Easy rider kan ik me niet meer voor de geest halen, maar Shining en postman, ja vind ik toch dezelfde persoon. Zelfde soort persoon als in Wolf en Witches en Batman en cuckoo. Alleen de ene wordt wat extremer. About Schmidt is inderdaad een goede rol voor Jack. En ik heb nooit gezegd dat hij een slechte acteur is. Ik vind hem wel bij de beste 10 horen (welke plek precies laat ik even in het midden). Ikzelf ben zeker niet van 1980, maar 1969 was ik wel erg jongquote:Ik denk idd dat het aan generatie ligt, en dat de meeste fokkers zo van 1980 en omstreeks zijn. Want Jack heeft beslist geen eenzijdige rollen gespeeld Je noemt zelf al easy rider, wou je dat met de rol in the shining gaan vergelijken? Of met the postman always rings twice? Laat staan de ijzersterke rollen die hij nu speelt en erg ingehouden zijn zoals about schmidt.
Dat je het een ouwe zak vind die zijn tijd heeft gehad is wat anders dan dat het een slechte acteur is natuurlijk
Ik was ook nog niet geboren in 69 hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Easy rider kan ik me niet meer voor de geest halen, maar Shining en postman, ja vind ik toch dezelfde persoon. Zelfde soort persoon als in Wolf en Witches en Batman en cuckoo. Alleen de ene wordt wat extremer. About Schmidt is inderdaad een goede rol voor Jack. En ik heb nooit gezegd dat hij een slechte acteur is. Ik vind hem wel bij de beste 10 horen (welke plek precies laat ik even in het midden). Ikzelf ben zeker niet van 1980, maar 1969 was ik wel erg jong
Gelukkig kunnen meningen verschillen. Ik begrijp jouw onderbouwde mening wel, ik ben er alleen niet mee eens
Ik heb nog niets geteld, maar het lijkt me vrij duidelijk.quote:
Was meer een verkapte tvpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geteld, maar het lijkt me vrij duidelijk.
ik een tussenstand ik kon niet langer wachten en ben zelf maar aan het turfen gegaanquote:
Nee dat doe ik niet. Dat kan het stemmen beinvloeden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:12 schreef Merovingian het volgende:
nou vertel, geen zin om zelf te tellen
heel makkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan iemand Depp beter vinden dan Nicholson
Jij hebt One Flew, The Shining, A Few Good Men, Batman, The Postman, As Good as It Gets etc. niet gezien?quote:
door films alleen dronken te kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Aaah....dat verklaart waarom ik die Depp zo aardig vindquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
door films alleen dronken te kijken
Vrij belachelijke finale.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Robert De Niro - Johnny Depp
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Amen. (dit is dus ook mijn stemquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Wel eens gehoord van een mening?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Johnny met de scharen, Johnny in de kano, Johnny enz.
je loopt je pik weer achterna lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet.
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Hare het volgende:
Als Johnny hier nog 1 enkele stem krijgt neem ik dit toernooi toch echt niet meer serieus.
Ik vind het nogal stompzinnig om zo te reageren in zo'n tournooi. Of is er vals gespeeld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?
Dan stonden er hele andere acteurs in de finale lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je loopt je pik weer achterna lieverd
Alles kan en alles mag. Ik vind het erg leuk dat er verrassingen zijn in zo'n tournament. Ik hoopte er zelfs op. Een hedendaagse figuur die van zo'n "monument" wint. Maar ik had dan wel gehoopt op andere namen en niet op Depp, die zeer zeker een goed acteur is, maar nog veel meer een hippe cultfiguur. En dat vind ik jammer. Dat had ik liever anders gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?
Wat is er stompzinnig? En hoe diskwalificeer ik mensen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nogal stompzinnig om zo te reageren in zo'n tournooi. Of is er vals gespeeld?
Ik zou trouwens niet weten waarom Depp er niet in thuis hoort. Hij heeft erg veel interessante films gemaakt en maakt gedurfde keuzes en is mijn ogen veelzijdiger dan De Niro. Wat mij betreft had Dustin Hoffman de finale mogen halen of Nicolas Cage - maar het zijn De Niro en Depp en als die gekozen zijn is dat terecht. Dat jij de finale wil verkloten om meteen mensen te diskwalificeren die op 1 van de twee stemmen, vind ik jammer.![]()
jij bent dan ook een homoquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Johnny Depp
Laat maar - het is leuker als zo'n tournooi open is ipv dat er waarde-oordelen worden verbonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is er stompzinnig? En hoe diskwalificeer ik mensen?
Tuurlijk kan je Johnny wel beter vinden dan deNiro, ik vind zelf alleen dat deNiro veel meer heeft laten zien als Johnnyboy. En qua diversiteit aan rollen en qua acteerprestaties.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?
En waarom zal dat afbreuk doen op jullie heilige acteurtjes?
Alleen om de laatste paar rollen van De Niro stem je tegen hem. Je kunt natuurlijk ook verder kijken als de laatste paar jaar. Als je dan ziet in tegenstelling tot depp zie je gewoon betere rollen. Die de Niro gewoon gemaakt heeft tot wat ie nu isquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Finale
Allebei enorm goede films gemaakt. De Niro is de laatste tijd nogal zwak en Depp altijd sterk geweest.
Mede door de meesterlijke goede rol van Johnny Depp in Pirates of the Caribbean gaat mijn stem naar hem. Ook omdat ik denk dat hij uiteindelijk een groter acteur zal worden als De Niro.
De Niro heeft altijd een beetje de instelling gehad van dat acteur zijn gewoon een beroep is, dat zorgt voor het brood op zijn plank, net als alle andere beroepen. Daarom doet die ook zo weinig aan de poespas er om heen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef Hare het volgende:
Ik zou trouwens best wel eens willen weten wat deNiro van de rollen vind die hij op dit moment speelt, en waarom hij juist deze rollen kiest. Ik neem aan dat hij ook best wat kieskeuriger kan zijn en best wel rollen krijgt toegeschoven die zijn status wel waardig zijn.
Maar ja, een interview met deNiro is nogal schaars, ik was allang blij hem op de Ragin Bull DVD te zien.
of is ie nu gewoon lekker aan het cashen
Precies, jammer dat Jack niet in de finale staat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Wat je zegt over zijn karakter en z'n kijk op acteur zijn is me ook wel bekend, maar ik zie daarin geen rede om de films te doen die hij nu doet. Hij zal neem ik aan toch wel iets van eigenwaarde hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De Niro heeft altijd een beetje de instelling gehad van dat acteur zijn gewoon een beroep is, dat zorgt voor het brood op zijn plank, net als alle andere beroepen. Daarom doet die ook zo weinig aan de poespas er om heen.
De man geeft heel weinig interviews, gaat niet naar grote feesten e.d.. Dit zou enigszins ook kunnen verklaren waarom die niet iets betere rollen uit kiest. De man heeft het karakter er dus niet naar om te gaan lopen wachten op toprollen. Al zou het mij toch echt verbazen als hij echt niks beter dan wat dan dit aangeboden krijgt.
Jimmy ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:00 schreef pascalheister het volgende:
Jack hoort er gvd gewoon in te staan![]()
Ik vind Depp niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat mensen die op mannen vallen een voorkeur voor depp hebben
Mmm...ik zou bijna op Robert stemmen, maar nee....ook hetero's kunnen een voorkeur voor de films van Depp hebben. Ieder toernooi is een momentopname...ook dit topic. Vandaar dat er acteurs kunnen winnen die objectief gezien (zover dat mogelijk is) wellicht niet de beste acteurs zijn. Zo vind ik ook gezien het aanbod aan acteurs De Niro niet thuishoren in de finale.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat mensen die op mannen vallen een voorkeur voor depp hebben
Acteurs claimen vaak dat comedy gewoon leuker is om te doen. Hij hoeft niks meer te bewijzen, dus misschien heeft ie gewoon veel lol met Billy Christal/Ben Stiller op de sets van zijn recente onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat je zegt over zijn karakter en z'n kijk op acteur zijn is me ook wel bekend, maar ik zie daarin geen rede om de films te doen die hij nu doet. Hij zal neem ik aan toch wel iets van eigenwaarde hebben.
En verder zal hij denk ik ook meer voldoening halen uit rollen die wat meer van hem vragen en waar hij zijn hart en ziel in kan leggen.
Kan natuurlijk ook zijn, dat aangezien hij toch wel een method actor is, hij het wel genoeg vind met de moeilijk rollen waar hij zich echt moet gaan inleven in zijn karakter, soms tot en met het aankomen van een kilootje of 30 aan toe. En dat hij nu dus rollen kiest waar hij eigenlijk geen ene drol voor hoeft te doen en dus niet een paar maanden een geheel ander persoon te worden.
Er zijn ook gewoon weinig goede rollen voor acteurs van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Acteurs claimen vaak dat comedy gewoon leuker is om te doen. Hij hoeft niks meer te bewijzen, dus misschien heeft ie gewoon veel lol met Billy Christal/Ben Stiller op de sets van zijn recente onzin.
Door leeftijds-geobserdeerd te zijn en alles wat ouder is dan 10 jaar alleen voor je opa geschikt te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
alles wat ouder is dan 10 jaar alleen voor je opa geschikt te vinden
Ze hebben in ieder geval 90% van het oeuvre van Jack gemistquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...
A Nightmare on Elmstreet
Platoon
Edward Scissorhands
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Pirates is in mijn ogen 1 van de mindere films van Deppquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90% van het oeuvre van Jack gemist
Maar ze hebben wél pirates of the carribean gezien, en da's immers het belangrijkste...
Je vergeet zijn besten:quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze deze prachtige films van Depp gemist...
A Nightmare on Elmstreet
Platoon
Edward Scissorhands
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Hide and seek, shark tailquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |