ja man..quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel verdomme, en hij was net zo'n goeie
Ik moest lachen, lul.quote:
wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil BS terug. En snel.
Ik gok nummer 7.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:maak je er wel een mooi nummer over
We zullen de plebejers martelen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:56 schreef Renmaestro het volgende:
Tijd voor een ware revolutie. Nu nog even wachten tot het proletariaat in opstand komt.
Onderhuids gelul. Ik zou nooit mod willen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Was ie blauw dan? Trouwens?
Bioslock was krieg!quote:
Tessje was na koud een week al weg & vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Bioslock wordt de Tessje van 2005...
Over een jaar vraagt iedereen "Waar is Bioslock toch gebleven?."
ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Was ie blauw dan? Trouwens?
Misschien raak ik wel depressief en ga ik heel veel eten. En dan koop ik van die hele grote spijkerbroeken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Maar bioslock weegt geen 340 kilo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
Nee, die lees ik niet. (mag niet omdat er naakte vrouwen in staan)quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, Dirkh heeft de nieuwe revu ook gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |