KJH moet er ook bij idd, in plaats van Ruud ( maar wel eerst in een oefenwedstrijd)quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:36 schreef Nyrem het volgende:
Ben benieuw waarneer hij die echt jonge topspits Huntelaar gaat selecteren ipv Babel.
(Huntelaar weer belangrijk deze week voor Jong-Oranje)
Laat hem verloopig maar mooi belangrijk blijven bij oranje. en ik zie in Babel en Huntelaar niet 2 dezelfde voetballersquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:36 schreef Nyrem het volgende:
Ben benieuw waarneer hij die echt jonge topspits Huntelaar gaat selecteren ipv Babel.
(Huntelaar weer belangrijk deze week voor Jong-Oranje)
tegen duitsland volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer is er weer eens een oefenwedstrijd waarin we talenten kunnen testen
Stekelenburgquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oohhh.. kunnen we mooi de nieuwelingen in de eredivisie testen
Mwa... is nie slechquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Schuurman Zomer Vlaar Arnold Kruiswijk
Kruys Maduro Ibrahim Afellay
Kuijt Huntelaar Babel
zoiets
Zijn nog teveel PSV-ers denk ik........als die Afellay er uit gelaten wordt, halen we het misschien welquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Schuurman Zomer Vlaar Arnold Kruiswijk
Kruys Maduro Ibrahim Afellay
Kuijt Huntelaar Babel
zoiets
Kuyt natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:Wie is dan de echte leider? Toch maar weer een middenvelder, Maduro?
Nah, iets té fel. Die loopt dan te snel tegen kaarten aan met zijn protesten als captain.quote:
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
maar terug naar het topic, want het is natuurlijk wel het GROTE VAN BASTEN TOPIC!
Stelling; zolang Oranje wint met redelijk voetbal, doet Marco het goed.
ik ben niet zo moeilijk. Sorry zolang ze winnen vind ik het goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
maar terug naar het topic, want het is natuurlijk wel het GROTE VAN BASTEN TOPIC!
Stelling; zolang Oranje wint met redelijk voetbal, doet Marco het goed.
Gaan met 1-0 onderuit, doelpunt in de laatste minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef Stiffmaster het volgende:
En wat gaan 'onze jongens' vanavond doen??
Ik gok op minimaal 2-0 winst
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
oh damn, die wedstrijd is vanavond al?
Goedemorgen deze morgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
oh damn, die wedstrijd is vanavond al?
yep.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef gr8w8 het volgende:
Stelling; zolang Oranje wint met redelijk voetbal, doet Marco het redelijk.
Ik ben nog echt niet overtuigd. De echte beproevingen moeten nog komen.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ben jij niet voor Ajax.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef The_M het volgende:
4-3, 2 keer Cocu, 1 keer Lucius, maar helaas 2 eigen goals van de Jong en 2 van Maduro......
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef The_M het volgende:
4-3, 2 keer Cocu, 1 keer Lucius, maar helaas 2 eigen goals van de Jong en 2 van Maduro......
Laat me raden, jij zit zondags "EINDHOVUH EINDHOVUH EINDHOVUH!!!!!!!!!!" te schreeuwen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef The_M het volgende:
De van Bommel affaire zit nog diepquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ben jij niet voor Ajax.![]()
En jij: AJAX klapklapklap AJAX klapklapklap AJAX klapklapklapquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zijn nog teveel PSV-ers denk ik........als die Afellay er uit gelaten wordt, halen we het misschien wel
Nee hoor, meestal "Sylvie is de liefste van Amsterdam" of iets in die trent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef The_M het volgende:
[..]
En jij: AJAX klapklapklap AJAX klapklapklap AJAX klapklapklap
Nee niks, daar stellen we de allerbesten tegen op, het beste team! We moeten en zullen van Duitsland winnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oohhh.. kunnen we mooi de nieuwelingen in de eredivisie testen
Vind ik ook, de eerste klap is een daalder waard...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee niks, daar stellen we de allerbesten tegen op, het beste team! We moeten en zullen van Duitsland winnen
Ik denk dat Van Bommel de winnende scoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef The_M het volgende:
Durf je daar geld op te zetten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Bommel de winnende scoort
Maar had Dick dan niet mogen blijven zitten? kwamen we mooi mee in de halve finalequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef numero_uno het volgende:![]()
Maar om op de stelling terug te komen: Wat zeiken we nou, als we winnen ist goed!!!
stopte Dick er niet zelf mee?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar had Dick dan niet mogen blijven zitten? kwamen we mooi mee in de halve finale![]()
Ligt eraan wat we winnen. Een paar verkapte oefenpotjes in een lichte pool of een tegenstander in de lappenmand?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef numero_uno het volgende:![]()
Maar om op de stelling terug te komen: Wat zeiken we nou, als we winnen ist goed!!!
Ware het niet dat van basten oogstrelend voetbal beloofde, waar nog weinig van te zien is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef numero_uno het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |