Iets meer respect voor de kleine generaal mag wel, als van Basten een dergelijke wissel door zou voeren was er echt niet zoveel om te doen geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stopte Dick er niet zelf mee?
anders zou hij ook niet mogen blijven zitten, kale sukkel.
Zoals ook Nilis destijds, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Van Bommel word de nieuwe Clarance Seedorf. Een echt club voetballer
Kun je de niet effe posten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef LuNaTiC het volgende:
goeie column in de VI, pagina 87
idd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
als het vandaag weer niet lekker loopt dan ligt het niet aan bommel
Nee, dan ligt het aan de tegenstanderquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd.
maar als het dus opeens wel loopt dan moet iedereen zich erbij neerleggen dat van Bommel er niet meer bij zit en komt![]()
dat klopt ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd.
maar als het dus opeens wel loopt dan moet iedereen zich erbij neerleggen dat van Bommel er niet meer bij zit en komt![]()
gekopieerd uit het blad dat vandaag uit is gekomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
lachen, VI wordt eerst als Ajax-blad aangemerkt, en nu er iets positiefs in staat over een PSV-speler, is het ineens een objectief blad...........
Ook lachen; reacties in dit forum die naar buiten worden gebracht als eigen meningen, lijken wel één op één gekopieerd uit de VI......
VI ligt al een paar dagen bij mij thuis (abonnee).quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
gekopieerd uit het blad dat vandaag uit is gekomen
oh wacht, misschien leest Taco wel mee
Moeilijk he, toegeven dat er ook een andere waarheid kan zijn dan die van Van Basten..... Als zelfs een speler uit het elftal zelf (Kuijt) zegt dat Van Bommel speelde zoals Van Basten dat had gevraagd, geeft dat toch echt te denken.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
lachen, VI wordt eerst als Ajax-blad aangemerkt, en nu er iets positiefs in staat over een PSV-speler, is het ineens een objectief blad...........
Ook lachen; reacties in dit forum die naar buiten worden gebracht als eigen meningen, lijken wel één op één gekopieerd uit de VI......
Hoezo je zet jezelf weer even te kijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Dan bezorgen ze die snel, hier komt ie namelijk gewoon op woensdag. Kijk nog maar even naar de datum op de voorkant (ja ik ben ook abonneequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VI ligt al een paar dagen bij mij thuis (abonnee).
Lijkt me sterk.. Dinsdagmiddag kan op z'n vroegst, want maandag wordt hij gedrukt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
VI ligt al een paar dagen bij mij thuis (abonnee).
Dinsdag + woensdag = 2 = paarquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. Dinsdagmiddag kan op z'n vroegst, want maandag wordt hij gedrukt.
Dinsdagmiddag.. Het is nu Woensdagmiddag.. Dat lijkt me dus 1 dag. Tellen is ook al lastig voor je. Bovendien zeg je vandaag dat hij al een paar dagen bij je thuis ligt, dan kun je eigenlijk vandaag niet eens mee tellen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Er zijn ergere dingen, Lunatic; anderen zijn erg slecht in het verkroppen dat "hun" sterspeler niet functioneert in Oranje.
Precies, maar de hele ajax aanhang geniet hier gewoon van, kunnen niet meer objectief zijn....Wel begrijpelijk, ze zijn het hele seizoen al door psv te kijk gezetquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
dat maken er mensen zelf van. Van Bommel is al weg bij PSV, en speelt voor zover ik weet gewoon voor Barcelona. Daarbij (maar dan spreek ik voor mezelf) vond ik het wegsturen van Ooijer, Bouma en VoH in eerste instantie raar, maar dat is allemaal te verklaren. Bovendien staat Lucius er nog gewoon en komt Cocu er bij, dus dat Van Basten iets tegen PSV heeft, lijkt mij schromelijk overdreven.
Maar daarom mag je nog wel kritisch kijken naar de manier waarop wordt omgegaan met Van Bommel. Want als je een beetje objectief probeert te kijken dan zie je zelf hopelijk ook wel dat er bepaalde dingen gewoon niet helemaal kloppen en dat Van Basten nogal inconsequent aan het handelen is op een manier die geen schoonheidsprijs verdient.
Misschien moeten we het stadium Van Basten/ Ajax vs PSV eens voorbij, want dat heeft echt weinig zin...
Ach laat de Ajax-PSV tegenstelling maar voor wat het is, het gaat hier om Oranje en de bondscoach waar het eerdergenoemde wel weer relevant in is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef The_M het volgende:
[..]
Precies, maar de hele ajax aanhang geniet hier gewoon van, kunnen niet meer objectief zijn....Wel begrijpelijk, ze zijn het hele seizoen al door psv te kijk gezet![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef The_M het volgende:
[..]
Precies, maar de hele ajax aanhang geniet hier gewoon van, kunnen niet meer objectief zijn....Wel begrijpelijk, ze zijn het hele seizoen al door psv te kijk gezet![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Moet zeggen dat het stukje uit de VI de waarheid tot heel dichtbij nadert
Tja, na zo'n seizoen begrijpt het psv-kamp gewoon niet dat hij is weggestuurd.... En het ajax-kamp gooit (natuurlijk) wat olie op het vuur en zo krijg je van die hete discussies die helemaal niet meer objectief zijn en ver van het onderwerp zelf afdwalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
als ik voor mezelf spreek dan moet ik toegeven dat ik er wel een beetje van geniet, niet omdat van bommel weggestuurd is maar door de manier waarop er (in het begin vooral) op gereageerd wordt![]()
Het zaait in elk geval onrust in de gelederen, dat is nooit welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
als ik voor mezelf spreek dan moet ik toegeven dat ik er wel een beetje van geniet, niet omdat van bommel weggestuurd is maar door de manier waarop er (in het begin vooral) op gereageerd wordt![]()
dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het zaait in elk geval onrust in de gelederen, dat is nooit welkom.
Inderdaad en als we het WK winnen zonder dat van Bommel ooit nog een bal aanraakt in het Nederlands Elftal ook...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef The_M het volgende:
[..]
Maar goed, als Van Bommel tijdens de WK-finale de winnende maakt lachen we erom![]()
Ik ben het helemaal eens met je verhaal, alleen 1 ding: Ooijer??quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
heel verhaal
Mooi stuk, misschien is Van Basten dezelfde mening toegedaan, maar dan kan ie daar wél eerlijk over zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
tuurlijk zijn de redenen die Marco aangeeft twijfelachtig, en de wissel in de 49e minuut was opzienbarend. Maar de fanatiekere PSV-aanhang ziet weer allerlei complottheorieen, en dat staat me een beetje tegen. Ook het calimero-gedrag van deze mensen staat me tegen, het begint nu echt gewoon irritant te worden.
Marco van Basten is bondscoach. En als hij besluit Van Bommel naar huis te sturen, vind uberhaupt al niet dat hij daar tekst en uitleg over hoeft te geven aan de pers/het publiek. Dat is iets tussen Van Basten en Van Bommel en de spelersgroep. Klaar.
Dat Van Basten een Ajax-verleden heeft (hij is zelf Utrechter, maar dat schijnen ze te vergeten in Eindhoven) en Van Bommel een PSV-verleden (ja jongens, het is nu echt verleden), is leuk en aardig, maar doet er niet toe.
PSV heeft geweldig gepresteerd in Eredivisie en CL, maar wedstrijd na wedstrijd werd duidelijk dat het een prestatie van het collectief was, en niet 1 of 2 spelers individueel. En wedstrijd na wedstrijd viel het collectief minimaal één keer uit elkaar, en na 1 tot 10 minuten werd dat weer gerepareerd. Maar de wedstrijden tegen Milan werden juist in de paar minuten van onachtzaamheid verloren.
Terug naar Van Bommel; ik vind Van Bommel niet in het Nederlands elftal passen, omdat de bondscoach weigert een elftal aan te passen aan een speler, maar hij selecteert de spelers die hij denkt nodig te hebben voor een bepaald systeem. Van Bommel's prestaties in PSV is slechts te danken aan de opstelling van PSV, niet Van Bommel zelf.
Ik vond vanaf het begin af aan al dat Van Bommel niet in Oranje thuis hoorde, maar dat werd (en wordt) afgedaan als Amsterdams chauvinisme. Als dat zo is, waarom wil ik Cocu, Ooijer en, alstie genaturaliseerd kan worden, Alex in Oranje hebben?
Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen. Hij heeft 14 goals gemaakt en bij net zoveel assists, voor een middenvelder is dat heel veel. Verder denk ik dat met name Cocu belangrijk is geweest voor van Bommel en had ze graag vanavond samen in Oranje zien voetballen. Het is en blijft belachelijk (en eerder vreemd) dat van Bommel na zo'n seizoen op basis van 1 wedstrijd tegen Roemenie alweer wordt afgeschreven door de bondscoach....Van Basten moet gewoon eerlijk toegeven dat hij niet door wil met van Bommel in plaats van met al die loze excuses aan te komen!!! (hmm, nu praat ik wel erg de vi na)quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
tuurlijk zijn de redenen die Marco aangeeft twijfelachtig, en de wissel in de 49e minuut was opzienbarend. Maar de fanatiekere PSV-aanhang ziet weer allerlei complottheorieen, en dat staat me een beetje tegen. Ook het calimero-gedrag van deze mensen staat me tegen, het begint nu echt gewoon irritant te worden.
Marco van Basten is bondscoach. En als hij besluit Van Bommel naar huis te sturen, vind uberhaupt al niet dat hij daar tekst en uitleg over hoeft te geven aan de pers/het publiek. Dat is iets tussen Van Basten en Van Bommel en de spelersgroep. Klaar.
Dat Van Basten een Ajax-verleden heeft (hij is zelf Utrechter, maar dat schijnen ze te vergeten in Eindhoven) en Van Bommel een PSV-verleden (ja jongens, het is nu echt verleden), is leuk en aardig, maar doet er niet toe.
PSV heeft geweldig gepresteerd in Eredivisie en CL, maar wedstrijd na wedstrijd werd duidelijk dat het een prestatie van het collectief was, en niet 1 of 2 spelers individueel. En wedstrijd na wedstrijd viel het collectief minimaal één keer uit elkaar, en na 1 tot 10 minuten werd dat weer gerepareerd. Maar de wedstrijden tegen Milan werden juist in de paar minuten van onachtzaamheid verloren.
Terug naar Van Bommel; ik vind Van Bommel niet in het Nederlands elftal passen, omdat de bondscoach weigert een elftal aan te passen aan een speler, maar hij selecteert de spelers die hij denkt nodig te hebben voor een bepaald systeem. Van Bommel's prestaties in PSV is slechts te danken aan de opstelling van PSV, niet Van Bommel zelf.
Ik vond vanaf het begin af aan al dat Van Bommel niet in Oranje thuis hoorde, maar dat werd (en wordt) afgedaan als Amsterdams chauvinisme. Als dat zo is, waarom wil ik Cocu, Ooijer en, alstie genaturaliseerd kan worden, Alex in Oranje hebben?
Sterk ben ik met je eens, snel niet. Er zijn zat spelers die sneller zijn dan Ooijer. Verder ben ik van mening dat je niet zo sterk hoeft te zijn, maar wel slim. Als het tactisch goed staat heb je niet zoveel kracht nodig. En op dat punt vind ik Ooijer helemaal niet sterk, hij heeft ook veels te veel overtredingen nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Ooijer is een verdediger die heel goed in dienst van het elftal kan spelen. Het is geen opkomende back als Trabelsi, Melchiot, Maxwell, of Roberto Carlos, maar verdedigend is hij heel erg sterk en snel.
Van Bommel is terecht gekozen als beste speler, maaaaar hij heeft optimaal geprofiteerd van het goede spel van PSV en voornamelijk van Cocu.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef The_M het volgende:
[..]
Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen.
Van Bommel heeft wel meer dan 1 wedstrijd in Oranje gespeeld, en in al die wedstrijden oogde hij niet sterk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef The_M het volgende:
[..]
Jij geeft van Bommel wel erg weinig eer ten aanzien van afgelopen seizoen. Hij heeft 14 goals gemaakt en bij net zoveel assists, voor een middenvelder is dat heel veel. Verder denk ik dat met name Cocu belangrijk is geweest voor van Bommel en had ze graag vanavond samen in Oranje zien voetballen. Het is en blijft belachelijk (en eerder vreemd) dat van Bommel na zo'n seizoen op basis van 1 wedstrijd tegen Roemenie alweer wordt afgeschreven door de bondscoach....Van Basten moet gewoon eerlijk toegeven dat hij niet door wil met van Bommel in plaats van met al die loze excuses aan te komen!!! (hmm, nu praat ik wel erg de vi na)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |