Ik vond het slotje op siggie zijn topic van BS dan wel weer heel erg goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo incompetent zijn als Ruis en BS, waarom niet!
Ik geef je nog meer kans om een olifant het alfabet te leren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
wanneer leert ze nou eens fatsoenlijk te spellen?
Zodra ze 16 word?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Biertopics en posts mogen nu altijd en overal?
Mits goede biertopics, ja. Zoals ik ze altijd open. Of eigenlijk: alleen ik mag ze openen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Biertopics en posts mogen nu altijd en overal?
Zeg me dat je er met hand en tand tegen gevochten hebt. ZEG HET!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
*burp*
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef MUUS het volgende:
*burp*
Ik vind het knap van me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
En als de OP scherpe, geile bierfoto's bevat, mag het dan wel? Af en toe?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Mits goede biertopics, ja. Zoals ik ze altijd open. Of eigenlijk: alleen ik mag ze openen.
Ik had juist de meeste voorkeurstemmen van MUS.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg me dat je er met hand en tand tegen gevochten hebt. ZEG HET!
Jouw kinderen groeien op voor Galg ende Rad, zeg ik je!quote:
Nu de interpunctie nog.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind het knap van me.
Maar 1 spelfout en ik zie hem nog ook!
(correctie: moderator.)
Jij leert je kinderen zeker ook hoe ze gratis kunnen bellen, op JOUW kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
dan zeggen we excuseer, óf ohh mamma !
dat leer ik onze kinderen ook !
Tuurljik, ken niet anders...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind die Bioslock nu al geweldig als mod.
Je liegt het, ik weet het bijna zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:25 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik had juist de meeste voorkeurstemmen van MUS.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij leert je kinderen zeker ook hoe ze gratis kunnen bellen, op JOUW kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |