Vrij belachelijke finale.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Robert De Niro - Johnny Depp
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Amen. (dit is dus ook mijn stemquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Enkele straatlengten verschil. Dat krijg je als je iemand naar een finale stemt die er gewoon niet thuishoort.
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Finale
Wel eens gehoord van een mening?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Johnny met de scharen, Johnny in de kano, Johnny enz.
je loopt je pik weer achterna lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet. Ik heb geen zin om je uit te leggen waarom maar ik stem uiteraard op:
Johnny Depp
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin - dat bepaal jij toch niet.
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Hare het volgende:
Als Johnny hier nog 1 enkele stem krijgt neem ik dit toernooi toch echt niet meer serieus.
Ik vind het nogal stompzinnig om zo te reageren in zo'n tournooi. Of is er vals gespeeld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah? Ik heb jouw toelating nodig om Depp finale-onwaardig te vinden?
Dan stonden er hele andere acteurs in de finale lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je loopt je pik weer achterna lieverd
Alles kan en alles mag. Ik vind het erg leuk dat er verrassingen zijn in zo'n tournament. Ik hoopte er zelfs op. Een hedendaagse figuur die van zo'n "monument" wint. Maar ik had dan wel gehoopt op andere namen en niet op Depp, die zeer zeker een goed acteur is, maar nog veel meer een hippe cultfiguur. En dat vind ik jammer. Dat had ik liever anders gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?
Wat is er stompzinnig? En hoe diskwalificeer ik mensen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nogal stompzinnig om zo te reageren in zo'n tournooi. Of is er vals gespeeld?
Ik zou trouwens niet weten waarom Depp er niet in thuis hoort. Hij heeft erg veel interessante films gemaakt en maakt gedurfde keuzes en is mijn ogen veelzijdiger dan De Niro. Wat mij betreft had Dustin Hoffman de finale mogen halen of Nicolas Cage - maar het zijn De Niro en Depp en als die gekozen zijn is dat terecht. Dat jij de finale wil verkloten om meteen mensen te diskwalificeren die op 1 van de twee stemmen, vind ik jammer.![]()
jij bent dan ook een homoquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Johnny Depp
Laat maar - het is leuker als zo'n tournooi open is ipv dat er waarde-oordelen worden verbonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is er stompzinnig? En hoe diskwalificeer ik mensen?
Tuurlijk kan je Johnny wel beter vinden dan deNiro, ik vind zelf alleen dat deNiro veel meer heeft laten zien als Johnnyboy. En qua diversiteit aan rollen en qua acteerprestaties.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom zou er niemand Johnny Depp beter kunnen vinden dan Robert DeNiro?
En waarom zal dat afbreuk doen op jullie heilige acteurtjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |