Niet te geloven! Het hele forum loopt baggertraag en dan ga je ook nog eens je meest trouwe, bekende en originele user bannen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Hallo zeg, nu is Tong80 ook nog geband.
Wat ziek! Nuongirl, van jou verwacht ik dit niet - ik hoop dat je er iets tegen doet.
Mens wat laat je je (weer) kennen! Hoezo mogen users, hoe dom ze in jullie ogen ook mogen zijn, geen feedback leveren? Schunnig is het wat jullie hier laten zien!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Natalie het volgende:
Zeg, was ik niet duidelijk? Kappen met dit gedoe zeg.... in Godsnaam.
Mag ik om feedback vragen? Waar hebben jullie het topic liever? FOT of C&H?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mens wat laat je je (weer) kennen! Hoezo mogen users, hoe dom ze in jullie ogen ook mogen zijn, geen feedback leveren? Schunnig is het wat jullie hier laten zien!
Want...? Je leest niet of zo? Wat heb ik hierin misdaan? Het is pas een keer of 17 verteld, dat C&H al een paar weken op de helling staat en dat er gewacht werd met er wat aan doen totdat de modploeg weer compleet was. Als Jan Klaassen tot mod was benoemd was hetzelfde gebeurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het zo moet, is volgens mij nergens voor nodig als je L_V even tot de orde roept en
[FOT], want daar is het gewaarborgd dat we het spelletje kunnen spelen zoals wij dat willen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Breuls het volgende:
Mag ik om feedback vragen? Waar hebben jullie het topic liever? FOT of C&H?
[FOT]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mag ik om feedback vragen? Waar hebben jullie het topic liever? FOT of C&H?
Jan Klaassen zou vast niet in zijn eerste posts de vaste users gaan beledigen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? Je leest niet of zo? Wat heb ik hierin misdaan? Het is pas een keer of 17 verteld, dat C&H al een paar weken op de helling staat en dat er gewacht werd met er wat aan doen totdat de modploeg weer compleet was. Als Jan Klaassen tot mod was benoemd was hetzelfde gebeurd.
Nogmaals: Verplaats je persoonlijke aanvallen naar mail of ga klagen bij een FA.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[FOT]
en tong80 terug natuurlijk
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
Na al het gebeurde, wat mij betreft in FOT...
Als jullie niet continu posts van ons uit deze discussie verwijderen had je mijn mening over die 'besluitvorming' in onderstaande reactie van mij kunnen lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef Nuongirl het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar al die heibel om is, terwijl we er gisteren, dacht ik, al uit waren met zijn allen
quote:Ik heb van tenminste één speler gelezen die ingestemd heeft maar het gevoel had die instemming hem door de strot gedouwd werd. Andere users, waaronder ikzelf, hebben daarmee niet ingestemd of zijn zich daarvan niet bewust.
Het hele topic van "Operatie Frisse Wind" was een aanéénrijging onbegrip van de users op bijdragen van blauwe namen die volstrekt onduidelijke en blauwgekleurde gevolgtrekkingen maakten. Ik had zelf sterk het gevoel dat 'ons' woorden in de mond gelegd werden. Daar hou ik niet zo van.
RJPvD heb je nu in ieder geval de nek om gedraaid. Als jullie 'blauwen' de reeks wat vaker bezocht zouden hebben, had je dat kunnen weten.
SCH, wil je stoppen met je persoonlijke vete tegen L_V.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Jan Klaassen zou vast niet in zijn eerste posts de vaste users gaan beledigen.
Ik had de indruk dat de voorkeur bij C&H lag. Was dat wel recent nog het geval?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
Na al het gebeurde, wat mij betreft in FOT...
Tong heeft hier nergens gescholden, geen policyoverschrijdend taalgebruik gepost, hij is hier alleen blijven posten toen natalie vroeg dat niet te doen. Maar dat deed natalie zelf ook dus dan is Dagonet een bannetje vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand misschien de mening van tong peilen?
watn kroamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong heeft hier nergens gescholden, geen policyoverschrijdend taalgebruik gepost, hij is hier alleen blijven posten toen natalie vroeg dat niet te doen. Maar dat deed natalie zelf ook dus dan is Dagonet een bannetje vergeten![]()
Het is geen vete, het zijn feiten. Waarom spreek je hem niet aan op het beledigen van vaste users?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
SCH, wil je stoppen met je persoonlijke vete tegen L_V.
Dank je![]()
Volgens mij tot gisterenmorgen wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat de voorkeur bij C&H lag. Was dat wel recent nog het geval?
voor de uit de hand gelopen discussie over de inhoud van RJPvD wel (waar zowel de mods als wij schuldig aan waren en het zou hen sieren dat eens toe te geven!), maar toen wij zelf uit eigen beweging naar FOT gingen, was dat wat ons betreft definitief. Toen jij op advies van de mods hier, daar het topic sloot, begon hier de ellende. Met het hooghartige gedrag van de mods hier door posts weg te halen en de ban van tong80 als dieptepunten. Verder geen problemen met de mods hier, maar de verstandhouding is dusdanig verstoord, dat een verhuizing naar FOT (of elders) wenselijk is, door in elk geval de (meeste) users.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat de voorkeur bij C&H lag. Was dat wel recent nog het geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |