je met zo'n gek?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_27737482
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.
pi_27737523
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.
ey trek je nix aan van die vieze ignorant asses die geen realistisch beeld vd wereld hebben .
pi_27737553
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
djenneke
get your head out your ass please.
de politie volgt feiten... geen gevoelens.
Wie weet heeft de TS dit verhaal eerst ff in Word ingetikt... en daarna hier gekopieerd.
je doet net of de TS minderwaardig is... dat vind ik echt een smerige eigenschap .
dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is ) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer papa van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...

vanuit word krijg je die codes niet lieverd...

ik doe niet alsof meneer minderwaardig is, ik constateer slechts dat zijn verhaal ofwel onwaar is, ofwel dat meneer dom is. Dom is niet minderwaardig hoor, het is gewoon slechts dom...

en mijn hoofd zit zo prima, ik heb dan ook een zeer comfortable ass...
pi_27737581
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef ssebass het volgende:
Raar is dat dit soort zaken bij de politie meestal op de grote stapel komen voor een redelijke tijd. Aangezien de meeste van dit soort meldingen nep is, wat dus ook hier het geval is. Ik vind het vreemd dat ze hier zoveel werk van maken zonder enig bewijs.
Als ik jou was zou ik wel wat meer moeite doen om aan te tonen dat hier sprake is van smaad. Heb je die voicemails van haar nog. Ik zou die gewoon op een of andere manier opnemen en zo bewijzen dat zij jou belt en niet andersom. Dan heb jij bewijs en zij niet. Overigens kun je ook wel even duiden op die indirecte bedreiging. Als die politie het weigert ga je naar een ander politie kantoor. Ik zou niet stoppen voordat je je gelijk hebt.

Btw wat moet je met zo'n gek?
Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.
En tja, het is nou eenmaal een mooi meisje, ze staat niets voor niets ingeschreven bij meerdere modellenbureau's. En daarnaast voel ik wel degelijk wat voor haar, alleen jammer dat die slechte eigenschappen de overhand hebben.
pi_27737588
je bent een dramaqueen, je geilt op vrouwen die problemen veroorzaken, laat je kop nakijken door een prof en kom daarna maar hier terug.
pi_27737625
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
eerst niet copy en paste, en nu opeens wel
maar goed, bij word copy en paste, krijg je die codes dus niet...
pi_27737628
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is ) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer papa van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...

ik doe niet alsof meneer minderwaardig is, ik constateer slechts dat zijn verhaal ofwel onwaar is, ofwel dat meneer dom is. Dom is niet minderwaardig hoor, het is gewoon slechts dom...

Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.
En als je dat niet wil geloven, dan rot je toch lekker op uit dit topic.
pi_27737633
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef superbezo het volgende:

[..]

Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.
En tja, het is nou eenmaal een mooi meisje, ze staat niets voor niets ingeschreven bij meerdere modellenbureau's. En daarnaast voel ik wel degelijk wat voor haar, alleen jammer dat die slechte eigenschappen de overhand hebben.
Dus omdat ze er goed uitziet mag ze zo raar doen? Doe ff normaal gek!
Jammer van die slechte eigenschappen? Man, doe je ogen eens open, dat wijf is getikt! Dump dr nou, wees er klaar mee, ga weg, zoek een ander, maar GA NIET NOGMAALS dit proberen te redden!

Ik blijf erbij; ik vind jou net zo`n dramaqueen als zij; je geilt op haar problemen en je probeert haar ridder op het witte paard te zijn......geloof me nou, dat moet je niet willen!
pi_27737688
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef superbezo het volgende:

[..]

Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.
En als je dat niet wil geloven, dan rot je toch lekker op uit dit topic.
In dat geval: Jij bent speciaal op fok... bij deze: gefeliciteerd!
Zoals eerder gezegd: ik vind het wel vermakelijk...

overigens, als het allemaal echt waar is, snap ik niet waarom je zo pissig wordt van mijn commentaar, daar trek je je dan toch lekker niks van aan.... maar blijkbaar heb je nog niet genoeg aan je hoofd... misschien omdat het niet waar is? ik doe maar een gooi hoor...
pi_27737702
quote:

[..]

dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is ) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...

als jij nou eens op zoek gaat naar 'n ander topic ... waarin je mensen dom kan gaan vinden?
Hier heb je nl. geen fuck te zoeken met je arrogante gezeik .
Als ik een politieagent was, en er kwam een vader bij me die me kwam vertellen dat zijn dochter naakt op het internet te vinden is... en dat hij diegene die dat heeft geflikt wel kan schieten... dan vind ik dat Logisch.
Ik zou hetzelfde hebben, als ik de vader was.
Dat betekent niet dat de politie niet heeft gezegd dat die vader dat niet moet gaan doen, ze hebben het de TS vermeld in de hoop dat er wat vaart achter het onderzoek blijft.
Ga alsjeblieft in een ander topic uit de hoogte doen.. okay ?
pi_27737728
Bitch .
pi_27737761
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

als jij nou eens op zoek gaat naar 'n ander topic ... waarin je mensen dom kan gaan vinden?
Hier heb je nl. geen fuck te zoeken met je arrogante gezeik .
Als ik een politieagent was, en er kwam een vader bij me die me kwam vertellen dat zijn dochter naakt op het internet te vinden is... en dat hij diegene die dat heeft geflikt wel kan schieten... dan vind ik dat Logisch.
Ik zou hetzelfde hebben, als ik de vader was.
Dat betekent niet dat de politie niet heeft gezegd dat die vader dat niet moet gaan doen, ze hebben het de TS vermeld in de hoop dat er wat vaart achter het onderzoek blijft.
Ga alsjeblieft in een ander topic uit de hoogte doen.. okay ?
Volgens mij is dit een vrij forum, en mag ik hier best mijn mening over geven.
Ik denk dat de politie toch eerst een onderzoek instelt, voordat ze beginnen te dreigen over de telefoon, but hey, call me crazy...

nee, ik blijf nog even denk ik...
pi_27737775
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus omdat ze er goed uitziet mag ze zo raar doen? Doe ff normaal gek!
Jammer van die slechte eigenschappen? Man, doe je ogen eens open, dat wijf is getikt! Dump dr nou, wees er klaar mee, ga weg, zoek een ander, maar GA NIET NOGMAALS dit proberen te redden!

Ik blijf erbij; ik vind jou net zo`n dramaqueen als zij; je geilt op haar problemen en je probeert haar ridder op het witte paard te zijn......geloof me nou, dat moet je niet willen!
Ho, ho, ik zeg niet dat omdat ze er mooi uit ziet ze zo raar mag doen. Helaas kan ik niet al mijn gevoelens al zou ik het nog zo graag willen uit zetten. Neemt niet weg dat ik niets meer met haar te maken hoef te hebben. Ik hoef verder ook niets meer met haar, en zoek ook helemaal geen contact meer mee. Al een tijdje niet meer dus. Maar ja, als ze met de politie op de proppe komt, dan laat ik het natuurlijk niet zomaar daar bij zitten.

Ik hou trouwens helemaal verder niet van die mensen die met hun problemen komen. Laat ze altijd lekker maar hun eigen problemen uitzoeken. Zij zoekt problemen met mij, en dat is mijn probleem.
Ik ga haar echt niet helpen met haar problemen, en hoef absoluut niet haar prins op het witte paard te zijn. Ik heb inmiddels al een week of twee weer een nieuwe vriendin, dus dat is het probleem niet.
pi_27737800
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie toch eerst een onderzoek instelt, voordat ze beginnen te dreigen over de telefoon, but hey, call me crazy...

je leest niet eens he?
Er staat dat de TS de politie heeft teruggebeld, waarna hij de betreffende agent aan de telefoon heeft gehad.
Dringt het al een beetje tot je door?
pi_27737815
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef Salvad0R het volgende:
Bitch .
Thank U Salvad0R. U understand me!
pi_27737855
quote:

[..]

Schijnbaar niet dus, anders was ik niet gebeld, he? Waarschijnlijk is deze agent dus buiten z'n boekje gegaan, en hangt er dankzij mijn klachtenformulier nu een waarschuwing, of zelfs ontslag boven het hoofd van deze agent.
pi_27737904
quote:

[..]

Verwar je mening geven niet met het beledigen van mensen, want die verwarring wordt wel vaker gemaakt. Als je iemand dom vindt, hoe dat dan lekker voor je, of reageer er niet op, maar ga niet zo nutteloos lopen blaten.
pi_27737913
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je leest niet eens he?
Er staat dat de TS de politie heeft teruggebeld, waarna hij de betreffende agent aan de telefoon heeft gehad.
Dringt het al een beetje tot je door?
Er staat dat die agent een voicemail berichtje had ingesproken met iets van: dat er anders hele enge dingen gaan gebeuren...

dringt het al een beetje door?
pi_27737989
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef superbezo het volgende:

[..]

Verwar je mening geven niet met het beledigen van mensen, want die verwarring wordt wel vaker gemaakt. Als je iemand dom vindt, hoe dat dan lekker voor je, of reageer er niet op, maar ga niet zo nutteloos lopen blaten.
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen hoor, maar geef toe je acties waren niet bijster slim.

Tip van mij aan jou:
als dit dus wel waar is, en ik allemaal onzin heb geblaat, ga dan niet in op posts als deze, maakt je verhaal namelijk niet sterker, je maakt je er veel te druk over. Ik ben ook maar een irritant fokkertje, wat kan jou het schelen wat ik ervan vind?
pi_27738117
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Er staat dat die agent een voicemail berichtje had ingesproken met iets van: dat er anders hele enge dingen gaan gebeuren...

dringt het al een beetje door?
Dat kan toch?
Das het WERK van de politie hoor
pi_27738239
1. Neem alle gesprekken op. Allemaal. Alles
2. Gebruik alles als bewijsmateriaal tegen haar. Alles
3. Negeer het hele voorval volkomen, ga verder met je leven
4. Als iemand komt zeuren, overleg opgenomen gesprekken en/of bewijsmateriaal. Maak kopieën en geef nooit originelen uit handen, aan niemand niet zelfs niet aan justitie.
5. Komt de politie nog één keer zeuren, meteen een advocaat in de arm nemen en het gehele voorval vertellen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:33:12 #73
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27739601
Bah bah, wat een verhaal zeg.

Maar je bent AL 20...?
Hoe oud is zij eigenlijk... puur uit nieuwsgierigheid.. ze bekt wat af.. .
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27739654
Zij is 18, en toen ik de relatie begon was ze 17.
pi_27739819
oh mijn god wat een mensen daar bij jou
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_27739850
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef ee-04 het volgende:
oh mijn god wat een mensen daar bij jou
Tja, erg he?
pi_27739913
Waar is het wavje?! ik wil m horen!
pi_27739963
Moet ik het wavje ff van m'n mp3 speler halen. Maar die heb ik nu thuis liggen, dus dat wordt pas vanaaf.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:45:52 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27740030
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef superbezo het volgende:
Moet ik het wavje ff van m'n mp3 speler halen. Maar die heb ik nu thuis liggen, dus dat wordt pas vanaaf.
gaarne....

Maar goed.. ze kunnen je overigens niets maken.. want ze hebben geen bewijs..
dus relax.. laat de aandacht over je heen komen..

oh en hou goed bij wanneer ze belt en de politie belt etc.
kan altijd nog eens handig zijn..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:24 #80
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27740219
Nou goed, ik weet niet of je het verzonnen hebt. Uit de gedetaileerde beschrijving van je ex en hoe zij is, weet ik het niet meer zeker of het gelogen is. Maar goed, ga even uit dat je de waarheid spreekt. In dat geval: lees die beschrijving van jezelf nog eens goed en trek dan dezelfde conclusie als ik: dit meisje rommelt maar wat aan, is zich zeer bewust van haar goede looks en weet dat ze maar met haar vingers hoeft te knippen om iemand te krijgen. Jij, haar ex, je vriend, iedereen kan ze krijgen en ook al zoent ze met iemand anders: even knipperen met haar ogen en jullie vallen weer als een blok voor haar.

Ik neem haar niets kwalijk, ze is nog jong en niet toe aan een vaste relatie, maar voor jou: wees flink en begin niets meer met haar. Ze wil je misschien wel nog een paar keer, maar echt serieus wordt dit niet. Misschien ooit in de toekomst, maar nu ab-so-luut nog niet.

Je kunt beter krijgen!
pi_27740421
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Abigail het volgende:
Nou goed, ik weet niet of je het verzonnen hebt. Uit de gedetaileerde beschrijving van je ex en hoe zij is, weet ik het niet meer zeker of het gelogen is. Maar goed, ga even uit dat je de waarheid spreekt. In dat geval: lees die beschrijving van jezelf nog eens goed en trek dan dezelfde conclusie als ik: dit meisje rommelt maar wat aan, is zich zeer bewust van haar goede looks en weet dat ze maar met haar vingers hoeft te knippen om iemand te krijgen. Jij, haar ex, je vriend, iedereen kan ze krijgen en ook al zoent ze met iemand anders: even knipperen met haar ogen en jullie vallen weer als een blok voor haar.

Ik neem haar niets kwalijk, ze is nog jong en niet toe aan een vaste relatie, maar voor jou: wees flink en begin niets meer met haar. Ze wil je misschien wel nog een paar keer, maar echt serieus wordt dit niet. Misschien ooit in de toekomst, maar nu ab-so-luut nog niet.

Je kunt beter krijgen!
Daar heb je zeker gelijk in. Ze gebruikt alleen maar haar good-looks om jongens te krijgen. Toch snap ik dan alleen niet waarom ze soms dan zo veel moeite doet voor die jongens. Voor mij heeft ze bijvoorbeeld een broek en een overhemd gekocht, heel stylisch, gewoon als verrassing. Verder heeft ze toen ik krap bij kas zat mij haar geld geleend om een cadeau voor iemand te kunnen kopene, zo'n 30 euro.

Al zou ze mij in de toekomst willen, ik wil haar absoluut niet meer. Hoewel ik nog wel een beetje gevoelens voor haar heb, ben ik veel bozer om het feit wat ze allemaal doet.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:02:48 #82
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27740621
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef superbezo het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in. Ze gebruikt alleen maar haar good-looks om jongens te krijgen. Toch snap ik dan alleen niet waarom ze soms dan zo veel moeite doet voor die jongens. Voor mij heeft ze bijvoorbeeld een broek en een overhemd gekocht, heel stylisch, gewoon als verrassing. Verder heeft ze toen ik krap bij kas zat mij haar geld geleend om een cadeau voor iemand te kunnen kopene, zo'n 30 euro.

Al zou ze mij in de toekomst willen, ik wil haar absoluut niet meer. Hoewel ik nog wel een beetje gevoelens voor haar heb, ben ik veel bozer om het feit wat ze allemaal doet.
Ze zal je ook heus wel leuk vinden en op het moment dat jullie een relatie hadden was ze ook wel verliefd op je, alleen duurt verliefdheid niet zo lang bij haar, of ze wordt snel verliefd op iemand anders. Maar zoals ik al zei, logisch als je nog zo jong bent. Dan wil je vooral genieten, toch?

Ben blij dat je haar niet meer wil. Zo bespaar je jezelf een hoop verdriet!
pi_27740632
Oja, geen zin om alles weer te lezen want ik zit op me laptop en 1 keer scrollen doet anderhalfe week, hoe oud is iedereen in dit verhaal? hoe oud ben jij hoe oud is het meisje?
pi_27740706
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:02 schreef Abigail het volgende:

[..]

Ze zal je ook heus wel leuk vinden en op het moment dat jullie een relatie hadden was ze ook wel verliefd op je, alleen duurt verliefdheid niet zo lang bij haar, of ze wordt snel verliefd op iemand anders. Maar zoals ik al zei, logisch als je nog zo jong bent. Dan wil je vooral genieten, toch?

Ben blij dat je haar niet meer wil. Zo bespaar je jezelf een hoop verdriet!
Maar als die verliefdheid niet voor eeuwig duurt, hoe kan het dan dat ze inmiddels al voor de 8e keer terug is bij haar ex? Terwijl ze zelf heeft gezegd meer voor mij te voelen dan voor hem? Dat heeft ze tenslotte ook tegen hem gezegd. Plus het feit dat ze zelf zei, dat ze niet meer naar hem terug zou gaan nu het uit was met mij. Dus vertel mij nou eens waarom ze nu dan weer terug is bij hem, en zelfs ideeen hebben om met een aantal jaar te gaan trouwen?
pi_27740739
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
Oja, geen zin om alles weer te lezen want ik zit op me laptop en 1 keer scrollen doet anderhalfe week, hoe oud is iedereen in dit verhaal? hoe oud ben jij hoe oud is het meisje?
Ik ben 20. M'n ex is 18. Me ex-beste vriend is 20. En die andere vriend is ook 20.
pi_27740881
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:05 schreef superbezo het volgende:

[..]

Maar als die verliefdheid niet voor eeuwig duurt, hoe kan het dan dat ze inmiddels al voor de 8e keer terug is bij haar ex? Terwijl ze zelf heeft gezegd meer voor mij te voelen dan voor hem? Dat heeft ze tenslotte ook tegen hem gezegd. Plus het feit dat ze zelf zei, dat ze niet meer naar hem terug zou gaan nu het uit was met mij. Dus vertel mij nou eens waarom ze nu dan weer terug is bij hem, en zelfs ideeen hebben om met een aantal jaar te gaan trouwen?
Wees gewoon blij dat jij er vanaf ben, en bemoei je verder niet met haar leven. Gewoon laten gaan... losssslaten...
pi_27740944
*pakt popcorn

Wat een geweldige vrienden heb jij.
En heb je het nummer van de politie zelf opgezocht of heb je het nummer terug gebeld dat die "politie meneer" in de voicemail zei ?
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 14:12:52 #88
43556 miss_dynastie
pi_27740959
quote:
Maaruh... wie heb jij gebeld? De politie kun je tegenwoordig alleen via het algemene nummer bereiken. Waar heb jij je nummer vandaan, oftewel: weet je zeker dat je niet gewoon naar een familielid of vriend van haar hebt gebeld die opneemt met 'hallo, politie'
pi_27740984
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef superbezo het volgende:

[..]

Ik ben 20. M'n ex is 18. Me ex-beste vriend is 20. En die andere vriend is ook 20.
Hahaha, hoe uber kansloos is dat wijf.
Ga naar die vader toe en vertel hem eens goed de waarheid
pi_27741023
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Neverstop het volgende:
*pakt popcorn

Wat een geweldige vrienden heb jij.
En heb je het nummer van de politie zelf opgezocht of heb je het nummer terug gebeld dat die "politie meneer" in de voicemail zei ?
Algemeen politienummer gebeld, die hebben mij vanuit de centrale doorgeschakelt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:23 #91
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_27741067
Superbezo, even uit nieuwsgierigheid, maar hoe kun je een klacht indienen over een agent als je
niet weet hoe die agent heet?

Tis echt heel raar als iemand van de politie je voicemail inspreekt zonder zijn naam te zeggen.
Maar goed, vervolgens bel je dan terug en word je doorgeschakeld naar die persoon...naar wie
heb je dan gevraagd? En hoe wisten ze dat je juist naar die persoon moest worden
doorgeschakeld. En belangrijkste waarom heb je toen geen naam gehoord of zelfs opgeschreven?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_27741147
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef Faat het volgende:
Superbezo, even uit nieuwsgierigheid, maar hoe kun je een klacht indienen over een agent als je

Tis echt heel raar als iemand van de politie je voicemail inspreekt zonder zijn naam te zeggen.
Maar goed, vervolgens bel je dan terug en word je doorgeschakeld naar die persoon...naar wie
heb je dan gevraagd? En hoe wisten ze dat je juist naar die persoon moest worden
doorgeschakeld. En belangrijkste waarom heb je toen geen naam gehoord of zelfs opgeschreven?
Die agent heeft nooit zijn naam genoemd. Zelfs niet toen ik hem terug belde via het algemene nummer. Ze hebben me toen doorgeschakelt met de dienstdoende agent op dat moment voor die wijk, en die had mij ook gebeld.

Verder zeiden ze via het algemene nummer, dat als ik gewoon een klachtenformulier invulde, en ik de naam niet wits, hun wel zouden uitzoeken wie dat was. Hoe ze dat gaan doen weet ik niet, maar da's niet mijn probleem
pi_27741152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef Faat het volgende:

quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef superbezo het volgende:

[..]

Die agent heeft nooit zijn naam genoemd. Zelfs niet toen ik hem terug belde via het algemene nummer. Ze hebben me toen doorgeschakelt met de dienstdoende agent op dat moment voor die wijk, en die had mij ook gebeld.

[...]
Wat een toevallll
pi_27741180
Hey superbezo, je bent straks toch niet opeens weg hoop ik? en dat we dan 43 delen van dit topic krijgen en dat je opeens terugkomt met " grapje "
pi_27741236
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef tonks het volgende:
Hey superbezo, je bent straks toch niet opeens weg hoop ik? en dat we dan 43 delen van dit topic krijgen en dat je opeens terugkomt met " grapje "
Nee, tuurlijk niet. Zou wel erg zwak zijn om hier een grapje over te maken.
Snap sowieso al niet waarom er mensen zijn die denken dat dit verhaal een grapje is.
Ik zou de lol er niet van kunnen inzien om hier een grpaje over te maken, dan heb ik wel wat beters te doen hier op m'n stage.
pi_27741581
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:22 schreef superbezo het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Zou wel erg zwak zijn om hier een grapje over te maken.
Snap sowieso al niet waarom er mensen zijn die denken dat dit verhaal een grapje is.
Ik zou de lol er niet van kunnen inzien om hier een grpaje over te maken, dan heb ik wel wat beters te doen hier op m'n stage.
Dat je op je stage bent draagt er bij mij alleen maar meer aan bij dat je niks te doen hebt en verhalen aan het verzinnen bent.

Maar ik zal niet meer posten in je topic, want ik verwacht dat een mod zometeen toch weer al m'n posts gaat zitten deleten omdat "we iedereens topic serieus moeten nemen hoe achterlijk het ook klinkt".

Suc6 d'rmee
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:36:49 #97
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_27741744
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:22 schreef superbezo het volgende:
Dat is wel te verklaren hoor Superbezo!, omdat er nogal wat onwaarschijnlijkheden instaan en je
niet echt heel slim overkomt als je zegt dat je ondanks dit alles nog gevoelens voor dit meisje hebt.

Wat ik me trouwens zit te bedenken, als je nu nogmaals de politie belt en vraagt welke agent er
belast is met het onderzoek naar deze zaak dan moet je volgens mij een naam krijgen.

En welk algemeen nummer heb je eigenlijk gebeld? 0900 8844? Of het nummer van het bureau zelf?
Het lijkt me namelijk niet onmogelijk dat je gewoon in de maling genomen bent. Zo'n mooi en populair
meisje heeft vast massa's vriendjes die haar daarbij willen helpen (al dan niet in ruil voor een kus)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_27741990
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Faat het volgende:

[..]

Dat is wel te verklaren hoor Superbezo!, omdat er nogal wat onwaarschijnlijkheden instaan en je
niet echt heel slim overkomt als je zegt dat je ondanks dit alles nog gevoelens voor dit meisje hebt.

Wat ik me trouwens zit te bedenken, als je nu nogmaals de politie belt en vraagt welke agent er
belast is met het onderzoek naar deze zaak dan moet je volgens mij een naam krijgen.

En welk algemeen nummer heb je eigenlijk gebeld? 0900 8844? Of het nummer van het bureau zelf?
Het lijkt me namelijk niet onmogelijk dat je gewoon in de maling genomen bent. Zo'n mooi en populair
meisje heeft vast massa's vriendjes die haar daarbij willen helpen (al dan niet in ruil voor een kus)
Ik heb 0800 8844 gebelt. Maar ik heb dus al een klachtenformulier ingevuld en opgestuurd naar de politie, dus die zoeken dat wel uit welke agent dat is geweest.
En slimheid heeft niets met je gevoelens voor iemand te maken volgens mij. die heb je gewoon, ook ik. Of ik het nu leuk vind of niet.
pi_27742067
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Dat je op je stage bent draagt er bij mij alleen maar meer aan bij dat je niks te doen hebt en verhalen aan het verzinnen bent.

Maar ik zal niet meer posten in je topic, want ik verwacht dat een mod zometeen toch weer al m'n posts gaat zitten deleten omdat "we iedereens topic serieus moeten nemen hoe achterlijk het ook klinkt".

Suc6 d'rmee
Als ik me op m'n stage zou vervelen, wat niet echt het geval is, dan zou ik wel een spelletje gaan spelen wat we hier hebben gemaakt, dus dat lijkt me niet.

Wordt er trouwens een beetje moe van dat iedereen maar denkt dat ik dit verhaal uit me duim loop te zuigen. Ik kan er niks aan doen dat die agent zo vreemd doet. En dat mijn ex zo raar doet kan ik verder ook niets aan veranderen, ze is gewoon vreemd.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:12 #100
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_27742253
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef superbezo het volgende:
En slimheid heeft niets met je gevoelens voor iemand te maken volgens mij. die heb je gewoon, ook ik. Of ik het nu leuk vind of niet.
Slim opgemerkt van je Dan moet het iets anders zijn waardoor ik denk dat je niet zo slim bent

Wat betreft het hameren op die naam van die politie-agent is omdat ik gewoon niet kan geloven dat
het op deze manier zo werkt. Ben ook echt benieuwd wat er verder uitkomt. Hoop dat je ons verder op
de hoogte houdt. Ik vind dit soort dingen altijd wel erg leuk om te lezen. Succes ermee in ieder geval!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_27742317
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef Faat het volgende:

[..]

Slim opgemerkt van je Dan moet het iets anders zijn waardoor ik denk dat je niet zo slim bent

Wat betreft het hameren op die naam van die politie-agent is omdat ik gewoon niet kan geloven dat
het op deze manier zo werkt. Ben ook echt benieuwd wat er verder uitkomt. Hoop dat je ons verder op
de hoogte houdt. Ik vind dit soort dingen altijd wel erg leuk om te lezen. Succes ermee in ieder geval!!
Thank U
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:29 #102
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_27742345
Wat een vreemd verhaal. Kan me ook niet voorstellen dat de politie zo te werk gaat zonder enig bewijs. Weg met die bitch verbreek elk contact ga fijn opzoek naar een leuk meisje .. en andere vrienden.
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_27742469
Ik heb inmiddels te horen gekregen van een vriendin van mijn ex haar zusje, die nu ruzie met die beide heeft, dat de vader van mijn ex een vriend bij de politie heeft zitten. Dit zou misschien kunnen verklaren waarom deze agent zonder enig bewijs zomaar heeft gebeld. Hij zou dus misbruik hebben gemaakt van zijn positie in dit geval.
Natuurlijk is dit maar van horen en zeggen, maar het zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:41 #104
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_27742530
Kijk eens aan dat verklaard een boel
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:57:14 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27742552
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef superbezo het volgende:

Natuurlijk is dit maar van horen en zeggen, maar het zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.
Lijkt mij een logischere verklaring dan 'normale politiemethodes'.
pi_27742725
kan jij aantonen dat ze na die (vermeende) melding ( of aangifte?) van verkrachting weer met jou in zee is gegaan?

dan heeft ze dus geen poot om op te staan.

Ze zal verkrachting geroepen hebben omdat er ms thuis problemen ontstonden over de omgang met jou en er vermoed werd dat ze sex gehad heeft?

Hoe dan ook, wees eens wijs en negeer gaar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 15:03:16 #107
43556 miss_dynastie
pi_27742737
Ah, mooi.
Als ik jou was zou ik een hele dikke klacht indienen, want dit kan écht niet.
pi_27742854
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
kan jij aantonen dat ze na die (vermeende) melding ( of aangifte?) van verkrachting weer met jou in zee is gegaan?

dan heeft ze dus geen poot om op te staan.

Ze zal verkrachting geroepen hebben omdat er ms thuis problemen ontstonden over de omgang met jou en er vermoed werd dat ze sex gehad heeft?

Hoe dan ook, wees eens wijs en negeer gaar
Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.
Verder die vrienden dus, haar zusje, haar ex en dat was het wel zo'n beetje.

Verder heeft ze in haar familie niets gezegd over dat ik haar heb geprobeerd te verkrachten. Ze heeft het alleen gezegd tegen haar eigen vrienden, om mij destijds zwart te maken.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:11 #109
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27742996
Ik wilde,
Jij wilde,

Ohja, beuk die vriend in mekaar. En vrouwengeweld is fout maar in zon situatie niet. Je hebt vast wel wat vriendinnen die dit probleem even voor je willen op lossen.

Ohja, de politie zegt niet: wij komen even langs en dan gaan er enge dingen gebeuren.

Maar schop eerst die maat van je kapot, die loopt volgens mij goed te steken.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_27743069
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef superbezo het volgende:

[..]

Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.
Verder die vrienden dus, haar zusje, haar ex en dat was het wel zo'n beetje.

Verder heeft ze in haar familie niets gezegd over dat ik haar heb geprobeerd te verkrachten. Ze heeft het alleen gezegd tegen haar eigen vrienden, om mij destijds zwart te maken.
nu ja, mocht ze het ooit echt melden dan, dan heeft ze zich al totaal ongeloofwaardig gemaakt, door weer met jou in zee te gaan, de verkrachter

ze heeft het niet thuis verteld, okay, maar ze voelt zich er ms toch schuldig over, en probeert zo met zichzelf in het reine te komen "het was niet mijn schuld, ik ben gedwongen" zoiets.

hoe dan ook, maak je geen zorgen, ze kan je niets maken, neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is , als zo'n psycho je zo lastig valt en een loer als deze probeert te draaien.

hou je er ver van, voortaan, probeer het /haar te negeren en die vrienden van je die je nu laten vallen (tenminste als ik dat goed begrepen heb), je bent ze liever kwijt dan rijk dan.

sterkte ermee
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27743119
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef gigant het volgende:
Ik wilde,
Jij wilde,

Ohja, beuk die vriend in mekaar. En vrouwengeweld is fout maar in zon situatie niet. Je hebt vast wel wat vriendinnen die dit probleem even voor je willen op lossen.

Ohja, de politie zegt niet: wij komen even langs en dan gaan er enge dingen gebeuren.

Maar schop eerst die maat van je kapot, die loopt volgens mij goed te steken.
Hmm, ik kreeg eerder zelf het idee dat het mijn ex was die loopt te stoken. Dat zou ook wel verklaren waarom ik met beide van mijn vrienden ruzie heb gehad, terwijl voor ik haar leerde kennen ik nooit ruzie met hun had. Het zou ook verklaren waarom die vriend van mij ineens geen vriend meer met mij wil zijn.

Neemt alleen niet weg dat het een waardeloze vriend is.
pi_27743280
quote:
Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27743281
Als de politie zegt dat er enge dingen gaan gebeuren zou ik dit sowieso niet serieus nemen.
Wat een kutwijf zeg! Ze kan je volgens mij niks maken, ook niet via politie en justitie. Probeer anders je telefoonlijst op te vragen in die tijd dat ze je 20x per dag belde. Heb je in ieder geval bewijs dat jij niet degene bent die loopt te ouwehoeren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27743362
Mocht die vader voor je deur staan, probeer dan eerst een normaal gesprek aan te knopen. Als dit niet lukt(wat er waarschijnlijk dik in zit ivm zijn afkomst en trots) Moet je hem er gewoon een paar op zen neus tikken. Als je dan wordt opgepakt, moet je gewoon verklaren dat jij je bedreigd voelde.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27743389
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Als de politie zegt dat er enge dingen gaan gebeuren zou ik dit sowieso niet serieus nemen.
Wat een kutwijf zeg! Ze kan je volgens mij niks maken, ook niet via politie en justitie. Probeer anders je telefoonlijst op te vragen in die tijd dat ze je 20x per dag belde. Heb je in ieder geval bewijs dat jij niet degene bent die loopt te ouwehoeren.
Ik neem het zelf ook niet zo serieus hoor. Ik vind het eerder een lachertje.
Er is geen bewijs, dus verder kunnen ze niets doen.
Haalt niet weg dat het natuurlijk wel vervelend is steeds met dit soort dingen lastig gevallen te worden
pi_27743393
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.
Jij verpest heel mijn ontmaskeringsmethode
pi_27743972
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Mocht die vader voor je deur staan, probeer dan eerst een normaal gesprek aan te knopen. Als dit niet lukt(wat er waarschijnlijk dik in zit ivm zijn afkomst en trots) Moet je hem er gewoon een paar op zen neus tikken. Als je dan wordt opgepakt, moet je gewoon verklaren dat jij je bedreigd voelde.
Nou, ik hoop in eerst geval die vader gewoon helemaal niet tegen te komen.
Maar mocht ik hem tegen komen probeer ik gewoon eerst een normaal te communiceren, mocht dat niet lukken kan ik nog altijd over gaan op een andere methode die op dat moment wel werkt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:40:59 #118
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27744206
Je moet je helemaal niet afvragen waarom ze nou toch nog met haar ex in zee gaat en misschien wel met hem gaat trouwen. Ben blij dat je er van af bent, ze is niet te vertrouwen.
Ik weet ook niet waarom ze weer terug is bij haar ex, waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ze binnenkort weer bij jou, je vriend of weet ik wie aan klopt en zegt: 'ik hou alleen van jou, echt waar'.

Alsjeblieft Superbezo, verlaag jezelf niet zo door aan haar te blijven denken en weer voor haar te zwichten.
pi_27744261
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Abigail het volgende:
Je moet je helemaal niet afvragen waarom ze nou toch nog met haar ex in zee gaat en misschien wel met hem gaat trouwen. Ben blij dat je er van af bent, ze is niet te vertrouwen.
Ik weet ook niet waarom ze weer terug is bij haar ex, waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ze binnenkort weer bij jou, je vriend of weet ik wie aan klopt en zegt: 'ik hou alleen van jou, echt waar'.

Alsjeblieft Superbezo, verlaag jezelf niet zo door aan haar te blijven denken en weer voor haar te zwichten.
Ik lach me eerder dood omdat die gozer voor de 9e keer haar terug neemt, en nog met haar wil trouwen ook.
Eigenlijk hoop ik heel erg dat die twee met elkaar gaan trouwen, komt ie gauw genoeg achter de waarheid.
pi_27744514
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:

Maar damn, wat een soap is dit zeg...
pi_27744998
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:50 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar damn, wat een soap is dit zeg...
Ja, krijg zelf ook af en toe het idee dat ik in GTST zit, dat ze op ieder moment de reclame kunnen inlassen.
pi_27745933
Kreeg net te horen van iemand die zei dat zij misschien wel een Borderline Syndroom heeft.
Op zich hoorde ik daar wel van op, aangezien ik dat een tijdje geleden dat zelf ook dacht.
Toen ik echter vroeg aan een paar vrienden van mij wat zij erover dachten, voordat ik haar ermee zou overvallen, kwam zij erachter, en daar werd ze toen heel boos over.
En nu, zonder ooit dat woord te hebben genoemd tegen die persoon komt hij hier zelf mee.
Is trouwens niet de eerst keer, ik heb wel van meerdere mensen gehoord inmiddels dat zij ook dachten dat dit meisje wel eens Borderline zou kunnen hebben.

Ik ben natuurlijk geen psycholoog en mag geen diagnose stellen, maar het lijkt er in mijn opinie wel verdacht veel op. Ook al omdat er zo veel mensen onafhankelijk hiervan met dezelfde gedachten komen.
pi_27748632
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.
En wie weet is dit allemaal wel verzonnen, maar dan hebben we iig gelachen om het verhaal
pi_27748816
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:53 schreef Fr3nK3L het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.
En wie weet is dit allemaal wel verzonnen, maar dan hebben we iig gelachen om het verhaal
kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemen
pi_27749063
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:

[..]

kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemen
wat ik net van je reacties lees neem jij jezelf misschien iets te sirieus
pi_27750915
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:

[..]

Good point
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:13:12 #127
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_27750961
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef superbezo het volgende:
Kreeg net te horen van iemand die zei dat zij misschien wel een Borderline Syndroom heeft.
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..
Heb zelf ook wel eens zo'n vriendinnnetje gehad. Die wou alleen bij me blijven als we een kind namen (Vriendinnetje was 17 of 18 toen)
Kreeg ook altijd ruzie met dr om niks, bijv waar we pizza gingen bestellen. Hele verhaal heeft 3 weken geduurt, toen vond ik het mooi geweest .

[ Bericht 1% gewijzigd door RicXDesign op 08-06-2005 19:27:00 ]
pi_27751598
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..
Heb zelf ook wel eens zo'n vriendinnnetje gehad. Die wou alleen bij me blijven als we een kind namen (Vriendinnetje was 17 of 18 toen)
Kreeg ook altijd ruzie met dr om niks, bijv waar we pizza gingen bestellen. Hele verheel heeft 3 weken geduurt, toen vond ik het mooi geweest .
Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.

En wat die ruzies betreft komt ook erg bekend voor.
Haar vader is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nedelands, toch zijn ze allebei moslim.
En dus eten ze ook geen verkensvlees, waaronder ham dus.
Wij komen met z'n tweeën een keertje bij een café, en ik vraag wat zei wil hebben. Niets, zei ze, en ze vreog wat ik wou, ik zei: Ik denk dat ik een tosti neem. Dat viel erg verkeerd. Want hoe kon ik nou een tosti nemen, ik wist toch dat zij dat niet at! Ik zei daarop, maar jij hoeft het toch ook niet te eten. Waarop zei antwoorde: Ja, maar als ik met je zoen dan proef ik dat toch.
Toen maar geen tosti besteld, en toen ging ze verder. Ze was zelf absoluut geen moslim, en wou er ook niets mee te maken hebben, maar ze was nou eenmaal zo opgevoed. En als wij later kinderen zouden krijgen wat moesten die dan wel niet denken als papa hem mocht eten en de kinderen en mama niet? Waarop ik zei: Hoezo zouden zij dat niet mogen eten dan? Daarop antwoorde zij: Ja, stel nou dat m'n ouders een keer langs komen, en ze zien dat, dat accepteren ze nooit. Waarop ik antwoorde: Nou en, alsof ze de hele koelkast gaan onderzoeken of ze ergens ham kunnen vinden? Trouwens, het is jouw leven, en het zouden dan onze kinderen zijn, en als zij ham willen eten, mogen za dat gewoon van mij. Ik heb niets met het geloof van jouw ouders te maken.

Even later vertelde ze me dat ze soms zelf ook wel eens producten at waar varkensvlees in zat.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:46:35 #129
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_27752255
Bij mij is dat ook het enige vriendinnetje die het gelukt is om een keer ruzie met mn moeder te krijgen op een een of andere manier. Ze heeft mij ook wel eens zo pissed off gekregen dat ik midden in de nacht de deur uit ben gestapt.

Maar ja... das allemaal al lange tijd geleden, heb ondertussen alweer 6 jaar een hééle lieve vriendin
pi_27752683
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef RicXDesign het volgende:
Bij mij is dat ook het enige vriendinnetje die het gelukt is om een keer ruzie met mn moeder te krijgen op een een of andere manier. Ze heeft mij ook wel eens zo pissed off gekregen dat ik midden in de nacht de deur uit ben gestapt.

Maar ja... das allemaal al lange tijd geleden, heb ondertussen alweer 6 jaar een hééle lieve vriendin
De deur uit stappen midden in de nacht om een meisje? Komt me ook erg bekend voor.
Ik was op haar verjaardag, en we zouden uit gaan, en daarna bij haar met die twee vrienden van mij, en de beste vriendin van haar (die dus een relatie heeft met één van mij twee vrienden) in de woonkamer blijven slapen.
Halverwege de avond toen we uit waren begon ze steeds te zeiken over d'r ex, dat die veel liever was, en er altijd voor haar was, waarop ik zei, nou dan ga je toch naar hem terug, maar dat wilde ze niet.

's Avonds bleef ze door gaan, waarop ik terug snauwde, ik dacht dat we wat anders zouden doen vanaaf?! Daarmee doelde ik op een wippie waar we het voor die avond vaak over hadden gehad, en wat zei toen beaamde graag te willen. Ze bleef echter doorzeiken over die gast, waarop ze mij zo pissed kreeg, dat ik besloot om vederop op de bank te slapen.
Toen kwam ze naar die bank toe en bleef ze daar zeiken en janken. Ik dacht eerst nog ik doe net of ik slaap, maar dat hielp niet. En dus zei ik: ik wil slapen, ga maar terug, ik heb er geen zin om er nu over te praten, wa praten er morgen wel over.
Hierdoor begon ze alleen maar meer te janken en te zeiken. Waarop ik uiteindelijk gewoon besloot weg te gaan. Mijn vrienden keken mij raar aan, omdat zij dachten dat ik weg ging omdat zij geen sex met mij wou hebben.
Een helf uur ben ik toen weg gebeleven, maar uiteindelijk toch terug gekomen.
Toen wou ze het ineens wel doen. Ik zei toen tegen haar, dat het van mij niet meer hoefde, maar ze bleef aandringen. Ik wees haar erop dat ze dit niet moest doen omdat ik het wou, want ik had er allang geen zin meer in. Toch bleef ze aandringen. Kom nou maar, zei ze, waarop ik het toch met haar deed.
Een week later ging het uit. Ze heeft toen die situatie van die avond gebruikt om te zeggen dat ik haar toen zou hebben geprobeerd te verkrachten!

[ Bericht 0% gewijzigd door superbezo op 09-06-2005 10:10:09 ]
pi_27753502
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:

[..]

uhuh....
pi_27766711
Wie weet er meer van Borderline, en kan mij misschien vertellen of dit Syndroom lijkt op de dingen die mijn ex doet?????
pi_27767250
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef superbezo het volgende:

[..]

Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.
Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.
pi_27767475
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.
Nou heeft haar vader zelf nooit gezegd tegen haar dat ze niet mocht neuken voor het huwelijk, want zo erg is het nou ook weer niet, maar dat verkrachtingsverhaal heeft ze dus niet aan haar vader verteld.
Ook niet aan haar moeder, maar waarschijnlijk wel aan haar zusje.
Maar haar zusje zelf heeft ook al eens gelogen over dat ze verkracht zou zijn geweest. Dat heeft ze toen zo ver gebracht, dat ze met haar ouders naar de politie toe gingen en daar aangifte gingen doen.

Daarna kwamen ze erachter dat dat zusje gewoon alles bij elkaar gelogen had. En dat was ook niet de laatste keer dat haar zusje loog.
Ik ben inmiddels goede vrienden met wat vroeger de beste vriendin van dat zusje was. Zij heeft zelf heel erge ruzie met mijn ex en haar zusje, omdat ze tegen haar hebben gelogen, maar ook tegen de rest van die klas waarin dat zusje zit.
Zo ben ik erachter gekomen dat beide meiden, mijn ex en haar zusje dus heel wat af liegen.
pi_27768464
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef superbezo het volgende:
Heel verhaal

Whehehe! Dat verzin je toch niet??
pi_27768608
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef PDOA het volgende:

[..]

Whehehe! Dat verzin je toch niet??
Nee, inderdaad, dat verzin ik niet nee.
pi_27782834
Niemand die mij kan vertellen of een mening kan geven over het vermeende borderlin van mijn ex?
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 19:24:04 #138
43556 miss_dynastie
pi_27783010
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef superbezo het volgende:
Niemand die mij kan vertellen of een mening kan geven over het vermeende borderlin van mijn ex?
Een psychiater, I guess.
Wat boeit het uberhaupt? Je bent van haar af.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:55:11 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27795502
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef superbezo het volgende:
Wie weet er meer van Borderline, en kan mij misschien vertellen of dit Syndroom lijkt op de dingen die mijn ex doet?????
Nee het is geen Borderline.. dat kan alleen door een psychiater worden vastgesteld.
En dat had al lang gebeurd geweest als het zo is.
Ze is sociaal minder ontwikkeld.

En voor jou...: dat boeit toch allemaal niet.. dan zou ze dat als excuus kunnen gebruiken voor alles wat ze verkeerd tegen je doet en nog gaat doen.
Laat het los!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:43:59 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27839113
Meteen naar de politie gaan, het hele verhaal vertellen.
Ten eerste over de valse aanklacht.
Ten tweede omdat ze je lastigvalt, (bellen, SMS-en, viocemailen, je opwachten bij je stage). Zij deed dat ook andersom terwijl dat zelfs onterecht was
Ten derde omdat je van alle kanten wordt beschuldigd van het verspreiden van haar naaktfoto's. Als jij ze voorbent ben je iets geloofwaardiger.
Ten vierde omdat je wordt bedreigd door die vader.

De politie mag niet zomaar gebruik maken van zijn machtspositie zonder aanleiding of bewijs, en ook nog zonder jouw kant van het verhaal te weten.
Als dit allemaal niet helpt, schakel dan desnoods een advocaat in. Niet normaal hoor.
pi_27856075
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef Ixnay het volgende:
Meteen naar de politie gaan, het hele verhaal vertellen.
Ten eerste over de valse aanklacht.
Ten tweede omdat ze je lastigvalt, (bellen, SMS-en, viocemailen, je opwachten bij je stage). Zij deed dat ook andersom terwijl dat zelfs onterecht was
Ten derde omdat je van alle kanten wordt beschuldigd van het verspreiden van haar naaktfoto's. Als jij ze voorbent ben je iets geloofwaardiger.
Ten vierde omdat je wordt bedreigd door die vader.

De politie mag niet zomaar gebruik maken van zijn machtspositie zonder aanleiding of bewijs, en ook nog zonder jouw kant van het verhaal te weten.
Als dit allemaal niet helpt, schakel dan desnoods een advocaat in. Niet normaal hoor.
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.

Het tweede punt is inmiddels al weer een tijdje geleden, zo half maart dat ze me begon lastig te vallen met bellen e.d., zij is toen een keer zelf naar de politie gegaan, die mij toen ook al had gebeld om te zeggen dat ik haar niet moest lastig vallen, terwijl het dus eigenlijk andersom was. Het was echter geen officiele aanklacht, en dus konden wij tegen dit bericht van haar destijds toen niets doen tegen de telefoontje die die agent toen pleegde. Omdat we daarna niets meer hoorde ervan, vonden we het onnodig om een officiele aanklacht tegen haar in te dienen. Dat bellen en sms'en is dus inmiddels al weer een tijdje geleden, en dus als ik daar nu mee naar de politie ga, komen ze misschien met vragen waarom ik dat destijds niet gelijk heb gedaan, en sta ik dus tegenover de politie niet erg sterk in mijn schoenen.

Ten derde ben ik dus niet officieel beschuldigd van die naaktfoto's of die website, ik kan hem zelf ook niet vinden, noch iemand anders, dus ik kan daarover geen officiele aanklacht tegen indienen.

Ten vierde ben ik niet zelf bedreig door die vader, maar is dat dus via de politie gegaan, en kunnen wij daar helaas niets tegen doen. Het klinkt misschien wat krom, maar ik ben dus volgens het rechtssysteem officieel niet bedreigd. Het is via de politie gegaan, en dus is het de zaak van de politie. Aangezien wij al een klachtenformulier hebben opgestuurd zou dit dus al in behandeling moeten zijn.

Maar evengoed bedankt.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:48:42 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27858704
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef superbezo het volgende:
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.
Persoonlijk bij de politie langsgaan komt beter over.
Ze heeft onterecht een ambtenaar lastig gevallen, net zoals ze jou lastigvalt.
Als je het er voor overhebt kun je bij je netwerk opvragen hoe vaak je gebeld bent. Dan heb je al een bewijs dat zij de politie wil bezeiken en wil gebruiken tegen jou. Hiermee zullen ze haar andere aanklachten ook minder serieus gaan nemen.
quote:
Het tweede punt is inmiddels al weer een tijdje geleden, zo half maart dat ze me begon lastig te vallen met bellen e.d., zij is toen een keer zelf naar de politie gegaan, die mij toen ook al had gebeld om te zeggen dat ik haar niet moest lastig vallen, terwijl het dus eigenlijk andersom was. Het was echter geen officiele aanklacht, en dus konden wij tegen dit bericht van haar destijds toen niets doen tegen de telefoontje die die agent toen pleegde. Omdat we daarna niets meer hoorde ervan, vonden we het onnodig om een officiele aanklacht tegen haar in te dienen. Dat bellen en sms'en is dus inmiddels al weer een tijdje geleden, en dus als ik daar nu mee naar de politie ga, komen ze misschien met vragen waarom ik dat destijds niet gelijk heb gedaan, en sta ik dus tegenover de politie niet erg sterk in mijn schoenen.
Nee, je vertelt dat er nu gewoon bij, bereid je goed voor op het gesprek, zorg dat je een lijstje maakt met alles wat je gaat vertellen.
quote:
Ten derde ben ik dus niet officieel beschuldigd van die naaktfoto's of die website, ik kan hem zelf ook niet vinden, noch iemand anders, dus ik kan daarover geen officiele aanklacht tegen indienen.
Officieel of niet, de politie beschuldigt jou zomaar wat al helemaal fout is. Verder beschuldigen andere burgers jou van zaken waar je niets mee te maken hebt. Als jij eerder bent dan kom jij geloofwaardiger over. Als jij dat echt gedaan zou hebben hadden zij al lang een aanklacht ingediend.
quote:
Ten vierde ben ik niet zelf bedreig door die vader, maar is dat dus via de politie gegaan, en kunnen wij daar helaas niets tegen doen. Het klinkt misschien wat krom, maar ik ben dus volgens het rechtssysteem officieel niet bedreigd. Het is via de politie gegaan, en dus is het de zaak van de politie. Aangezien wij al een klachtenformulier hebben opgestuurd zou dit dus al in behandeling moeten zijn.
Als er een geweer in het spel is heb je altijd een reden om aangifte te doen van bedreiging, al hoef je niet echt bang te zijn hiervoor. Als iemand je echt kapot wil knallen doet die dat wel met een fatsoenlijk onopvallend vuurwapen. Je mag in Nederland trouwens niet zomaar een vuurwapen bezitten, hiervoor kun je hem al aanklagen.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:54:21 #143
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27858864
Even offtopic: Geloofsverschillen gaan bijna nooit goed.
Al die loze principes die die gelovigen aanhouden.
Geen varkensvlees eten Waarom zou je jezelf dat aandoen.
Weet ze zelf wel waarom ze dat niet doet, of doet ze het gewoon maar omdat dat in een boekje staat.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:21:32 #144
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27859663
Jammer dat je de sms-jes en oproep-info weggegooid hebt, was mooi bewijs geweest dat ze jouw lastig viel inplaats van andersom. Had je in een rechtszaak sterk mee gestaan. Als ze jou aangeklaagd had was het je bewijs geweest dat zij het initiatief nam, en als je haar wil aanklagen voor smaad, laster of iets dergelijks had je die ook als bewijs kunnen gebruiken. Beetje dom dus om dat weg te gooien.
pi_27861747
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:54 schreef Ixnay het volgende:
Even offtopic: Geloofsverschillen gaan bijna nooit goed.
Al die loze principes die die gelovigen aanhouden.
Geen varkensvlees eten Waarom zou je jezelf dat aandoen.
Weet ze zelf wel waarom ze dat niet doet, of doet ze het gewoon maar omdat dat in een boekje staat.
Ze is zelf geen moslim, haar ouders wel. Ze doet het dus alleen uit angst en respect voor haar ouders.
Tussen mij en haar waren dus ook geen geloofsverschillen
  maandag 13 juni 2005 @ 09:38:06 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27877900
Heb een tijdje bij t-mobile gewerkt, maar gesprekhistorie wordt een hele tijd vastgehouden hoor.. zeker ruim 3 jaar.. ook door andere providers.
als je wil, kun je dus alles zo opvragen..
pi_27877994
Ik heb inmiddels bij mijn provider deze specificaties opgevraagd. Ik kan aan de hand hiervan dus officieel aangifte doen van laster.
Toch blijft het jurisch erg lastig om een aanklacht in te dienen voor bedreiging of verboden wapenbezit.
Verboden wapenbezit is nogal simpel omdat het mogelijk is dat deze vader helemaal geen geweer heeft. Bedreiging wordt erg moeilijk volgens mensen die in het rechtssysteem zelf werkzaam zijn, vanwege het feit dat er naar mij toe geen directe bedreiging is geuit, maar dit via de politie is gegaan.

Het is dus jammer maar waar, schijnbaar kun je iemand wel bedreigen door tegen de politie een bedreiging te uiten naar een persoon, zonder dat je daarvoor gepakt kan worden.
pi_27878061
Negeer die hele familie gewoon. En denk je nou echt dat die vent een geweer heeft.
Verwijder alles wat je van der hebt (ook op het internet).
En binnen een maand komen ze echt niet meer achter je aan.
pi_27878250
quote:
Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef DrukVout het volgende:
Negeer die hele familie gewoon. En denk je nou echt dat die vent een geweer heeft.
Verwijder alles wat je van der hebt (ook op het internet).
En binnen een maand komen ze echt niet meer achter je aan.
Ik zou die familie ook graag willen nergeren, maar als de politie gaat bellen wordt het toch wel serieus voor mij, hoor!
Ik hoop trouwens idd dat die vent geen geweer heeft, en verder heb ik alles van d'r al verwijderd.
En aangezien het al een maand uit was voordat ik de politie aan de telefoon kreeg, heb ik zomaar het idee dat negeren gaat helpen bij deze mensen.
pi_27927713
Ik heb inmiddels weer contact gehad met de politie.
Zij wouden graag het .wav bestandje hebben waarop het voicemailbericht is opgenomen van de agent. Ze gaan nu vervolgens een check doen om te kijken welke agent het is, vervolgens gaan ze ook de familie van mijn ex in de gaten houden en gaan ze proberen te achterhalen of er een website is, en wie die dan zou hebben gemaakt.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:02:55 #151
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27932575
**OFFTOPIC**mijn ex smst me geregeld dat het zo geweldig goed gaat met haar en d'r kinderen, terwijl ik d'r al 2 jaar niet meer gezien heb

**ONTOPIC** mooi zo!
pi_27932929
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef superbezo het volgende:

[..]

En wat die ruzies betreft komt ook erg bekend voor.
Haar vader is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nedelands, toch zijn ze allebei moslim.
En dus eten ze ook geen verkensvlees, waaronder ham dus.
Wij komen met z'n tweeën een keertje bij een café, en ik vraag wat zei wil hebben. Niets, zei ze, en ze vreog wat ik wou, ik zei: Ik denk dat ik een tosti neem. Dat viel erg verkeerd. Want hoe kon ik nou een tosti nemen, ik wist toch dat zij dat niet at! Ik zei daarop, maar jij hoeft het toch ook niet te eten. Waarop zei antwoorde: Ja, maar als ik met je zoen dan proef ik dat toch.
Toen maar geen tosti besteld, en toen ging ze verder. Ze was zelf absoluut geen moslim, en wou er ook niets mee te maken hebben, maar ze was nou eenmaal zo opgevoed. En als wij later kinderen zouden krijgen wat moesten die dan wel niet denken als papa hem mocht eten en de kinderen en mama niet? Waarop ik zei: Hoezo zouden zij dat niet mogen eten dan? Daarop antwoorde zij: Ja, stel nou dat m'n ouders een keer langs komen, en ze zien dat, dat accepteren ze nooit. Waarop ik antwoorde: Nou en, alsof ze de hele koelkast gaan onderzoeken of ze ergens ham kunnen vinden? Trouwens, het is jouw leven, en het zouden dan onze kinderen zijn, en als zij ham willen eten, mogen za dat gewoon van mij. Ik heb niets met het geloof van jouw ouders te maken.

Even later vertelde ze me dat ze soms zelf ook wel eens producten at waar varkensvlees in zat.

Jezus man daar wordt je toch gestoord van zo een?
Wooh...Nou wens je veel sterkte, het zal nog wel een staartje krijgen, zo te lezen nav je verhalen,

En inderdaad zal een agent niet zulke vreemde taal uitslaan als die zogenaamde agent die jou belde.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27941933
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jezus man daar wordt je toch gestoord van zo een?
Wooh...Nou wens je veel sterkte, het zal nog wel een staartje krijgen, zo te lezen nav je verhalen,

En inderdaad zal een agent niet zulke vreemde taal uitslaan als die zogenaamde agent die jou belde.
Wordt je inderdaad helemaal gek van.
Het is zelfs zo erg, dat ze je daarna nog zo gaat manipuleren, dat je je nog schuldig gaat voelen daarover ook.

Zo was het ook toen ik uit ging, werd ik helemaal gestoord van dit soort dingen, werd ik daar boos op, kregen we ruzie en ging het uit.
Toen ging zij daarna zeggen dat ik het uit had gemaakt, en dat ik ruzie met haar had gemaakt, en dat het dus mijn schuld was, en dat ik niet zo had moeten reageren, etc. etc.
Op het moment dat ik 'r ook terug nam, kwam ze ook weer met dat verhaal, en voelde ik me daardoor erg schuldig dat ik 'r alleen had gelaten, en er niet altijd voor d'r was geweest.
Maja, da's achteraf ook wel logisch, als ze zo doet, dat ik 'r niet altijd voor d'r was.
pi_27948920
Veel herkenbare dingen in je verhaal. Ik ben geen psycholoog, en ik ken haar verder niet, maar het doet me allemaal heel erg denken aan een ex van mij die ook borderline heeft (is vastgesteld door een psycholoog). Zij is gelukkig nooit naar de politie gestapt, maar ik ken de verhalen wel, dit soort zaken zijn als het goed is niet onbekend bij de politie.
Borderliners zijn vaak bezig met het projecteren van hun eigen mindere kanten op jou; ze zullen de schuld altijd bij jou leggen. Op de een of andere manier hebben ze (borderliners) toch wat, ondanks hun rare gedrag, waardoor je moeilijk van ze af komt. Het enige advies wat ik je kan geven is om bij haar uit de buurt te blijven. Succes in ieder geval!
pi_27949502
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef Buster79 het volgende:
Veel herkenbare dingen in je verhaal. Ik ben geen psycholoog, en ik ken haar verder niet, maar het doet me allemaal heel erg denken aan een ex van mij die ook borderline heeft (is vastgesteld door een psycholoog). Zij is gelukkig nooit naar de politie gestapt, maar ik ken de verhalen wel, dit soort zaken zijn als het goed is niet onbekend bij de politie.
Borderliners zijn vaak bezig met het projecteren van hun eigen mindere kanten op jou; ze zullen de schuld altijd bij jou leggen. Op de een of andere manier hebben ze (borderliners) toch wat, ondanks hun rare gedrag, waardoor je moeilijk van ze af komt. Het enige advies wat ik je kan geven is om bij haar uit de buurt te blijven. Succes in ieder geval!
Is idd. erg interresant om te horen.

Ik heb vandaag trouwens het geluidsbestand van die vreemde agent naar de politie gestuurd, omdat ze daar om hadden gevraagd zoals op pagina 3 is te lezen van dit topic.
Ze gaan nu onderzoeken welke agent dit was, en ze zeggen heel erg geschrokken van dit verhaal te zijn.
Verder gaan ze onderzoek doen naar die website, of die er wel was en als die er was wie hem dan heeft gemaakt.
pi_28032446
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn heeft beweert dat haar e-mail (hotmailadres) was gehackt, en dat daar vandaan die foto's zijn verstuurd.
Vind het echter een beetje vreemd dat iemand voor zo veel moeite zou gaan, want het schijnt dat volgens een hoop hackers hotmail moeilijk, tot bijna onmogelijk te hacken valt.
Is het trouwens na te gaan of er ooit een profiel is gemaakt op cu2day van een bepaald persoon?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:06:45 #157
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28033003
Misschien was het wel helemaal niet de politie die gebeld had, maar gewoon een vriend van haar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de politie zo handelt.
pi_28033100
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef Ixnay het volgende:
Misschien was het wel helemaal niet de politie die gebeld had, maar gewoon een vriend van haar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de politie zo handelt.
Misschien heb je niet alles gelezen (I don't blame you, is best veel om te lezen), maar ik heb zelf terug gebeld via het algemene nummer van de politie 0900 8844, en zo ben ik doorgeschakeld naar de politie Zaanstreek, waar ik die agent aan de telefoon kreeg, die mij vervolgens ging vertellen dat haar vader hem had gebeld, en had gezegd dat ie klaar stond met een geweer om naar mij toe te gaan.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:36:27 #159
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28033828
's avonds

Edit: geknipt en geplakt uit Word...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28034042
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef Lllaura het volgende:
's avonds

Edit: geknipt en geplakt uit Word...
Ja, idd 's avonds werd ik gebeld ja, net iets voor negen geloof ik, als ik het me nog goed weet te herinneren.
En ja, ik heb inderdaad ff geknipt en geplakt vanuit Word, anders werd het verhaal wat te lang.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:52:03 #161
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28034340
Ik heb net al de pagina's doorgespit, wilde ff kijken of geplakte aanhalingstekens uit Word inderdaad codes worden. Bij mij niet dus... Ik geef je het voordeel van de twijfel, dus succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lllaura op 18-06-2005 00:01:42 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28034493
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb net al de pagina's doorgespit, wilde ff kijken of geplakte aanhalingstekens uit Word inderdaad codes worden. Bij bij niet dus... Ik geef je het voordeel van de twijfel, dus succes!
Thanx.

Zou trouwens wel een flauwe grap of weet ik veel wat wezen als dit niet echt zou zijn, aan de andere kant zou het ook wel een stuk lekkerder wezen voor mij, dan had ik niet zo veel gezeik aan m'n hoofd.

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben dat ik dat op een Windows 2000 computer werk?
Ik weet het niet, want ik heb die toen geschreven op een computer op m'n stage, dus misschien dat dat het is, of misschien dat mozilla firefox de oorzaak is van het overzetten van word naar dit forum.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:05:49 #163
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28034723
Geen idee.

Ik zou trouwens toch ff op het politiebureau je gezicht laten zien. Niet om daar nou tot in detail het hele verhaal uit de doeken te doen, maar gewoon ff om te zeggen dat je nergens iets mee te maken wilt hebben en je distantieerd van je ex.

En, ook al is ze nog zo mooi, je ex is een heks! Geef 'r een permban!
pi_28034929
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:05 schreef Lllaura het volgende:
Geen idee.

Ik zou trouwens toch ff op het politiebureau je gezicht laten zien. Niet om daar nou tot in detail het hele verhaal uit de doeken te doen, maar gewoon ff om te zeggen dat je nergens iets mee te maken wilt hebben en je distantieerd van je ex.

En, ook al is ze nog zo mooi, je ex is een heks! Geef 'r een permban!
Is eigenlijk hetzelfde zeggen als wat ik al gezegd heb over de telefoon.
Maar goed, er wordt dus al onderzoek naar gedaan door de politie, en ze houden mij op de hoogte, dus meer kan ik toch niet doen. Als ik mijn gezicht op het bureau laat zien komt er niet veel meer uit dan op deze manier denk ik.

En ja, ze was idd in mijn ogen heel erg mooi, maar haar binnenkant was als die van een monster.
pi_28035568
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef superbezo het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn heeft beweert dat haar e-mail (hotmailadres) was gehackt, en dat daar vandaan die foto's zijn verstuurd.
Vind het echter een beetje vreemd dat iemand voor zo veel moeite zou gaan, want het schijnt dat volgens een hoop hackers hotmail moeilijk, tot bijna onmogelijk te hacken valt.
Is het trouwens na te gaan of er ooit een profiel is gemaakt op cu2day van een bepaald persoon?
Tsja, Hotmail mag dan wel net zo secure zijn als de meeste andere webmail diensten, het spoofen van de afzender van een mailtje is altijd een koud kunstje. Daar komt weinig "hekwerk" bij kijken. Vertrouw dus ook nooit op het From-veld van binnenkomende mails, het is net zo makkelijk te vervalsen als het afzender-adres achterop de envelop bij gewone post.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:06:26 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28036121
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:09 schreef superbezo het volgende:

[..]

Misschien heb je niet alles gelezen (I don't blame you, is best veel om te lezen), maar ik heb zelf terug gebeld via het algemene nummer van de politie 0900 8844, en zo ben ik doorgeschakeld naar de politie Zaanstreek, waar ik die agent aan de telefoon kreeg, die mij vervolgens ging vertellen dat haar vader hem had gebeld, en had gezegd dat ie klaar stond met een geweer om naar mij toe te gaan.
En vond de politie dat niet erg dat iemand een vuurwapen had?
De politie moet naar hem toe gaan, niet naar jou.
pi_28042628
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En vond de politie dat niet erg dat iemand een vuurwapen had?
De politie moet naar hem toe gaan, niet naar jou.
Vond ik idd ook erg vreemd, maar daar kon ie niks aan doen zei die agent, hij zei dat hij geprobeerd had die vader te kalmeren, maar ging er verder niets aan doen.
We hebben toen zelf de politie uit onze eigen omgeving (kennemerland) gebeld en die zijn toen langs geweest, maar konden er verder niets aan doen, omdat zij die vader niet hadden gesproken, en dus konden ze daar niets aan doen.
Zij hebben ons toen wel geadviseerd om een klacht in te dienen over deze agent
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:24:37 #168
75912 Maincolt
vrijdag alweer..?
pi_28043201
BrEeZah!
Het is maandag,... stel niet van die moeilijke vragen..!
pi_28043572
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:24 schreef Maincolt het volgende:
BrEeZah!
Ja, cker!
But I like breezah's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')