The Faunquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?
Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
The Faun
[afbeelding]
understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.
starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Ey rippie, hows life?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:wat een fijne kaart
Moet me dus wat minder druk maken
Dank je mirage
Het hele topic staat vol met on-topic posts.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey rippie, hows life?![]()
(Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es
)
Graagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Ik wil ook wel een kaart voor iemand trekken als ie interesse heeft..?? Ik gebruik de normale tarot..nou als je interesse hebt dan roep je maar
Woon in Den Haag en ik ben 26.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:31 schreef displission het volgende:
Mag ik vragen waar je vandaan komt en hoe oud je bent? Omgeving is goed genoeg..
Uhm...niet echt? Tenminste niet in het speciaal vandaag...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef displission het volgende:
Is er een getal wat je vandaag veel gezien hebt, wat je je eventueel kunt herinneren of iets wat je nu op je scherm ziet wat eruit springt?(of in je directe omgeving)?
Bedankt voor je moeite Displission.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef displission het volgende:
Ik trok kracht. Een leeuw temmen is niet zomaar iets. Het dier heeft liefde nodig en vertrouwen van jouw als persoon. Zo is het met veel dieren. Wat ik dus op de kaart zie is een vrouw en een leeuw, de leeuw is getemd..boven haar hoofd is het symbool voor oneindigheid. Er is een berg wat ons herinnert aan de hoogten van ons bewustzijn. De kracht is een tweede begin. De kaart duidt op:
-lichaam en ziel in harmonie
-zachte, geduldige, onvermoeibare kracht en bijv. vreugde en overgave..(denk hier aan de leeuw die zich volledig overgeeft aan zijn temmer, staart tussen de benen, tong hijgend naar buiten)
Ik ken je niet, maar iets zegt me dat jij een sterke band met de natuur hebt, misschien vandaag heviger dan normaal..? Misschien dat je liever in een rustig dorp zou willen wonen? Iets met meer rust? hmm..wat kan ik er nog meer over zeggen..
een tip: accepteer je lichaam en heb het lief met al zijn behoeftes, natuurlijke energie en drijfkracht.
Zo dat was het dan..
ik wil nog steeds graagquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Kroekiepoes het volgende:
Hoi allemaal! Zou er misschien iemand een kaart voor mij willen trekken? Heel appart om dat op deze manier te doen! Ben wel benieuwd... Bedankt alvast!
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htmquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
ik wil nog steeds graagIs er iemand die er 1tje voor mij wil trekken???
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htm
Graag gedaan. Knijn. Als ik je bij deze enig advies mag geven, mag jezelf zeggen wat je ervan vind natuurlijk, misschien vind je het wel helemaal niks, misschien heb je er juist wat aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite Displission.
Een sterke band met de natuur...uhm...ik geniet er wel van maar echt een sterke band geloof ik niet. Ik zie veel mensen om me heen die er meer mee hebben dan ik...
In een rustig dorp willen wonen...grappig dat je dat zegt... Ik woon hier sinds een half jaar en kom oorspronkelijk uit een rustig dorp (waar ik het eigenlijk helemaal zat was). Nu ik hier woon waardeer ik het dorp ook wel met zijn rust en ruimte wanneer ik daar ben maar toch houd ik ook van de stad; de drukte en de activiteit.
Wat betreft het accepteren van mijn lichaam inclusief alle andere dingen die je noemt...dit is denk ik wel een rake klap... daar heb ik moeite mee.
Daarnaast voel ik me de laatste tijd ziekig/ongeconcentreerd door de chaos in mijn hoofd/weer erg veel hoofdpijn en moeheid (terwijl dat niet door mijn werk komt). Eigenlijk voel ik me dus 'krachtloos' en kan ik juist wel wat kracht gebruiken. Ik heb volgens bepaalde (toch wel duidelijke) aanwijzingen de ziekte van Lyme maar er wordt maar niet geluisterd door de artsen en dat is gewoon vervelend.
Verder wil ik mezelf (lichaam en ziel) eindelijk eens in balans houden en dat is niet altijd makkelijk...
Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey rippie, hows life?![]()
(Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es
)
Displission, zou je hier nog even naar kunnen kijken? Ik ben benieuwd namelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Do me do me!
Muus en displission bedankt voor de vorige legging!
displission:
Grappig, de keizer! Ik zie het als een soort aanwijzing dat ik juist eens van het rationele denken af moet en mijn gevoel eens moet volgen (je sprak van het feit dat de keizer ook eens iets hogers moet accepteren)
Ik ben een vrouw en waterman trouwens, je vroeg mijn sterrenbeeld. Ben wel benieuwd wat je daar dan uithaalt
Ey wat leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:kan iemand een kaart voor mij trekken?
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef vamperotica het volgende:
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k7.htm
Maar dat wist je inmiddels alquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Kroekiepoes het volgende:
Heb jij die kaart voor mij getrokken en geef je uitleg dmv link? Heb jou nog voor niemand kaarten zien trekken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
[..]
Maar dat wist je inmiddels al
* vamperotica is nu stiekum wel een beetje nieuwsgierig welke kaart er voor mij getrokken zou worden!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het idee hierachter is dat je ook daadwerkelijk zelf een kaart trekt. Andres krijg je dit:
[..]
Maar dat wist je inmiddels al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |