Wilt tie eigenlijk wel??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijkie! Je doet het goed in de Modlijst.
voor muziek mod ga k echt niet, daar kom k te weinig voor in MUZquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je er echt voor Eend of zit je nu lekker te dollen?
oow je bent te laat als je mod wilt wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Middag trouwens.
Maar voor VBL mod ga je dus wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor muziek mod ga k echt niet, daar kom k te weinig voor in MUZ
Ik zou het op zich niet erg vinden om te doen, maar ik denk wel serieus dat het beter is om een mod met een andere clubvoorkeur te nemen. Al is het alleen maar om de schijn van subjectiviteit (en daarmee een hoop gezeur) weg te nemen.quote:
Whehe. Moet even naar de kapper, achter een dikke matquote:
quote:
Nee, die is daar zowel mentaal als geestelijk nog niet aan toequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Fantastisch. Vrouwen zijn dol op mannen in pak. Heeft Banana ook al zo'n pak?
weet k nog niet eerlijk gezegdquote:
Die heeft een pyjamaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Fantastisch. Vrouwen zijn dol op mannen in pak. Heeft Banana ook al zo'n pak?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die heeft een pyjama
[afbeelding]
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Wat was er na een ochtendje afwezigheid weer veel door te lezen.
De toekomstige mod doet er goed aan een 'snelleescursus' te hebben gevolgd.
Alsof je ging leren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOoo
Kom er net achter dat ik dinsdag en woensdag tentames heb. Terwijl ik dacht maandag en dinsdag.. Weer een dag extra om te leren
Ja, heb er een paar. Maar deze is een beetje roze gesptreept. Pas mooi bij het overhemdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Cewl pak !! JaWi
Is dat trouwens een roze stropdas ?? ik heb dan precies dezelfde![]()
![]()
Er zijn trouwens wel heel veel vervelende lelijke mensen hoor, vanavond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef JaWi het volgende:
Godver, hoor ik dat ze vanavond normale drankprijzen vragen. En dat op een studentenfeest.
Yup dezelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, heb er een paar. Maar deze is een beetje roze gesptreept. Pas mooi bij het overhemd.
Ik wil eigenlijk nog die roze met die 1 erop.
Ik betwijfel op het dezelfde is, hij as ¤ 70.
Hmmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel heel veel vervelende lelijke mensen hoor, vanavond.
Als je ontmoedigd wil worden, moet je de foto's van vorig jaar maar eens terugkijken...
Mooi ding inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dezelfdedie van mij was ¤ 75,- ....
Ik herken hem meteen ... hij's wel tof
Ik zal vanavond ff een foto posten
Ik heb er een licht roze blouse onder... met een donker grijz pak met hele lichte witte strepen ....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar er is wel een mooi meisje wat ik leuk vind, dus dat zit wel goed
.
[..]
Mooi ding inderdaad!
Wat een geldquote:
Ja hij was wel een beetje duurquote:
Die zijn in de aanbiedingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een geld
wedden dat ie bij de ajax fanshop goedkoper was
Ja wij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Chelsea is een bod van ¤ 55 aan het voorbereiden op Zlatan.
O ja kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
het was 395 VoreG
Dat zou vrij dom zijn van chelseaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad, een beetje das is duurderquote:
Ik bied 100quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje das is duurder
Als je niet kunt inloggen, hoe reageer je dan??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
Ja hoor eens, ik kan nog steeds mijn berichten niet editen of inloggen.
moet je ook firefox gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
Ja hoor eens, ik kan nog steeds mijn berichten niet editen of inloggen.
daar koop jij nog niet eens een stropdas voor !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
nu is tie niet meer leuk Bjoroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar koop jij nog niet eens een stropdas voor !
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je meldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je niet kunt inloggen, hoe reageer je dan??
Daarvoor moet je toch ook voor inloggen??
hey volgens mij kan je daar nog geen stropdas van kopenquote:
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je melden.
vandaar dat rare aanvangstijdstip!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef Lionheaad het volgende:
hé, donderdag Helmond Sport - Sparta live op TV...
Cookie-settings veranderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor ieder bericht mijn naam en password intypen en dat gaat vervelen kan ik je melden.
Moet je maar naar de V&D gaan of de hema, wibra, C&A.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar kun je echt geen stropdas voor kopen eh!
Hoe veranderd ik die settings? FF hoef ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Cookie-settings veranderen?
Firefox installeren?
Bron?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
C & Aquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet je maar naar de V&D gaan of de hema, wibra, C&A.....![]()
Ajaxshowtime / http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,656213,00.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bron?
Arveladze definitief naar AZ trouwens.
ik wel hoor...maar er zijn er bij die dat niet kunnen !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar kun je echt geen stropdas voor kopen eh!
Ah, leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Arveladze definitief naar AZ trouwens.
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe veranderd ik die settings? FF hoef ik niet.
Het is na dit weekend gekomen.
Ik had er dus een in BUG geopend, maar daar komt niemand geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?
Maak effe een topic in DIG en beschrijf je probleem en ik ben er zeker van dat je probleem zo is opgelost!![]()
echt modje he, die eilanden !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tools >> Internet options >>en dan onder General? Privacy? Advanced?
Maak effe een topic in DIG en beschrijf je probleem en ik ben er zeker van dat je probleem zo is opgelost!![]()
Er komen veel meer mensen in DIG .. sommige van mijn problemen waren echt in een paar minuten opgelostquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had er dus een in BUG geopend, maar daar komt niemand geloof ik.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je naait hem?
Is TerroRobbie een kloon van SCH?
J a h o o r !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat gaat het weer hard, doe es rustig an!
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkendequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er komen veel meer mensen in DIG .. sommige van mijn problemen waren echt in een paar minuten opgelost
Dat is volgens mij de eerste stap waar je mee begint als Helpdesk medewerker....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkende
bij danny, op fok!, tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Waar loop je stage dos?
Of je stopt je stropdas erinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je stopt de stekker erin....was 1 van de snelst werkende
op een basisschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Waar loop je stage dos?
eerst wel dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
op een basisschool
Computers maken.![]()
maarja nou is het niet meer zo druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |