Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef Natalie het volgende:
Jeps, dat leuke topic dat blijft ook gewoon hier. Ik dacht dat het overleg gesloten was en dat we gewoon verder konden.
Het was niet ons idee om het naar een ander forum te verkassen. Dat is geheel buiten ons omgegaan. Maar goed, het is nu even dicht om het geheel tot bedaren te brengen en zal morgen weer open gaan.
Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.
Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Nuongirl het volgende:
Nieuwe bezems.. oftewel Wat missen jullie in C&H? en dit dan peaceman ?
Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?
Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...![]()
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic, dus niks meehuilen.... Wat trouwens een ontzettend lage opmerking is... maar goed, mods mogen dat blijkbaar wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
'k wist niet eens dat ik jouw type was...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerend
Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?
10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?
We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.
Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nergens iemand iets toegewenst, heb enkel een voor jullie denk ik bruikbare opmerking gemaakt gezien het gebeurde, waarbij het van jullie kant er toch wel op neer kwam dat wij fout geweest zouden zijn.... en dat jullie tongs posten weghalen is in en in triest!
Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic.
Het is mij een veel groter raadsel dat er het laatste half uur al 4 posts zijn gedelete.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
.
Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
Simpel: Jullie lezen wat jullie willen lezen en niet wat er geschreven wordt. Trekken verkeerde conclusies. die na lang gediscusieer weer glad gestreken zijn, waardoor de toon al gezet was. En dan zonder boe of ba het topic in Foto te sluiten geeft dan scheve gezichten.. Gek he?!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?
We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...
Ik heb zoveel posts gezien die nergens toe bijdroegen... Ga je die dan ook allemaal wissen? succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.
Qua tongs opmerking, ben je van mening dat die het topic in kwesie verder zal helpen? Wij eigenlijk niet. Behalve de mogelijkheid dat dit meer reacties als die gaan uitlokken en dat leid natuurlijk nergens toe.
We hadden een overeenstemming over RJPvD. Hij zou hier blijven. Daar ben je zelf mee accoord gegaan.
Dus waar zijn we in godsnaam mee bezig nu? Waarom die woede? Om de manier waarop het gelopen is terwijl beide partijen alleen iets goeds in de zin hadden, of misschien omdat het topic in FOT gesloten is en nav de gemaakte afspraak weer hier loopt? Of omdat jullie je onbegrepen voelen omdat we het überhaupt waagden aan RJP te komen?
We hadden een accoord. Dat willen we nakomen. We hebben graag jullie daarbij. Willen jullie dit niet. Prima jullie keuze.
Het prettige van RJPvD was dat wij als users besloten hadden om zo weinig mogelijk regels in ons topic te hebben. Het hebben van zo goed als geen regels was de kracht van RJPvD. Helaas denken jullie moderators daar anders over en willen jullie ook nog eens wat te zeggen hebben over de door de users gepostte plaatjes. Daarom mag je wat mij betreft morgen het topic ergens steken waar de zon niet schijnt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Regels zijn er om gevolgd te worden.
Nee daar hebben jullie niks over te zeggen. Het staat iedereen vrij een topic te openen. Er staat nergens in de FAQ dat een bestaand topic geclaimd kan worden door een specifiek forum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.
En RJP is geboren in C&H dus mogen wij als modjes dan ophef maken over het feit als het buiten ons om zomaar naar een ander subforum verkast ?
Wie waren er allemaal voor die variatie ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef Natalie het volgende:
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.
You're wrong.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal voor die variatie ?
Ik zal je zeggen wie niet: ikke, Scrutinizer, Pos, tong80 en Fotoloog.
Peaceman en wyccie hebben bij mijn weten alleen ingestemd met die variatie omdat het alternatief was RJPvD de nek omdraaien...
Please correct me if I'm wrong.
Ik heb er mee ingestemd om idd RJPvD zo min mogelijk te laten veranderen en af en toe een kerk of piramide is ook niet schadelijk voor de vorm van het topic.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal voor die variatie ?
Ik zal je zeggen wie niet: ikke, Scrutinizer, Pos, tong80 en Fotoloog.
Peaceman en wyccie hebben bij mijn weten alleen ingestemd met die variatie omdat het alternatief was RJPvD de nek omdraaien...
Please correct me if I'm wrong.
Dit heeft niets te maken met de aanstelling van L_V, daar hij altijd een goed poster hier is geweest. Een discussietopic was ook al voor zijn komst besproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb hier nog niet gereageerd, onfatsoenlijk om een nette post met een concrete vraag weg te halen.
Het is wel opvallend dat Lord_V meteen zoveel vijanden maakt als hij ergens moderator is. HIj is degene die de vorige keer uit de crew is gezet omdat hij buiten zijn boekje ging als moderator door te pas en te onpas in allerlei andere subfora te modden.
Dus aan de andere moderators de vraag: is het niet wat gek dat een nieuwe mod zoveel invloed heeft in zo'n korte tijd tegenover zeer vaste users die gewoon lol in iets onschuldigs hebben?
Als ik de users hier mag geloven, ligt dat toch echt anders dus ik waag je woorden te betwijfelen.Het heeft alle tekenen van een nieuwe mod die zijn vlaggetje neer wil zetten. Het is toch niet zo logisch en handig dat een nieuwe moderator meteen zoveel onrust veroorzaakt? Het lijkt me handiger als een nieuwe moderator niet meteen zo duidelijk zijn stempel ergens op wil drukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met de aanstelling van L_V, daar hij altijd een goed poster hier is geweest. Een discussietopic was ook al voor zijn komst besproken.
Tong, als je de post van Natalie had gelezen, stond daarin dat we het verhaal voor RJP voor vandaag sluiten en we morgen gewoon weer verder gaan, en iedereen ( users en mods) heeft kunnen nadenken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk feedback topic dit. We hebben geen weerwoord dus deleten we gewoon de post
Jammer maar zo zit het dusch wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik de users hier mag geloven, ligt dat toch echt anders dus ik waag je woorden te betwijfelen.Het heeft alle tekenen van een nieuwe mod die zijn vlaggetje neer wil zetten. Het is toch niet zo logisch en handig dat een nieuwe moderator meteen zoveel onrust veroorzaakt? Het lijkt me handiger als een nieuwe moderator niet meteen zo duidelijk zijn stempel ergens op wil drukken.
Dat staat waarschijnlijk in het crewtopic maar hier staat niks over morgen weer verder gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Tong, als je de post van Natalie had gelezen, stond daarin dat we het verhaal voor RJP voor vandaag sluiten en we morgen gewoon weer verder gaan, en iedereen ( users en mods) heeft kunnen nadenken.
Je beaamt dus mijn verhaal, waarvoor dank!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer maar zo zit het dusch wel.
Er is nooit besloten tot het permanent sluiten van RJPvD, of het verhuizen daarvan. De hele ophef hierover is dan ook niet nodig, rjpvd blijft gewoon in C&H, er wordt niet getornd aan de slowchat, er is alleen gevraagd, en daartoe werd ingestemd, om meer variatie in de opdrachten te posten.
dat je het woord lolly postte kon ook echt niet hoor tong...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht een ban want blijkbaar ben ik erg bruut en brutaal bezig.
8 gedelete posts dat moet wel erge extreme taal zijn geweest.
Nee, dat beaam ik totaal niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je beaamt dus mijn verhaal, waarvoor dank!
Dan moet je het beter uit leggen want je bevestigt mijn post.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat staat waarschijnlijk in het crewtopic maar hier staat niks over morgen weer verder gaan.
Meneer de "lurker"...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik gooi deze dicht (de Flak neem ik op de koop toe) en morgen, als iedereen een beetje bedaard is, zullen we een nieuwe RJPvD openen en vandaar gaan we gewoon verder zoals afgesproken.
Het is een inhoudelijke reactie, als je daar niet tegen kan moet je je functie ter beschikking stellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
-niet hier, dat doe je maar via mail/msn of postduif-
Ja die mensen in de Hiep Hoi Hitler topics die zijn idd een stuk bedachtzamer dan de dummies.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
C&H een forum is waar wat bedachtzamere mensen posten.
Dit heeft niets met L_V te maken, want voor dat hij mod was, is de RJPvd reeks al aan de kaak gesteld achter de schermen. Toen hij eenmaal mod was, was hij het daar mee eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een inhoudelijke reactie, als je daar niet tegen kan moet je je functie ter beschikking stellen.
Het verband tussen deze discussie en de opstelling van L_V is evident en het is jammer dat dat soort dingen taboe zijn. Kritiek op een moderator wordt altijd maar weer gewist terwijl het in dit geval de basis van het probleem is.
Het is een patroon bij L_V en in die zin vind ik het ook een belediging voor de vaste users om iemand die net moderator is meteen zo'n stempel te laten drukken en zo cynisch en kwaadaardig over hen te laten spreken. Dat zal je toch zelf ook niet zo prettig vinden?
Ik zeg het altijd tegen mijn collega's als hun gedrag me niet aanstaat. Om de metafoor van het werk maar even te handhaven
Als ergens de hoogmoed uit spreekt is het wel deze post...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Meneer de "lurker"...
En ik zou het op prijs stellen als je je persoonlijke aanvallen elders ging uitoefenen, of me even mailt, zodat ik je letterlijk kan zeggen wat ik van je insinuaties vind. Zoals al drie keer gemeld in dit topic, was er reeds lang voordat ik mod werd achter de schermen sprake van een herorientering binnen C&H. Of denk je dat een nieuwe FAQ in 2 dagen in elkaar geschroefd is of zo? Ik heb ingestemd met deze wijzigingen toen ik gevraagd ben om medemod te worden, omdat ik vind dat de voorgestelde nieuwe koers een goede is. Onze poging om jullie bij de discussie over de invulling te betrekken heeft wel een knauw gegeven aan het idee, dat C&H een forum is waar wat bedachtzamere mensen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |