Thank Uquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef Faat het volgende:
[..]
Slim opgemerkt van jeDan moet het iets anders zijn waardoor ik denk dat je niet zo slim bent
![]()
Wat betreft het hameren op die naam van die politie-agent is omdat ik gewoon niet kan geloven dat
het op deze manier zo werkt. Ben ook echt benieuwd wat er verder uitkomt. Hoop dat je ons verder op
de hoogte houdt. Ik vind dit soort dingen altijd wel erg leuk om te lezen. Succes ermee in ieder geval!!
Lijkt mij een logischere verklaring dan 'normale politiemethodes'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef superbezo het volgende:
Natuurlijk is dit maar van horen en zeggen, maar het zou een goede mogelijkheid kunnen zijn.![]()
Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
kan jij aantonen dat ze na die (vermeende) melding ( of aangifte?) van verkrachting weer met jou in zee is gegaan?
dan heeft ze dus geen poot om op te staan.
Ze zal verkrachting geroepen hebben omdat er ms thuis problemen ontstonden over de omgang met jou en er vermoed werd dat ze sex gehad heeft?
Hoe dan ook, wees eens wijs en negeer gaar
nu ja, mocht ze het ooit echt melden dan, dan heeft ze zich al totaal ongeloofwaardig gemaakt, door weer met jou in zee te gaan, de verkrachterquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef superbezo het volgende:
[..]
Euhmm, mijn familie. Mijn moeder betrapte ons namenlijk in bed, en daar was mijn moeder bepaald niet blij mee. Ze had het vanaf het begin al niet zo op haar.
Verder die vrienden dus, haar zusje, haar ex en dat was het wel zo'n beetje.
Verder heeft ze in haar familie niets gezegd over dat ik haar heb geprobeerd te verkrachten. Ze heeft het alleen gezegd tegen haar eigen vrienden, om mij destijds zwart te maken.
Hmm, ik kreeg eerder zelf het idee dat het mijn ex was die loopt te stoken. Dat zou ook wel verklaren waarom ik met beide van mijn vrienden ruzie heb gehad, terwijl voor ik haar leerde kennen ik nooit ruzie met hun had. Het zou ook verklaren waarom die vriend van mij ineens geen vriend meer met mij wil zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef gigant het volgende:
Ik wilde,
Jij wilde,
Ohja, beuk die vriend in mekaar. En vrouwengeweld is fout maar in zon situatie niet. Je hebt vast wel wat vriendinnen die dit probleem even voor je willen op lossen.
Ohja, de politie zegt niet: wij komen even langs en dan gaan er enge dingen gebeuren.
Maar schop eerst die maat van je kapot, die loopt volgens mij goed te steken.
Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:
vanuit word krijg je die codes niet lieverd...
Ik neem het zelf ook niet zo serieus hoor. Ik vind het eerder een lachertje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Als de politie zegt dat er enge dingen gaan gebeuren zou ik dit sowieso niet serieus nemen.
Wat een kutwijf zeg! Ze kan je volgens mij niks maken, ook niet via politie en justitie. Probeer anders je telefoonlijst op te vragen in die tijd dat ze je 20x per dag belde. Heb je in ieder geval bewijs dat jij niet degene bent die loopt te ouwehoeren.
Jij verpest heel mijn ontmaskeringsmethodequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Vanuit waar dan wel, alwetende? Word heeft nog wel eens de neiging aanhalingstekens wat aan te passen, je kunt er vanuit gaan dat dat hier ook het geval was.
Nou, ik hoop in eerst geval die vader gewoon helemaal niet tegen te komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Mocht die vader voor je deur staan, probeer dan eerst een normaal gesprek aan te knopen. Als dit niet lukt(wat er waarschijnlijk dik in zit ivm zijn afkomst en trots) Moet je hem er gewoon een paar op zen neus tikken. Als je dan wordt opgepakt, moet je gewoon verklaren dat jij je bedreigd voelde.
Ik lach me eerder dood omdat die gozer voor de 9e keer haar terug neemt, en nog met haar wil trouwen ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Abigail het volgende:
Je moet je helemaal niet afvragen waarom ze nou toch nog met haar ex in zee gaat en misschien wel met hem gaat trouwen. Ben blij dat je er van af bent, ze is niet te vertrouwen.
Ik weet ook niet waarom ze weer terug is bij haar ex, waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ze binnenkort weer bij jou, je vriend of weet ik wie aan klopt en zegt: 'ik hou alleen van jou, echt waar'.
Alsjeblieft Superbezo, verlaag jezelf niet zo door aan haar te blijven denken en weer voor haar te zwichten.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:
Jij verpest heel mijn ontmaskeringsmethode![]()
![]()
Ja, krijg zelf ook af en toe het idee dat ik in GTST zit, dat ze op ieder moment de reclame kunnen inlassen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:50 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar damn, wat een soap is dit zeg...
Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij verpest heel mijn ontmaskeringsmethode![]()
![]()
kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:53 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik vind heb behoorlijk kansloos dat je iemand die een persoonlijk verhaal vertelt op een forum probeert te ontmaskeren via zogenaamde 'ontmaskeringsmethoden'. Zeg dan gewoon dat je het niet gelooft.. ga niet meteen allemaal dingen die in sommige gevallen niet eens waar zijn erbij halen om je gelijk te krijgen.
En wie weet is dit allemaal wel verzonnen, maar dan hebben we iig gelachen om het verhaal![]()
wat ik net van je reacties lees neem jij jezelf misschien iets te sirieusquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar misschien moet je mij niet al te serieus nemen
Good pointquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:
[..]
wat ik net van je reacties lees neem jij jezelf misschien iets te sirieus![]()
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef superbezo het volgende:
Kreeg net te horen van iemand die zei dat zij misschien wel een Borderline Syndroom heeft.
Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je OP las..
Heb zelf ook wel eens zo'n vriendinnnetje gehad. Die wou alleen bij me blijven als we een kind namen(Vriendinnetje was 17 of 18 toen)
Kreeg ook altijd ruzie met dr om niks, bijv waar we pizza gingen bestellen. Hele verheel heeft 3 weken geduurt, toen vond ik het mooi geweest .
De deur uit stappen midden in de nacht om een meisje? Komt me ook erg bekend voor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef RicXDesign het volgende:
Bij mij is dat ook het enige vriendinnetje die het gelukt is om een keer ruzie met mn moeder te krijgen op een een of andere manier. Ze heeft mij ook wel eens zo pissed off gekregen dat ik midden in de nacht de deur uit ben gestapt.
Maar ja... das allemaal al lange tijd geleden, heb ondertussen alweer 6 jaar een hééle lieve vriendin
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Moja het volgende:
[..]
wat ik net van je reacties lees neem jij jezelf misschien iets te sirieus![]()
Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef superbezo het volgende:
[..]
Komt me idd erg bekend voor. Ze wou het niet aan haar ouders vertellen dat wij een relatie hadden, tenzij ik mocht voorgesteld worden als haar verloofde. Anders vond ze het nutteloos om het tegen haar ouders te vertellen.
Nou heeft haar vader zelf nooit gezegd tegen haar dat ze niet mocht neuken voor het huwelijk, want zo erg is het nou ook weer niet, maar dat verkrachtingsverhaal heeft ze dus niet aan haar vader verteld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon vanwege haar (vaders-)geloof, niet neuken voor je getrouwd bent, enz. Vandaar dat ze dat verhaal van verkrachting ook tegen haar vader verteld heeft die nu dan (en dat is niet gek als hij denkt dat zn dochter verkracht is) flink kwaad is.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef superbezo het volgende:
Heel verhaal
Een psychiater, I guess.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef superbezo het volgende:
Niemand die mij kan vertellen of een mening kan geven over het vermeende borderlin van mijn ex?
Nee het is geen Borderline.. dat kan alleen door een psychiater worden vastgesteld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef superbezo het volgende:
Wie weet er meer van Borderline, en kan mij misschien vertellen of dit Syndroom lijkt op de dingen die mijn ex doet?????
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef Ixnay het volgende:
Meteen naar de politie gaan, het hele verhaal vertellen.
Ten eerste over de valse aanklacht.
Ten tweede omdat ze je lastigvalt, (bellen, SMS-en, viocemailen, je opwachten bij je stage). Zij deed dat ook andersom terwijl dat zelfs onterecht was
Ten derde omdat je van alle kanten wordt beschuldigd van het verspreiden van haar naaktfoto's. Als jij ze voorbent ben je iets geloofwaardiger.
Ten vierde omdat je wordt bedreigd door die vader.
De politie mag niet zomaar gebruik maken van zijn machtspositie zonder aanleiding of bewijs, en ook nog zonder jouw kant van het verhaal te weten.
Als dit allemaal niet helpt, schakel dan desnoods een advocaat in. Niet normaal hoor.
Persoonlijk bij de politie langsgaan komt beter over.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef superbezo het volgende:
Ik heb inmiddels al een klachtenformulier opgestuurd naar de politie, vanwege het vreemde gedrag dat deze agent. Het is overigens geen officiele aanklacht die er toen is ingediend, volgens die agent zou die vader dat wel gaan doen de volgende dag, maar daar heb ik toen verder niets meer van gehoord. Omdat het dus geen officiele aanklacht is, kan ik ook niet zeggen dat het een valse aanklacht is.![]()
Nee, je vertelt dat er nu gewoon bij, bereid je goed voor op het gesprek, zorg dat je een lijstje maakt met alles wat je gaat vertellen.quote:Het tweede punt is inmiddels al weer een tijdje geleden, zo half maart dat ze me begon lastig te vallen met bellen e.d., zij is toen een keer zelf naar de politie gegaan, die mij toen ook al had gebeld om te zeggen dat ik haar niet moest lastig vallen, terwijl het dus eigenlijk andersom was. Het was echter geen officiele aanklacht, en dus konden wij tegen dit bericht van haar destijds toen niets doen tegen de telefoontje die die agent toen pleegde. Omdat we daarna niets meer hoorde ervan, vonden we het onnodig om een officiele aanklacht tegen haar in te dienen. Dat bellen en sms'en is dus inmiddels al weer een tijdje geleden, en dus als ik daar nu mee naar de politie ga, komen ze misschien met vragen waarom ik dat destijds niet gelijk heb gedaan, en sta ik dus tegenover de politie niet erg sterk in mijn schoenen.
Officieel of niet, de politie beschuldigt jou zomaar wat al helemaal fout is. Verder beschuldigen andere burgers jou van zaken waar je niets mee te maken hebt. Als jij eerder bent dan kom jij geloofwaardiger over. Als jij dat echt gedaan zou hebben hadden zij al lang een aanklacht ingediend.quote:Ten derde ben ik dus niet officieel beschuldigd van die naaktfoto's of die website, ik kan hem zelf ook niet vinden, noch iemand anders, dus ik kan daarover geen officiele aanklacht tegen indienen.
Als er een geweer in het spel is heb je altijd een reden om aangifte te doen van bedreiging, al hoef je niet echt bang te zijn hiervoor. Als iemand je echt kapot wil knallen doet die dat wel met een fatsoenlijk onopvallend vuurwapen. Je mag in Nederland trouwens niet zomaar een vuurwapen bezitten, hiervoor kun je hem al aanklagen.quote:Ten vierde ben ik niet zelf bedreig door die vader, maar is dat dus via de politie gegaan, en kunnen wij daar helaas niets tegen doen. Het klinkt misschien wat krom, maar ik ben dus volgens het rechtssysteem officieel niet bedreigd. Het is via de politie gegaan, en dus is het de zaak van de politie. Aangezien wij al een klachtenformulier hebben opgestuurd zou dit dus al in behandeling moeten zijn.
Ze is zelf geen moslim, haar ouders wel. Ze doet het dus alleen uit angst en respect voor haar ouders.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:54 schreef Ixnay het volgende:
Even offtopic: Geloofsverschillen gaan bijna nooit goed.
Al die loze principes die die gelovigen aanhouden.
Geen varkensvlees etenWaarom zou je jezelf dat aandoen.
Weet ze zelf wel waarom ze dat niet doet, of doet ze het gewoon maar omdat dat in een boekje staat.
Ik zou die familie ook graag willen nergeren, maar als de politie gaat bellen wordt het toch wel serieus voor mij, hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef DrukVout het volgende:
Negeer die hele familie gewoon. En denk je nou echt dat die vent een geweer heeft.
Verwijder alles wat je van der hebt (ook op het internet).
En binnen een maand komen ze echt niet meer achter je aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |