abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:02:55 #151
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27932575
**OFFTOPIC**mijn ex smst me geregeld dat het zo geweldig goed gaat met haar en d'r kinderen, terwijl ik d'r al 2 jaar niet meer gezien heb

**ONTOPIC** mooi zo!
pi_27932929
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef superbezo het volgende:

[..]

Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.

En wat die ruzies betreft komt ook erg bekend voor.
Haar vader is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nedelands, toch zijn ze allebei moslim.
En dus eten ze ook geen verkensvlees, waaronder ham dus.
Wij komen met z'n tweeën een keertje bij een café, en ik vraag wat zei wil hebben. Niets, zei ze, en ze vreog wat ik wou, ik zei: Ik denk dat ik een tosti neem. Dat viel erg verkeerd. Want hoe kon ik nou een tosti nemen, ik wist toch dat zij dat niet at! Ik zei daarop, maar jij hoeft het toch ook niet te eten. Waarop zei antwoorde: Ja, maar als ik met je zoen dan proef ik dat toch.
Toen maar geen tosti besteld, en toen ging ze verder. Ze was zelf absoluut geen moslim, en wou er ook niets mee te maken hebben, maar ze was nou eenmaal zo opgevoed. En als wij later kinderen zouden krijgen wat moesten die dan wel niet denken als papa hem mocht eten en de kinderen en mama niet? Waarop ik zei: Hoezo zouden zij dat niet mogen eten dan? Daarop antwoorde zij: Ja, stel nou dat m'n ouders een keer langs komen, en ze zien dat, dat accepteren ze nooit. Waarop ik antwoorde: Nou en, alsof ze de hele koelkast gaan onderzoeken of ze ergens ham kunnen vinden? Trouwens, het is jouw leven, en het zouden dan onze kinderen zijn, en als zij ham willen eten, mogen za dat gewoon van mij. Ik heb niets met het geloof van jouw ouders te maken.

Even later vertelde ze me dat ze soms zelf ook wel eens producten at waar varkensvlees in zat.

Jezus man daar wordt je toch gestoord van zo een?
Wooh...Nou wens je veel sterkte, het zal nog wel een staartje krijgen, zo te lezen nav je verhalen,

En inderdaad zal een agent niet zulke vreemde taal uitslaan als die zogenaamde agent die jou belde.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27941933
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jezus man daar wordt je toch gestoord van zo een?
Wooh...Nou wens je veel sterkte, het zal nog wel een staartje krijgen, zo te lezen nav je verhalen,

En inderdaad zal een agent niet zulke vreemde taal uitslaan als die zogenaamde agent die jou belde.
Wordt je inderdaad helemaal gek van.
Het is zelfs zo erg, dat ze je daarna nog zo gaat manipuleren, dat je je nog schuldig gaat voelen daarover ook.

Zo was het ook toen ik uit ging, werd ik helemaal gestoord van dit soort dingen, werd ik daar boos op, kregen we ruzie en ging het uit.
Toen ging zij daarna zeggen dat ik het uit had gemaakt, en dat ik ruzie met haar had gemaakt, en dat het dus mijn schuld was, en dat ik niet zo had moeten reageren, etc. etc.
Op het moment dat ik 'r ook terug nam, kwam ze ook weer met dat verhaal, en voelde ik me daardoor erg schuldig dat ik 'r alleen had gelaten, en er niet altijd voor d'r was geweest.
Maja, da's achteraf ook wel logisch, als ze zo doet, dat ik 'r niet altijd voor d'r was.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_27948920
Veel herkenbare dingen in je verhaal. Ik ben geen psycholoog, en ik ken haar verder niet, maar het doet me allemaal heel erg denken aan een ex van mij die ook borderline heeft (is vastgesteld door een psycholoog). Zij is gelukkig nooit naar de politie gestapt, maar ik ken de verhalen wel, dit soort zaken zijn als het goed is niet onbekend bij de politie.
Borderliners zijn vaak bezig met het projecteren van hun eigen mindere kanten op jou; ze zullen de schuld altijd bij jou leggen. Op de een of andere manier hebben ze (borderliners) toch wat, ondanks hun rare gedrag, waardoor je moeilijk van ze af komt. Het enige advies wat ik je kan geven is om bij haar uit de buurt te blijven. Succes in ieder geval!
pi_27949502
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef Buster79 het volgende:
Veel herkenbare dingen in je verhaal. Ik ben geen psycholoog, en ik ken haar verder niet, maar het doet me allemaal heel erg denken aan een ex van mij die ook borderline heeft (is vastgesteld door een psycholoog). Zij is gelukkig nooit naar de politie gestapt, maar ik ken de verhalen wel, dit soort zaken zijn als het goed is niet onbekend bij de politie.
Borderliners zijn vaak bezig met het projecteren van hun eigen mindere kanten op jou; ze zullen de schuld altijd bij jou leggen. Op de een of andere manier hebben ze (borderliners) toch wat, ondanks hun rare gedrag, waardoor je moeilijk van ze af komt. Het enige advies wat ik je kan geven is om bij haar uit de buurt te blijven. Succes in ieder geval!
Is idd. erg interresant om te horen.

Ik heb vandaag trouwens het geluidsbestand van die vreemde agent naar de politie gestuurd, omdat ze daar om hadden gevraagd zoals op pagina 3 is te lezen van dit topic.
Ze gaan nu onderzoeken welke agent dit was, en ze zeggen heel erg geschrokken van dit verhaal te zijn.
Verder gaan ze onderzoek doen naar die website, of die er wel was en als die er was wie hem dan heeft gemaakt.
pi_28032446
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn heeft beweert dat haar e-mail (hotmailadres) was gehackt, en dat daar vandaan die foto's zijn verstuurd.
Vind het echter een beetje vreemd dat iemand voor zo veel moeite zou gaan, want het schijnt dat volgens een hoop hackers hotmail moeilijk, tot bijna onmogelijk te hacken valt.
Is het trouwens na te gaan of er ooit een profiel is gemaakt op cu2day van een bepaald persoon?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:06:45 #157
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28033003
Misschien was het wel helemaal niet de politie die gebeld had, maar gewoon een vriend van haar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de politie zo handelt.
pi_28033100
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef Ixnay het volgende:
Misschien was het wel helemaal niet de politie die gebeld had, maar gewoon een vriend van haar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de politie zo handelt.
Misschien heb je niet alles gelezen (I don't blame you, is best veel om te lezen), maar ik heb zelf terug gebeld via het algemene nummer van de politie 0900 8844, en zo ben ik doorgeschakeld naar de politie Zaanstreek, waar ik die agent aan de telefoon kreeg, die mij vervolgens ging vertellen dat haar vader hem had gebeld, en had gezegd dat ie klaar stond met een geweer om naar mij toe te gaan.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:36:27 #159
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28033828
's avonds

Edit: geknipt en geplakt uit Word...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28034042
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef Lllaura het volgende:
's avonds

Edit: geknipt en geplakt uit Word...
Ja, idd 's avonds werd ik gebeld ja, net iets voor negen geloof ik, als ik het me nog goed weet te herinneren.
En ja, ik heb inderdaad ff geknipt en geplakt vanuit Word, anders werd het verhaal wat te lang.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:52:03 #161
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28034340
Ik heb net al de pagina's doorgespit, wilde ff kijken of geplakte aanhalingstekens uit Word inderdaad codes worden. Bij mij niet dus... Ik geef je het voordeel van de twijfel, dus succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lllaura op 18-06-2005 00:01:42 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28034493
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb net al de pagina's doorgespit, wilde ff kijken of geplakte aanhalingstekens uit Word inderdaad codes worden. Bij bij niet dus... Ik geef je het voordeel van de twijfel, dus succes!
Thanx.

Zou trouwens wel een flauwe grap of weet ik veel wat wezen als dit niet echt zou zijn, aan de andere kant zou het ook wel een stuk lekkerder wezen voor mij, dan had ik niet zo veel gezeik aan m'n hoofd.

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben dat ik dat op een Windows 2000 computer werk?
Ik weet het niet, want ik heb die toen geschreven op een computer op m'n stage, dus misschien dat dat het is, of misschien dat mozilla firefox de oorzaak is van het overzetten van word naar dit forum.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:05:49 #163
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28034723
Geen idee.

Ik zou trouwens toch ff op het politiebureau je gezicht laten zien. Niet om daar nou tot in detail het hele verhaal uit de doeken te doen, maar gewoon ff om te zeggen dat je nergens iets mee te maken wilt hebben en je distantieerd van je ex.

En, ook al is ze nog zo mooi, je ex is een heks! Geef 'r een permban!
pi_28034929
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:05 schreef Lllaura het volgende:
Geen idee.

Ik zou trouwens toch ff op het politiebureau je gezicht laten zien. Niet om daar nou tot in detail het hele verhaal uit de doeken te doen, maar gewoon ff om te zeggen dat je nergens iets mee te maken wilt hebben en je distantieerd van je ex.

En, ook al is ze nog zo mooi, je ex is een heks! Geef 'r een permban!
Is eigenlijk hetzelfde zeggen als wat ik al gezegd heb over de telefoon.
Maar goed, er wordt dus al onderzoek naar gedaan door de politie, en ze houden mij op de hoogte, dus meer kan ik toch niet doen. Als ik mijn gezicht op het bureau laat zien komt er niet veel meer uit dan op deze manier denk ik.

En ja, ze was idd in mijn ogen heel erg mooi, maar haar binnenkant was als die van een monster.
pi_28035568
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef superbezo het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn heeft beweert dat haar e-mail (hotmailadres) was gehackt, en dat daar vandaan die foto's zijn verstuurd.
Vind het echter een beetje vreemd dat iemand voor zo veel moeite zou gaan, want het schijnt dat volgens een hoop hackers hotmail moeilijk, tot bijna onmogelijk te hacken valt.
Is het trouwens na te gaan of er ooit een profiel is gemaakt op cu2day van een bepaald persoon?
Tsja, Hotmail mag dan wel net zo secure zijn als de meeste andere webmail diensten, het spoofen van de afzender van een mailtje is altijd een koud kunstje. Daar komt weinig "hekwerk" bij kijken. Vertrouw dus ook nooit op het From-veld van binnenkomende mails, het is net zo makkelijk te vervalsen als het afzender-adres achterop de envelop bij gewone post.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:06:26 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28036121
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 23:09 schreef superbezo het volgende:

[..]

Misschien heb je niet alles gelezen (I don't blame you, is best veel om te lezen), maar ik heb zelf terug gebeld via het algemene nummer van de politie 0900 8844, en zo ben ik doorgeschakeld naar de politie Zaanstreek, waar ik die agent aan de telefoon kreeg, die mij vervolgens ging vertellen dat haar vader hem had gebeld, en had gezegd dat ie klaar stond met een geweer om naar mij toe te gaan.
En vond de politie dat niet erg dat iemand een vuurwapen had?
De politie moet naar hem toe gaan, niet naar jou.
pi_28042628
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En vond de politie dat niet erg dat iemand een vuurwapen had?
De politie moet naar hem toe gaan, niet naar jou.
Vond ik idd ook erg vreemd, maar daar kon ie niks aan doen zei die agent, hij zei dat hij geprobeerd had die vader te kalmeren, maar ging er verder niets aan doen.
We hebben toen zelf de politie uit onze eigen omgeving (kennemerland) gebeld en die zijn toen langs geweest, maar konden er verder niets aan doen, omdat zij die vader niet hadden gesproken, en dus konden ze daar niets aan doen.
Zij hebben ons toen wel geadviseerd om een klacht in te dienen over deze agent
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:24:37 #168
75912 Maincolt
vrijdag alweer..?
pi_28043201
BrEeZah!
Het is maandag,... stel niet van die moeilijke vragen..!
pi_28043572
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:24 schreef Maincolt het volgende:
BrEeZah!
Ja, cker!
But I like breezah's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')