Vrij belachelijke finale.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Robert De Niro - Johnny Depp
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Amen. (dit is dus ook mijn stemquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Wel eens gehoord van een mening?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Johnny met de scharen, Johnny in de kano, Johnny enz.
je loopt je pik weer achterna lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Johnny met de scharen, Johnny in de kano, Johnny enz.
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet.
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Hare het volgende:
Als Johnny hier nog 1 enkele stem krijgt neem ik dit toernooi toch echt niet meer serieus.
Ik vind het nogal stompzinnig om zo te reageren in zo'n tournooi. Of is er vals gespeeld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |