abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28256382
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

* myxomatosekonijn gaat in de rij staan

* myxomatosekonijn wacht nog steeds geduldig af...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28267914
Zou tof zijn als iemand een kaart voor mij wil trekken uit de Faeries Oracle. Zit in een overgangsfase en ben erg benieuwd wat voor kaart er uit komt. Zou erg lief zijn.
pi_28273078
Hoi allemaal! Zou er misschien iemand een kaart voor mij willen trekken? Heel appart om dat op deze manier te doen! Ben wel benieuwd... Bedankt alvast!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:50:30 #172
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28273586
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:11:34 #173
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28294797
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef Mirage het volgende:
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet
Do me do me!

Muus en displission bedankt voor de vorige legging!

displission:

Grappig, de keizer! Ik zie het als een soort aanwijzing dat ik juist eens van het rationele denken af moet en mijn gevoel eens moet volgen (je sprak van het feit dat de keizer ook eens iets hogers moet accepteren)

Ik ben een vrouw en waterman trouwens, je vroeg mijn sterrenbeeld. Ben wel benieuwd wat je daar dan uithaalt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:38:18 #174
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28297339
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero. . .
I Tjing voor jou.

Bovenste trigram werd
Twei ; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn- meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk.

Onderste trigram
Kan; Een Yanglijn tussen twee Yinlijnen- water, donker, gevaarlijk diepgaand.

Samen maakt dat het hexagram K'un/Koen

Onderdrukking
Dit is een troosteloze en lege tijd. Van alle hexagrammen vertegenwoordigt dit de moeilijkste omstandigheden. Het trigram Twei, het lieflijk meer, bevindt zich boven terwijl daaronder Kan ligt, het gevaarlijke water. Dat wil zoveel zeggen dat het meer er verdroogd en leeg bij ligt. Aan de onderzijde, de bovenkant en in het midden van Koen bevinden zich zwakke lijnen die de sterke lijnen insluiten en controleren. Het zal duidelijk zijn dat de situatie waaron u bent beland, het punt heeft bereikt waarop geen terugkeer meer mogelijk is - van compleet verlies. Er komt niets meer terrecht van het najagen van die bepaalde droom. Dit is het moment van de ultieme confrontatie, waarin al uw doelstellingen en ambities tot niets zijn terug gebracht - alsof ze op drijfzand zijn gebouwd. Onder deze omstandigheden kunt u nog slechts uw ambities vergeten. Toch is er hoop in de diepte van de duisternis; het is door dit soort tegenslag dat u uzelf en uw waarden opnieuw tegen het licht zult moeten houden.

Sorry dat het zo lang heeft geduurd Viperdesign
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28297712
Ik heb helemaal geen ervaring met I-Tjing. Zou iemand dat een keer voor mij willen doen. Dan ga ik opzoeken wat het nou eigenlijk is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:53:53 #176
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28297883
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?

Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
The Faun

understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.

starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:54:30 #177
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28297900
je mag best wat trekken voor me als je wilt...hmmm...doe maar een kaartje. vind die plaatjes wel leuk
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:03:05 #178
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28298208
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

The Faun

[afbeelding]

understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.

starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
wat een fijne kaart Moet me dus wat minder druk maken

Dank je mirage
pi_28298995
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:
wat een fijne kaart Moet me dus wat minder druk maken

Dank je mirage
Ey rippie, hows life? (Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es )
pi_28300560
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ey rippie, hows life? (Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es )
Het hele topic staat vol met on-topic posts. . Niet een mooi topicje gaan verpesten hoor. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:38:56 #181
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28312907
Wie wil er eens een kaartje voor me trekken? Hoe algemener hoe beter..misschien kun je me wat vertellen over werk..kijk maar daar laat ik je verder vrij in..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:46:46 #182
91333 displission
pi_28315215
Ik wil ook wel een kaart voor iemand trekken als ie interesse heeft..?? Ik gebruik de normale tarot..nou als je interesse hebt dan roep je maar
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28316229
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Ik wil ook wel een kaart voor iemand trekken als ie interesse heeft..?? Ik gebruik de normale tarot..nou als je interesse hebt dan roep je maar
Graag
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:31:22 #184
91333 displission
pi_28316931
Mag ik vragen waar je vandaan komt en hoe oud je bent? Omgeving is goed genoeg..
pi_28317381
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:31 schreef displission het volgende:
Mag ik vragen waar je vandaan komt en hoe oud je bent? Omgeving is goed genoeg..
Woon in Den Haag en ik ben 26.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:49:07 #186
91333 displission
pi_28317657
Is er een getal wat je vandaag veel gezien hebt, wat je je eventueel kunt herinneren of iets wat je nu op je scherm ziet wat eruit springt?(of in je directe omgeving)?
pi_28317840
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef displission het volgende:
Is er een getal wat je vandaag veel gezien hebt, wat je je eventueel kunt herinneren of iets wat je nu op je scherm ziet wat eruit springt?(of in je directe omgeving)?
Uhm...niet echt? Tenminste niet in het speciaal vandaag...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:08:41 #188
91333 displission
pi_28318458
Ik trok kracht. Een leeuw temmen is niet zomaar iets. Het dier heeft liefde nodig en vertrouwen van jouw als persoon. Zo is het met veel dieren. Wat ik dus op de kaart zie is een vrouw en een leeuw, de leeuw is getemd..boven haar hoofd is het symbool voor oneindigheid. Er is een berg wat ons herinnert aan de hoogten van ons bewustzijn. De kracht is een tweede begin. De kaart duidt op:
-lichaam en ziel in harmonie
-zachte, geduldige, onvermoeibare kracht en bijv. vreugde en overgave..(denk hier aan de leeuw die zich volledig overgeeft aan zijn temmer, staart tussen de benen, tong hijgend naar buiten)

Ik ken je niet, maar iets zegt me dat jij een sterke band met de natuur hebt, misschien vandaag heviger dan normaal..? Misschien dat je liever in een rustig dorp zou willen wonen? Iets met meer rust? hmm..wat kan ik er nog meer over zeggen..

een tip: accepteer je lichaam en heb het lief met al zijn behoeftes, natuurlijke energie en drijfkracht.

Zo dat was het dan..
pi_28318902
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef displission het volgende:
Ik trok kracht. Een leeuw temmen is niet zomaar iets. Het dier heeft liefde nodig en vertrouwen van jouw als persoon. Zo is het met veel dieren. Wat ik dus op de kaart zie is een vrouw en een leeuw, de leeuw is getemd..boven haar hoofd is het symbool voor oneindigheid. Er is een berg wat ons herinnert aan de hoogten van ons bewustzijn. De kracht is een tweede begin. De kaart duidt op:
-lichaam en ziel in harmonie
-zachte, geduldige, onvermoeibare kracht en bijv. vreugde en overgave..(denk hier aan de leeuw die zich volledig overgeeft aan zijn temmer, staart tussen de benen, tong hijgend naar buiten)

Ik ken je niet, maar iets zegt me dat jij een sterke band met de natuur hebt, misschien vandaag heviger dan normaal..? Misschien dat je liever in een rustig dorp zou willen wonen? Iets met meer rust? hmm..wat kan ik er nog meer over zeggen..

een tip: accepteer je lichaam en heb het lief met al zijn behoeftes, natuurlijke energie en drijfkracht.

Zo dat was het dan..
Bedankt voor je moeite Displission.

Een sterke band met de natuur...uhm...ik geniet er wel van maar echt een sterke band geloof ik niet. Ik zie veel mensen om me heen die er meer mee hebben dan ik...

In een rustig dorp willen wonen...grappig dat je dat zegt... Ik woon hier sinds een half jaar en kom oorspronkelijk uit een rustig dorp (waar ik het eigenlijk helemaal zat was). Nu ik hier woon waardeer ik het dorp ook wel met zijn rust en ruimte wanneer ik daar ben maar toch houd ik ook van de stad; de drukte en de activiteit.

Wat betreft het accepteren van mijn lichaam inclusief alle andere dingen die je noemt...dit is denk ik wel een rake klap... daar heb ik moeite mee.
Daarnaast voel ik me de laatste tijd ziekig/ongeconcentreerd door de chaos in mijn hoofd/weer erg veel hoofdpijn en moeheid (terwijl dat niet door mijn werk komt). Eigenlijk voel ik me dus 'krachtloos' en kan ik juist wel wat kracht gebruiken. Ik heb volgens bepaalde (toch wel duidelijke) aanwijzingen de ziekte van Lyme maar er wordt maar niet geluisterd door de artsen en dat is gewoon vervelend.

Verder wil ik mezelf (lichaam en ziel) eindelijk eens in balans houden en dat is niet altijd makkelijk...
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 22:23:07 #190
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28319031
kan iemand een kaart voor mij trekken?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_28322065
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Kroekiepoes het volgende:
Hoi allemaal! Zou er misschien iemand een kaart voor mij willen trekken? Heel appart om dat op deze manier te doen! Ben wel benieuwd... Bedankt alvast!
ik wil nog steeds graag Is er iemand die er 1tje voor mij wil trekken???
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_28322368
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

ik wil nog steeds graag Is er iemand die er 1tje voor mij wil trekken???
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htm
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28322693
quote:
Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
  woensdag 29 juni 2005 @ 05:43:51 #194
91333 displission
pi_28326974
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bedankt voor je moeite Displission.

Een sterke band met de natuur...uhm...ik geniet er wel van maar echt een sterke band geloof ik niet. Ik zie veel mensen om me heen die er meer mee hebben dan ik...

In een rustig dorp willen wonen...grappig dat je dat zegt... Ik woon hier sinds een half jaar en kom oorspronkelijk uit een rustig dorp (waar ik het eigenlijk helemaal zat was). Nu ik hier woon waardeer ik het dorp ook wel met zijn rust en ruimte wanneer ik daar ben maar toch houd ik ook van de stad; de drukte en de activiteit.

Wat betreft het accepteren van mijn lichaam inclusief alle andere dingen die je noemt...dit is denk ik wel een rake klap... daar heb ik moeite mee.
Daarnaast voel ik me de laatste tijd ziekig/ongeconcentreerd door de chaos in mijn hoofd/weer erg veel hoofdpijn en moeheid (terwijl dat niet door mijn werk komt). Eigenlijk voel ik me dus 'krachtloos' en kan ik juist wel wat kracht gebruiken. Ik heb volgens bepaalde (toch wel duidelijke) aanwijzingen de ziekte van Lyme maar er wordt maar niet geluisterd door de artsen en dat is gewoon vervelend.

Verder wil ik mezelf (lichaam en ziel) eindelijk eens in balans houden en dat is niet altijd makkelijk...
Graag gedaan. Knijn. Als ik je bij deze enig advies mag geven, mag jezelf zeggen wat je ervan vind natuurlijk, misschien vind je het wel helemaal niks, misschien heb je er juist wat aan

Je lichaam in balans houden is niet altijd even makkelijk, vele mensen geloven danwel denken dat het lichaam een tempel moet zijn. Mijn mening is weliswaar anders en je moet zelf maar kijken wat je ermee doet. Het vergt veel discipline om bijv. dit of dat niet te nemen, bepaalde quota zijn niet altijd even makkelijk om je aan te houden. Wat ik bedoel. Creeer voor jezelf geen energie blokkades door juist dingen niet te nemen. Ik ben van mening dat je mag voorzien in je behoeftes. Nu ben ik een erg extreem voorbeeld want ik neem bijna alles tot veel van bepaalde dingen, maar geloof me een moment om ergens helemaal te stoppen zal teneerste in een juist tijd tentweede op een juist moment komen.

In de kaart had ik het over het dorp. In de beschrijving van het boek komt ook de stad naar voren met al zijn facetten. De stad staat tegenover het dorp. Wat je missie ook is daar, je hebt een sterke kaart tot je beschikking, namelijk de kracht.

Hopelijk vond je het leuk..iig heel veel succes!
pi_28327389
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!

Ik had die kaart voor je getrokken, uit mn eigen deck, wist dat ie op die site ( waar je zelf ook kaarten kunt trekken) stond... Denk zet er t linkje bij met de uitleg die daar gegeven staat.....

Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!

[ Bericht 2% gewijzigd door vamperotica op 29-06-2005 12:30:10 ]
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:04:16 #196
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28327993
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

Alles gaat supergoed Iteejer

Lief vriendje, leuk huis in vooruitzicht en drukke baan zoals altijd Hoop dat ie met jou ook supergoed gaat
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Do me do me!

Muus en displission bedankt voor de vorige legging!

displission:

Grappig, de keizer! Ik zie het als een soort aanwijzing dat ik juist eens van het rationele denken af moet en mijn gevoel eens moet volgen (je sprak van het feit dat de keizer ook eens iets hogers moet accepteren)

Ik ben een vrouw en waterman trouwens, je vroeg mijn sterrenbeeld. Ben wel benieuwd wat je daar dan uithaalt
Displission, zou je hier nog even naar kunnen kijken? Ik ben benieuwd namelijk
pi_28333247
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
kan iemand een kaart voor mij trekken?
Ey wat leuk Allemaal oude truthers komen weer es kijken
pi_28333381
quote:
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:
Maar dat wist je inmiddels al
pi_28333527
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
[..]

pi_28336407
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:

[..]

[..]

* vamperotica is nu stiekum wel een beetje nieuwsgierig welke kaart er voor mij getrokken zou worden!!!
pi_28336494
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!

Ik had die kaart voor je getrokken, uit mn eigen deck, wist dat ie op die site ( waar je zelf ook kaarten kunt trekken) stond... Denk zet er t linkje bij met de uitleg die daar gegeven staat.....

Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!
geeft niet hoor! Ik snapte er even helemaal niets van
Bedankt in elk geval!
pi_28337284
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

geeft niet hoor! Ik snapte er even helemaal niets van
Bedankt in elk geval!
Graag gedaan hoor!

Kun je iets met de uitleg die daar gegeven wordt?

..... Haha... Misleiding... Misverstand.... enz....
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 14:42:34 #203
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28338865
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ey wat leuk Allemaal oude truthers komen weer es kijken
ik kom weer eens langszeilen om te posten, maar lurk hier wel vaak hoor Als je toch bezig bent Iteejer, trek dan even een kaartje voor mij
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_28339523
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik kom weer eens langszeilen om te posten, maar lurk hier wel vaak hoor Als je toch bezig bent Iteejer, trek dan even een kaartje voor mij
Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doen
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 15:05:20 #205
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28339724
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doen
Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van je
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:51:02 #206
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28341482
Voor jogy

Nelys the Alchemyst

Inner transformation. Irrevocable change.

starter reading
When Nelys turns up in your reading, get ready for things to happen, inwardly and outwardly. The stuck becomes unstuck, the blocked begins to move. You may have to run to keep up with the speed atwhich the situation around you is moveing. You may also be surprised by the direction things (and you) are taking. You may find your plans, even your desires and dreams, changing as the transformative process takes place. It might not have been in your plans, but later on you will look back and say, "Wow! It wasn't what I expected, but it was just what I needed."
When we have been through such an alchemical process, we can never go back to what we were before - which is probably just as well.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:56:52 #207
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28341697
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:05 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van je
Jompels!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:13:32 #208
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28342217
BaajGuardian

Ik gooide de I Tjing voor jou.

Als bovenste Trigram kreeg ik Li voor jou.

Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.

Grappig genoeg kreeg ik als onderste Trigram ook Li voor jou.
(Als je de munten werpt begin je trouwens met de onderste lijn van het onderste Trigram)

Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.

Twee Li trigrammen boven elkaar, geven het Hexagram.....

Li

Vuur
Dit dubbele hexagram bestaat boven en onder uit het trigram dat `het klemmende vuur` vertegenwoordigt. De oude Chinezen zagen vuur als iets zonder vaste vorm en volledig afhankelijk van het object dat brandde - vandaar het gebruik van het woord `kleven` met betrekking tot het trigram van het vuur. Zij zagen dit als een relatie of innerlijke afhankelijkheid - en dat is wat in het hart van dit hexagram ligt besloten. Met het element vuur zijn tevens verbonden de eigenschappen van intelligentie en gehechtheid, wat voor een goede interpretatie van belang is te weten. U en uw kijk op de situatie zijn afhankelijk van elkaar, en u moet ene weg zien te vinden om uw energie constuctief aan te wenden. het geheel kan meer zijn dan de som der delen wanneer u deze relatie of innerlijke afhankelijkheid begrijpt en op intelligente wijze toepast. Vuur brandt snel op tenzij het een langer durende bron heeft waaraan het zich bindt. Wat dit betreft, is het van belang dat u uw niveau van zelfkennis opvijzelt en arrogantie vermijdt.

Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:25:53 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28342695
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:51 schreef Mirage het volgende:
Voor jogy
Ik heb gisteren even voor mezelf gelegd nadat ik mezelf weer een beetje helder volede en daar kwam ongeveer hetzelfde uit, veel verandering en als resultaat de de kaart met een dooie aan de kust met 10 zwaarden in zijn rug, de schildknaap van zwaarden en als antwoord de magier. daar tussen nog eentje met de 5 van kelken en eentje met matigheid. Al met al veel verandering dus.

Bedankt Mirage .

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 29-06-2005 16:31:01 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 16:29:56 #210
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28342857
Jompels nog es an toe zeg qu63

Wauw Mirage wat een mooie methode is de I Tjing toch. Ik heb al jaren de muntjes maar heb nooit de moeite/tijd genomen om me erin te verdiepen. Zou je voor mij ook de I Tjing willen doen?
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:33:20 #211
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28342990
Caelum, een kaart voor jou...

Taitin the Sylph

Acute intellect. Quickness. mental synthesis. Discernment.

Starter reading
What we see here is mental quickness, adaptability, and enthusiasm. Ideas and opinions abound. A few are brilliant, but others vary from mediocre to downright silly. Be selective. Mental and psychical abilities may be awakening. independent thinking is in operation. New ideas and new versions of old ideas are creating effervescent atmosphere. Avois excess and extremes. Minds may change often as new ideas and new ways of seeing bubble to the surface.
Out of conflict and confusion, resolved by good will and clear thinking, a new and better understanding may come.

Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:54:09 #212
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28343812
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels nog es an toe zeg qu63

Wauw Mirage wat een mooie methode is de I Tjing toch. Ik heb al jaren de muntjes maar heb nooit de moeite/tijd genomen om me erin te verdiepen. Zou je voor mij ook de I Tjing willen doen?
Voor jou Slaapmeisje

Het onderste Trigram vormde

Kan; Een yanglijn tussen twee Yinlijnen - water, donker, gevaarlijk, diepgaand.

het bovenste Trigram vormde

Twei; Twee yanglijnen onder een Yinlijn - meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk.

Samen vormen ze het hexagram

K'un/Koen

Onderdrukking, benauwenis

Dit is een troosteloze en lege tijd. Van alle hexagrammen vertegenwoordigt dit de moeilijkste omstandigheden. Het trigram Twei, het lieflijk meer, bevindt zich boven terwijl daaronder Kan ligt, het gevaarlijke water. Dat wil zoveel zeggen dat het meer er verdroogd en leeg bij ligt. Aan de onderzijde, de bovenkant en in het midden van Koen bevinden zich zwakke lijnen die de sterke lijnen insluiten en controleren. Het zal duidelijk zijn dat de situatie waaron u bent beland, het punt heeft bereikt waarop geen terugkeer meer mogelijk is - van compleet verlies. Er komt niets meer terrecht van het najagen van die bepaalde droom. Dit is het moment van de ultieme confrontatie, waarin al uw doelstellingen en ambities tot niets zijn terug gebracht - alsof ze op drijfzand zijn gebouwd. Onder deze omstandigheden kunt u nog slechts uw ambities vergeten. Toch is er hoop in de diepte van de duisternis; het is door dit soort tegenslag dat u uzelf en uw waarden opnieuw tegen het licht zult moeten houden.

meestal heb ik de indruk dat de getrokken kaart of de uitkomst van de munten behoorlijk passend zijn, ditmaal twijvel ik sterk.
Laat je het mij even weten ?
Sir Winston Churchill
pi_28343940
Mirage

Wil je voor mij ook een keer I-Tjing doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28344207
Mirage....... Als je toch bezig bent....

woensdag 29 juni 2005 @ 17:09:50 #215
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28344406
Saleheim, voor jou trok ik de volgende kaart...

Mikle à Muckle

Everyday blessings. Play. Mixed blessing.

starter reading
Lighten up ! What is needed here is the benefit of a childlike, trusting heart and childlike wisdom, seeing directly into the true nature of things. Don't complicate matters. What you see is what you get. Don't look for hidden and subtle meanings and motivations because they are not here in this case. Go to the heart of the matter, the simple core hidden behind complexities. Don't be so caught up in thinking about the future that you can't see what is happening now.
Welcome adventure into your life. Try something you'vev never done before.
And take some time to play with Mikle before you turn into a grumpy glumph or a worn-out wurg.

Ik vind het zelf een hele leuke en grappige kaart.
Neem het advies ter harte !
Ikzelf heb ervaren dat het zeer verademend en ontspannend kan werken.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:13:01 #216
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28344540
Ik ga even vast aardappeltjes schillen en iets koken ( ik bak ze straks namelijk ).
Spinazie vast wassen en snijden....

Ik ben zo terug en dan ga ik verder.

Ik word ook best moe eigenlijk, dus afwisseling is even welkom.
Sir Winston Churchill
pi_28346569
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:09 schreef Mirage het volgende:
Saleheim, voor jou trok ik de volgende kaart...

Mikle à Muckle

[afbeelding]

Everyday blessings. Play. Mixed blessing.

starter reading
Lighten up ! What is needed here is the benefit of a childlike, trusting heart and childlike wisdom, seeing directly into the true nature of things. Don't complicate matters. What you see is what you get. Don't look for hidden and subtle meanings and motivations because they are not here in this case. Go to the heart of the matter, the simple core hidden behind complexities. Don't be so caught up in thinking about the future that you can't see what is happening now.
Welcome adventure into your life. Try something you'vev never done before.
And take some time to play with Mikle before you turn into a grumpy glumph or a worn-out wurg.

Ik vind het zelf een hele leuke en grappige kaart.
Neem het advies ter harte !
Ikzelf heb ervaren dat het zeer verademend en ontspannend kan werken.
Dat is wel heel erg toevallig, of nou ja... 'toevallig'? Ik merkte dat ik op een punt in mijn leven ben gekomen dat ik niet verder kwam met hoe ik mijn leven leefde. Ik probeer dat te veranderen maar door onzekerheid val ik vaak toch nog terug in mijn oude patroon en ben ik erg wantrouwig tegenover nieuwe situaties en nieuwe personen in mijn leven. En maar denken en denken maar niet doen. Maar dit is dan inderdaad een erg mooie kaart. Dus bedankt en lief dat je hem voor me wilde doen!
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 19:03:42 #218
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28347698
Mirage, ontzettend bedankt voor je I Tjing. Het is op dit moment een erg spannende tijd en zeker deze dagen een dubbeltje op zijn kant. Zoals ik de uitslag nu lees pakt het niet goed uit, natuurlijk blijf ik hopen maar ik vrees het ergste. Misschien nog een kaart trekken ter aanvulling of bevestiging?
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:08:18 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28349952
Mag ik ook een kaartje please?

Ben benieuwd
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:13:39 #220
91333 displission
pi_28361806
Als ik straks tijd heb..dat wordt dan na tien uur leg ik wel even een kaart voor je dromenvanger..
Hopelijk ben je er dan ook om te reageren..als ik vast een vraag mag stellen. Ik hoef alleen te weten in welke omgeving je woont en hoe oud je bent..dat is alles de kaart komt dan straks(krijg eerst visite en die zullen wel even blijven)
pi_28363730
Zou er misschien iemand ook voor mij een kaartje willen trekken?
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:41:20 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28364075
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef displission het volgende:
Als ik straks tijd heb..dat wordt dan na tien uur leg ik wel even een kaart voor je dromenvanger..
Hopelijk ben je er dan ook om te reageren..als ik vast een vraag mag stellen. Ik hoef alleen te weten in welke omgeving je woont en hoe oud je bent..dat is alles de kaart komt dan straks(krijg eerst visite en die zullen wel even blijven)
Zuid Limburg, plaats Brunssum. Geboortedatum 01-06-1977
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:47:41 #223
91333 displission
pi_28369914
Dromenvanger, de kaart die ik voor jouw trok en die betreffende heeft op jouw is de magier. Het is kaart 1 van de grote arcana. Op de kaart zie ik een man met in zijn rechterhand een soort witte kaars/staf(deze staf heeft hij hoog in de lucht gestoken). Hij heeft een rood gewaad aan. Op de tafel voor hem liggen instrumenten; pentakels, een zwaard, een beker en een staf. Veel bloemen ook.

Van "ik besta niet" ben je tot "ik besta" gekomen. De kaart heeft veel met de overgang te maken van dwaas naar magier, van 0 naar 1(een grote stap)want terwijl de dwaas verstoppertje op het witte scherm speelde zijn we nu bij de projector aangekomen die daadwerkelijk filmbeelden gaat afspelen. Jouw wil is gods wil. Je hebt het oneindigheidssymbool boven je hoofd, een slang die zichzelf in zijn staart bijt. De rode kleur van de cape duidt op het hartstochtelijke menselijke verlangen bijv. dat je ook gevoelens hebt en die wilt laten zien(denk aan liefde). De vier attributen op de tafel staan voor water, vuur, lucht en aarde, de vier attributen uit de buidel van de dwaas. Het staat ook voor de vier windrichtingen, maar wat voor jouw meer van belang is Dromenvanger voor de vier stadia van het menselijke bewustzijn, namelijk slaap, droom , ontwaken en transcedentie Je bent blij dat je aan je reis kunt beginnen.

Duiding:
-wil, aktiviteit..ben je druk bezig de laatste tijd?
-mannelijk energie, creativiteit, dadendrang..wil je jezelf bewijzen? helemaal niet nodig Dromenvanger..je hebt alles in je wat van een mens wordt verwacht..
-intuitieve kennis van de wetten(geheimen) van het leven, van het universum

Dromenvanger jij en niemand anders is verantwoordelijk voor de situatie waar je je in bevind. Je hebt de kracht deze te veranderen wanneer jij dat wilt. Ik kan zo nog wel een tijdje verder gaan..het heeft gewoon veel met je eigen wil te maken, daar komt het op neer..

Ik vind het iig een hele mooie kaart die ik voor je heb getrokken en hoop dat je jezelf erin herkent..op dit moment laat ik het hier even bij..eventuele vragen kun je nu nog stellen..
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:50:33 #224
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370014
do me, do me!!! ben wel benieuwd hoe mijn gemoeds toestand er op het moment uit ziet volgens jouw kaarten.

focus je maar op 4-11-1983 als geboorte datum en ik woon in zwijndrecht, zuid-holland
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')