Leuk om een bolletje wol naar te gooien.quote:
Je bent eigenlijk een lief, klein onschuldig menneke, Oversight. Inclusief teddybeer en roze pantoffels.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
ben ik LIEV geweest,.....?
NOU ?
als JIJ er niet was geweest had ik m volluit gereld.....
nu hebben ze me klem gezet met lieve mails en hebben ze op mn schulgevoel ingewerkt....
en dat lukt ze dan ook nog.....
![]()
Moet wel, ik zag hem amper posten vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verzuurde ex-crew die op elke nieuwe keus 6 posts gaat zeiken?
Precies!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bioslock het volgende:
Kunnen we dat Oversight kutonderwerp even achterwege laten aub. Dit is mijn verwelkomingstopic.
offtopic:quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een lief, klein onschuldig menneke, Oversight. Inclusief teddybeer en roze pantoffels.
Maar af en toe lijk je wel een kleuter die grenzen aan het uittesten is, flapdrol..
Wel, en niet zo'n kleintje ook.quote:
Nee, juist niet. (hoop ik)quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verzuurde ex-crew die op elke nieuwe keus 6 posts gaat zeiken?
Hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
je bent no-fucking-way mod materiaal imo.
wie ?quote:
vergeet de shag nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Bier, weide, nakend en immer 7!
zeg dat dan gelijkquote:
Wat die buttonsmasher zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Bier, weide, nakend en immer 7!
Live. Voor jou dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:maak je er wel een mooi nummer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |