Is deel #13457 alweer vol dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:05 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hey! Moet ik een een topic over je openen in ADMIN ofzo?!
7 op de schaal van Bioslock.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:06 schreef Ruis het volgende:
BS, persoonlijke vraag;
hoe hard schreeuw jij als je klaarkomt op het schedeltje van een willekeurig knaagdier om het vervolgens in te slaan met een plastic lepeltje?
Ik ben tof.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:07 schreef SlimShady het volgende:
Is BS een vervanger, een vaste extra mod, of een tijdelijke mod?
Medemuzikant, dit is werkelijk een positieve donderslag op een klotedag!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:09 schreef Bioslock het volgende:
cerror, puike Atarivriend.
Ja! Mijn dag is nog steeds kut, maar daar verandert fok toch niets aan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Medemuzikant, dit is werkelijk een positieve donderslag op een klotedag!
Zoals we dit in Meppel zeggen: Mien dag is weer goe.
Met alle respect, maar dan hadden ze godverdomme beter jou mod kunnen maken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zei het toch, #ONZ indoctrineert heel Fok!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zei het toch, #ONZ indoctrineert heel Fok!
Wat nou respect, wil je een topic in FC ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan hadden ze godverdomme beter jou mod kunnen maken.
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het ziet. Voor de users zou het beter zijn, ik ben namelijk een waardeloze moderator denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan hadden ze godverdomme beter jou mod kunnen maken.
Wel, jouw verbinding is gewoon ruk. Ik help je wel even een keer. Kun je ook niet via de java-chat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar goed...ik hoor niet meer bij #onz...![]()
Nee, m'n verbinding is prima. Leg het me even op MSN uit dan. Dan verziek ik je mooie topic ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wel, jouw verbinding is gewoon ruk. Ik help je wel even een keer. Kun je ook niet via de java-chat?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu NiteSpeed nog en we zijn klaar.
NiteSpeed for modarator!![]()
Ja, fucking geweldig. Het is nog niet af. Het moet morgen wel af zijn, als eindproject om mijn propedeuse te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:18 schreef cerror het volgende:
Trouwens BS, waren die geluidseffecten nog goed voor je filmpje?
Mijn msn doet gek.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef Bioslock het volgende:
Ik zal regeren! Streng, doch rechtvaardig.
5 mods op ONZ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
moge je slotjes-argumenten helder en waterdicht zijn.
Als ze allemaal zo incompetent zijn als Ruis en BS, waarom nietquote:
Rustig aan, he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat word nachtwerk dusch bier.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, fucking geweldig. Het is nog niet af. Het moet morgen wel af zijn, als eindproject om mijn propedeuse te halen.
Hehehehe..
Ben jij die met dat petje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga chips en cola pakken om het te vieren.
Ik vond het slotje op siggie zijn topic van BS dan wel weer heel erg goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo incompetent zijn als Ruis en BS, waarom niet!
Ik geef je nog meer kans om een olifant het alfabet te leren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
wanneer leert ze nou eens fatsoenlijk te spellen?
Zodra ze 16 word?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Biertopics en posts mogen nu altijd en overal?
Mits goede biertopics, ja. Zoals ik ze altijd open. Of eigenlijk: alleen ik mag ze openen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Biertopics en posts mogen nu altijd en overal?
Zeg me dat je er met hand en tand tegen gevochten hebt. ZEG HET!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
*burp*
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
*burp*
Ik vind het knap van me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
En als de OP scherpe, geile bierfoto's bevat, mag het dan wel? Af en toe?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Mits goede biertopics, ja. Zoals ik ze altijd open. Of eigenlijk: alleen ik mag ze openen.
Ik had juist de meeste voorkeurstemmen van MUS.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg me dat je er met hand en tand tegen gevochten hebt. ZEG HET!
Jouw kinderen groeien op voor Galg ende Rad, zeg ik je!quote:
Nu de interpunctie nog.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind het knap van me.
Maar 1 spelfout en ik zie hem nog ook!
(correctie: moderator.)
Jij leert je kinderen zeker ook hoe ze gratis kunnen bellen, op JOUW kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
dan zeggen we excuseer, óf ohh mamma !
dat leer ik onze kinderen ook !
Tuurljik, ken niet anders...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind die Bioslock nu al geweldig als mod.
Je liegt het, ik weet het bijna zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik had juist de meeste voorkeurstemmen van MUS.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij leert je kinderen zeker ook hoe ze gratis kunnen bellen, op JOUW kosten.
Je kent me.quote:
Meer biertopicsquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Maar goed, ik kan wel negatief lopen doen.
Er zijn vast positieve punten.
eh......
eh.....
Ik kan er nu even niet op komen, maar ik verzeker je, ze zijn er. Ergens.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Maar goed, ik kan wel negatief lopen doen.
Er zijn vast positieve punten.
eh......
eh.....
Ik kan er nu even niet op komen, maar ik verzeker je, ze zijn er. Ergens.
ben je niet meer de enigequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meer biertopics.
Geopend door een mod.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meer biertopics.
Geopend door een mod.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kent me.
Vraag dus geen domme dingen.
Ik ben tegen bier vanaf nu.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meer biertopics.
Geopend door een mod.
pussyquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
ben ik LIEV geweest,.....?
NOU ?
als JIJ er niet was geweest had ik m volluit gereld.....
nu hebben ze me klem gezet met lieve mails en hebben ze op mn schulgevoel ingewerkt....
en dat lukt ze dan ook nog.....
![]()
Je bent en watjequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
NOU ?
nu hebben ze me klem gezet met lieve mails en hebben ze op mn schulgevoel ingewerkt....
![]()
Een keuze uit frustratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:07 schreef SlimShady het volgende:
Is BS een vervanger, een vaste extra mod, of een tijdelijke mod?
Ah, ondanks de typefout, geef je toch toe dat je ergens fout zat. Anders had je geen schuldgevoel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Oversight het volgende:
Bedankt, bloempotkotsert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welkom in de crew, gore stinkslet.
welkom godver de godverquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het hondje van een klasgenoot gestaan, 10 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Siggie en rellen!![]()
![]()
DIe gozer stond te janken toen hij op een kitten stond.
Gore tyfusbeesten, dat zijn het!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Siggie en rellen!![]()
![]()
DIe gozer stond te janken toen hij op een kitten stond.
quote:
Jij bent snel om.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:
Stiekem heel diep van binnen heb je er wel een zwak voor.quote:
Leuk om een bolletje wol naar te gooien.quote:
Je bent eigenlijk een lief, klein onschuldig menneke, Oversight. Inclusief teddybeer en roze pantoffels.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
NOU ?
![]()
Moet wel, ik zag hem amper posten vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verzuurde ex-crew die op elke nieuwe keus 6 posts gaat zeiken?
Precies!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bioslock het volgende:
Kunnen we dat Oversight kutonderwerp even achterwege laten aub. Dit is mijn verwelkomingstopic.
offtopic:quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een lief, klein onschuldig menneke, Oversight. Inclusief teddybeer en roze pantoffels.
Maar af en toe lijk je wel een kleuter die grenzen aan het uittesten is, flapdrol..
Wel, en niet zo'n kleintje ook.quote:
Nee, juist niet. (hoop ik)quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verzuurde ex-crew die op elke nieuwe keus 6 posts gaat zeiken?
Hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
je bent no-fucking-way mod materiaal imo.
wie ?quote:
vergeet de shag nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Bier, weide, nakend en immer 7!
zeg dat dan gelijkquote:
Wat die buttonsmasher zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Bier, weide, nakend en immer 7!
Live. Voor jou dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:maak je er wel een mooi nummer over
Omdat jij gelegitimeerd bagger opent/post, en dat leuk vindt, waardoor ieder argument wat je gebruikt om bagger tegen te gaan als niet geldend wordt afgedaan.quote:
BS, vuigeling dat je bent!quote:]NiteSpeed says:
Waarom BS, Yvonne?
NiteSpeed says:
Was ik niet de logische keus?
NiteSpeed says:
BS heeft je zeker gebeft hè?
Yvonne says:
ja hij wel
NiteSpeed says:
wat een vuillak!
Ik kan je niets anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat jij gelegitimeerd bagger opent/post, en dat leuk vindt, waardoor ieder argument wat je gebruikt om bagger tegen te gaan als niet geldend wordt afgedaan.
Maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen, dat de praktijk dat nog maar uit moet wijzen.
Dude, ik had er 4 of 5 ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:46 schreef buzzer het volgende:
Trouwens wel hét welkomsttopic van 2005...
Dirkh = HighLander?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:49 schreef Renmaestro het volgende:
Dirkh, gij party pooper.
Zegt me niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik één, maar daar gingen jij, HTT en Xebro mee aan de haal!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
En bij deze is Bioslock uit de crew gedonderd, wat een kutmod
Ah tof, wie pleurt dat biertopic ff op slot?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Wel verdomme, en hij was net zo'n goeiequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Bah, pokkemensch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
ja man..quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel verdomme, en hij was net zo'n goeie
Ik moest lachen, lul.quote:
wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil BS terug. En snel.
Ik gok nummer 7.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:maak je er wel een mooi nummer over
We zullen de plebejers martelen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:56 schreef Renmaestro het volgende:
Tijd voor een ware revolutie. Nu nog even wachten tot het proletariaat in opstand komt.
Onderhuids gelul. Ik zou nooit mod willen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Was ie blauw dan? Trouwens?
Bioslock was krieg!quote:
Tessje was na koud een week al weg & vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Bioslock wordt de Tessje van 2005...
Over een jaar vraagt iedereen "Waar is Bioslock toch gebleven?."
ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Was ie blauw dan? Trouwens?
Misschien raak ik wel depressief en ga ik heel veel eten. En dan koop ik van die hele grote spijkerbroeken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Maar bioslock weegt geen 340 kilo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Nee, die lees ik niet. (mag niet omdat er naakte vrouwen in staan)quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, Dirkh heeft de nieuwe revu ook gelezen.
Ik lees altijd Bios-lock...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Even een serieuse vraag he..
Is het nou Bio-Slock, Bi-O-Slock, Bios-Lock, BioslOck of Bi-Oslock?
Ik ontken dat ik ooit blauw ben geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:59 schreef Klasse het volgende:
Heb je nog een screenshot van toen je blauw was. Moek ff zien.
Jah, zullen we er verder over praten in R&P. eindelijk erkenning. Misschien dat Mien ons gezelschap kan houdenquote:
Misschien zijn er hier vrijwilligers die je even blauw kunnen trappenquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:00 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik ontken dat ik ooit blauw ben geweest..
Ja, ik zal nooit meer een goed topic openen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
De kwaliteit op ONZ is met stappen achteruit gegaan sinds BS weg is!
Het zal nooit meer zo zijn als vroeger toen hij er nog was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
De kwaliteit op ONZ is met stappen achteruit gegaan sinds BS weg is!
Ik wist het!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:04 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja, ik geloofde het echt.Naïef ventje dat ik ben.
Bah.
Komop jongeman!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik moet nu eigenlijk wel mijn project gaan maken, anders haal ik morgen mijn 2e propedeuse niet.
Jij met die website dan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop jongeman!
In de weer met de bliepjes!
En terecht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:04 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik wist het!! Ha! Ik lach je uit!
!
quote:
Proost, kerel. Ik ben een van de weinige userid < 2500 die EN nog post En nog niet in de c:rew heeft gezeten. Dat wil ik zo houden.quote:
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Proost, kerel. Ik ben een van de weinige userid < 2500 die EN nog post En nog niet in de c:rew heeft gezeten. Dat wil ik zo houden.
Ochja, graag gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.
Geen probleem jongen, als vanzelfsprekend, dat weet je toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik moet nu eigenlijk wel mijn project gaan maken, anders haal ik morgen mijn 2e propedeuse niet.
Tof?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
Waarom is er nu niet zo'n tof topic open?
Naja, zo'n tof topic waar je creatief aan kan meedoen.quote:
Open een willekeurig paint-topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, zo'n tof topic waar je creatief aan kan meedoen.
Niet meer leuk.quote:
Open een topic waarin je een controversiële stelling stelt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet meer leuk.
Wat nu? doe eens een voorstel?
Iets met negers en aids doet het vaak wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet meer leuk.
Wat nu? doe eens een voorstel?
Ja, maar dat is zo gelimiteerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Iets met negers en aids doet het vaak wel goed.
Na dit blik en laatste peuk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:36 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook gaan slapen. Zoals ik.
Pffff, ga NS pijpen oprahkijker!quote:
Jij bent lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |