de 1ste 2 delen hebben we reeds gehad VoreGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
Komen hier ook 3 films van?
Tot de nieuwe mod er isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
Komen hier ook 3 films van?
hoeveel titels heeft Twente?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Tukkers hebben altijd goede titels.
En dan laten jullie mij popcorn en bier halen zijn de films al afgelopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de 1ste 2 delen hebben we reeds gehad VoreG
was vrijdag nog bij je in de buurt !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
May The Mod Be With You..
slechte tvp eigenlijk...
Jaja dat is leuk werkquote:
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef JaWi het volgende:
Vanavond EscapeDrank
Vrouwen
Euforie
Roog
Chuckie
.
Dat is niet zo best, hopelijk herstelt het zich snelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef clauwheee het volgende:
Zo, ook weer terug. Moest vandaag weer naar de dokter. Bloeddruk en pols niet goed, nieuwe medicijnen. Volgende week mag ik weer heen
Maarrree alles ok hier??
Op TV is die helemaal waardeloos, heb hem nu op 4 feesten gezien, en daar kan het best aardig zijn. Ligt beetje aan de sfeer, hij moet niet teveel van zichzelf draaien. Roog is echter okayquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iddwat een prutser met platen die Chuckie
idd Roog is heel okequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op TV is die helemaal waardeloos, heb hem nu op 4 feesten gezien, en daar kan het best aardig zijn. Ligt beetje aan de sfeer, hij moet niet teveel van zichzelf draaien. Roog is echter okay.
Ik heb als Ajacied natuurlijk Het Neuzenlied in de kast staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles met Bert en Ernie is geweldig, k moet bekenen dat ik in de afgelopen jaren een aardige collectie Bert & Ernie spullen heb opgebouwd. Menig kind is jaloers denk k.
ik moet zo nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat jij in VBL dat niet deed Dos...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb als Ajacied natuurlijk Het Neuzenlied in de kast staan
Met mij goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef clauwheee het volgende:
Zo, ook weer terug. Moest vandaag weer naar de dokter. Bloeddruk en pols niet goed, nieuwe medicijnen. Volgende week mag ik weer heen
Maarrree alles ok hier??
quote:Al 10.000 kaarten voor Isra
GOOR - Vanuit het hele land wordt meegeleefd met het lot van de Goorse peuter Isra (3), die door haar vader is ontvoerd naar Libië. De oproep van Isra's opa en oma om kaarten te sturen naar de Libische ambassade - met het verzoek 'Breng Isra thuis' - had maandag al dik 10.000 reacties opgeleverd.
Isra werd in november vorig jaar ontvoerd door haar vader, Hasèn A. Diezelfde ochtend bracht hij Isra's moeder om het leven, de Goorse kapster Marisse van der Burg. De familie wil et kindje nu zelf gaan opvoeden. Ze zegt ontroerd te zijn door de massale steun vanuit het land.
Vrijdag riepen de grootouders in het programma Vermist op tot een kaartenactie. Via de website van het Tros-programma www.vermist.nl kan een elektronische kaart worden gestuurd. Er zijn inmiddels ook 40.000 kaarten gedrukt die naar scholen en kerken gaan.
Voorpagina TC Tubantia
Inderdaad, ik ga hier ook geen Huizers pratenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik bedoel dat irritante dialect posten...
OMG dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga hier ook geen Huizers praten.
Fijn hè. Het stond hier vanochtend ook in de krant. Doet ons goed, die steun. Nu hopen dat het helpt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met mij goed.
Nog even iets om je op te vrolijken:
[..]
Wederom succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
Ik ga poepen
hee wat leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
Ik ga poepen
Ja super! Het gaat gewoon lukken!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fijn hè. Het stond hier vanochtend ook in de krant. Doet ons goed, die steun. Nu hopen dat het helpt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Suijk IIIIIIIIIII -Vaduz-* IIIIIIIII Rubbereend IIIIIIIII VoreG IIIIIII Bjoro IIIIIII Pascalheister IIII Da_sandman IIII Mindlight III Noca III Tong II Stpan II Bos81* II AZ II Doc I SCH I CMT I FritsvanEgters I DG I MM I Fransie2005 I DD I AirRaid I Digger I Pfaf I Dos37 I Keeper I Griekse ex-mod met een onuitspreekbare naam I |
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
Komt ie dan he
[ code verwijderd ]
Wie wordt de nieuwe Mod? Deeltje 2!
Ik kom er niet eens in voor ....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
Komt ie dan he
[ code verwijderd ]
Wie wordt de nieuwe Mod? Deeltje 2!
Hmm wel goed om te lezen dat ze er nog steeds druk mee bezig zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fijn hè. Het stond hier vanochtend ook in de krant. Doet ons goed, die steun. Nu hopen dat het helpt.
Ach je moet altijd van die mensen hebben die er niet in voor komen.. helaas zijn wij dat...quote:
ik heb je wel degelijk genomineerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Sta ik er weer niet bij Flierp
Middagh kids
Lekker....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je moet altijd van die mensen hebben die er niet in voor komen.. helaas zijn wij dat...
Koffie?
jij pakt het professioneel aanquote:
vriend van mij trouwde in het muZEEum en daarna een feest bij Phanta Rei !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjorooooo
Wat bracht je nou in Vlissingen?
Pic?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gisteren al een heel mooi pak en overhemd de society shop.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Dos37 het volgende:
ik heb je wel degelijk genomineerd.
een sterretje betekent dat deze user niet zal solliciteren
Heb ik. Alleen ze willen nog niet van mijn telefoon naar de pc. Zal het nog even proberen met bluetoothquote:
Ojaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen weet dat je naar Aussieland gaat Appelsientje.
Je pc ontploft in 10....9....8....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef JaWi het volgende:
Hij kan de FTP service niet vinden op het doelapparaat.
vraag het ff aan tong, die weet dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef JaWi het volgende:
Hij kan de FTP service niet vinden op het doelapparaat.
Hij is op cursusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
vraag het ff aan tong, die weet dat wel
Hey dat heb ik ook een keer gehad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
Hij wil niet. En eerst wel.
Stink bluetooth.
Nee, vooral niet omdat hij het wel deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat heb ik ook een keer gehad...
Precies dezelfde melding... heb het ook nooit kunnen oplossen...maar dat wil je zeker niet horen ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, vooral niet omdat hij het wel deed.
geen tv hierzo....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die een tv bij de hand heeft, Yorin komt nu heel bekend voor
"hoeveel cent zie jij?"
Niet weeeeeerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die een tv bij de hand heeft, Yorin komt nu heel bekend voor
"hoeveel cent zie jij?"
Hoe gaat ie Vom?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Vom het volgende:
Jezus zijn we al weer hier
Het is niet meer bij te houden voor zieke mensen
zieke mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Vom het volgende:
Jezus zijn we al weer hier
Het is niet meer bij te houden voor zieke mensen
Baggerquote:
ja weer, kun jij dat topic nog vinden dan hebben we meteen t goede antwoordquote:
mooi dan ben k vanaf vanvond al blauwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Vanavond ook 2 nieuwe mods op MUZ. Spannuuhuund.
Pfff dat is al een paar maanden geleden ik vraag me af of die nog te vinden isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja weer, kun jij dat topic nog vinden dan hebben we meteen t goede antwoord
Dubbel mod nu alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dan ben k vanaf vanvond al blauw
picserver, imageshackquote:
Ga je er echt voor Eend of zit je nu lekker te dollen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dan ben k vanaf vanvond al blauw
Wilt tie eigenlijk wel??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijkie! Je doet het goed in de Modlijst.
voor muziek mod ga k echt niet, daar kom k te weinig voor in MUZquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je er echt voor Eend of zit je nu lekker te dollen?
oow je bent te laat als je mod wilt wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Middag trouwens.
Maar voor VBL mod ga je dus wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor muziek mod ga k echt niet, daar kom k te weinig voor in MUZ
Ik zou het op zich niet erg vinden om te doen, maar ik denk wel serieus dat het beter is om een mod met een andere clubvoorkeur te nemen. Al is het alleen maar om de schijn van subjectiviteit (en daarmee een hoop gezeur) weg te nemen.quote:
Whehe. Moet even naar de kapper, achter een dikke matquote:
quote:
Nee, die is daar zowel mentaal als geestelijk nog niet aan toequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Fantastisch. Vrouwen zijn dol op mannen in pak. Heeft Banana ook al zo'n pak?
weet k nog niet eerlijk gezegdquote:
Die heeft een pyjamaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Fantastisch. Vrouwen zijn dol op mannen in pak. Heeft Banana ook al zo'n pak?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die heeft een pyjama
[afbeelding]
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Wat was er na een ochtendje afwezigheid weer veel door te lezen.
De toekomstige mod doet er goed aan een 'snelleescursus' te hebben gevolgd.
Alsof je ging leren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOoo
Kom er net achter dat ik dinsdag en woensdag tentames heb. Terwijl ik dacht maandag en dinsdag.. Weer een dag extra om te leren
Ja, heb er een paar. Maar deze is een beetje roze gesptreept. Pas mooi bij het overhemdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Cewl pak !! JaWi
Is dat trouwens een roze stropdas ?? ik heb dan precies dezelfde![]()
![]()
Er zijn trouwens wel heel veel vervelende lelijke mensen hoor, vanavond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef JaWi het volgende:
Godver, hoor ik dat ze vanavond normale drankprijzen vragen. En dat op een studentenfeest.
Yup dezelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, heb er een paar. Maar deze is een beetje roze gesptreept. Pas mooi bij het overhemd.
Ik wil eigenlijk nog die roze met die 1 erop.
Ik betwijfel op het dezelfde is, hij as ¤ 70.
Hmmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel heel veel vervelende lelijke mensen hoor, vanavond.
Als je ontmoedigd wil worden, moet je de foto's van vorig jaar maar eens terugkijken...
Mooi ding inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dezelfdedie van mij was ¤ 75,- ....
Ik herken hem meteen ... hij's wel tof
Ik zal vanavond ff een foto posten
Ik heb er een licht roze blouse onder... met een donker grijz pak met hele lichte witte strepen ....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar er is wel een mooi meisje wat ik leuk vind, dus dat zit wel goed
.
[..]
Mooi ding inderdaad!
Wat een geldquote:
Ja hij was wel een beetje duurquote:
Die zijn in de aanbiedingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een geld
wedden dat ie bij de ajax fanshop goedkoper was
Ja wij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Chelsea is een bod van ¤ 55 aan het voorbereiden op Zlatan.
O ja kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
het was 395 VoreG
Dat zou vrij dom zijn van chelseaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad, een beetje das is duurderquote:
Ik bied 100quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje das is duurder
Als je niet kunt inloggen, hoe reageer je dan??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
Ja hoor eens, ik kan nog steeds mijn berichten niet editen of inloggen.
moet je ook firefox gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
Ja hoor eens, ik kan nog steeds mijn berichten niet editen of inloggen.
daar koop jij nog niet eens een stropdas voor !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
nu is tie niet meer leuk Bjoroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar koop jij nog niet eens een stropdas voor !
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je meldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je niet kunt inloggen, hoe reageer je dan??
Daarvoor moet je toch ook voor inloggen??
hey volgens mij kan je daar nog geen stropdas van kopenquote:
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je melden.
vandaar dat rare aanvangstijdstip!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef Lionheaad het volgende:
hé, donderdag Helmond Sport - Sparta live op TV...
Cookie-settings veranderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je melden.
Moet je maar naar de V&D gaan of de hema, wibra, C&A.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar kun je echt geen stropdas voor kopen eh!
Hoe veranderd ik die settings? FF hoef ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Cookie-settings veranderen?
Firefox installeren?
Bron?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
C & Aquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet je maar naar de V&D gaan of de hema, wibra, C&A.....![]()
Ajaxshowtime / http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,656213,00.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bron?
Arveladze definitief naar AZ trouwens.
ik wel hoor...maar er zijn er bij die dat niet kunnen !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar kun je echt geen stropdas voor kopen eh!
Ah, leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Arveladze definitief naar AZ trouwens.
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe veranderd ik die settings? FF hoef ik niet.
Het is na dit weekend gekomen.
Ik had er dus een in BUG geopend, maar daar komt niemand geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?
Maak effe een topic in DIG en beschrijf je probleem en ik ben er zeker van dat je probleem zo is opgelost!![]()
echt modje he, die eilanden !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?
Maak effe een topic in DIG en beschrijf je probleem en ik ben er zeker van dat je probleem zo is opgelost!![]()
Er komen veel meer mensen in DIG .. sommige van mijn problemen waren echt in een paar minuten opgelostquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had er dus een in BUG geopend, maar daar komt niemand geloof ik.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je naait hem?
Is TerroRobbie een kloon van SCH?
J a h o o r !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat gaat het weer hard, doe es rustig an!
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkendequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er komen veel meer mensen in DIG .. sommige van mijn problemen waren echt in een paar minuten opgelost
Dat is volgens mij de eerste stap waar je mee begint als Helpdesk medewerker....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkende
bij danny, op fok!, tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Waar loop je stage dos?
Of je stopt je stropdas erinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkende
op een basisschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Waar loop je stage dos?
eerst wel dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
op een basisschool
Computers maken.![]()
maarja nou is het niet meer zo druk
Danku danku!quote:
Bakken geld verdienen natuurlijk! En een groot huis en een mooie auto kopen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
Goed zo Noca. Nu het echte, grotemensen- leven in.
Ik heb het vermoeden dat ik vanavond nog wel het een en ander zal binnenkrijgenquote:
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Noca het volgende:
Wat gaat dit hard hier zeg!
Ga je even je scriptie in laten binden en zijn we al weer tig pagina's verder
Maar de scriptie is af....IK BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Dat is goed nieuws Noca! Dus eindelijk toch je omslag voor elkaar gekregen!
Zoals jij en Clauwheee afgelopen weekend de status van de scritpie gaven, was ik er bijna zeker van dat zij eerder klaar was![]()
Netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Noca het volgende:
Wat gaat dit hard hier zeg!
Ga je even je scriptie in laten binden en zijn we al weer tig pagina's verder
Maar de scriptie is af....IK BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
En dan staat Noca met een grote glimlach naast jequote:
Het is nu wel duidelijk wat jij na je scriptie deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Wel zielig voor clauwheee. Noca wil natuurlijk alleen maar sexen nu maar clauwheee moet nog een dag.
De mijne is ongeveer 34 pagina's.. en dan nog 60 aan bijlagen ongeveer. Valt mee dusquote:
Mijn profielwerkstuk was 18 pagina's en zo'n 30 pagina's aan bijlagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Noca het volgende:
[..]
De mijne is ongeveer 34 pagina's.. en dan nog 60 aan bijlagen ongeveer. Valt mee dus
Als het alleen om het aantal pagina's gaat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn profielwerkstuk was 18 pagina's en zo'n 30 pagina's aan bijlagen.
Maar dan is zo'n scriptie best te doen.
Of vrouwen zijn gewoon langzamerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze moet er nog een of ander evaluatieverslag bij maken die ik niet hoef te doen
En ik moet het gewoon een dag eerder inleveren.
Nu telt het nog om het aantal pagina's jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Als het alleen om het aantal pagina's gaat wel ja![]()
ik heb je toch allang ingehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu telt het nog om het aantal pagina's ja!
Ow 30 posts te laat, oke nog even 16000 posts jeej
nee dankjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
In het duits? Blegh, dat lijkt me echt zeeer kloten!!
Hoegaarden iemand?
[afbeelding]
![]()
doe maar een grolschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden iemand?
[afbeelding]
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden iemand?
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk wat jij na je scriptie deed
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden iemand?
[afbeelding]
![]()
In het Duits ja, maar dat viel op zich nog wel mee, net als het verdedigen van de scriptiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden iemand?
[afbeelding]
![]()
das ook wel goed spulquote:
Ik heb wat dat betreft ook het nodige bijgedragen aan het type-totaal in deze wereldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
3 dagen niet buiten geweest.
Maar serieus, het geeft zo'n ontzettend goed gevoel als het helemaal af is. Mijn HBO verslag was trouwens 40 pagina's (+40 bijlage) en mijn uni scriptie 110 pagina's. Er wordt wat afgetyped in deze wereld zeg!
Ja nooit gehadquote:
joa wij kregen dat een keer gratis bij kottink.quote:
Ja dat mag ook wel een keerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
joa wij kregen dat een keer gratis bij kottink.
Bijdrage aan de wetenschap, bjoro. Een edel doel.quote:
ofnie danquote:
Ik, maar dat komt meer omdat ik het eigenlijk een kutprogramma vind.quote:
hier draait ie superquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik, maar dat komt meer omdat ik het eigenlijk een kutprogramma vind.
Frietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat eten we vandaag?
Cous-cousquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik, voor de eerste keer in mn leven, koeskoes (of hoe je dat ook schrijft)
Vandaag cous-cous morgen shoarma daarna loempia's. Het is altijd wat met jouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok![]()
Wat een racist ben ik toch weer!
Komen er nog bosschenaren voor je in je "elftal der verrasingen"?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Net vergaderd, lange dag dan. Rondje op kosten van Mark van Bommel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Rubbereend IIIIIIIIIIIIII Suijk IIIIIIIIIIIII -Vaduz-* IIIIIIIIII VoreG IIIIIIII Bjoro IIIIIII Pascalheister IIIII Da_sandman IIIII Noca IIII Mindlight III DG III Tong II Stpan II Bos81* II AZ II Doc II CMT II MM* II Griekse ex-mod met een onuitspreekbare naam II SCH I FritsvanEgters I Fransie2005 I DD* I AirRaid I Digger I Pfaf I Dos37 I Keeper I Appelsientje I Lionhead I |
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komen er nog bosschenaren voor je in je "elftal der verrasingen"?
Peter Uneken was van zeldzame klasse dit seizoen, die hoort er eigenlijk wel in thuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komen er nog bosschenaren voor je in je "elftal der verrasingen"?
Dat wist iedereen eigenlijk al, daarom is er ook maar 2x op jou gestemd. Anders zou je denk ik wel ergens bovenin staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, helaas.
En Spidey, 2 stemmen, maar ik hoef ook niet.
oow ik ook nog steedsquote:
Onze rots in de brandingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Peter Uneken was van zeldzame klasse dit seizoen, die hoort er eigenlijk wel in thuis.
Merkwaardig dat Marco hem nog niet heeft opgeroepen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[FO] Probleem met inloggen
had jij hier ook laatst geen probleem me just me
Te oud hé, en hij komt uit drenthe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Merkwaardig dat Marco hem nog niet heeft opgeroepen.
De nieuwe trilogie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef Spideyman het volgende:
Spidey heeft een nieuwe Hools klaarstaan
quote:
ik ben je sloofje nietquote:
Puik plan, Kerelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
Als Spidey een nieuwe heeft klaar staan, zullen we deze dan maar vol posten?
quote:7 Juni 2005 23.14 Ned. 1
Van hooligan naar hulpverlener
“Ik stond vijf meter naast iemand die een lange ijzeren staaf uit het hek zat los te wrikken. Toen hij die paal uiteindelijk in zijn handen had wierp hij hem op het veld en raakte de doelman van Austria Wien vol in het gezicht. Het was prachtig, echt kicken.”
Robin Sieval was van 1988 tot 1990 een fanatieke F-side supporter van Ajax. Het ‘staafincident’ uit 1989, waarbij de doelman van Austria Wien gewond raakte is een van de vele incidenten van supportersgeweld die hij heeft meegemaakt. Ajax bepaalde zijn hele leven: “Ajax was alles voor mij, de hele week was ik er mee bezig.“ Robin raakte verslaafd aan de agressie die rond de F-side hing. “Voor de wedstrijd ging ik met mijn vrienden stevig drinken en blowen. Na de wedstrijd ging ik met een grote groep F-siders de stad in en sloeg alles kort en klein wat ik tegen kwam. Je komt in een roes. De adrenaline geeft je een enorme kick. Eerst ga je samen als beesten tekeer en daarna maak je dat je wegkomt. Je kijkt niet achterom. Ik was er trots op.”
Nu heeft Robin Sieval een heel ander leven. Hij is hoofd van een christelijk afkickcentrum in Leiden en helpt nu drugsverslaafden uit de goot te komen. Vroeger tuigde hij mensen af en nu wil hij mensen helpen.
Toch is hij nog steeds even fanatiek als toen. De ervaringen met verslavingen en agressie helpen hem ook in zijn huidige job: “Als het moet kan ik stevig optreden en ik ben voor niemand bang.”
In de documentaire komt ook Gerard Vliegendhart aan het woord. Hij was ook hooligan maar dan voor Feyenoord. Hij haatte alles wat met Ajax te maken had. In totaal was Gerard zestien jaar verslaafd aan de cocaïne en actief in criminele activiteiten. Robin hielp hem om af te kicken. Dat ging er af en toe heftig aan toe. Robin: “Ik moest een keer aan zijn benen hangen omdat hij een begeleider wou vermoorden”. Vroeger zou hij Robin als Ajax- supporter hebben aangevallen. Nu werken ze allebei in het afkickicentrum en zijn ze vrienden geworden.
Hoe is Robin van voetbalhooligan nu ‘hooligan voor God’ geworden?
Volstorten met betonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
Als Spidey een nieuwe heeft klaar staan, zullen we deze dan maar vol posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |