Jammer dat we van Bommel en Cocu niet samen in Oranje zien zoals bij PSV, dat werkte uitstekend namelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wil vanavond eerst wel eens zien of vBommels vervanging echt beter presteerd. Én op dezelfde wijze in het elftal staat, niet dat hij overduidelijk een ander positiespel heeft opgelegd gekregen. Tuurlijk, elke wedstrijd is anders en ook de tegenstander maakt uit qua activiteiten op het veld, maar dat valt er heus wel uit op te maken. vBommel was niet geheel geweldig, maar leek de beste keus. Ik ben benieuwd of dat gaat veranderen, maar ik denk het niet. We zullen zien.
Kuyt geeft dus ook wat tegengas, terwijl vBommel geheel volgens afspraak zijn mond eigenlijk houdt, wat me benieuwd maakt hoe de sfeer in het Oranjekamp nu eigenlijk is. Het nieuwe van de coach raakt eraf en hij zal toch ook zeker opd e spelers eerlijk en betrouwbaar over moeten komen. Wissels zou daarop geen invloed hoeven te hebben, als hij zich maar goed kan verantwoorden. Tuurlijk, hij is de coach, maar aan een mokkende ploeg heeft ie niet zoveel.
Ruud als reserve zal niemand echt geheel op tegen zijn. Ik vraag me echt af in hoevere hij nu nog na-ebt van de blessure, hijzelf zich niet vrij weet te spelen of het aan de tactiek of overige spelers ligt dat hij onbereikbaar is.
Zekers, maar samen vulden ze elkaar erg goed aan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef Suijk het volgende:
We missen bommel niet vanavond. We hebben Cocu terug.
Landzaat, Ooijer of wellicht Maduro.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:01 schreef mordradead het volgende:
ja, met een type vogel erbij.... wie zou je daarvoor kunnen neerzetten?
Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Mark zullen we wel niet missen denk ik. Die laat toch altijd zijn mannetje lopen.
We zullen Van Bommel helemaal niet meer missen. In Oranje hebben we hem niet nodig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef Suijk het volgende:
We missen bommel niet vanavond. We hebben Cocu terug.
Tot de Jong vanaaf ondersteboven wordt gelopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen Van Bommel helemaal niet meer missen. In Oranje hebben we hem niet nodig!
hij moet een lintje krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef Maquiladora het volgende:
Het wordt tijd voor een heilig verklaring, er is in ieder geval alweer een wonder verricht. Met matig voetbal een grote uitslag neerzetten![]()
Excuus voor wat? Voor de overwinning?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wacht met spanning op de excuusjes die er nu weer aan zitten te komen. Het was bagger. Ondanks de 0-4. Alleen de voorhoede liep.
Heeft hij die niet al?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hij moet een lintje krijgen![]()
[afbeelding]
Hij blijft gewoon eerlijk en draait er niet omheen en geeft openlijk toe dat het een slechte wedstrijd was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wacht met spanning op de excuusjes die er nu weer aan zitten te komen. Het was bagger. Ondanks de 0-4. Alleen de voorhoede liep.
Ik doel meer op de redenen en verklaringen van de magere wedstrijd, maar dat zie en lees ik morgen wel weer. Simpelweg zeggen dat het niet best was en er wat steekjes vielen, is niet afdoende.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon eerlijk en draait er niet omheen en geeft openlijk toe dat het een slechte wedstrijd was.
Dat doen niet veel coaches na een overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |