Die politieagent heeft mij eerst gebeld naar mijn mobiel, maar omdat zij met een geheim nummer bellen nam ik niet op, aangezien mijn ex ook vaak met een geheim nummer belde.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:59 schreef splendor het volgende:
Wat een verhaal![]()
Als je slim bent zoek je helemaal geen contact meer met haar en negeer je haar verder. En zwijg haar ook dood bij je vrienden.
Weet je wel zeker dat het echt een politieagent was? Ik kan me zowieso al amper voorstellen dat de politie zich met zulk soort zaken bezig houdt en als ze dat wel al doen moet er volgens mij toch minstens aangifte tegen jou zijn gedaan. Loop het politie bureau eens binnen, doe je verhaal en luister eens wat ze er van zeggen.
Maar zo onprofessioneel dat het me niets zou verbazen als het de monteur of schoonmaker was...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef superbezo het volgende:
Het is dus zeker wel iemand van de politie.
ehhh ik denk dat je je vergist..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zo onprofessioneel dat het me niets zou verbazen als het de monteur of schoonmaker was...
Volgens mij mag de politie niet eens in zulke dreigende taal spreken als er nog niks onderzocht, bewezen, of geconstateerd is.quote:anders komen wij even langs en dan gaan er hele enge dingen gebeuren, dat kan ik je nou al vertellen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:09 schreef Salvad0R het volgende:
ehhh ik denk dat je je vergist..
de politie werkt nu eenmaal zo.
Dit lijkt mij dan een erg slechte politiefilm... Kan het me echt amper voorstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef superbezo het volgende:
"Ja, met de politie van Zaanstad. Of jij direct die website van dat meisje van Leila wil uitschakelen, anders komen wij even langs en dan gaan er hele enge dingen gebeuren, dat kan ik je nou al vertellen. En die vader, die staat ook op springen , dus doe je best en anders bel je maar terug naar de politie van Zaanstad. Goeimiddag"
Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad, en die vertelde dat de vader van mijn ex klaar stond om met een geweer mijn kant op te komen.
Ik hebben toen gevraagd of de politie hier niets aan ging doen, dat ze naar die vader toe gingen om dat wapen in beslag te nemen of bescherming misschien, maar dat wou hij niet doen.
welcome to the real worldquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij dan een erg slechte politiefilm... Kan het me echt amper voorstellen.
Die zogenaamde vriend van je is geen vriend van je. HIJ wil geen vrienden meer met je zijn? Terwijl hij met je ex heeft gezoend? Het moet eerder andersom zijn en hij mag blij zijn dat jij nog zijn vriend wil blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef superbezo het volgende:
Op hetzelfde moment wou ook mijn beste vriend ineens geen vrienden meer met mij zijn. Nu ging het al niet zo lekker tussen hem en mij, omdat hij had gezoend met haar terwijl het net een week uit was met mij en ik hem had gevraagd om uit te kijken of ze niet met haar ex ging. En dat terwijl die vriend zelf een vriendin had, die de beste vriendin van haar was. Dus toen ik haar terug nam, kreeg ik dat te horen, en kreeg ik ruzie met hem daarover, maar dat hebben we toen een week later uitgepraat.
Weer twee weken later op mijn verjaardag kreeg ik een telefoontje van de politie. Dat ik direct een website over mijn ex moest uitzetten, en anders zouden ze wel even langs komen en dan zouden er hele enge dingen gebeuren.
Het vreemde is alleen dat niemand die website kan vinden. De enige die hem heeft gezien is die vriend die daarover boos werd. Hij vroeg om bewijs waar die website dan stond toen hij het hoorde, en kreeg toen pas twee uur later een link naar de site. Volgens haar was dat omdat die website steeds werd verwijderd en dan weer werd aangemaakt.
Inderdaad. Ik geloof geen reet van het hele verhaal, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij dan een erg slechte politiefilm... Kan het me echt amper voorstellen.
Dus... lezen we voortaan allemaal even ?quote:Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad,
iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef tonks het volgende:
En wat hebben we geleerd van dit verhaal?
Date nooit met turkse meisjes
Ja sorry hoor, maar het lijkt wel of deze politieagent aan de kant van die vader staat. Dit kan toch nooit een echte agent zijn die zoiets zegt????quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ik heb toen terug gebeld naar de politie en de desbetreffende agent aan de telefoon gehad, en die vertelde dat de vader van mijn ex klaar stond om met een geweer mijn kant op te komen.
Ik hebben toen gevraagd of de politie hier niets aan ging doen, dat ze naar die vader toe gingen om dat wapen in beslag te nemen of bescherming misschien, maar dat wou hij niet doen.
Het is dus zeker wel iemand van de politie.
Zodra er mensen naar de politie gaan met een probleem... dan is het de plicht van de politie om die mensen te helpen.. Ze moeten het wel serieus nemen, aangezien ze ambtelijke macht hebben .quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar het lijkt wel of deze politieagent aan de kant van die vader staat. Dit kan toch nooit een echte agent zijn die zoiets zegt????![]()
Als je zelf terug belt naar het politiebureau, en vervolgens door de politie wordt doorgeschakelt naar de agent die het in behandelijng heeft genomen, dan is dat echt niet de schoonmaken die daar op neemt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar het lijkt wel of deze politieagent aan de kant van die vader staat. Dit kan toch nooit een echte agent zijn die zoiets zegt????![]()
Dat zal allemaal wel, die plicht enzo, maar een agent mag toch nooit dreigen met een reactie van 'die man komt met een geweer naar je toe dus ik zou maar oppassen'. Die agent zal hun klacht wel in behandeling hebben genomen, maar zou die vader erop gewezen moeten hebben dat een geweer op iemand richten ook strafbaar is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zodra er mensen naar de politie gaan met een probleem... dan is het de plicht van de politie om die mensen te helpen.. Ze moeten het wel serieus nemen, aangezien ze ambtelijke macht hebben .
Een vriend van me zat ongeveer in een soortgelijke situatie... ex van 'm wilde 'm aanklagen voor verkrachting... terwijl z'n ex door 3kwart enschede genomen was ... Die zaak is toen geseponeerd omdat de beste vriendin van die ex een verklaring tegen haar aflegde ... daar had die vriend van me geluk mee
Ik ben al eens naar de politie geweest nadat zij naar de politie ging, omdat ik haar lastig zou hebben gevallen. We hebben toen alles verteld, maar ze konden niets doen, omdat het niet ernstig genoeg was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef Diepvriez het volgende:
Ik zou haar echt wel aanklagen...
ehm, er staat toch dat die agent dat heeft gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef Abigail het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, die plicht enzo, maar een agent mag toch nooit dreigen met een reactie van 'die man komt met een geweer naar je toe dus ik zou maar oppassen'. Die agent zal hun klacht wel in behandeling hebben genomen, maar zou die vader erop gewezen moeten hebben dat een geweer op iemand richten ook strafbaar is.En het niet juist toejuichen.
Moet je bewijs hebben? Heb het voicemail bericht wat die agent heeft ingesproken opgenomen met m'n Mp3 speler, dus kan hem zo als wav sturen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof geen reet van het hele verhaal, eerlijk gezegd.
Ja, ik denk het wel.quote:
Dat de politie zelf zegt dar haar vader met een geweer jou kant opkomt lijkt mij ernstig genoeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ik ben al eens naar de politie geweest nadat zij naar de politie ging, omdat ik haar lastig zou hebben gevallen. We hebben toen alles verteld, maar ze konden niets doen, omdat het niet ernstig genoeg was.![]()
Ik zou dat stukje maar heel goed bewaren als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef superbezo het volgende:
[..]
Moet je bewijs hebben? Heb het voicemail bericht wat die agent heeft ingesproken opgenomen met m'n Mp3 speler, dus kan hem zo als wav sturen.![]()
Zou inderdaad willen dat het niet gebeurd was, zou een hoop gezeik met vrienden schelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef djenneke het volgende:
Wat een geweldig leuk nonsens verhaal...
beetje een triest niet gebeurd verhaal, maar ook wel weer vermakelijk...
Ten eerste: de politie krijgt vaker dit soort loze bedreigingen, en doet geen ene flikker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef djenneke het volgende:
Ten eerst: de politie laat niet een man vertrekken met geweer, zeker niet als ze vermoeden dat hij het wel eens zou kunnen gaan gebruiken.
Ten tweede: ze verplichten je heus niet een website te verwijderen als ze nog niet gecheckt hebben of die website bestaat, en als die dan al bestaat te checken van wie die dan is.
Ten derde: aan je codes in je OP kun je zien dat het een verhaal is dat je hebt gepaste en gecopied.
Ten vierde: als het wel waar is, is dat erg vreemd. En vooral: wat ben jij dan een enorm DOM persoon...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef RidgeForrester het volgende:
Grappig om te zien hoe sommige wereldvreemde users nog steeds overtuigd zijn van het feit dat de politie hun beste vriend is, en ze er zijn om de burger te dienen!![]()
ten eerste: ligt eraan hoe serieus ze het nemen, aan de toon te horen (zoals jij het weergeeft dan) namen ze die bedreiging serieus, dus zouden ze ingrijpen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ten eerste: de politie krijgt vaker dit soort loze bedreigingen, en doet geen ene flikker.![]()
Ten tweede: moet jij maar eens mijn voicemail horen wat ik heb opgenomen met mijn mp3 speler, dan kan je luid en duidelijk horen wat er is gezegd.![]()
Ten derde: ik heb het verhaal gewoon getypt, er is niks gecopied of gepasted. Het verhaal is echt gebeurd, anders zou ik het hier ook niet op zetten.
Ten vierde: hou liever je commentaar voor je als je met dit soort opmerkingen komt. Alsof je zelf nooit een fout hebt gemaakt.![]()
ik ben bang dat ik meer weet van corruptie en raar gedrag van politie dan menig burger wil vermoedenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef RidgeForrester het volgende:
Grappig om te zien hoe sommige wereldvreemde users nog steeds overtuigd zijn van het feit dat de politie hun beste vriend is, en ze er zijn om de burger te dienen!![]()
Dus jij beweert dat ik dit verhaal heb verzonnen ofzo? Of heb geknipt en geplakt uit andere verhalen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ten eerste: ligt eraan hoe serieus ze het nemen, aan de toon te horen (zoals jij het weergeeft dan) namen ze die bedreiging serieus, dus zouden ze ingrijpen.
ten tweede: ik heb geen behoefte naar jouw onzin voicemail te luisteren
ten derde: nou val je toch echt door de mand, want iedereen weet dat als er codes als & # 8 2 1 7 ; (maar dan zonder spaties) in staan, dan er spake is van copy en pasteDat je dit ontkent zegt meer dan genoeg
ten vierde: ik maak meer dan genoeg fouten, maar zulke domme? nee, gelukkig niet....
ey trek je nix aan van die vieze ignorant asses die geen realistisch beeld vd wereld hebben .quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
djenneke
get your head out your ass please.
de politie volgt feiten... geen gevoelens.
Wie weet heeft de TS dit verhaal eerst ff in Word ingetikt... en daarna hier gekopieerd.
je doet net of de TS minderwaardig is... dat vind ik echt een smerige eigenschap.
Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef ssebass het volgende:
Raar is dat dit soort zaken bij de politie meestal op de grote stapel komen voor een redelijke tijd. Aangezien de meeste van dit soort meldingen nep is, wat dus ook hier het geval is. Ik vind het vreemd dat ze hier zoveel werk van maken zonder enig bewijs.
Als ik jou was zou ik wel wat meer moeite doen om aan te tonen dat hier sprake is van smaad. Heb je die voicemails van haar nog. Ik zou die gewoon op een of andere manier opnemen en zo bewijzen dat zij jou belt en niet andersom. Dan heb jij bewijs en zij niet. Overigens kun je ook wel even duiden op die indirecte bedreiging. Als die politie het weigert ga je naar een ander politie kantoor. Ik zou niet stoppen voordat je je gelijk hebt.
Btw wat moet je met zo'n gek?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.![]()
Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is
) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer papa van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...
vanuit word krijg je die codes niet lieverd...
ik doe niet alsof meneer minderwaardig is, ik constateer slechts dat zijn verhaal ofwel onwaar is, ofwel dat meneer dom is. Dom is niet minderwaardig hoor, het is gewoon slechts dom...
en mijn hoofd zit zo prima, ik heb dan ook een zeer comfortable ass...![]()
Dus omdat ze er goed uitziet mag ze zo raar doen? Doe ff normaal gek!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef superbezo het volgende:
[..]
Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.
En tja, het is nou eenmaal een mooi meisje, ze staat niets voor niets ingeschreven bij meerdere modellenbureau's. En daarnaast voel ik wel degelijk wat voor haar, alleen jammer dat die slechte eigenschappen de overhand hebben.![]()
In dat geval: Jij bent speciaal op fok... bij deze: gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.![]()
En als je dat niet wil geloven, dan rot je toch lekker op uit dit topic.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |