Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
alles wat ouder is dan 10 jaar alleen voor je opa geschikt te vinden
Ze hebben in ieder geval 90% van het oeuvre van Jack gemistquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...
A Nightmare on Elmstreet
Platoon
Edward Scissorhands
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Pirates is in mijn ogen 1 van de mindere films van Deppquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90% van het oeuvre van Jack gemist
Maar ze hebben wél pirates of the carribean gezien, en da's immers het belangrijkste...
Je vergeet zijn besten:quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...
A Nightmare on Elmstreet
Platoon
Edward Scissorhands
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Hide and seek, shark tailquote:
Of je stemt gewoon om de reden waarom het gaat. Dat het een beter acteur is. DeNiro dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:42 schreef Gillingham het volgende:
Johnny Depp
Omdat ie jarig is natuurlijk!
Oh nee, omdat ie lang niet zo oud is als opa De Niro.
Oh nee, eigenlijk toch echt omdat het zo'n mooie jongen is.
Toch zouden dat allemaal betere redenen zijn dan op iemand stemmen omdat de tegenstander je lievelingsacteurtje eruit heeft gestemd.
Zeker jammer van Al.
Blijkbaar is m'n punt dus toch nog niet duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Of je stemt gewoon om de reden waarom het gaat. Dat het een beter acteur is. DeNiro dus
Robert De Niroquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
@SoK: kun je een overzichtje maken van wie de finalisten in de vorige rondes hebben gewonnen?
Norton en Willis makkelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
dank je SoK
wel duidelijk dat Depp in de makkelijke helft van t schema zat. alleen de halve finale tegen Jack Nicholson was zwaar.
maar zijn overwinningen waren wel klinkend
Als je het vergelijkt metquote:
Yep, veel makkelijker dan de helft van De Niro.quote:
Norton is beter dan De Niro.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jeff Bridges is zelfs nog beter dan Depp
Bij de opponenten van Depp zat er maar ééntje die ik een categorie beter vind dan Depp en dat is Nicholson. Bij Norton en Bridges is 't vrij close.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Yep, veel makkelijker dan de helft van De Niro.
Wat veel woorden om je in te dekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij de opponenten van Depp zat er maar ééntje die ik een categorie beter vind dan Depp en dat is Nicholson. Bij Norton en Bridges is 't vrij close.
Maar bij de opponenten van De Niro zitten met Pacino, Penn en Spacey maar liefst drie acteurs die ik duidelijk beter vind dan Depp.
Als je ze verwisselt, gok ik op een uitschakeling voor Depp in de tweede ronde tegen Spacey. In dat opzicht is 't wel duidelijk -> de winnaar van de finale mag als beste worden beschouwd (door Fokkers), maar de verliezende finalist niet als tweede beste. Alleen de winnaar telt.
In een tournament niet. Daar kan de nr 2 er al in de eerste ronde uitvliegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat veel woorden om je in te dekken.
De winnaar is de winnaar en de nummer 2 is de nummer 2![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |