abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27739953
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

stopte Dick er niet zelf mee?

anders zou hij ook niet mogen blijven zitten, kale sukkel.
Iets meer respect voor de kleine generaal mag wel, als van Basten een dergelijke wissel door zou voeren was er echt niet zoveel om te doen geweest.
Yeah baby Yeah!
pi_27740017
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Van Bommel word de nieuwe Clarance Seedorf. Een echt club voetballer
Zoals ook Nilis destijds, zou goed kunnen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:47:16 #53
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27740072
goeie column in de VI, pagina 87
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_27740188
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef LuNaTiC het volgende:
goeie column in de VI, pagina 87
Kun je de niet effe posten?
Yeah baby Yeah!
pi_27740912
Goed stuk in de VI inderdaad. Maar dat zal hier wel weer afgedaan worden als gecalimero van een PSVkneusje ofzo.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:26 #56
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27741548

auteur is Taco van den Velde, geen idee welke clubaanhanger hij is, dus doe er mee wat je wil
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:46:57 #57
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27742127
Niets nieuws, wel mooi samengevat door de auteur. Ach, vechten tegen de bierkaai.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27742328
Het Munteau-verhaal kwam mij ook als stok over.. Maar sowieso is van Basten inconsequent als het gaat om redenen van niet of wel oproepen.
Tja, de storm blijft liggen tot de eerste nederlaag vrees ik voor Marco,.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:57:15 #59
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27742553
Ik neem aan de de vi een obejectief blad is, dus eindelijk iemand die perfect samenvat hoe de vork echt in de steel zit. Ik vind het echt klote voor Mark, hij is iemand die echt alles voor het voetbal over heeft en nooit filmsterrengedrag of wat dan ook vertoont, en als je er dan op zo'n manier wordt uitgesmeten vind ik dat echt triest voor hem...... Helemaal de reactie van Kuijt is veelzeggend
pi_27742632
als het vandaag weer niet lekker loopt dan ligt het niet aan bommel
pi_27742746
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
als het vandaag weer niet lekker loopt dan ligt het niet aan bommel
idd.
maar als het dus opeens wel loopt dan moet iedereen zich erbij neerleggen dat van Bommel er niet meer bij zit en komt
pi_27742850
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

idd.
maar als het dus opeens wel loopt dan moet iedereen zich erbij neerleggen dat van Bommel er niet meer bij zit en komt
Nee, dan ligt het aan de tegenstander
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27742874
lachen, VI wordt eerst als Ajax-blad aangemerkt, en nu er iets positiefs in staat over een PSV-speler, is het ineens een objectief blad...........
Ook lachen; reacties in dit forum die naar buiten worden gebracht als eigen meningen, lijken wel één op één gekopieerd uit de VI......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_27742951
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

idd.
dat klopt ook.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:42 #65
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27742982
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
lachen, VI wordt eerst als Ajax-blad aangemerkt, en nu er iets positiefs in staat over een PSV-speler, is het ineens een objectief blad...........
Ook lachen; reacties in dit forum die naar buiten worden gebracht als eigen meningen, lijken wel één op één gekopieerd uit de VI......
gekopieerd uit het blad dat vandaag uit is gekomen

oh wacht, misschien leest Taco wel mee
pi_27743023
Ik denk dat het middenveld van vandaag best wel eens wat beter zou kunnen lopen dan de laatste keer. Maar dat ligt dan niet zozeer aan het afvoeren van van Bommel als wel aan het weer fit zijn van Cocu. Jammer dat Marco geen gebruikt meer wil maken van de goed ingespeelde tandem Cocu-van Bommel, maar ik denk dat Cocu met zijn ervaring ook een middenveld met bijvoorbeeld Landzaat en de Jong naar een hoger niveau kan tillen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DIJK op 08-06-2005 15:38:26 ]
pi_27743032
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

gekopieerd uit het blad dat vandaag uit is gekomen

oh wacht, misschien leest Taco wel mee
VI ligt al een paar dagen bij mij thuis (abonnee).
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:43 #68
81576 The_M
pi_27743064
quote:
Moeilijk he, toegeven dat er ook een andere waarheid kan zijn dan die van Van Basten..... Als zelfs een speler uit het elftal zelf (Kuijt) zegt dat Van Bommel speelde zoals Van Basten dat had gevraagd, geeft dat toch echt te denken.....
pi_27743100
quote:
Hoezo je zet jezelf weer even te kijk . Dat blad is vandaag uitgekomen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:56 #70
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27743114
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dan bezorgen ze die snel, hier komt ie namelijk gewoon op woensdag. Kijk nog maar even naar de datum op de voorkant (ja ik ben ook abonnee )
pi_27743144
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Lijkt me sterk.. Dinsdagmiddag kan op z'n vroegst, want maandag wordt hij gedrukt.
pi_27743186
Hier nog een abbonee, die 'm pas 10 minuten binnen heeft
pi_27743236
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef DIJK het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.. Dinsdagmiddag kan op z'n vroegst, want maandag wordt hij gedrukt.
Dinsdag + woensdag = 2 = paar
pi_27743263
Maar Socialdisorder krijgt als voetbalguru natuurlijk een voorpublicatie in huis, je zou je blad eens naar de drukker sturen voordat Socialdisorder er naar gekeken heeft .
pi_27743293
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Dinsdagmiddag.. Het is nu Woensdagmiddag.. Dat lijkt me dus 1 dag. Tellen is ook al lastig voor je. Bovendien zeg je vandaag dat hij al een paar dagen bij je thuis ligt, dan kun je eigenlijk vandaag niet eens mee tellen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:17:40 #76
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27743295
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sommigen kunnen het blijkbaar moeilijk verkroppen als ze door de mand vallen.
pi_27743419
Er zijn ergere dingen, Lunatic; anderen zijn erg slecht in het verkroppen dat "hun" sterspeler niet functioneert in Oranje.
pi_27743551
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Er zijn ergere dingen, Lunatic; anderen zijn erg slecht in het verkroppen dat "hun" sterspeler niet functioneert in Oranje.
. Hoezo quasi-luchtig het onderwerp veranderen terwijl je jezelf net compleet te kijk hebt gezet...
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:26:12 #79
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27743612
dat maken er mensen zelf van. Van Bommel is al weg bij PSV, en speelt voor zover ik weet gewoon voor Barcelona. Daarbij (maar dan spreek ik voor mezelf) vond ik het wegsturen van Ooijer, Bouma en VoH in eerste instantie raar, maar dat is allemaal te verklaren. Bovendien staat Lucius er nog gewoon en komt Cocu er bij, dus dat Van Basten iets tegen PSV heeft, lijkt mij schromelijk overdreven.

Maar daarom mag je nog wel kritisch kijken naar de manier waarop wordt omgegaan met Van Bommel. Want als je een beetje objectief probeert te kijken dan zie je zelf hopelijk ook wel dat er bepaalde dingen gewoon niet helemaal kloppen en dat Van Basten nogal inconsequent aan het handelen is op een manier die geen schoonheidsprijs verdient.

Misschien moeten we het stadium Van Basten/ Ajax vs PSV eens voorbij, want dat heeft echt weinig zin...
pi_27744334
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[afbeelding]
Wat een gecalimero van een PSV-kneusje zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27744386
Ik vind van Bommel, net als Seedorf, ook geen speler voor het Nederlands Elftal. Of in ieder geval niet het soort spel dat ze spelen. Maar net als van Basten (om mezelf in deze maar een keer met hem te vergelijken) kan ik ook niet goed/juist uitleggen wat er dan precies aan hen mankeert.
Allebei zijn het hele goede spelers, van Bommel vond ik ook de beste speler op de Nederlandse velden het afgelopen jaar, maar ze passen niet in het Oranje plaatje...
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:49:32 #82
81576 The_M
pi_27744481
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
dat maken er mensen zelf van. Van Bommel is al weg bij PSV, en speelt voor zover ik weet gewoon voor Barcelona. Daarbij (maar dan spreek ik voor mezelf) vond ik het wegsturen van Ooijer, Bouma en VoH in eerste instantie raar, maar dat is allemaal te verklaren. Bovendien staat Lucius er nog gewoon en komt Cocu er bij, dus dat Van Basten iets tegen PSV heeft, lijkt mij schromelijk overdreven.

Maar daarom mag je nog wel kritisch kijken naar de manier waarop wordt omgegaan met Van Bommel. Want als je een beetje objectief probeert te kijken dan zie je zelf hopelijk ook wel dat er bepaalde dingen gewoon niet helemaal kloppen en dat Van Basten nogal inconsequent aan het handelen is op een manier die geen schoonheidsprijs verdient.

Misschien moeten we het stadium Van Basten/ Ajax vs PSV eens voorbij, want dat heeft echt weinig zin...
Precies, maar de hele ajax aanhang geniet hier gewoon van, kunnen niet meer objectief zijn....Wel begrijpelijk, ze zijn het hele seizoen al door psv te kijk gezet
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:51:09 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27744541
Moet zeggen dat het stukje uit de VI de waarheid tot heel dichtbij nadert
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27744634
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef The_M het volgende:

[..]

Precies, maar de hele ajax aanhang geniet hier gewoon van, kunnen niet meer objectief zijn....Wel begrijpelijk, ze zijn het hele seizoen al door psv te kijk gezet
Ach laat de Ajax-PSV tegenstelling maar voor wat het is, het gaat hier om Oranje en de bondscoach waar het eerdergenoemde wel weer relevant in is.
Van Basten is simpelweg inconsequent en komt daarmee weg omdat iedereen om hem heen van dezelfde leest is en we in Nederland te weinig zwaargewichten hebben in de journalistiek en voetbalwereld om iets aan de kaak te stellen wat de goedkeuring heeft van Ome Johan.
Yeah baby Yeah!
pi_27744649
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef The_M het volgende:

[..]

als ik voor mezelf spreek dan moet ik toegeven dat ik er wel een beetje van geniet, niet omdat van bommel weggestuurd is maar door de manier waarop er (in het begin vooral) op gereageerd wordt
pi_27744732
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Moet zeggen dat het stukje uit de VI de waarheid tot heel dichtbij nadert
Dat denk ik ook ja.
That's all folks!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:02:29 #87
81576 The_M
pi_27744964
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als ik voor mezelf spreek dan moet ik toegeven dat ik er wel een beetje van geniet, niet omdat van bommel weggestuurd is maar door de manier waarop er (in het begin vooral) op gereageerd wordt
Tja, na zo'n seizoen begrijpt het psv-kamp gewoon niet dat hij is weggestuurd.... En het ajax-kamp gooit (natuurlijk) wat olie op het vuur en zo krijg je van die hete discussies die helemaal niet meer objectief zijn en ver van het onderwerp zelf afdwalen Maar goed, als Van Bommel tijdens de WK-finale de winnende maakt lachen we erom
pi_27745072
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Het zaait in elk geval onrust in de gelederen, dat is nooit welkom.
Yeah baby Yeah!
pi_27745111
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het zaait in elk geval onrust in de gelederen, dat is nooit welkom.
dat is waar.
maar misschien zorgt het er wel voor dat de spelers op scherp staan. hoewel ik dat niet denk eerlijk gezegd, maarja na vanavond zijn we denk ik een stuk wijzer
pi_27745151
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef The_M het volgende:

[..]

Maar goed, als Van Bommel tijdens de WK-finale de winnende maakt lachen we erom
Inderdaad en als we het WK winnen zonder dat van Bommel ooit nog een bal aanraakt in het Nederlands Elftal ook...

Hoe we het worden maakt mij niet zo heel veel uit, als we het maar worden
pi_27745158
tuurlijk zijn de redenen die Marco aangeeft twijfelachtig, en de wissel in de 49e minuut was opzienbarend. Maar de fanatiekere PSV-aanhang ziet weer allerlei complottheorieen, en dat staat me een beetje tegen. Ook het calimero-gedrag van deze mensen staat me tegen, het begint nu echt gewoon irritant te worden.

Marco van Basten is bondscoach. En als hij besluit Van Bommel naar huis te sturen, vind uberhaupt al niet dat hij daar tekst en uitleg over hoeft te geven aan de pers/het publiek. Dat is iets tussen Van Basten en Van Bommel en de spelersgroep. Klaar.
Dat Van Basten een Ajax-verleden heeft (hij is zelf Utrechter, maar dat schijnen ze te vergeten in Eindhoven) en Van Bommel een PSV-verleden (ja jongens, het is nu echt verleden), is leuk en aardig, maar doet er niet toe.
PSV heeft geweldig gepresteerd in Eredivisie en CL, maar wedstrijd na wedstrijd werd duidelijk dat het een prestatie van het collectief was, en niet 1 of 2 spelers individueel. En wedstrijd na wedstrijd viel het collectief minimaal één keer uit elkaar, en na 1 tot 10 minuten werd dat weer gerepareerd. Maar de wedstrijden tegen Milan werden juist in de paar minuten van onachtzaamheid verloren.
Terug naar Van Bommel; ik vind Van Bommel niet in het Nederlands elftal passen, omdat de bondscoach weigert een elftal aan te passen aan een speler, maar hij selecteert de spelers die hij denkt nodig te hebben voor een bepaald systeem. Van Bommel's prestaties in PSV is slechts te danken aan de opstelling van PSV, niet Van Bommel zelf.
Ik vond vanaf het begin af aan al dat Van Bommel niet in Oranje thuis hoorde, maar dat werd (en wordt) afgedaan als Amsterdams chauvinisme. Als dat zo is, waarom wil ik Cocu, Ooijer en, alstie genaturaliseerd kan worden, Alex in Oranje hebben?
pi_27745410
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
heel verhaal
Ik ben het helemaal eens met je verhaal, alleen 1 ding: Ooijer??
Ik vind Lucius (een van de meest ondergewaardeerde Nederlandse spelers, maar zal waarschijnlijk nooit van status als 12e man af komen...er is er nou eenmaal altijd 1 beter dan hij ) een zeer goede vervanging van de geblesseerden.
pi_27745525
Ooijer is een verdediger die heel goed in dienst van het elftal kan spelen. Het is geen opkomende back als Trabelsi, Melchiot, Maxwell, of Roberto Carlos, maar verdedigend is hij heel erg sterk en snel.
pi_27745645
quote:
tuurlijk zijn de redenen die Marco aangeeft twijfelachtig, en de wissel in de 49e minuut was opzienbarend. Maar de fanatiekere PSV-aanhang ziet weer allerlei complottheorieen, en dat staat me een beetje tegen. Ook het calimero-gedrag van deze mensen staat me tegen, het begint nu echt gewoon irritant te worden.

Marco van Basten is bondscoach. En als hij besluit Van Bommel naar huis te sturen, vind uberhaupt al niet dat hij daar tekst en uitleg over hoeft te geven aan de pers/het publiek. Dat is iets tussen Van Basten en Van Bommel en de spelersgroep. Klaar.
Dat Van Basten een Ajax-verleden heeft (hij is zelf Utrechter, maar dat schijnen ze te vergeten in Eindhoven) en Van Bommel een PSV-verleden (ja jongens, het is nu echt verleden), is leuk en aardig, maar doet er niet toe.
PSV heeft geweldig gepresteerd in Eredivisie en CL, maar wedstrijd na wedstrijd werd duidelijk dat het een prestatie van het collectief was, en niet 1 of 2 spelers individueel. En wedstrijd na wedstrijd viel het collectief minimaal één keer uit elkaar, en na 1 tot 10 minuten werd dat weer gerepareerd. Maar de wedstrijden tegen Milan werden juist in de paar minuten van onachtzaamheid verloren.
Terug naar Van Bommel; ik vind Van Bommel niet in het Nederlands elftal passen, omdat de bondscoach weigert een elftal aan te passen aan een speler, maar hij selecteert de spelers die hij denkt nodig te hebben voor een bepaald systeem. Van Bommel's prestaties in PSV is slechts te danken aan de opstelling van PSV, niet Van Bommel zelf.
Ik vond vanaf het begin af aan al dat Van Bommel niet in Oranje thuis hoorde, maar dat werd (en wordt) afgedaan als Amsterdams chauvinisme. Als dat zo is, waarom wil ik Cocu, Ooijer en, alstie genaturaliseerd kan worden, Alex in Oranje hebben?
Mooi stuk, misschien is Van Basten dezelfde mening toegedaan, maar dan kan ie daar wél eerlijk over zijn.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:31:44 #95
81576 The_M
pi_27745981
quote:

Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen. Hij heeft 14 goals gemaakt en bij net zoveel assists, voor een middenvelder is dat heel veel. Verder denk ik dat met name Cocu belangrijk is geweest voor van Bommel en had ze graag vanavond samen in Oranje zien voetballen. Het is en blijft belachelijk (en eerder vreemd) dat van Bommel na zo'n seizoen op basis van 1 wedstrijd tegen Roemenie alweer wordt afgeschreven door de bondscoach....Van Basten moet gewoon eerlijk toegeven dat hij niet door wil met van Bommel in plaats van met al die loze excuses aan te komen!!! (hmm, nu praat ik wel erg de vi na)
pi_27746129
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Ooijer is een verdediger die heel goed in dienst van het elftal kan spelen. Het is geen opkomende back als Trabelsi, Melchiot, Maxwell, of Roberto Carlos, maar verdedigend is hij heel erg sterk en snel.
Sterk ben ik met je eens, snel niet. Er zijn zat spelers die sneller zijn dan Ooijer. Verder ben ik van mening dat je niet zo sterk hoeft te zijn, maar wel slim. Als het tactisch goed staat heb je niet zoveel kracht nodig. En op dat punt vind ik Ooijer helemaal niet sterk, hij heeft ook veels te veel overtredingen nodig.
pi_27746389
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef The_M het volgende:

[..]

Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen.
Van Bommel is terecht gekozen als beste speler, maaaaar hij heeft optimaal geprofiteerd van het goede spel van PSV en voornamelijk van Cocu.
Het Nederlands Elftal is PSV niet en ik vond de echte leider van PSV ook Cocu en niet van Bommel. Ik denk ook dat het Barcelona avontuur van Markie uitdraait op een flop (maar dat is een discussie voor een ander topic).
pi_27746492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef The_M het volgende:

[..]

Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen. Hij heeft 14 goals gemaakt en bij net zoveel assists, voor een middenvelder is dat heel veel. Verder denk ik dat met name Cocu belangrijk is geweest voor van Bommel en had ze graag vanavond samen in Oranje zien voetballen. Het is en blijft belachelijk (en eerder vreemd) dat van Bommel na zo'n seizoen op basis van 1 wedstrijd tegen Roemenie alweer wordt afgeschreven door de bondscoach....Van Basten moet gewoon eerlijk toegeven dat hij niet door wil met van Bommel in plaats van met al die loze excuses aan te komen!!! (hmm, nu praat ik wel erg de vi na)
Van Bommel heeft wel meer dan 1 wedstrijd in Oranje gespeeld, en in al die wedstrijden oogde hij niet sterk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:14:18 #99
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27747515
Ik wil vanavond eerst wel eens zien of vBommels vervanging echt beter presteerd. Én op dezelfde wijze in het elftal staat, niet dat hij overduidelijk een ander positiespel heeft opgelegd gekregen. Tuurlijk, elke wedstrijd is anders en ook de tegenstander maakt uit qua activiteiten op het veld, maar dat valt er heus wel uit op te maken. vBommel was niet geheel geweldig, maar leek de beste keus. Ik ben benieuwd of dat gaat veranderen, maar ik denk het niet. We zullen zien.
Kuyt geeft dus ook wat tegengas, terwijl vBommel geheel volgens afspraak zijn mond eigenlijk houdt, wat me benieuwd maakt hoe de sfeer in het Oranjekamp nu eigenlijk is. Het nieuwe van de coach raakt eraf en hij zal toch ook zeker opd e spelers eerlijk en betrouwbaar over moeten komen. Wissels zou daarop geen invloed hoeven te hebben, als hij zich maar goed kan verantwoorden. Tuurlijk, hij is de coach, maar aan een mokkende ploeg heeft ie niet zoveel.
Ruud als reserve zal niemand echt geheel op tegen zijn. Ik vraag me echt af in hoevere hij nu nog na-ebt van de blessure, hijzelf zich niet vrij weet te spelen of het aan de tactiek of overige spelers ligt dat hij onbereikbaar is.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:20:29 #100
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_27747687
Ik denk dat het in het geval RvN een kwestie van psychologie is. Als spits wordt van je verwacht dat je goals maakt, zeker als je RvN heet. En onder die druk spelen is best zwaar, en als je dan niet snel een doelpunt weet te maken, ga je tegen jezelf spelen, en das niet goed. Gelukkig heeft hij blessure-expert Van Basten om hiermee over te praten....

-edit-
En inderdaad, vanavond zullen we zien of vB gemist wordt of niet. Dan kunnen we (misschien) die oeverloze discussie eens sluiten, hoewel iedereen wel iets zal vinden. Winnen we, dan vinden de vB lovers het niet sprankelend genoeg, of "vB had hetzelfde gespeeld". Verliezen we dan hadden volgens de vB lovers vB toch nodig gehad en volgens de haters had het met of zonder vB hetzelfde resultaat hadden gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')