abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:05:31 #151
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543128
Heel zonde van een leuk topic... Nogmaals: kijk eens in de spiegel!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:09:18 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543212
Jeps, dat leuke topic dat blijft ook gewoon hier. Ik dacht dat het overleg gesloten was en dat we gewoon verder konden.
Het was niet ons idee om het naar een ander forum te verkassen. Dat is geheel buiten ons omgegaan. Maar goed, het is nu even dicht om het geheel tot bedaren te brengen en zal morgen weer open gaan.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:10:37 #153
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543248
Laat ik daarmee nog even extra vermelden dat dit feedbacktopic niet bestemd is om mensen ziektes toe te wensen of ruzie te trappen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:12:52 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543303
Ik heb nergens iemand iets toegewenst, heb enkel een voor jullie denk ik bruikbare opmerking gemaakt gezien het gebeurde, waarbij het van jullie kant er toch wel op neer kwam dat wij fout geweest zouden zijn.... en dat jullie tongs posten weghalen is in en in triest!
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:17:06 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543422
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef Natalie het volgende:
Jeps, dat leuke topic dat blijft ook gewoon hier. Ik dacht dat het overleg gesloten was en dat we gewoon verder konden.
Het was niet ons idee om het naar een ander forum te verkassen. Dat is geheel buiten ons omgegaan. Maar goed, het is nu even dicht om het geheel tot bedaren te brengen en zal morgen weer open gaan.
Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.

En wat een goedmoedigheid dat het topic morgen weer open mag.

Ik wens je er veel succes mee. Met veel gebouwen en watervallen enzo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 19:17:27 #156
35237 Nuongirl
pi_29543429
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:14 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543494
Trouwens een discussie verliezen is niet erg hoor jongens. Maar laat dan de posts waar je geen weerwoord op hebt staan. Triest al dat gedelete terwijl er geen scheldwoord in staat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:21 #158
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29543496
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oh wat triest het is buiten jullie om gegaan. Wat een schande. Voel je je in je macht aangetast.
Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:20:46 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543505
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Nuongirl het volgende:
Nieuwe bezems.. oftewel Wat missen jullie in C&H? en dit dan peaceman ?
Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:21:35 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543526
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Regels zijn er om gevolgd te worden. Eén van de regels is, dat er overleg is tussen mods van diverse fora als er topics heen en weer gesleept worden. Fotoloog heeft gewoon een mod-regel overtreden door een dubbeltopic te openen in zijn eigen forum. Breuls heeft daar een streep door gezet, inderdaad op ons verzoek. Dat heeft niks met 'in macht aangetast' te maken. Of zou jij het accepteren als je op je werk komt en een ander is op jouw plek gaan zitten om jouw werk te doen?
Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:22:06 #161
66444 Lord_Vetinari
pi_29543541
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat wil je daar mee zeggen? Is het daarmee allemaal weer goed? De communicatie is vanaf het begin zo geweest dat als wij nee zeiden jullie dat als een soort ja opvatten. Maar goed, kan geloof ik beter tegen een blok beton gaan praten...
Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:24:17 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543589
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daarmee wil Nuongirl zeggen dat jij ZELF hebt ingestemd met de nieuwe opzet van RJPvD. Het is dus een beetje slap om nou ineens te gaan meehuilen met types als Tong hierover.
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerend

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:24:51 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543602
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic, dus niks meehuilen.... Wat trouwens een ontzettend lage opmerking is... maar goed, mods mogen dat blijkbaar wel.
pi_29543611
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Types als Tong ? Wat heerlijk badinerend

'k wist niet eens dat ik jouw type was...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:25:14 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_29543612
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja als ik affiniteit met m'n werk heb wel. Maar deze vergelijking slaat kant nog wal, jullie hebben geen en hadden geen affiniteit met het topic. Of heb ik al je posts gemist ?

Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?

We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.

Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
pi_29543652
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarschijnlijk wel. IK heb in het verleden meermalen meegedaan in RJP. Ik heb geen behoefte gehad in RJPvD mee te doen (wat niet wil zeggen dat ik de topics niet gezien of gelezen heb) en ben met RJP opgehouden omdat de plaatjes me te obscuur werden. Maakt dat iets uit dan?

We hebben heel normaal jullie reactie gevraagd op onze opmerkingen over RJP en RJPvD. na veel gehakketak was er een werkbare oplossing, die inhield dat beide topics in C&H zouden blijven, met dien verstande dat er meer variatie in de plaatjes zou komen.

Waarom dus iedereen prompt weer jankend op de kast springt is me een groot raadsel.
10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:27:13 #167
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543663
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nergens iemand iets toegewenst, heb enkel een voor jullie denk ik bruikbare opmerking gemaakt gezien het gebeurde, waarbij het van jullie kant er toch wel op neer kwam dat wij fout geweest zouden zijn.... en dat jullie tongs posten weghalen is in en in triest!
Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.
Qua tongs opmerking, ben je van mening dat die het topic in kwesie verder zal helpen? Wij eigenlijk niet. Behalve de mogelijkheid dat dit meer reacties als die gaan uitlokken en dat leid natuurlijk nergens toe.
We hadden een overeenstemming over RJPvD. Hij zou hier blijven. Daar ben je zelf mee accoord gegaan.

Dus waar zijn we in godsnaam mee bezig nu? Waarom die woede? Om de manier waarop het gelopen is terwijl beide partijen alleen iets goeds in de zin hadden, of misschien omdat het topic in FOT gesloten is en nav de gemaakte afspraak weer hier loopt? Of omdat jullie je onbegrepen voelen omdat we het überhaupt waagden aan RJP te komen?

We hadden een accoord. Dat willen we nakomen. We hebben graag jullie daarbij. Willen jullie dit niet. Prima jullie keuze.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 10 augustus 2005 @ 19:27:14 #168
35237 Nuongirl
pi_29543665
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Met de nieuwe opzet ja, dat er af en toe een gebouw langskwam, maar niet met de plaats van het topic.
Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.
En RJP is geboren in C&H dus mogen wij als modjes dan ophef maken over het feit als het buiten ons om zomaar naar een ander subforum verkast ?
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:28:44 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543708
quote:

.

Het is mij een veel groter raadsel dat er het laatste half uur al 4 posts zijn gedelete.

Ik zei gekscherend in het personenassociatie spel dat het me een raadsel was dat ie nog open was omdat er geen gebouwen in werden genoemd.

Ik lees 5 minuten later de laatste reactie en mijn post is gedelete. Ooit afgewezen voor de school voor politieagent of zo ?

woensdag 10 augustus 2005 @ 19:28:59 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543718
quote:

[..]

Simpel: Jullie lezen wat jullie willen lezen en niet wat er geschreven wordt. Trekken verkeerde conclusies. die na lang gediscusieer weer glad gestreken zijn, waardoor de toon al gezet was. En dan zonder boe of ba het topic in Foto te sluiten geeft dan scheve gezichten.. Gek he?!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:30:50 #171
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29543778
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:

10 stemmen van users tegen 3 van moderators en een FA, zou ík niet durven verkopen als een 'oplossing'...
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:31:45 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29543802
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik beschuldig jou ook niet van het 'iemand iets toewensen', peaceman.
Qua tongs opmerking, ben je van mening dat die het topic in kwesie verder zal helpen? Wij eigenlijk niet. Behalve de mogelijkheid dat dit meer reacties als die gaan uitlokken en dat leid natuurlijk nergens toe.
We hadden een overeenstemming over RJPvD. Hij zou hier blijven. Daar ben je zelf mee accoord gegaan.

Dus waar zijn we in godsnaam mee bezig nu? Waarom die woede? Om de manier waarop het gelopen is terwijl beide partijen alleen iets goeds in de zin hadden, of misschien omdat het topic in FOT gesloten is en nav de gemaakte afspraak weer hier loopt? Of omdat jullie je onbegrepen voelen omdat we het überhaupt waagden aan RJP te komen?

We hadden een accoord. Dat willen we nakomen. We hebben graag jullie daarbij. Willen jullie dit niet. Prima jullie keuze.
Ik heb zoveel posts gezien die nergens toe bijdroegen... Ga je die dan ook allemaal wissen? succes!

Waarom die woede? Omdat jullie van af het begin van de discussie al niet of slecht luisteren.
pi_29543805
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Regels zijn er om gevolgd te worden.
Het prettige van RJPvD was dat wij als users besloten hadden om zo weinig mogelijk regels in ons topic te hebben. Het hebben van zo goed als geen regels was de kracht van RJPvD. Helaas denken jullie moderators daar anders over en willen jullie ook nog eens wat te zeggen hebben over de door de users gepostte plaatjes. Daarom mag je wat mij betreft morgen het topic ergens steken waar de zon niet schijnt.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 augustus 2005 @ 19:32:13 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_29543814
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Er is toen ook besloten dat het gewoon in C&H bleef, zoals je daar ook kunt lezen.
En RJP is geboren in C&H dus mogen wij als modjes dan ophef maken over het feit als het buiten ons om zomaar naar een ander subforum verkast ?
Nee daar hebben jullie niks over te zeggen. Het staat iedereen vrij een topic te openen. Er staat nergens in de FAQ dat een bestaand topic geclaimd kan worden door een specifiek forum.

Alle users die in RJPvD postten voelden zich niet meer welkom, om begrijpelijke redenen , die alleen jullie niet snappen.

JAAAAAAAAAAAAAAA 1-0

pi_29543845
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef Natalie het volgende:
Uhmmm, Treinhomo: ze waren voor die variatie. Net als wij.
Wie waren er allemaal voor die variatie ?

Ik zal je zeggen wie niet: ikke, Scrutinizer, Pos, tong80 en Fotoloog.
Peaceman en wyccie hebben bij mijn weten alleen ingestemd met die variatie omdat het alternatief was RJPvD de nek omdraaien...

Please correct me if I'm wrong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')