abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27742317
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef Faat het volgende:

[..]

Slim opgemerkt van je Dan moet het iets anders zijn waardoor ik denk dat je niet zo slim bent

Wat betreft het hameren op die naam van die politie-agent is omdat ik gewoon niet kan geloven dat
het op deze manier zo werkt. Ben ook echt benieuwd wat er verder uitkomt. Hoop dat je ons verder op
de hoogte houdt. Ik vind dit soort dingen altijd wel erg leuk om te lezen. Succes ermee in ieder geval!!
Thank U
De wereld is wat je er zelf van maakt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:29 #102
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_27742345
Wat een vreemd verhaal. Kan me ook niet voorstellen dat de politie zo te werk gaat zonder enig bewijs. Weg met die bitch verbreek elk contact ga fijn opzoek naar een leuk meisje .. en andere vrienden.
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_27742469
Ik heb inmiddels te horen gekregen van een vriendin van mijn ex haar zusje, die nu ruzie met die beide heeft, dat de vader van mijn ex een vriend bij de politie heeft zitten. Dit zou misschien kunnen verklaren waarom deze agent zonder enig bewijs zomaar heeft gebeld. Hij zou dus misbruik hebben gemaakt van zijn positie in dit geval.
Natuurlijk is dit maar van horen en zeggen, maar het zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:41 #104
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_27742530
Kijk eens aan dat verklaard een boel
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:57:14 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27742552
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef superbezo het volgende:

Natuurlijk is dit maar van horen en zeggen, maar het zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.
Lijkt mij een logischere verklaring dan 'normale politiemethodes'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27742725
kan jij aantonen dat ze na die (vermeende) melding ( of aangifte?) van verkrachting weer met jou in zee is gegaan?

dan heeft ze dus geen poot om op te staan.

Ze zal verkrachting geroepen hebben omdat er ms thuis problemen ontstonden over de omgang met jou en er vermoed werd dat ze sex gehad heeft?

Hoe dan ook, wees eens wijs en negeer gaar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 15:03:16 #107
43556 miss_dynastie
pi_27742737
Ah, mooi.
Als ik jou was zou ik een hele dikke klacht indienen, want dit kan écht niet.
pi_27742854
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
kan jij aantonen dat ze na die (vermeende) melding ( of aangifte?) van verkrachting weer met jou in zee is gegaan?

dan heeft ze dus geen poot om op te staan.

Ze zal verkrachting geroepen hebben omdat er ms thuis problemen ontstonden over de omgang met jou en er vermoed werd dat ze sex gehad heeft?

Hoe dan ook, wees eens wijs en negeer gaar
Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.
Verder die vrienden dus, haar zusje, haar ex en dat was het wel zo'n beetje.

Verder heeft ze in haar familie niets gezegd over dat ik haar heb geprobeerd te verkrachten. Ze heeft het alleen gezegd tegen haar eigen vrienden, om mij destijds zwart te maken.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:11 #109
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27742996
Ik wilde,
Jij wilde,

Ohja, beuk die vriend in mekaar. En vrouwengeweld is fout maar in zon situatie niet. Je hebt vast wel wat vriendinnen die dit probleem even voor je willen op lossen.

Ohja, de politie zegt niet: wij komen even langs en dan gaan er enge dingen gebeuren.

Maar schop eerst die maat van je kapot, die loopt volgens mij goed te steken.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_27743069
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef superbezo het volgende:

[..]

Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.
Verder die vrienden dus, haar zusje, haar ex en dat was het wel zo'n beetje.

Verder heeft ze in haar familie niets gezegd over dat ik haar heb geprobeerd te verkrachten. Ze heeft het alleen gezegd tegen haar eigen vrienden, om mij destijds zwart te maken.
nu ja, mocht ze het ooit echt melden dan, dan heeft ze zich al totaal ongeloofwaardig gemaakt, door weer met jou in zee te gaan, de verkrachter

ze heeft het niet thuis verteld, okay, maar ze voelt zich er ms toch schuldig over, en probeert zo met zichzelf in het reine te komen "het was niet mijn schuld, ik ben gedwongen" zoiets.

hoe dan ook, maak je geen zorgen, ze kan je niets maken, neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is , als zo'n psycho je zo lastig valt en een loer als deze probeert te draaien.

hou je er ver van, voortaan, probeer het /haar te negeren en die vrienden van je die je nu laten vallen (tenminste als ik dat goed begrepen heb), je bent ze liever kwijt dan rijk dan.

sterkte ermee
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27743119
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef gigant het volgende:
Ik wilde,
Jij wilde,

Ohja, beuk die vriend in mekaar. En vrouwengeweld is fout maar in zon situatie niet. Je hebt vast wel wat vriendinnen die dit probleem even voor je willen op lossen.

Ohja, de politie zegt niet: wij komen even langs en dan gaan er enge dingen gebeuren.

Maar schop eerst die maat van je kapot, die loopt volgens mij goed te steken.
Hmm, ik kreeg eerder zelf het idee dat het mijn ex was die loopt te stoken. Dat zou ook wel verklaren waarom ik met beide van mijn vrienden ruzie heb gehad, terwijl voor ik haar leerde kennen ik nooit ruzie met hun had. Het zou ook verklaren waarom die vriend van mij ineens geen vriend meer met mij wil zijn.

Neemt alleen niet weg dat het een waardeloze vriend is.
pi_27743280
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:
vanuit word krijg je die codes niet lieverd...
Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27743281
Als de politie zegt dat er enge dingen gaan gebeuren zou ik dit sowieso niet serieus nemen.
Wat een kutwijf zeg! Ze kan je volgens mij niks maken, ook niet via politie en justitie. Probeer anders je telefoonlijst op te vragen in die tijd dat ze je 20x per dag belde. Heb je in ieder geval bewijs dat jij niet degene bent die loopt te ouwehoeren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27743362
Mocht die vader voor je deur staan, probeer dan eerst een normaal gesprek aan te knopen. Als dit niet lukt(wat er waarschijnlijk dik in zit ivm zijn afkomst en trots) Moet je hem er gewoon een paar op zen neus tikken. Als je dan wordt opgepakt, moet je gewoon verklaren dat jij je bedreigd voelde.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27743389
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Als de politie zegt dat er enge dingen gaan gebeuren zou ik dit sowieso niet serieus nemen.
Wat een kutwijf zeg! Ze kan je volgens mij niks maken, ook niet via politie en justitie. Probeer anders je telefoonlijst op te vragen in die tijd dat ze je 20x per dag belde. Heb je in ieder geval bewijs dat jij niet degene bent die loopt te ouwehoeren.
Ik neem het zelf ook niet zo serieus hoor. Ik vind het eerder een lachertje.
Er is geen bewijs, dus verder kunnen ze niets doen.
Haalt niet weg dat het natuurlijk wel vervelend is steeds met dit soort dingen lastig gevallen te worden
pi_27743393
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.
Jij verpest heel mijn ontmaskeringsmethode
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_27743972
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Mocht die vader voor je deur staan, probeer dan eerst een normaal gesprek aan te knopen. Als dit niet lukt(wat er waarschijnlijk dik in zit ivm zijn afkomst en trots) Moet je hem er gewoon een paar op zen neus tikken. Als je dan wordt opgepakt, moet je gewoon verklaren dat jij je bedreigd voelde.
Nou, ik hoop in eerst geval die vader gewoon helemaal niet tegen te komen.
Maar mocht ik hem tegen komen probeer ik gewoon eerst een normaal te communiceren, mocht dat niet lukken kan ik nog altijd over gaan op een andere methode die op dat moment wel werkt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:40:59 #118
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27744206
Je moet je helemaal niet afvragen waarom ze nou toch nog met haar ex in zee gaat en misschien wel met hem gaat trouwen. Ben blij dat je er van af bent, ze is niet te vertrouwen.
Ik weet ook niet waarom ze weer terug is bij haar ex, waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ze binnenkort weer bij jou, je vriend of weet ik wie aan klopt en zegt: 'ik hou alleen van jou, echt waar'.

Alsjeblieft Superbezo, verlaag jezelf niet zo door aan haar te blijven denken en weer voor haar te zwichten.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27744261
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Abigail het volgende:
Je moet je helemaal niet afvragen waarom ze nou toch nog met haar ex in zee gaat en misschien wel met hem gaat trouwen. Ben blij dat je er van af bent, ze is niet te vertrouwen.
Ik weet ook niet waarom ze weer terug is bij haar ex, waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ze binnenkort weer bij jou, je vriend of weet ik wie aan klopt en zegt: 'ik hou alleen van jou, echt waar'.

Alsjeblieft Superbezo, verlaag jezelf niet zo door aan haar te blijven denken en weer voor haar te zwichten.
Ik lach me eerder dood omdat die gozer voor de 9e keer haar terug neemt, en nog met haar wil trouwen ook.
Eigenlijk hoop ik heel erg dat die twee met elkaar gaan trouwen, komt ie gauw genoeg achter de waarheid.
pi_27744514
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:

Maar damn, wat een soap is dit zeg...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27744998
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:50 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar damn, wat een soap is dit zeg...
Ja, krijg zelf ook af en toe het idee dat ik in GTST zit, dat ze op ieder moment de reclame kunnen inlassen.
pi_27745933
Kreeg net te horen van iemand die zei dat zij misschien wel een Borderline Syndroom heeft.
Op zich hoorde ik daar wel van op, aangezien ik dat een tijdje geleden dat zelf ook dacht.
Toen ik echter vroeg aan een paar vrienden van mij wat zij erover dachten, voordat ik haar ermee zou overvallen, kwam zij erachter, en daar werd ze toen heel boos over.
En nu, zonder ooit dat woord te hebben genoemd tegen die persoon komt hij hier zelf mee.
Is trouwens niet de eerst keer, ik heb wel van meerdere mensen gehoord inmiddels dat zij ook dachten dat dit meisje wel eens Borderline zou kunnen hebben.

Ik ben natuurlijk geen psycholoog en mag geen diagnose stellen, maar het lijkt er in mijn opinie wel verdacht veel op. Ook al omdat er zo veel mensen onafhankelijk hiervan met dezelfde gedachten komen.
pi_27748632
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.
En wie weet is dit allemaal wel verzonnen, maar dan hebben we iig gelachen om het verhaal
pi_27748816
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:53 schreef Fr3nK3L het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.
En wie weet is dit allemaal wel verzonnen, maar dan hebben we iig gelachen om het verhaal
kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemen
pi_27749063
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:

[..]

kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemen
wat ik net van je reacties lees neem jij jezelf misschien iets te sirieus
pi_27750915
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:

[..]

Good point
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:13:12 #127
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_27750961
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef superbezo het volgende:
Kreeg net te horen van iemand die zei dat zij misschien wel een Borderline Syndroom heeft.
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..
Heb zelf ook wel eens zo'n vriendinnnetje gehad. Die wou alleen bij me blijven als we een kind namen (Vriendinnetje was 17 of 18 toen)
Kreeg ook altijd ruzie met dr om niks, bijv waar we pizza gingen bestellen. Hele verhaal heeft 3 weken geduurt, toen vond ik het mooi geweest .

[ Bericht 1% gewijzigd door RicXDesign op 08-06-2005 19:27:00 ]
pi_27751598
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..
Heb zelf ook wel eens zo'n vriendinnnetje gehad. Die wou alleen bij me blijven als we een kind namen (Vriendinnetje was 17 of 18 toen)
Kreeg ook altijd ruzie met dr om niks, bijv waar we pizza gingen bestellen. Hele verheel heeft 3 weken geduurt, toen vond ik het mooi geweest .
Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.

En wat die ruzies betreft komt ook erg bekend voor.
Haar vader is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nedelands, toch zijn ze allebei moslim.
En dus eten ze ook geen verkensvlees, waaronder ham dus.
Wij komen met z'n tweeën een keertje bij een café, en ik vraag wat zei wil hebben. Niets, zei ze, en ze vreog wat ik wou, ik zei: Ik denk dat ik een tosti neem. Dat viel erg verkeerd. Want hoe kon ik nou een tosti nemen, ik wist toch dat zij dat niet at! Ik zei daarop, maar jij hoeft het toch ook niet te eten. Waarop zei antwoorde: Ja, maar als ik met je zoen dan proef ik dat toch.
Toen maar geen tosti besteld, en toen ging ze verder. Ze was zelf absoluut geen moslim, en wou er ook niets mee te maken hebben, maar ze was nou eenmaal zo opgevoed. En als wij later kinderen zouden krijgen wat moesten die dan wel niet denken als papa hem mocht eten en de kinderen en mama niet? Waarop ik zei: Hoezo zouden zij dat niet mogen eten dan? Daarop antwoorde zij: Ja, stel nou dat m'n ouders een keer langs komen, en ze zien dat, dat accepteren ze nooit. Waarop ik antwoorde: Nou en, alsof ze de hele koelkast gaan onderzoeken of ze ergens ham kunnen vinden? Trouwens, het is jouw leven, en het zouden dan onze kinderen zijn, en als zij ham willen eten, mogen za dat gewoon van mij. Ik heb niets met het geloof van jouw ouders te maken.

Even later vertelde ze me dat ze soms zelf ook wel eens producten at waar varkensvlees in zat.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:46:35 #129
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_27752255
Bij mij is dat ook het enige vriendinnetje die het gelukt is om een keer ruzie met mn moeder te krijgen op een een of andere manier. Ze heeft mij ook wel eens zo pissed off gekregen dat ik midden in de nacht de deur uit ben gestapt.

Maar ja... das allemaal al lange tijd geleden, heb ondertussen alweer 6 jaar een hééle lieve vriendin
pi_27752683
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef RicXDesign het volgende:
Bij mij is dat ook het enige vriendinnetje die het gelukt is om een keer ruzie met mn moeder te krijgen op een een of andere manier. Ze heeft mij ook wel eens zo pissed off gekregen dat ik midden in de nacht de deur uit ben gestapt.

Maar ja... das allemaal al lange tijd geleden, heb ondertussen alweer 6 jaar een hééle lieve vriendin
De deur uit stappen midden in de nacht om een meisje? Komt me ook erg bekend voor.
Ik was op haar verjaardag, en we zouden uit gaan, en daarna bij haar met die twee vrienden van mij, en de beste vriendin van haar (die dus een relatie heeft met één van mij twee vrienden) in de woonkamer blijven slapen.
Halverwege de avond toen we uit waren begon ze steeds te zeiken over d'r ex, dat die veel liever was, en er altijd voor haar was, waarop ik zei, nou dan ga je toch naar hem terug, maar dat wilde ze niet.

's Avonds bleef ze door gaan, waarop ik terug snauwde, ik dacht dat we wat anders zouden doen vanaaf?! Daarmee doelde ik op een wippie waar we het voor die avond vaak over hadden gehad, en wat zei toen beaamde graag te willen. Ze bleef echter doorzeiken over die gast, waarop ze mij zo pissed kreeg, dat ik besloot om vederop op de bank te slapen.
Toen kwam ze naar die bank toe en bleef ze daar zeiken en janken. Ik dacht eerst nog ik doe net of ik slaap, maar dat hielp niet. En dus zei ik: ik wil slapen, ga maar terug, ik heb er geen zin om er nu over te praten, wa praten er morgen wel over.
Hierdoor begon ze alleen maar meer te janken en te zeiken. Waarop ik uiteindelijk gewoon besloot weg te gaan. Mijn vrienden keken mij raar aan, omdat zij dachten dat ik weg ging omdat zij geen sex met mij wou hebben.
Een helf uur ben ik toen weg gebeleven, maar uiteindelijk toch terug gekomen.
Toen wou ze het ineens wel doen. Ik zei toen tegen haar, dat het van mij niet meer hoefde, maar ze bleef aandringen. Ik wees haar erop dat ze dit niet moest doen omdat ik het wou, want ik had er allang geen zin meer in. Toch bleef ze aandringen. Kom nou maar, zei ze, waarop ik het toch met haar deed.
Een week later ging het uit. Ze heeft toen die situatie van die avond gebruikt om te zeggen dat ik haar toen zou hebben geprobeerd te verkrachten!

[ Bericht 0% gewijzigd door superbezo op 09-06-2005 10:10:09 ]
pi_27753502
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:

[..]

uhuh....
pi_27766711
Wie weet er meer van Borderline, en kan mij misschien vertellen of dit Syndroom lijkt op de dingen die mijn ex doet?????
pi_27767250
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef superbezo het volgende:

[..]

Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.
Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.
pi_27767475
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.
Nou heeft haar vader zelf nooit gezegd tegen haar dat ze niet mocht neuken voor het huwelijk, want zo erg is het nou ook weer niet, maar dat verkrachtingsverhaal heeft ze dus niet aan haar vader verteld.
Ook niet aan haar moeder, maar waarschijnlijk wel aan haar zusje.
Maar haar zusje zelf heeft ook al eens gelogen over dat ze verkracht zou zijn geweest. Dat heeft ze toen zo ver gebracht, dat ze met haar ouders naar de politie toe gingen en daar aangifte gingen doen.

Daarna kwamen ze erachter dat dat zusje gewoon alles bij elkaar gelogen had. En dat was ook niet de laatste keer dat haar zusje loog.
Ik ben inmiddels goede vrienden met wat vroeger de beste vriendin van dat zusje was. Zij heeft zelf heel erge ruzie met mijn ex en haar zusje, omdat ze tegen haar hebben gelogen, maar ook tegen de rest van die klas waarin dat zusje zit.
Zo ben ik erachter gekomen dat beide meiden, mijn ex en haar zusje dus heel wat af liegen.
pi_27768464
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef superbezo het volgende:
Heel verhaal

Whehehe! Dat verzin je toch niet??
pi_27768608
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef PDOA het volgende:

[..]

Whehehe! Dat verzin je toch niet??
Nee, inderdaad, dat verzin ik niet nee.
pi_27782834
Niemand die mij kan vertellen of een mening kan geven over het vermeende borderlin van mijn ex?
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 19:24:04 #138
43556 miss_dynastie
pi_27783010
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef superbezo het volgende:
Niemand die mij kan vertellen of een mening kan geven over het vermeende borderlin van mijn ex?
Een psychiater, I guess.
Wat boeit het uberhaupt? Je bent van haar af.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:55:11 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27795502
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef superbezo het volgende:
Wie weet er meer van Borderline, en kan mij misschien vertellen of dit Syndroom lijkt op de dingen die mijn ex doet?????
Nee het is geen Borderline.. dat kan alleen door een psychiater worden vastgesteld.
En dat had al lang gebeurd geweest als het zo is.
Ze is sociaal minder ontwikkeld.

En voor jou...: dat boeit toch allemaal niet.. dan zou ze dat als excuus kunnen gebruiken voor alles wat ze verkeerd tegen je doet en nog gaat doen.
Laat het los!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:43:59 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27839113
Meteen naar de politie gaan, het hele verhaal vertellen.
Ten eerste over de valse aanklacht.
Ten tweede omdat ze je lastigvalt, (bellen, SMS-en, viocemailen, je opwachten bij je stage). Zij deed dat ook andersom terwijl dat zelfs onterecht was
Ten derde omdat je van alle kanten wordt beschuldigd van het verspreiden van haar naaktfoto's. Als jij ze voorbent ben je iets geloofwaardiger.
Ten vierde omdat je wordt bedreigd door die vader.

De politie mag niet zomaar gebruik maken van zijn machtspositie zonder aanleiding of bewijs, en ook nog zonder jouw kant van het verhaal te weten.
Als dit allemaal niet helpt, schakel dan desnoods een advocaat in. Niet normaal hoor.
pi_27856075
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef Ixnay het volgende:
Meteen naar de politie gaan, het hele verhaal vertellen.
Ten eerste over de valse aanklacht.
Ten tweede omdat ze je lastigvalt, (bellen, SMS-en, viocemailen, je opwachten bij je stage). Zij deed dat ook andersom terwijl dat zelfs onterecht was
Ten derde omdat je van alle kanten wordt beschuldigd van het verspreiden van haar naaktfoto's. Als jij ze voorbent ben je iets geloofwaardiger.
Ten vierde omdat je wordt bedreigd door die vader.

De politie mag niet zomaar gebruik maken van zijn machtspositie zonder aanleiding of bewijs, en ook nog zonder jouw kant van het verhaal te weten.
Als dit allemaal niet helpt, schakel dan desnoods een advocaat in. Niet normaal hoor.
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.

Het tweede punt is inmiddels al weer een tijdje geleden, zo half maart dat ze me begon lastig te vallen met bellen e.d., zij is toen een keer zelf naar de politie gegaan, die mij toen ook al had gebeld om te zeggen dat ik haar niet moest lastig vallen, terwijl het dus eigenlijk andersom was. Het was echter geen officiele aanklacht, en dus konden wij tegen dit bericht van haar destijds toen niets doen tegen de telefoontje die die agent toen pleegde. Omdat we daarna niets meer hoorde ervan, vonden we het onnodig om een officiele aanklacht tegen haar in te dienen. Dat bellen en sms'en is dus inmiddels al weer een tijdje geleden, en dus als ik daar nu mee naar de politie ga, komen ze misschien met vragen waarom ik dat destijds niet gelijk heb gedaan, en sta ik dus tegenover de politie niet erg sterk in mijn schoenen.

Ten derde ben ik dus niet officieel beschuldigd van die naaktfoto's of die website, ik kan hem zelf ook niet vinden, noch iemand anders, dus ik kan daarover geen officiele aanklacht tegen indienen.

Ten vierde ben ik niet zelf bedreig door die vader, maar is dat dus via de politie gegaan, en kunnen wij daar helaas niets tegen doen. Het klinkt misschien wat krom, maar ik ben dus volgens het rechtssysteem officieel niet bedreigd. Het is via de politie gegaan, en dus is het de zaak van de politie. Aangezien wij al een klachtenformulier hebben opgestuurd zou dit dus al in behandeling moeten zijn.

Maar evengoed bedankt.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:48:42 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27858704
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef superbezo het volgende:
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.
Persoonlijk bij de politie langsgaan komt beter over.
Ze heeft onterecht een ambtenaar lastig gevallen, net zoals ze jou lastigvalt.
Als je het er voor overhebt kun je bij je netwerk opvragen hoe vaak je gebeld bent. Dan heb je al een bewijs dat zij de politie wil bezeiken en wil gebruiken tegen jou. Hiermee zullen ze haar andere aanklachten ook minder serieus gaan nemen.
quote:
Het tweede punt is inmiddels al weer een tijdje geleden, zo half maart dat ze me begon lastig te vallen met bellen e.d., zij is toen een keer zelf naar de politie gegaan, die mij toen ook al had gebeld om te zeggen dat ik haar niet moest lastig vallen, terwijl het dus eigenlijk andersom was. Het was echter geen officiele aanklacht, en dus konden wij tegen dit bericht van haar destijds toen niets doen tegen de telefoontje die die agent toen pleegde. Omdat we daarna niets meer hoorde ervan, vonden we het onnodig om een officiele aanklacht tegen haar in te dienen. Dat bellen en sms'en is dus inmiddels al weer een tijdje geleden, en dus als ik daar nu mee naar de politie ga, komen ze misschien met vragen waarom ik dat destijds niet gelijk heb gedaan, en sta ik dus tegenover de politie niet erg sterk in mijn schoenen.
Nee, je vertelt dat er nu gewoon bij, bereid je goed voor op het gesprek, zorg dat je een lijstje maakt met alles wat je gaat vertellen.
quote:
Ten derde ben ik dus niet officieel beschuldigd van die naaktfoto's of die website, ik kan hem zelf ook niet vinden, noch iemand anders, dus ik kan daarover geen officiele aanklacht tegen indienen.
Officieel of niet, de politie beschuldigt jou zomaar wat al helemaal fout is. Verder beschuldigen andere burgers jou van zaken waar je niets mee te maken hebt. Als jij eerder bent dan kom jij geloofwaardiger over. Als jij dat echt gedaan zou hebben hadden zij al lang een aanklacht ingediend.
quote:
Ten vierde ben ik niet zelf bedreig door die vader, maar is dat dus via de politie gegaan, en kunnen wij daar helaas niets tegen doen. Het klinkt misschien wat krom, maar ik ben dus volgens het rechtssysteem officieel niet bedreigd. Het is via de politie gegaan, en dus is het de zaak van de politie. Aangezien wij al een klachtenformulier hebben opgestuurd zou dit dus al in behandeling moeten zijn.
Als er een geweer in het spel is heb je altijd een reden om aangifte te doen van bedreiging, al hoef je niet echt bang te zijn hiervoor. Als iemand je echt kapot wil knallen doet die dat wel met een fatsoenlijk onopvallend vuurwapen. Je mag in Nederland trouwens niet zomaar een vuurwapen bezitten, hiervoor kun je hem al aanklagen.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:54:21 #143
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27858864
Even offtopic: Geloofsverschillen gaan bijna nooit goed.
Al die loze principes die die gelovigen aanhouden.
Geen varkensvlees eten Waarom zou je jezelf dat aandoen.
Weet ze zelf wel waarom ze dat niet doet, of doet ze het gewoon maar omdat dat in een boekje staat.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:21:32 #144
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27859663
Jammer dat je de sms-jes en oproep-info weggegooid hebt, was mooi bewijs geweest dat ze jouw lastig viel inplaats van andersom. Had je in een rechtszaak sterk mee gestaan. Als ze jou aangeklaagd had was het je bewijs geweest dat zij het initiatief nam, en als je haar wil aanklagen voor smaad, laster of iets dergelijks had je die ook als bewijs kunnen gebruiken. Beetje dom dus om dat weg te gooien.
pi_27861747
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:54 schreef Ixnay het volgende:
Even offtopic: Geloofsverschillen gaan bijna nooit goed.
Al die loze principes die die gelovigen aanhouden.
Geen varkensvlees eten Waarom zou je jezelf dat aandoen.
Weet ze zelf wel waarom ze dat niet doet, of doet ze het gewoon maar omdat dat in een boekje staat.
Ze is zelf geen moslim, haar ouders wel. Ze doet het dus alleen uit angst en respect voor haar ouders.
Tussen mij en haar waren dus ook geen geloofsverschillen
  maandag 13 juni 2005 @ 09:38:06 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27877900
Heb een tijdje bij t-mobile gewerkt, maar gesprekhistorie wordt een hele tijd vastgehouden hoor.. zeker ruim 3 jaar.. ook door andere providers.
als je wil, kun je dus alles zo opvragen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27877994
Ik heb inmiddels bij mijn provider deze specificaties opgevraagd. Ik kan aan de hand hiervan dus officieel aangifte doen van laster.
Toch blijft het jurisch erg lastig om een aanklacht in te dienen voor bedreiging of verboden wapenbezit.
Verboden wapenbezit is nogal simpel omdat het mogelijk is dat deze vader helemaal geen geweer heeft. Bedreiging wordt erg moeilijk volgens mensen die in het rechtssysteem zelf werkzaam zijn, vanwege het feit dat er naar mij toe geen directe bedreiging is geuit, maar dit via de politie is gegaan.

Het is dus jammer maar waar, schijnbaar kun je iemand wel bedreigen door tegen de politie een bedreiging te uiten naar een persoon, zonder dat je daarvoor gepakt kan worden.
pi_27878061
Negeer die hele familie gewoon. En denk je nou echt dat die vent een geweer heeft.
Verwijder alles wat je van der hebt (ook op het internet).
En binnen een maand komen ze echt niet meer achter je aan.
pi_27878250
quote:
Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef DrukVout het volgende:
Negeer die hele familie gewoon. En denk je nou echt dat die vent een geweer heeft.
Verwijder alles wat je van der hebt (ook op het internet).
En binnen een maand komen ze echt niet meer achter je aan.
Ik zou die familie ook graag willen nergeren, maar als de politie gaat bellen wordt het toch wel serieus voor mij, hoor!
Ik hoop trouwens idd dat die vent geen geweer heeft, en verder heb ik alles van d'r al verwijderd.
En aangezien het al een maand uit was voordat ik de politie aan de telefoon kreeg, heb ik zomaar het idee dat negeren gaat helpen bij deze mensen.
pi_27927713
Ik heb inmiddels weer contact gehad met de politie.
Zij wouden graag het .wav bestandje hebben waarop het voicemailbericht is opgenomen van de agent. Ze gaan nu vervolgens een check doen om te kijken welke agent het is, vervolgens gaan ze ook de familie van mijn ex in de gaten houden en gaan ze proberen te achterhalen of er een website is, en wie die dan zou hebben gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')