abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:05:31 #151
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543128
Heel zonde van een leuk topic... Nogmaals: kijk eens in de spiegel!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:09:18 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543212
Jeps, dat leuke topic dat blijft ook gewoon hier. Ik dacht dat het overleg gesloten was en dat we gewoon verder konden.
Het was niet ons idee om het naar een ander forum te verkassen. Dat is geheel buiten ons omgegaan. Maar goed, het is nu even dicht om het geheel tot bedaren te brengen en zal morgen weer open gaan.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:10:37 #153
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543248
Laat ik daarmee nog even extra vermelden dat dit feedbacktopic niet bestemd is om mensen ziektes toe te wensen of ruzie te trappen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:12:52 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543303
Ik heb nergens iemand iets toegewenst, heb enkel een voor jullie denk ik bruikbare opmerking gemaakt gezien het gebeurde, waarbij het van jullie kant er toch wel op neer kwam dat wij fout geweest zouden zijn.... en dat jullie tongs posten weghalen is in en in triest!
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:17:06 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543422
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef Natalie het volgende:
Jeps, dat leuke topic dat blijft ook gewoon hier. Ik dacht dat het overleg gesloten was en dat we gewoon verder konden.
Het was niet ons idee om het naar een ander forum te verkassen. Dat is geheel buiten ons omgegaan. Maar goed, het is nu even dicht om het geheel tot bedaren te brengen en zal morgen weer open gaan.
Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.

En wat een goedmoedigheid dat het topic morgen weer open mag.

Ik wens je er veel succes mee. Met veel gebouwen en watervallen enzo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 19:17:27 #156
35237 Nuongirl
pi_29543429
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:14 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543494
Trouwens een discussie verliezen is niet erg hoor jongens. Maar laat dan de posts waar je geen weerwoord op hebt staan. Triest al dat gedelete terwijl er geen scheldwoord in staat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:21 #158
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29543496
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.
Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:46 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543505
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Nuongirl het volgende:
Nieuwe bezems.. oftewel Wat missen jullie in C&H? en dit dan peaceman ?
Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:21:35 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543526
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?
Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:22:06 #161
66444 Lord_Vetinari
pi_29543541
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...
Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:24:17 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543589
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerend

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:24:51 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543602
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic, dus niks meehuilen.... Wat trouwens een ontzettend lage opmerking is... maar goed, mods mogen dat blijkbaar wel.
pi_29543611
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerend

'k wist niet eens dat ik jouw type was...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:25:14 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_29543612
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?

Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?

We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.

Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
pi_29543652
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?

We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.

Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:27:13 #167
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543663
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nergens iemand iets toegewenst, heb enkel een voor jullie denk ik bruikbare opmerking gemaakt gezien het gebeurde, waarbij het van jullie kant er toch wel op neer kwam dat wij fout geweest zouden zijn.... en dat jullie tongs posten weghalen is in en in triest!
Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.
Qua tongs opmerking, ben je van mening dat die het topic in kwesie verder zal helpen? Wij eigenlijk niet. Behalve de mogelijkheid dat dit meer reacties als die gaan uitlokken en dat leid natuurlijk nergens toe.
We hadden een overeenstemming over RJPvD. Hij zou hier blijven. Daar ben je zelf mee accoord gegaan.

Dus waar zijn we in godsnaam mee bezig nu? Waarom die woede? Om de manier waarop het gelopen is terwijl beide partijen alleen iets goeds in de zin hadden, of misschien omdat het topic in FOT gesloten is en nav de gemaakte afspraak weer hier loopt? Of omdat jullie je onbegrepen voelen omdat we het überhaupt waagden aan RJP te komen?

We hadden een accoord. Dat willen we nakomen. We hebben graag jullie daarbij. Willen jullie dit niet. Prima jullie keuze.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 19:27:14 #168
35237 Nuongirl
pi_29543665
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic.
Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.
En RJP is geboren in C&H dus mogen wij als modjes dan ophef maken over het feit als het buiten ons om zomaar naar een ander subforum verkast ?
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:28:44 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543708
quote:

.

Het is mij een veel groter raadsel dat er het laatste half uur al 4 posts zijn gedelete.

Ik zei gekscherend in het personenassociatie spel dat het me een raadsel was dat ie nog open was omdat er geen gebouwen in werden genoemd.

Ik lees 5 minuten later de laatste reactie en mijn post is gedelete. Ooit afgewezen voor de school voor politieagent of zo ?

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:28:59 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543718
quote:

[..]

Simpel: Jullie lezen wat jullie willen lezen en niet wat er geschreven wordt. Trekken verkeerde conclusies. die na lang gediscusieer weer glad gestreken zijn, waardoor de toon al gezet was. En dan zonder boe of ba het topic in Foto te sluiten geeft dan scheve gezichten.. Gek he?!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:30:50 #171
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543778
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:

10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:31:45 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543802
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.
Qua tongs opmerking, ben je van mening dat die het topic in kwesie verder zal helpen? Wij eigenlijk niet. Behalve de mogelijkheid dat dit meer reacties als die gaan uitlokken en dat leid natuurlijk nergens toe.
We hadden een overeenstemming over RJPvD. Hij zou hier blijven. Daar ben je zelf mee accoord gegaan.

Dus waar zijn we in godsnaam mee bezig nu? Waarom die woede? Om de manier waarop het gelopen is terwijl beide partijen alleen iets goeds in de zin hadden, of misschien omdat het topic in FOT gesloten is en nav de gemaakte afspraak weer hier loopt? Of omdat jullie je onbegrepen voelen omdat we het überhaupt waagden aan RJP te komen?

We hadden een accoord. Dat willen we nakomen. We hebben graag jullie daarbij. Willen jullie dit niet. Prima jullie keuze.
Ik heb zoveel posts gezien die nergens toe bijdroegen... Ga je die dan ook allemaal wissen? succes!

Waarom die woede? Omdat jullie van af het begin van de discussie al niet of slecht luisteren.
pi_29543805
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Regels zijn er om gevolgd te worden.
Het prettige van RJPvD was dat wij als users besloten hadden om zo weinig mogelijk regels in ons topic te hebben. Het hebben van zo goed als geen regels was de kracht van RJPvD. Helaas denken jullie moderators daar anders over en willen jullie ook nog eens wat te zeggen hebben over de door de users gepostte plaatjes. Daarom mag je wat mij betreft morgen het topic ergens steken waar de zon niet schijnt.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:32:13 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543814
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.
En RJP is geboren in C&H dus mogen wij als modjes dan ophef maken over het feit als het buiten ons om zomaar naar een ander subforum verkast ?
Nee daar hebben jullie niks over te zeggen. Het staat iedereen vrij een topic te openen. Er staat nergens in de FAQ dat een bestaand topic geclaimd kan worden door een specifiek forum.

Alle users die in RJPvD postten voelden zich niet meer welkom, om begrijpelijke redenen , die alleen jullie niet snappen.

JAAAAAAAAAAAAAAA 1-0

pi_29543845
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef Natalie het volgende:
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.
Wie waren er allemaal voor die variatie ?

Ik zal je zeggen wie niet: ikke, Scrutinizer, Pos, tong80 en Fotoloog.
Peaceman en wyccie hebben bij mijn weten alleen ingestemd met die variatie omdat het alternatief was RJPvD de nek omdraaien...

Please correct me if I'm wrong.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:36:50 #176
66444 Lord_Vetinari
pi_29543979
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Peaceman en wyccie hebben bij mijn weten alleen ingestemd met die variatie omdat het alternatief was RJPvD de nek omdraaien...

You're wrong.

Er is nooit gesproken over RJPvD de nek omdraaien. We hebben wel gesproken over RJP en RJPvD samenvoegen. Uit de daaropvolgende discussie is gebleken, dat er voor beide topics draagvlak is. Prima. Dus beide blijven bestaan. We hebben alleen, als mods van C&H gevraagd om te zorgen dat het topic meer binding zou houden met C&H. Verder zijn er totaal geen nieuwe regels opgelegd aan RJPvD. De slowchat is niet verboden, we hebben niet gezeg dat het soort plaatjes dat er al gepost werd niet meer zou mogen. We hebben alleen gevraagd om eens verder te kijken qua plaatjes dan constant uit dezelfde groep. Dat is alles. De hele ophef is verder vanuit jullie gekomen en waarom is me nog steeds een raadsel.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:37:14 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543986
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik heb er mee ingestemd om idd RJPvD zo min mogelijk te laten veranderen en af en toe een kerk of piramide is ook niet schadelijk voor de vorm van het topic.
En het was ook een tegemoetkoming naar de nieuwe mods om vrede te kweken, omdat de oorlog toen al bezig was.....
pi_29544001
ik snap er niks van. Ik bedoel, het is maar een forum, het is maar een spelletje.

Ik geloof overigens wel dat Lord_V en Nuongirl het beste voorhebben met RJPvD, ze worden alleen niet begrepen (om wat voor redenen ook). Zij willen een frisse wind door het subforum laten waaien, daar hebben ze het volle recht toe natuurlijk, ze moeten natuurlijk wel rekening houden met de vaste bezoekers!

Misschien is het dus een idee dat zij een nieuw RJPvD topic openen, met wellicht een licht aangepaste Openings Post, en dat we het dus een topic lang spelen zoals de Lord_V en Nuongorl het wil, en dan kijken of dat een succes is. Als er meer users meedoen, of het op één of ander manier beter bevalt dan de vorige topics gaan we gewoon verder, als dit niet zo is gaan we gewoon verder met RJPvD oude stijl.

Dan moet wel iedereen normaal meespelen, want anders is het bij voorbaad al een mislukkig. Maar at zal geen probleem zijn neem ik aan?
Aldus.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:38:36 #179
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29544008
Oké, en nu ben ik er dus zat van, mensen. Dit gezeik stopt nu en nu meteen!
We hebben reeds een accoord gesloten mbt RJPvD dat het voor RJPvD behouden blijft mét meer variatie. Daar werd mee ingestemd. Dus daar houden we ons aan.

Dat er daarna weer de nodige bonje ontstond. A la. Daar zijn we allemaal allemaal een aandeel in en ik begin dan ook goed zat te worden dan 'vingertje wijzen' hierzo. Het lost niets op, het maakt het alleen maar erger. Het lijkt me dat het tot zoverre voor iedereen duidelijk is.

Mensen die hun frustratie kwijt moeten: typ het in een mail ofzo. Dat gezeik hier houdt nu iig op. En ja, als er elders posts geplaatst worden met een steek naar dit gebeuren dan worden die weggehaald. Die zijn geen bijdrage aan het oplossen, alleen maar aan het aanwakkeren van deze op hol geslagen 'discussie'.

Post na deze zullen weggehaald. Kennelijk is dat nodig om het te stoppen.
pi_29544427
Wat een gedoe om hier iets te posten

Het is wel opvallend dat Lord_V meteen zoveel vijanden maakt als hij ergens moderator is. HIj is degene die de vorige keer uit de crew is gezet omdat hij buiten zijn boekje ging als moderator door te pas en te onpas in allerlei andere subfora te modden.

Dus aan de andere moderators de vraag: is het niet wat gek dat een nieuwe mod zoveel invloed heeft in zo'n korte tijd tegenover zeer vaste users die gewoon lol in iets onschuldigs hebben?
pi_29544463
Ik lurkte altijd mee in dat topic en mis het nu al. Een van de leukste reeksen op Fok!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:57:24 #182
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29544466
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb hier nog niet gereageerd, onfatsoenlijk om een nette post met een concrete vraag weg te halen.

Het is wel opvallend dat Lord_V meteen zoveel vijanden maakt als hij ergens moderator is. HIj is degene die de vorige keer uit de crew is gezet omdat hij buiten zijn boekje ging als moderator door te pas en te onpas in allerlei andere subfora te modden.

Dus aan de andere moderators de vraag: is het niet wat gek dat een nieuwe mod zoveel invloed heeft in zo'n korte tijd tegenover zeer vaste users die gewoon lol in iets onschuldigs hebben?
Dit heeft niets te maken met de aanstelling van L_V, daar hij altijd een goed poster hier is geweest. Een discussietopic was ook al voor zijn komst besproken.
pi_29544563
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dit heeft niets te maken met de aanstelling van L_V, daar hij altijd een goed poster hier is geweest. Een discussietopic was ook al voor zijn komst besproken.
Als ik de users hier mag geloven, ligt dat toch echt anders dus ik waag je woorden te betwijfelen.Het heeft alle tekenen van een nieuwe mod die zijn vlaggetje neer wil zetten. Het is toch niet zo logisch en handig dat een nieuwe moderator meteen zoveel onrust veroorzaakt? Het lijkt me handiger als een nieuwe moderator niet meteen zo duidelijk zijn stempel ergens op wil drukken.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 20:04:18 #184
35237 Nuongirl
pi_29544625
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk feedback topic dit. We hebben geen weerwoord dus deleten we gewoon de post

Tong, als je de post van Natalie had gelezen, stond daarin dat we het verhaal voor RJP voor vandaag sluiten en we morgen gewoon weer verder gaan, en iedereen ( users en mods) heeft kunnen nadenken.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:08:09 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29544732
Hey als jullie al tong zijn posts weghalen blijft ie niet lang topposter
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:10:15 #186
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29544777
Moet ie in andere topics gaan posten en niet hier
Mwa, morgen kunnen we allemaal weer verder in RJPvD. Daar gaat het om. Dus svp, have some tea, eat something and relax.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:10:54 #187
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29544789
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik de users hier mag geloven, ligt dat toch echt anders dus ik waag je woorden te betwijfelen.Het heeft alle tekenen van een nieuwe mod die zijn vlaggetje neer wil zetten. Het is toch niet zo logisch en handig dat een nieuwe moderator meteen zoveel onrust veroorzaakt? Het lijkt me handiger als een nieuwe moderator niet meteen zo duidelijk zijn stempel ergens op wil drukken.
Jammer maar zo zit het dusch wel.

Er is nooit besloten tot het permanent sluiten van RJPvD, of het verhuizen daarvan. De hele ophef hierover is dan ook niet nodig, rjpvd blijft gewoon in C&H, er wordt niet getornd aan de slowchat, er is alleen gevraagd, en daartoe werd ingestemd, om meer variatie in de opdrachten te posten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_29544836
Volgens mij zijn jullie allemaal kinderachtig bezig
pi_29544848
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Tong, als je de post van Natalie had gelezen, stond daarin dat we het verhaal voor RJP voor vandaag sluiten en we morgen gewoon weer verder gaan, en iedereen ( users en mods) heeft kunnen nadenken.
Dat staat waarschijnlijk in het crewtopic maar hier staat niks over morgen weer verder gaan.
pi_29544918
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jammer maar zo zit het dusch wel.

Er is nooit besloten tot het permanent sluiten van RJPvD, of het verhuizen daarvan. De hele ophef hierover is dan ook niet nodig, rjpvd blijft gewoon in C&H, er wordt niet getornd aan de slowchat, er is alleen gevraagd, en daartoe werd ingestemd, om meer variatie in de opdrachten te posten.
Je beaamt dus mijn verhaal, waarvoor dank!

Er is niet veel veranderd maar de nieuwe moderator is er door nogal onhandige communicatie in geslaagd veel verwarring en onrust en onduidelijkheid te veroorzaken. Dat is niet zo fijn voor vaste users en daarom snap ik hun reactie wel. Is het niet gewoon goed dat jullie of die moderator hier even zegt dat hij inderdaad wat merkwaardig heeft geopereerd, zijn excuses aanbiedt en beterschap beloofd zodat iedereen over kan gaan tot de orde van de dag?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:19:08 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29544935
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht een ban want blijkbaar ben ik erg bruut en brutaal bezig.

8 gedelete posts dat moet wel erge extreme taal zijn geweest.

dat je het woord lolly postte kon ook echt niet hoor tong...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:20:46 #192
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29544968
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Je beaamt dus mijn verhaal, waarvoor dank!
Nee, dat beaam ik totaal niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_29545064
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, dat beaam ik totaal niet.
Dan moet je het beter uit leggen want je bevestigt mijn post.

Wel jammer dat het er weer zo defensief aan toe gaat. Het lijkt wel of moderators nooit maar dan ook nooit fouten maken. Want ik maak het zelden mee dat er iets wordt toegegeven. Dat komt volgens mij ook doordat allerlei andere modjes zich er op storten. Laat die jongen nou gewoon even zeggen dat hij het niet zo heeft bedoeld, en dan eten we er een taartje op
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:26:55 #194
66444 Lord_Vetinari
pi_29545105
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat staat waarschijnlijk in het crewtopic maar hier staat niks over morgen weer verder gaan.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik gooi deze dicht (de Flak neem ik op de koop toe) en morgen, als iedereen een beetje bedaard is, zullen we een nieuwe RJPvD openen en vandaar gaan we gewoon verder zoals afgesproken.
Meneer de "lurker"...

En ik zou het op prijs stellen als je je persoonlijke aanvallen elders ging uitoefenen, of me even mailt, zodat ik je letterlijk kan zeggen wat ik van je insinuaties vind. Zoals al drie keer gemeld in dit topic, was er reeds lang voordat ik mod werd achter de schermen sprake van een herorientering binnen C&H. Of denk je dat een nieuwe FAQ in 2 dagen in elkaar geschroefd is of zo? Ik heb ingestemd met deze wijzigingen toen ik gevraagd ben om medemod te worden, omdat ik vind dat de voorgestelde nieuwe koers een goede is. Onze poging om jullie bij de discussie over de invulling te betrekken heeft wel een knauw gegeven aan het idee, dat C&H een forum is waar wat bedachtzamere mensen posten.
pi_29545344
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
-niet hier, dat doe je maar via mail/msn of postduif-
Het is een inhoudelijke reactie, als je daar niet tegen kan moet je je functie ter beschikking stellen.

Het verband tussen deze discussie en de opstelling van L_V is evident en het is jammer dat dat soort dingen taboe zijn. Kritiek op een moderator wordt altijd maar weer gewist terwijl het in dit geval de basis van het probleem is.

Het is een patroon bij L_V en in die zin vind ik het ook een belediging voor de vaste users om iemand die net moderator is meteen zo'n stempel te laten drukken en zo cynisch en kwaadaardig over hen te laten spreken. Dat zal je toch zelf ook niet zo prettig vinden?

Ik zeg het altijd tegen mijn collega's als hun gedrag me niet aanstaat. Om de metafoor van het werk maar even te handhaven
pi_29545396
Hallo zeg, nu is Tong80 ook nog geband.

Wat ziek! Nuongirl, van jou verwacht ik dit niet - ik hoop dat je er iets tegen doet.
pi_29545405
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

C&H een forum is waar wat bedachtzamere mensen posten.
Ja die mensen in de Hiep Hoi Hitler topics die zijn idd een stuk bedachtzamer dan de dummies.

Ik wou graag naar een ander forum omdat ik me daar als onbedachtzame dummie meer welkom zou voelen. Dan hoeven mensen als jij je niet meer te storen aan het plebs dat wij kennelijk zijn. Maar dat was dan ook weer niet goed, dat mag dan weer niet omdat de moderator daar zich niet aan jullie regeltjes houdt.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 20:39:36 #198
35237 Nuongirl
pi_29545415
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een inhoudelijke reactie, als je daar niet tegen kan moet je je functie ter beschikking stellen.

Het verband tussen deze discussie en de opstelling van L_V is evident en het is jammer dat dat soort dingen taboe zijn. Kritiek op een moderator wordt altijd maar weer gewist terwijl het in dit geval de basis van het probleem is.

Het is een patroon bij L_V en in die zin vind ik het ook een belediging voor de vaste users om iemand die net moderator is meteen zo'n stempel te laten drukken en zo cynisch en kwaadaardig over hen te laten spreken. Dat zal je toch zelf ook niet zo prettig vinden?

Ik zeg het altijd tegen mijn collega's als hun gedrag me niet aanstaat. Om de metafoor van het werk maar even te handhaven
Dit heeft niets met L_V te maken, want voor dat hij mod was, is de RJPvd reeks al aan de kaak gesteld achter de schermen. Toen hij eenmaal mod was, was hij het daar mee eens.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:40:13 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29545439
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Meneer de "lurker"...

En ik zou het op prijs stellen als je je persoonlijke aanvallen elders ging uitoefenen, of me even mailt, zodat ik je letterlijk kan zeggen wat ik van je insinuaties vind. Zoals al drie keer gemeld in dit topic, was er reeds lang voordat ik mod werd achter de schermen sprake van een herorientering binnen C&H. Of denk je dat een nieuwe FAQ in 2 dagen in elkaar geschroefd is of zo? Ik heb ingestemd met deze wijzigingen toen ik gevraagd ben om medemod te worden, omdat ik vind dat de voorgestelde nieuwe koers een goede is. Onze poging om jullie bij de discussie over de invulling te betrekken heeft wel een knauw gegeven aan het idee, dat C&H een forum is waar wat bedachtzamere mensen posten.
Als ergens de hoogmoed uit spreekt is het wel deze post...
Nee wij hebben het weer gedaan, jij bent geheel vlekkeloos

en waarom moest dit nou weer weg? Modjes mogen wel lelijke dingen zeggen, maar users moeten enkel ja en nee zeggen? Wat een zielige vertoning!
pi_29545450
En de post met kritiiek op het getroll van L_V wordt ook weggehaald terwijl de troll van L_V over de bedachtzaamheid blijft staan. Bravo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')