zoiets dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:27 schreef BaggerUser het volgende:
een kaart voor mij iemand ?
ben benieuwd
p.s. misschien handig om even de op van het vorige topique hier te kopieeren
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat ik ook eens een kaartje trek.
Lolbroekquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Jah... weet niet zo goed wat het betekent
Wauw MUUS ik zit hier een potje te grienen zo mooi vind ik de kaartquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:07 schreef MUUS het volgende:
Voor Merisse een kaart uit Het Elfen Orakel
Gipfel
[afbeelding]
Zelfwaardering.
Het kan zijn dat je je verward voelt, omdat je je zo zeer met anderen vergelijkt, en misschien onbewust gelooft dat alles wat zijn doen beter is dan wat jij doet. Als dat zo is, doe dan eens een moment je ogen dicht, en wacht op het fluisteren van de wind. Herinner jezelf eraan dat je met een geschenk in je handen op aarde bent gekomen. Je hoeft dit alleen maar te erkennen, en in bescheidenheid en dankbaarheid aannemen. Want het is de uitdrukking van jouw unieke, onherhaalbare eigenheid, dankzij welke je recht overeind kunt lopen en kunt bijdragen Gods plan te manifesteren, en het maakt niets uit als je tot de ontdekking komt, dat je voor de ogen van de wereld verborgen bent. Voor de grote Vader zul jij het licht zijn, dat temidden van de anderen straalt, een kleur tussen de kleuren, een noot tussen de noten van zijn wondermooie, eeuwige symfonie.
Ik heb de I Tjing voor jou geworpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:48 schreef flowb het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart kunnen trekken? Maakt mij niet zoveel uit welk oracle.
Alvast bedankt.
flowb.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef Panthera1984 het volgende:
zou MUUS of Morwen of Displission of wie dan ook zo vriendelijk willen zijn om een kaartje voor mij te leggen?
Ooit had iemand tarot voor mij gelegd, en ik herinner me er eignelijk niet zoveel van ('t is al 5/6/7 jaar geleden) en daar kwam iets uit over dat ik mannen verzamelde![]()
Als ik -nu- kijk... dan klopt dat ook nog..
Penelope Dreamweaverquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik lust ook wel een kaart.. Bij voorbaat DANK.
.
Hallo CvB,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:10 schreef CvB het volgende:
Mag ik een kaart uit The Faeries Oracle van Brian Froud en Jessica MacBeth? Lijken me aan de voorkant te zien wel mooie kaarten namelijk. Ben benieuwd wat eruit gaat komen!
Uit de Inner Child kaarten:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:38 schreef livEliveD het volgende:
Zou iemand een kaart voor me kunnen trekken
Zo, het was me even een getyp, maar ik vind hem wel heel erg bij je passen. Een hele mooie kaartquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:38 schreef livEliveD het volgende:
Zou iemand een kaart voor me kunnen trekken
Ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Mirage het volgende:
Zie boven onze posts.... een hele rij aanvragen.. tm LivEliveD is gedaan.. sinaasappeltje wil een kaart van MUUS uit het dierenorakel ( misschien dat jij die ook tot je beschikking hebt ? ) en anders staat realvision daar onder die vraagt om "een" kaart....nog iets naar beneden staat BaajGuardian.
Je kaart is Meesterschap. De kaart staat o.a. voor je doel bereiken, succes, overwinnen, jezelf fixeren op een doel, weten wie je bent, zelfvertrouwen, en controle.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:48 schreef realvision het volgende:
Op dit moment zit ik in een nogal grote crisis en onzekerheid, wat betreft werk........
zou iemand voor mij een kaart kunnen trekken?
Dank je wel!!!
Dat is een mooie kaart voor hem als ik zijn post lees.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kaart is Meesterschap. De kaart staat o.a. voor je doel bereiken, succes, overwinnen, jezelf fixeren op een doel, weten wie je bent, zelfvertrouwen, en controle.
Ik mis de mijne...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Mirage het volgende:
Zie boven onze posts.... een hele rij aanvragen.. tm LivEliveD is gedaan..
Het Rad van Fortuinquote:
Nog even een plaatje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is een mooie kaart voor hem als ik zijn post lees.
![]()
Ik doe niet flauw, maar ik reageerde expres een tijdje niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
doet eens even niet zo flauw muus , trek een kaartje voor bg !!!
Oh ik wil ook wel wat vaker voor iemand een kaartje trekken hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik doe niet flauw, maar ik reageerde expres een tijdje niet.. Dit is een topic voor iedereen en het leek erop alsof alleen ik nog kaarten moest trekken voor mensen.
Daarom was ik even stil en zie hier... Mirage en Alicey laten hun mooie dingen zien..
Dank.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
Het kernbegrip is opportuniteit. De mogelijkheden die je hebt benutten en vertrouwen op het lot. Mogelijk kom je binnenkort voor een verandering te staan, of komt het een en ander in een stroomversnelling.
Het gaat hier uitsluitend om positieve veranderingen. Zeg maar verandering in de zin van een nieuwe wending.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dank.
En er wordt niet vermeld of die verandering positief zal zijn of niet?
Uit de Inner Child kaarten:quote:
Dank je.quote:
Ja, en het loopt ook opeens storm.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dank je..
En leuk dat jij nu ook meedoet. Het wordt een gezellige verzameling zo bij elkaar..
Thanx. Gekregen van mijnquote:
Een echte aanwinst lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Thanx. Gekregen van mijn. Ik was al heel lang verliefd op deze kaartenset en nu heb ik hem uiteindelijk toch in huis
.
Welke serie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef Alicey het volgende:
MUUS, zou je voor mij nog een kaart uit diezelfde serie kunnen trekken?
Wie, wat, waar? Voorkeur voor een deck of *whatever*, Spook?quote:
Ik ga voor de dierenserie maarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke serie?
[..]
Wie, wat, waar? Voorkeur voor een deck of *whatever*, Spook?
De Torenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Toren
[afbeelding]
De toren staat voor een ingrijpende (negatieve) gebeurtenis. Een verassing waarbij plannen in een klap in de war worden gegooid, chaos en crisis, de ketel die ontploft, illusies die in een klap weg zijn, in een flits de werkelijkheid onder ogen komen.
Vaak leidt het tot nieuwe inzichten, maar de gebeurtenis zelf zul je enige tijd voelen.
Heel typisch. Een tijd terug werd ik zo'n beetje gek omdat mijn hele leven zo ongeveer stil stond, en momenteel ben ik zo onzeker als wat omdat werkelijk alle veranderingen tegelijk komen. Erg leuk, maar ook wel beangstigend, vooral of ik het overzicht en controle kan houden.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
Voor Alicey een kaart uit The Faeries Oracle
The Maiden
[afbeelding]
The Maiden
Auspicious beginnings. Birth. Growth. Joy. Hope.
Starter Reading: The Maiden signifies new beginnings and growth. You couldn't ask for a more auspicious card than this if you are beginning something new. Spontaneity, joy, growth, exhilaration, and promise for the future are signified here. We must note also that, in the early stages of any process, there is vulnerability and a need for protection, shelter, and guidance, but there is also a magical impetus toward burgeoning growth. Trust the process--but take care of the details as well. The Maiden is also the inner child who needs to be under the supervision of a competent inner adult in order for her to feel secure and loved. She is not happy when we spoil her. Consider what is growing in your life. Make a list of your hopes, dreams, and plans. Look for the growth within you, and think about how you can cherish and nurture that. Bless the growth you see around you.
Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie isquote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef MUUS het volgende:
Voor Ghostbuster een kaart uit het Dieren Orakel der Druďden
de Raaf
[afbeelding]
De Raaf (Bran)
Heling, Initiatie, Bescherming
Bran biedt initiatie, bescherming en de gave van profetie. Die initaitie kan het formele ondergaan van een initiatieceremonie zijn, maar ook de informele initiatie in de mysteriën van een nieuwe baan of betrekking. Het geeft de dood van het ene en het begin van het andere aan. De kracht van de raaf kan je ook de diepste vorm van heling brengen. Deze vorm bereikt door het oplossen van de tegenstellingen en geeft je de mogelijkheid conflicten op te lossen die al lange tijd begraven lagen in je onderbewustzijn of je verleden.
iniˇtiˇaˇtie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie is
Ah Thanksquote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
iniˇtiˇaˇtie (de ~ (v.), ~s)
1 inwijding
2 [Belg.] kennismaking met de eerste beginselen van een tak van wetenschap, kunst of vaardigheid.
Mot je?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Kaart?
Nou ja, dan doe ik het maar en ik kies zelf wel. Tegen beter weten in.quote:
quote:
Hier ga ik overnadenkenquote:Op zondag 19 juni 2005 02:19 schreef MUUS het volgende:
Omdat RATMEN niet kon wachten een kaart uit The Faeries Oracle
Sylvanius
[afbeelding]
Sylvanius
Truth. Cutting through deception. Clarity.
Starter Reading: At this time you are discovering new truths about yourself. They are essential for you to know in order to create relationships based on mutual respect, affection, and trust. These things can only work if we see ourselves and others as we are. Currently, both Faery and this world are functioning as a giant mirror in which we see ourselves in many surprising ways. People tend to dread this because we assume that we are worse than we think we are, but this is far from necessarily true. Now is a time for finding out the false and misleading beliefs you have accepted and discovering that you are a better person than you thought--and have the potential to accomplish more than you believed you could. If someone says you are better or simply different than you think you are, don't automatically reject this. Think it over carefully. You have more to give and more to enjoy than you have been giving yourself credit for.
Ik trok voor jouquote:
Hmm leuk om eens zoiets te lezen, geloof wel niet in zoiets, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in wat betreft de groei als persoon zijnde. Ik ben immers begin twintig en aan mijn toekomst aan het werken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik trok voor jou
The Green Woman
Wildness. Natural magic. Ex[ectantgratitude. Untrammeled creativity.
[afbeelding]
Ik trok haar reverse, maar ik zal je eerst de gewone uitleg geven.
Onderaan staat de reversed uitleg.
starter reading
The Green Woman speaks to us of caring for our growing ground and of the physical satisfaction of being our natural selves and practicing our own innate magic. This is a time for enhancing the growth of our talents and abilities, a time of blossoming that will bear fruit.
It may also be a time of growing maturity and self-confindence. Experience trusting yourself and trusting the proccess of growth.
She also reminds us of material reward ahead, the harvest of the seeds we have planted and nurtured. She counsels boldness and perseverance in the face of adversity, yet she also reminds us that sometimes the only action we can take is to wait patiently and keep growing.
reversed
When het energy is blocked, growth is stuned.
Twisted, the energy of growth goes awry, and we move in directions that are either dead ends or simply inappropriate for us. Or perhaps we try to shift from one extreme to another, between growth and stasis, which only yields twisted, stuned, and warped results.
In its destructive mode, the energy of growth goes wild. Cancers, both physical and emotional, may result. Alternatively, there may be no growth at all, but in Feary and this world both we must either grow or die. We cannot simply hold still.
![]()
Bedankt Mirage!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hallo CvB,
je vroeg een kaart, maar ik vind op dit moment een steen ( Alchemy Stones) beter bij je passen.
een kaart hou je dus nog te goed !
The Close (Ook wel bekend als De Dood)quote:
De Toren.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:07 schreef Oversight het volgende:
ik wil ook een kaart van iemand... mag dat ?
Geeft niks, dankjewelquote:
De Illusie (Ook wel bekend als De Maan)quote:Op zondag 19 juni 2005 15:10 schreef Caelum het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, zou iemand een kaart voor mij willen trekken ? Liefst uit de The Faeries Oracle
maar iets anders is ook prima
Dank je wel..quote:Op zondag 19 juni 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen Faeries Oracle, maar MUUS wil vast wel een kaart voor je trekken.
Toeval of niet? Afgelopem donderdag toevallig net een half jaar theater afgesloten met een eenmalige opvoering......quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Voor Magics een kaart uit Het Dieren Orakel der Druďden
Haas
[afbeelding]
De Haas (Geŕrr)
Wedergeboorte, Intuďtie, Evenwicht
......vanuit wedergeboorte, overvloedige vruchtbaarheid en bewust loslaten als een cyclus van creativiteit zijn voltooiing nadert. ......
Heel erg bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Toepasselijk? Zeker! Een mooie kaart, absoluut. En ja het zet zeker aan tot nadenken en is alles behalve nodeloze moeite. Verder heb ik eigenlijk een te geringe woordenschat maar het komt erop neer dat ik er blij mee benquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo, het was me even een getyp, maar ik vind hem wel heel erg bij je passen. Een hele mooie kaart. Hopelijk heb je er wat aan.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Magics het volgende:
[..]
Toeval of niet? Afgelopem donderdag toevallig net een half jaar theater afgesloten met een eenmalige opvoering......
Do me, do me!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:
Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes..
Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:quote:Op maandag 20 juni 2005 17:54 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik ook een kaartje mogen van iemand? Maakt niet uit wat.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:20 schreef MUUS het volgende:
Voor pepper_961 een kaart uit The Faeries Oracle
Iris of the Rainbows
Hope. Promise for the future.
Starter Reading: Iris tells us that light is breaking through our present darkness, and that hope is a powerful factor in speeding up this process. She does not promise us that the storm is over, nor does she say that it will never storm again, but she does say that there is brightness and beauty here. She also tells us that there is something to be gained by this passage through the storm. And the sooner we learn what it is, the sooner the storm will end. Always, a passage through the storm is a time of potential growth, a time to allow the deadwood of our past to be blown away to make room for the green shoots of new growth. At this point, it is useful to ask ourselves what we still need to release and to look after protecting and nurturing the seeds we have planted. Iris suggests that the cultivation of patience may also be helpful at this time. The storm is breaking up. Are we ready for the change? If we are presently frogs, the faeries say, the time of our transformation, foretold by the rainbow, may be at hand. Then we shall be kissed by the puissant light of the sun--and discover if we are still frogs or if we have become something much more.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Toepasselijk? Zeker! Een mooie kaart, absoluut. En ja het zet zeker aan tot nadenken en is alles behalve nodeloze moeite. Verder heb ik eigenlijk een te geringe woordenschat maar het komt erop neer dat ik er blij mee ben![]()
Dank je, Mirage.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Penelope Dreamweaver
Inspiration. Magical dreams. Visions.
[afbeelding]
starter reading
Seek Visions and inspiration. Be aware that they are often subtle and require close attention. fantasies, dreams, and daydreams are all places an Inspiration Faery can contact us, but she can also pop up unanounced in the midst of the most ordinary of activities - in the bath, washing the dishes, driving the car, or anywhere else that our mind is half occupied and half running on idle. Pay special attention to unsought inspirations at this time. They have something wonderful to offer you, but it is up to you to catch them and bring them into reality.
Die had ik toch wel gelezen, alleen nog niet netjes bedankt ervoor eigenlijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:
[..]
* myxomatosekonijn gaat in de rij staanquote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:
Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes..
Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Mirage het volgende:
Nu iets heel anders.
...
hele lap tekst en uitleg
Hallo elfenvleugels,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?
oo
o
oo
oo
o
o
oo
o
oo
oo
o
oo
oo
oo
o
o
alvast bedankt...
Oei...quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil graag een uitleg over dit.o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,.
Maak me ernstige zorgen
Sjidquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oei...
ik geloof dat dat betekent dat je de verkeerde afslag hebt genomen...
Het ergste is dat het een éénrichtingsweg is...
Het eindpunt is te erg om te beschrijven.....
ik heb erg met je te doen en wens je alle kracht...
Ik zal zo mijn kaarten er weer bij pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
wil iemand voor mij ook een kaart trekken?
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingenquote:
Hebben de meeste dieren dat niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen. Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
zeer zeker mee eens ja. De kat van mn vriendin kon ik min of meer mee praten, super beest!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen. Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
Voor cazizz uit de Inner Child kaarten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
wil iemand voor mij ook een kaart trekken?
Voor Thisbe uit de Inner Child kaarten:quote:
Tuurlijk, misschien vanavond nog en anders krijg je er eentje morgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Geartsjuh, als je zo nog zin hebt.. zou ik dan ook ene kaart van je mogen ?
Voor Mirage uit de Inner Child kaarten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Geartsjuh, als je zo nog zin hebt.. zou ik dan ook ene kaart van je mogen ?
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Dankjewel Mirage.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.
Ikzelf ga nu eerst ene poos op het balkon zitten, even afkoelen en even mijn hand ontzien.
Waarschijnlijk kom ik later vanavond terug.
ik heb gisteren buurvrouwtje geholpen met een bankstel naar beneden sjouwen en mijn pols doet sindsdien pijn
Het zal best zijn "nut" hebben, daar twijfel ik ook niet aan. Je gevoel bepaalt je keuzes en je keuzes bepalen je pad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Alles heeft zijn "nut" in het leven Lynx666 ... uit alles leer je en meestal opent het nieuwe wegen of verbetert het de bestaande ... uiteindelijk kijk je er later op terug en zal je zeggen dat het zo "moest" gebeuren ...
Om ontopic te blijven zou ik er een kaart bij moeten voegen maar die heb ik helaas niet.
Voor jou kreeg ik de volgende trigrammenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Hij is zeer treffend..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef Mirage het volgende:
Kou/Kow
Verlokking
Hier bestaat het hexagram uit vijf krachtige lijnen, rustend op een omhoog bewegende zwakke lijn. Hierin schuilt de suggestie dat een bepaald element in de huidige situatie is binnengedrongen. het kan allemaal weinig om het lijf hebben,maar het kan ook de ballans volledig uit evenwicht brengen. Voor zover het uw persoonlijke zaken betreft, doet u er goed aan nu erg voorzichtig te zijn, omdat uw beoordelingsvermogen nu niet al te zeer op scherp staat. U kunt nu makkelijk worden verlokt bij iemand betrokken te raken, iets te ondernemen of een advies op te volgen dat gewoon niet goed voor u is. Dezelfde voorzichtigheid als voor dit innerlijke proces, geldt voor het terugvallen in oude hebbelijkheden. Voor alle aspecten van uw leven geldt: wees volledig eerlijk tegenover uzelf en anderen. op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan en niemand kan van u profiteren. Onderneem nu geen grote projecten, maar doe het rustig aan, het is een goede tijd voor kleine zaken.
Succes Lynx666
* myxomatosekonijn wacht nog steeds geduldig af...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
* myxomatosekonijn gaat in de rij staan
![]()
Do me do me!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef Mirage het volgende:
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet![]()
I Tjing voor jou.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero..
.
The Faunquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?
Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
The Faun
[afbeelding]
understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.
starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Ey rippie, hows life?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:wat een fijne kaart
Moet me dus wat minder druk maken
Dank je mirage
Het hele topic staat vol met on-topic posts.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey rippie, hows life?![]()
(Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es
)
Graagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Ik wil ook wel een kaart voor iemand trekken als ie interesse heeft..?? Ik gebruik de normale tarot..nou als je interesse hebt dan roep je maar
Woon in Den Haag en ik ben 26.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:31 schreef displission het volgende:
Mag ik vragen waar je vandaan komt en hoe oud je bent? Omgeving is goed genoeg..
Uhm...niet echt? Tenminste niet in het speciaal vandaag...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef displission het volgende:
Is er een getal wat je vandaag veel gezien hebt, wat je je eventueel kunt herinneren of iets wat je nu op je scherm ziet wat eruit springt?(of in je directe omgeving)?
Bedankt voor je moeite Displission.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef displission het volgende:
Ik trok kracht. Een leeuw temmen is niet zomaar iets. Het dier heeft liefde nodig en vertrouwen van jouw als persoon. Zo is het met veel dieren. Wat ik dus op de kaart zie is een vrouw en een leeuw, de leeuw is getemd..boven haar hoofd is het symbool voor oneindigheid. Er is een berg wat ons herinnert aan de hoogten van ons bewustzijn. De kracht is een tweede begin. De kaart duidt op:
-lichaam en ziel in harmonie
-zachte, geduldige, onvermoeibare kracht en bijv. vreugde en overgave..(denk hier aan de leeuw die zich volledig overgeeft aan zijn temmer, staart tussen de benen, tong hijgend naar buiten)
Ik ken je niet, maar iets zegt me dat jij een sterke band met de natuur hebt, misschien vandaag heviger dan normaal..? Misschien dat je liever in een rustig dorp zou willen wonen? Iets met meer rust? hmm..wat kan ik er nog meer over zeggen..
een tip: accepteer je lichaam en heb het lief met al zijn behoeftes, natuurlijke energie en drijfkracht.
Zo dat was het dan..
ik wil nog steeds graagquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Kroekiepoes het volgende:
Hoi allemaal! Zou er misschien iemand een kaart voor mij willen trekken? Heel appart om dat op deze manier te doen! Ben wel benieuwd... Bedankt alvast!
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htmquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
ik wil nog steeds graagIs er iemand die er 1tje voor mij wil trekken???
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htm
Graag gedaan. Knijn. Als ik je bij deze enig advies mag geven, mag jezelf zeggen wat je ervan vind natuurlijk, misschien vind je het wel helemaal niks, misschien heb je er juist wat aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite Displission.
Een sterke band met de natuur...uhm...ik geniet er wel van maar echt een sterke band geloof ik niet. Ik zie veel mensen om me heen die er meer mee hebben dan ik...
In een rustig dorp willen wonen...grappig dat je dat zegt... Ik woon hier sinds een half jaar en kom oorspronkelijk uit een rustig dorp (waar ik het eigenlijk helemaal zat was). Nu ik hier woon waardeer ik het dorp ook wel met zijn rust en ruimte wanneer ik daar ben maar toch houd ik ook van de stad; de drukte en de activiteit.
Wat betreft het accepteren van mijn lichaam inclusief alle andere dingen die je noemt...dit is denk ik wel een rake klap... daar heb ik moeite mee.
Daarnaast voel ik me de laatste tijd ziekig/ongeconcentreerd door de chaos in mijn hoofd/weer erg veel hoofdpijn en moeheid (terwijl dat niet door mijn werk komt). Eigenlijk voel ik me dus 'krachtloos' en kan ik juist wel wat kracht gebruiken. Ik heb volgens bepaalde (toch wel duidelijke) aanwijzingen de ziekte van Lyme maar er wordt maar niet geluisterd door de artsen en dat is gewoon vervelend.
Verder wil ik mezelf (lichaam en ziel) eindelijk eens in balans houden en dat is niet altijd makkelijk...
Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey rippie, hows life?![]()
(Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es
)
Displission, zou je hier nog even naar kunnen kijken? Ik ben benieuwd namelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Do me do me!
Muus en displission bedankt voor de vorige legging!
displission:
Grappig, de keizer! Ik zie het als een soort aanwijzing dat ik juist eens van het rationele denken af moet en mijn gevoel eens moet volgen (je sprak van het feit dat de keizer ook eens iets hogers moet accepteren)
Ik ben een vrouw en waterman trouwens, je vroeg mijn sterrenbeeld. Ben wel benieuwd wat je daar dan uithaalt
Ey wat leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:kan iemand een kaart voor mij trekken?
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef vamperotica het volgende:
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htm
Maar dat wist je inmiddels alquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:
Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
[..]
Maar dat wist je inmiddels al
* vamperotica is nu stiekum wel een beetje nieuwsgierig welke kaart er voor mij getrokken zou worden!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
[..]
Maar dat wist je inmiddels al
quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!
Ik had die kaart voor je getrokken, uit mn eigen deck, wist dat ie op die site ( waar je zelf ook kaarten kunt trekken) stond... Denk zet er t linkje bij met de uitleg die daar gegeven staat.....
Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
![]()
geeft niet hoor! Ik snapte er even helemaal niets van
![]()
Bedankt in elk geval!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey wat leukAllemaal oude truthers komen weer es kijken
![]()
Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:ik kom weer eens langszeilen om te posten, maar lurk hier wel vaak hoor
Als je toch bezig bent Iteejer, trek dan even een kaartje voor mij
Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van jequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doen
Jompels!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van je![]()
Ik heb gisteren even voor mezelf gelegd nadat ik mezelf weer een beetje helder volede en daar kwam ongeveer hetzelfde uit, veel verandering en als resultaat de de kaart met een dooie aan de kust met 10 zwaarden in zijn rug, de schildknaap van zwaarden en als antwoord de magier. daar tussen nog eentje met de 5 van kelken en eentje met matigheid. Al met al veel verandering dus.quote:
Voor jou Slaapmeisjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels nog es an toe zeg qu63
Wauw Mirage wat een mooie methode is de I Tjing toch. Ik heb al jaren de muntjes maar heb nooit de moeite/tijd genomen om me erin te verdiepen. Zou je voor mij ook de I Tjing willen doen?
Dat is wel heel erg toevallig, of nou ja... 'toevallig'? Ik merkte dat ik op een punt in mijn leven ben gekomen dat ik niet verder kwam met hoe ik mijn leven leefde. Ik probeer dat te veranderen maar door onzekerheid val ik vaak toch nog terug in mijn oude patroon en ben ik erg wantrouwig tegenover nieuwe situaties en nieuwe personen in mijn leven. En maar denken en denken maar niet doen. Maar dit is dan inderdaad een erg mooie kaart. Dus bedankt en lief dat je hem voor me wilde doen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:09 schreef Mirage het volgende:
Saleheim, voor jou trok ik de volgende kaart...
Mikle ŕ Muckle
[afbeelding]
Everyday blessings. Play. Mixed blessing.
starter reading
Lighten up ! What is needed here is the benefit of a childlike, trusting heart and childlike wisdom, seeing directly into the true nature of things. Don't complicate matters. What you see is what you get. Don't look for hidden and subtle meanings and motivations because they are not here in this case. Go to the heart of the matter, the simple core hidden behind complexities. Don't be so caught up in thinking about the future that you can't see what is happening now.
Welcome adventure into your life. Try something you'vev never done before.
And take some time to play with Mikle before you turn into a grumpy glumph or a worn-out wurg.![]()
![]()
Ik vind het zelf een hele leuke en grappige kaart.
Neem het advies ter harte !
Ikzelf heb ervaren dat het zeer verademend en ontspannend kan werken.
Zuid Limburg, plaats Brunssum. Geboortedatum 01-06-1977quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef displission het volgende:
Als ik straks tijd heb..dat wordt dan na tien uur leg ik wel even een kaart voor je dromenvanger..
Hopelijk ben je er dan ook om te reageren..als ik vast een vraag mag stellen. Ik hoef alleen te weten in welke omgeving je woont en hoe oud je bent..dat is alles de kaart komt dan straks(krijg eerst visite en die zullen wel even blijven)
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef displission het volgende:
tuurlijk, maar dit is echt de laatste voor vanavond..:)
waar kom je vandaan en wat is je leeftijd vampererotica?
Dan kun je het beste iemand vinden volgens mij die alle aspecten van je lichaam "afpendelt"quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Zou iemand een dezer dagen een kaart voor me willen trekken? Ik weet niet of het mogelijk is, maar is er ook zoiets als een kaart trekken mbt je fysieke gezondheid?
Mja, ik dacht dat een kaart misschien ook iets kon zeggen, maar dat is kennelijk niet zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:57 schreef displission het volgende:
[..]
Dan kun je het beste iemand vinden volgens mij die alle aspecten van je lichaam "afpendelt"
Pfff... De natuur... ik heb altijd wel iets gehad met de natuur... Kan ook echt genieten van kleine dingetjes... Vogeltjes die de lente aankondigen terwijl t nog hartje winter voelt... De geur na een onweersbui.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef displission het volgende:
Vamperotica: de kaart die ik voor jouw trok: koningin van de staven
Veel geel op de kaart..een staaf in haar rechterhand in de andere hand een zonnebloem..voor haar troon zit een zwarte kat.
Van alle koninginnen bezit de koningin van de staven de eenvoudigste troon, maar dat maakt haar niet minder koninklijk..je hebt geen drukte nodig en je zit goed in je vel, je bent OPEN..Je kracht: de kracht van de natuur..dit duide al aan de kat voor je voeten, maar ook de zonnebloem die je vasthoudt. Je trots verleent je een grote innerlijke kracht, maar maakt je ook gevoelig voor kritiek en het niet verkrijgen voor erkenning en bewondering..
betrekking tot werk, meer verlangen naar zelfstandigheid(zie oa het woord: ondernemerslust)..
Vraag: heb jij iets met de natuur? Want dat komt bij mij het meest over..met name het geel..heb je wat met die kleur? Misschien de zon?
het klopt en....this touched the soul , (wist even niet het in nederlands neer te tiepen zodat het ook zo zou staan als ik het voelde)quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Mirage het volgende:
BaajGuardian
Ik gooide de I Tjing voor jou.
[afbeelding]
Als bovenste Trigram kreeg ik Li voor jou.
[afbeelding]
Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.
Grappig genoeg kreeg ik als onderste Trigram ook Li voor jou.
(Als je de munten werpt begin je trouwens met de onderste lijn van het onderste Trigram)
[afbeelding]
Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.
Twee Li trigrammen boven elkaar, geven het Hexagram.....
Li
[afbeelding]
[afbeelding]
Vuur
Dit dubbele hexagram bestaat boven en onder uit het trigram dat `het klemmende vuur` vertegenwoordigt. De oude Chinezen zagen vuur als iets zonder vaste vorm en volledig afhankelijk van het object dat brandde - vandaar het gebruik van het woord `kleven` met betrekking tot het trigram van het vuur. Zij zagen dit als een relatie of innerlijke afhankelijkheid - en dat is wat in het hart van dit hexagram ligt besloten. Met het element vuur zijn tevens verbonden de eigenschappen van intelligentie en gehechtheid, wat voor een goede interpretatie van belang is te weten. U en uw kijk op de situatie zijn afhankelijk van elkaar, en u moet ene weg zien te vinden om uw energie constuctief aan te wenden. het geheel kan meer zijn dan de som der delen wanneer u deze relatie of innerlijke afhankelijkheid begrijpt en op intelligente wijze toepast. Vuur brandt snel op tenzij het een langer durende bron heeft waaraan het zich bindt. Wat dit betreft, is het van belang dat u uw niveau van zelfkennis opvijzelt en arrogantie vermijdt.
[afbeelding]
Ja, klopt... Er is een heleboel emotie al jaren op een stapeltje gegooid, om het zo maar te zeggen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef displission het volgende:
Zoek dan maar uit hoe het komt vamperotica..dat minder goed in je vel zitten..want dat is absoluut iets wat niet bij je past volgens de kaart..
maar misschien weet je dat al..wat kan ik eraan doen? Jij zult het positieve weer moeten laten zegevieren om het zo maar te zeggen..
Yep, Mirage weet zeer treffend te gooien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het klopt en....this touched the soul , (wist even niet het in nederlands neer te tiepen zodat het ook zo zou staan als ik het voelde)
weet precies hoe je je voelt :Squote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, klopt... Er is een heleboel emotie al jaren op een stapeltje gegooid, om het zo maar te zeggen...
Dat vecht nu om een plaatsje te krijgen....En ondertussen worden er gewoon weer allerlei nieuwe emoties op de stapel gegooid...
* vamperotica is even stil terwijl er duizend gedachten door dr hoofd gaan die zich niet willen laten vangen...quote:
Nokwanda,quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef nokwanda het volgende:
Mirage
Wil je voor mij ook een keer I-Tjing doen?
displission,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef displission het volgende:
Wie wil er eens een kaartje voor me trekken? Hoe algemener hoe beter..misschien kun je me wat vertellen over werk..kijk maar daar laat ik je verder vrij in..
vamperotica,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:26 schreef vamperotica het volgende:
Mirage... Zou je misschien voor mij de I Tjing willen doen?
dank je wel.....!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
vamperotica,
het onderste Trigram voor jou werd
[afbeelding]
Ken; Een Yanglijn boven twee Yinlijnen - berg, statisch, in rust
het bovenste Trigram voor jou werd
[afbeelding]
Twei; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn - meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk
samen vormen ze het Hexagram
Hsien/Sien
[afbeelding]
[afbeelding]
Relatie
Dit hexagram, met het meer geplaatst boven de berg, vreugde bovevn rust, is karakteristiek voor het proces van onderlinge relaties. Voor het succes van elke relatie is flexibiliteit aan beide zijden een onmidbaar element. De sterkste moet soms wat toegeven aan de zwakkere waardoor beiden in staat zijn ene gevoel van zelfverwerkelijking te ontwikkelen. Zo is het ook in uw huidige situatie; het initiatief is aan u en u kunt aan zaken elke richting geven die u wilt. wanneer u echter het initiatief aan de zwakkere partij laat, crëert u uiteindelijk voor iedereen een betere situatie. U hebt bijvoorbeeld vele te vertellen over eenbepaald onderwerp, maar u verwerft groter respect en mee rinvloed wanneer u aandchtig luistert naar de gezichtspunten van anderen, in plaats van uw eigen mening aan hen op te leggen. Wanneer u een huwelijk overweegt, dan is dit een uitstekende tijd voor ene dergelijk avontuur !
Hou de boel in evenwicht en ik denk dat je een prettige tijd tegemoet gaat
[afbeelding]
Dankequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:47 schreef displission het volgende:
Dromenvanger, de kaart die ik voor jouw trok en die betreffende heeft op jouw is de magier. Het is kaart 1 van de grote arcana. Op de kaart zie ik een man met in zijn rechterhand een soort witte kaars/staf(deze staf heeft hij hoog in de lucht gestoken). Hij heeft een rood gewaad aan. Op de tafel voor hem liggen instrumenten; pentakels, een zwaard, een beker en een staf. Veel bloemen ook.
Van "ik besta niet" ben je tot "ik besta" gekomen. De kaart heeft veel met de overgang te maken van dwaas naar magier, van 0 naar 1(een grote stap)want terwijl de dwaas verstoppertje op het witte scherm speelde zijn we nu bij de projector aangekomen die daadwerkelijk filmbeelden gaat afspelen. Jouw wil is gods wil. Je hebt het oneindigheidssymbool boven je hoofd, een slang die zichzelf in zijn staart bijt. De rode kleur van de cape duidt op het hartstochtelijke menselijke verlangen bijv. dat je ook gevoelens hebt en die wilt laten zien(denk aan liefde). De vier attributen op de tafel staan voor water, vuur, lucht en aarde, de vier attributen uit de buidel van de dwaas. Het staat ook voor de vier windrichtingen, maar wat voor jouw meer van belang is Dromenvanger voor de vier stadia van het menselijke bewustzijn, namelijk slaap, droom , ontwaken en transcedentieJe bent blij dat je aan je reis kunt beginnen.
Duiding:
-wil, aktiviteit..ben je druk bezig de laatste tijd?
-mannelijk energie, creativiteit, dadendrang..wil je jezelf bewijzen? helemaal niet nodig Dromenvanger..je hebt alles in je wat van een mens wordt verwacht..
-intuitieve kennis van de wetten(geheimen) van het leven, van het universum
Dromenvanger jij en niemand anders is verantwoordelijk voor de situatie waar je je in bevind. Je hebt de kracht deze te veranderen wanneer jij dat wilt. Ik kan zo nog wel een tijdje verder gaan..het heeft gewoon veel met je eigen wil te maken, daar komt het op neer..
Ik vind het iig een hele mooie kaart die ik voor je heb getrokken en hoop dat je jezelf erin herkent..op dit moment laat ik het hier even bij..eventuele vragen kun je nu nog stellen..
Om Mirage maar even te verlichten van haar taken, eentje voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Natalie het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en ga nu maar eens posten. Heb namelijk het gevoel dat ik op een bepaalde drempel sta & twijfel welke kant ik op zal gaan. Wie weet dat een kaart daar enig licht op kan schijnen. Als iemand er eentje voor me wil 'plukken', ben ik u zeer dankbaar
Im mijn boek staat:quote:Kelken Koningin
Element: Water.
Astrologische associatie: De Maan in Vissen.
Kernwoorden: vreugde, wijsheid, minnares, liefdevol, succes, geluk.
Kelken Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element water en staat voor fijngevoeligheid, inlevingsvermogen, mediamieke gaven en offervaardigheid. Zij is het symbool van helpende en genezende krachten.
Alleen vind ik de beschrijving er niet echt bij passen, ze kijkt een beetje boos, eerlijk getypedquote:De dorst van de ridder is gelest, de liefde is opgebloeid, de koningin kan wegsmelten en zichzelf in haar gevoelens verliezen. Zij weet uit het onbewuste kracht te putten. Haar lichaam past zich bijde troon aan, zoals waterde vorm van het glas aanneemt en haar voeten zijn één met de zee. Haar troon is een schelp, een opening, een baarmoeder en toch staat ze stevig op de grond. zij is de minares, de droomster, die op het strand schelpen verzamelt. zij is de "femme fatale", die zich telkens weer in de spiegel bekijkt, de jonge liefdevolle moeder, de zeemeermin, de zieneres die in haar kristallen bol kijkt. Zij is Penelope, die voor altijd op de terugkeer van haar geliefde wacht..
sorry voor late reactie maar ben paar dagen niet geweest...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Kun je iets met de uitleg die daar gegeven wordt?
..... Haha... Misleiding... Misverstand.... enz....
Dank je wel Mirage!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Mirage het volgende:
Kroekiepoes, voor jou trok ik
Arval Parrot
communication
[afbeelding]
starter reading
Clear communications are vitally important here. Strive for verbal brilliance. Listen carefully. Be articulate. Be willing to calmly debate the issues and explore ideas with others. Open communication will enhance the changes of success all around. Arval also suggests that the querent watch for bodylanguage, incomplete sentences, and unfinished thoughts, and try to discover what these signals are meant to get across.
thx for thinking alongquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef displission het volgende:
Ik trok bij deze drie kaarten voor Afrika en de mensen die er wonen..de uitkomst: de vraag het verleden, nu en de toekomst.
Voor het verleden trok ik: de dood. Op de kaart een wit paard met daarop een skelet in een zwart harnas. Sommige mensen liggen dood op de kaart terwijl er ook zoiets als een paus op de kaart staat. Het witte paard en de passen die deze maakt tonen het einde van de levenden aan. De koning ligt al op de grond, de bisschop wacht biddend op zijn einde. De dood treed een ieder vol "respect" tegemoed, want deze maakt geen onderscheid. Typisch voor deze legging is dat de dood niet alleen een einde betekend, maar ook natuurlijk een nieuw begin, want wat is er na de dood van de moeder en het spelende kind? De volgende kaart zal meer duidelijkheid scheppen in de omgeving waar we ons nu bevinden.
Het heden: Zwaarden 7. Op de kaart zie ik een man die er met 5 zwaarden vandoor gaat..Hij sluipt als het ware..meegenomen van de wigwams..hij beweegt zich naar de toekomst maar kijkt echter naar het verleden..de man is een clown..hij neemt weliswaar 5 zwaarden weg, maar kan niet met de scherpheid van de zwaarden overweg..hij snijd zich zelfs..ook al zet hij een stap naar de toekomst..2 zwaarden blijven in de aarde staan en dit duidt op problemen die blijven staan..De duiding van de kaart: oude reatiepatronen..wanneer wordt het eens tijd voor de echte actie?
De laatste kaart zal ons meer vertellen over de toekomst van Afrika en dan met 2012 als datum genomen..Aas van de kelken, een van de vier asen, een gelukskaart. Een hand uit een wolk met een kelk erin daaruit stroomt water in een meer met lelies..een witte duif met een soort hostie en een plus teken in zijn bek. De aas van de kelken staat voor het element water en voor overvloedige liefde, er worden onverwachte betrekkingen aangeknoopt, er duikt iemand op waarop niet gerekend is. Duiding: liefde en vriendschap, de heilige graal, een onverwacht geschenk..over die laatste kaart heb ik dus erg positieve gevoelens..als ik deze kaart zie heb ik het gevoel dat het in 2012 iid beter is geworden in Afrika..laten we er wat aan doen..zet hierbij ook zelf even je handtekening op www.live8live.com
Kaart ter bevestiging is inmiddels niet meer nodigquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mirage, ontzettend bedankt voor je I Tjing. Het is op dit moment een erg spannende tijd en zeker deze dagen een dubbeltje op zijn kant. Zoals ik de uitslag nu lees pakt het niet goed uit, natuurlijk blijf ik hopen maar ik vrees het ergste. Misschien nog een kaart trekken ter aanvulling of bevestiging?
Gek genoeg heb ik veel met water. Droom er erg vaak over. Dus vind het wel apart dat het hierin terug komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef jogy het volgende:
Om Mirage maar even te verlichten van haar taken, eentje voor jou.
[afbeelding]
[..]
Im mijn boek staat:
[..]
Alleen vind ik de beschrijving er niet echt bij passen, ze kijkt een beetje boos, eerlijk getyped
Laat me even weten of je hier wat aan hebt.
Oké, dan nog wat meer info...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Kaart ter bevestiging is inmiddels niet meer nodigIn ieder geval wel enorm bedankt voor je moeite
quote:Op zondag 3 juli 2005 08:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lees je legging op de vorige pagina nog even terug.. lees daar dit bij en ga met goede moed verder !
Je kan het hoor !
Het verleden kun je niet veranderen. Kun je ook niet eens beoordelen, omdat je alleen maar het kleine stukje zag dat je vanuit jouw standpunt kon zien. Maar de toekomst kun je wel veranderen. Jouw leven, jouw tijd, die de door jou gekozen inhoud krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
dank je wel! Ik weet dat ik genoeg kracht heb om door te gaan. Het heeft alleen even tijd nodig...
Ik zal mijn kaarten er zo even voor je bij pakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wil iemand een kaart voor me trekken?
Fijn !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik zal mijn kaarten er zo even voor je bij pakken.
Bedankt Geartsjuh!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor myxomatosekonijn:
Jacob en de Bonenstaak
*knip*
Geen dankquote:
Dat is een mooi streven! Positef denken is heel bevordelijk voor hoe je het leven om je heen ervaart en het is ook nog eens goed aan te leren. Er zijn wel veel boeken geschreven die je misschien een eindje op weg kunnen helpen, zoals die van Norman Vincent Peale en Annemarie Postma.quote:Ik probeer de laatste tijd al meer positief te denken; meer relaxed/ontspannen te reageren/zijn. Doen wat goed voelt en wil ook meer doen met spiritualiteit e.d.. Ik heb al meer 'aanwijzingen' gekregen dat ik die kant op 'moet' en ik wil ook erg graag...ik weet alleen niet zo goed hoe...
Bedankt voor de (boeken)tips! Zal eens kijken wat ik met die boeken kan. Heb vorig jaar ook al eens een cursus(je) positief denken gevolgd maar dat was toch niet helemaal ding. Ik probeer het op mijn eigen manier te doen en misschien dat die boekjes wat toe kunnen voegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is een mooi streven! Positef denken is heel bevordelijk voor hoe je het leven om je heen ervaart en het is ook nog eens goed aan te leren. Er zijn wel veel boeken geschreven die je misschien een eindje op weg kunnen helpen, zoals die van Norman Vincent Peale en Annemarie Postma.
Meer relaxed zijn en doen wat goed voelt is echter iets lastiger denk ik. Ik probeer dit ook altijd na te streven maar het blijft een lastig iets. Vooral deze dingen proberen te forceren werkt averechts. Zo goed mogelijk op je gevoel proberen af te gaan werkt het allerbeste en als dat een keertje niet lukt, pech gehad. Er is altijd een volgende keer!
Trouwens wordt ik altijd enorm ontspannen van meditaties, ademhalingsoefeningen of gewoon heel simpel me even terug trekken uit de wereld en alles even laten bezinken. Een momentje voor jezelf zeg maar. Dan heb je alles ook veel helderer en weet je beter wat je wil en wat dus voor jou 'goed' voelt.
Misschien een leuk idee om er een topic over te openen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de (boeken)tips! Zal eens kijken wat ik met die boeken kan. Heb vorig jaar ook al eens een cursus(je) positief denken gevolgd maar dat was toch niet helemaal ding. Ik probeer het op mijn eigen manier te doen en misschien dat die boekjes wat toe kunnen voegen.
Meditaties zijn ook niet echt mijn ding... daar voel ik me te druk voorEven terug trekken doe ik regelmatig maar ben dan nog wel met dingen bezig... Ik kan er gewoon niet tegen om constant en alleen maar de hele dag met mensen bezig te zijn dus vindt het heerlijk om s avonds alleen te zijn.
Ik probeer ook wel te 'voelen' wat ik wil maar dat vind ik nog wel moeilijk. Daarnaast weet ik gewoon nog niet op welk gebied van de spirituele wereld ik wat actiever bezig wil zijn...ik heb zoveel interesses en weet gewoon niet wat me het meest aanspreekt... het overdondert me elke keer eigenlijk en heb geen overzicht... Hopelijk als ik na morgen vakantie heb en een aantal andere dingen af kan ronden (regeldingen) dat ik meer rust in mijn hoofd heb zodat ik kan gaan voelen... ?
Nog andere tips Geartsjuh?
Grappig dat je dit zegt. Ik heb namelijk al een tarotkaarten'spel' maar eigenlijk doe ik hier erg weinig mee omdat ik het interpreteren behoorlijk ingewikkeld vindt (en de beschrijvingen in het boekje zijn ook tamelijk kort). Daarnaast had ik een paar weken geleden al besloten om nog een kaartenset met spreuken aan te schaffen maar was me nog aan t orienteren welke ik zou nemen omdat ik er erg veel leuke tussen vindt zitten, inclusief die Eigenwijsjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om er een topic over te openen?
Zou het voor jou niet leuk zijn om een orakelkaartendeck aan te schaffen? Het valt me op dat je er veel interesse voor hebt. Ik denk dat je het erg leuk zou vinden.
Trouwens bedenk ik me nu dat er ook een kaartendeckje bestaat wat je positief leert denken: Eigenwijsjes. Ze zitten in een klein groen doosje. Op de kaartjes staan allemaal positieve zinnen en een leuk plaatje erbij zodat je spelenderwijs positief leert denken. En ze zijn helemaal niet duur.
Displission.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef displission het volgende:
kroekiepoes, ik wil wel een kaart voor je trekken uit de tarot..als je even verteld waar je vandaan komt en hoe oud je bent..ik wacht op je antwoord..verder hoef ik eigenlijk niks te wetenik leg wel heel algemeen hoor, maar misschien dat er wat van je gezondheid te vinden is..
Dank je wel voor de kaart displission.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:47 schreef displission het volgende:
Mirage voor jouw trok ik de kaart: zwaarden 8..ik zie op de kaart een vrouw, geblindoekt met acht zwaarden die in de grond priemen. Een kasteel op de achtergrond en op de voorgrond plasjes water voor haar voeten..
Er staat oa dat je het kasteel, je geboorteland hebt verlaten..dat zou kunnen duiden op een bepaalde zienswijze die je eerst had, maar achter je gelaten hebt. Wat je met deze "nieuwe" vrijheid moet doen weet je nog niet precies..De blindoek en de "touwen" kun je zo van je afwerpen het is een kwestie van aanschouwen en de illusie doorbreken..het lijkt zo op het eerste gezicht een hele negatieve kaart op het gebied van de zwaarden, maar dat is deze zeker niet..want wanneer je de blindoek als het ware afdoet gaat er ineens een soort nieuwe wereld voor je open..je ziet dan ook die situatie en hoe je eerst stond..
Vraagje Mirage..heb je dit onlangs meegemaakt? Heb je die stap al gezet om de blindoek af te doen, want dit lijkt me een best wel belangrijk aspect in jouw leven..
Hier laat ik het even bij..
Btw, de duiding van de kaart:
-geloof in de eigen hulpeloosheid en weerloosheid
-de illusie gevangen te zijn
-niet in staat verantwoording voor het eigen leven te nemen
-crisis
Iets zegt me dat je hier al sterker bent uitgekomen, maar dat baseer ik dan meer aan de hand van je posts in truth..
Displission heel graag!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef displission het volgende:
kroekiepoes, ik wil wel een kaart voor je trekken uit de tarot..als je even verteld waar je vandaan komt en hoe oud je bent..ik wacht op je antwoord..verder hoef ik eigenlijk niks te wetenik leg wel heel algemeen hoor, maar misschien dat er wat van je gezondheid te vinden is..
Kroekiepoes er is onverwacht wat tussengekomen..als ik vanavond tijd heb later ok
quote:
vanavond ben ik terug en heb ik weer even rust om mij heen.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
vanavond ben ik terug en heb ik weer even rust om mij heen.
Dan zal ik een kaart voor je trekken !
Kroekiepoes, vanavond zal ik proberen voor jouw om een kaart te trekken..hoop dat het lukt..quote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Displission heel graag!![]()
Ik kom uit Amsterdam en ik ben 26 (geb.datum: 01-12-1978)
En ik wil graag een kaart over mn geestelijke gezondheid als dat kan![]()
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:40 schreef vamperotica het volgende:
Er staat weer een belangrijke verandering/beslissing voor de deur... Op verschillende vlakken.
Zou er iemand zo lief willen zijn een kaartje voor me te trekken, of een steentje te werpen
of iets anders in deze richting?
![]()
al boelveel steentjes gegooid (zijn ze aangekomen).quote:
Ow ja.. Graag ... !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al boelveel steentjes gegooid (zijn ze aangekomen).
Morgen kan ik wel vragen of er voor jou een kaartje getrokken kan worden?
Dit "tarotdeck" is trouwens gemaakt door Roelien de Lange, heb ik thuis liggen. Ik heb haar zelfs ontmoet op een bijeenkomt hier in de local shop. Daar gingen we op een gegeven moment in een soort trance en wat heel geinig was en mijn vriendin schoot in de lach was dat ze dolfijnengeluiden ging maken..persoonlijk vind ik het deck meer voor vrouwen dan voor mannen, maar zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Pulldrop het volgende:
http://www.starmanproduct(...)sjamanenkaarten.html
Nou pluk maar een kaart
Allereerst zo maar iets...quote:
even een aanvullinkje... graag met betrekking tot gezondheid en/of werk.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het met bijv. runen werkt... Kan iemand daar iets over zeggen en bijv. een steen voor me 'trekken' (of werkt dat anders)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |