Ik lees altijd Bios-lock...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Even een serieuse vraag he..
Is het nou Bio-Slock, Bi-O-Slock, Bios-Lock, BioslOck of Bi-Oslock?
Ik ontken dat ik ooit blauw ben geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:59 schreef Klasse het volgende:
Heb je nog een screenshot van toen je blauw was. Moek ff zien.
Jah, zullen we er verder over praten in R&P. eindelijk erkenning. Misschien dat Mien ons gezelschap kan houdenquote:
Misschien zijn er hier vrijwilligers die je even blauw kunnen trappenquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:00 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik ontken dat ik ooit blauw ben geweest..
Ja, ik zal nooit meer een goed topic openen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
De kwaliteit op ONZ is met stappen achteruit gegaan sinds BS weg is!
Het zal nooit meer zo zijn als vroeger toen hij er nog was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
De kwaliteit op ONZ is met stappen achteruit gegaan sinds BS weg is!
Ik wist het!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:04 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja, ik geloofde het echt.Naïef ventje dat ik ben.
Bah.
Komop jongeman!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik moet nu eigenlijk wel mijn project gaan maken, anders haal ik morgen mijn 2e propedeuse niet.
Jij met die website dan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop jongeman!
In de weer met de bliepjes!
En terecht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:04 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik wist het!! Ha! Ik lach je uit!
!
quote:
Proost, kerel. Ik ben een van de weinige userid < 2500 die EN nog post En nog niet in de c:rew heeft gezeten. Dat wil ik zo houden.quote:
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Proost, kerel. Ik ben een van de weinige userid < 2500 die EN nog post En nog niet in de c:rew heeft gezeten. Dat wil ik zo houden.
Ochja, graag gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.
Geen probleem jongen, als vanzelfsprekend, dat weet je toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overigens bedankt voor de mirrors van de FC.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik moet nu eigenlijk wel mijn project gaan maken, anders haal ik morgen mijn 2e propedeuse niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |