Danku danku!quote:
Bakken geld verdienen natuurlijk! En een groot huis en een mooie auto kopen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
Goed zo Noca. Nu het echte, grotemensen- leven in.
Ik heb het vermoeden dat ik vanavond nog wel het een en ander zal binnenkrijgenquote:
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Noca het volgende:
Wat gaat dit hard hier zeg!
Ga je even je scriptie in laten binden en zijn we al weer tig pagina's verder
Maar de scriptie is af....IK BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Dat is goed nieuws Noca! Dus eindelijk toch je omslag voor elkaar gekregen!
Zoals jij en Clauwheee afgelopen weekend de status van de scritpie gaven, was ik er bijna zeker van dat zij eerder klaar was![]()
Netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Noca het volgende:
Wat gaat dit hard hier zeg!
Ga je even je scriptie in laten binden en zijn we al weer tig pagina's verder
Maar de scriptie is af....IK BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
En dan staat Noca met een grote glimlach naast jequote:
Het is nu wel duidelijk wat jij na je scriptie deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Wel zielig voor clauwheee. Noca wil natuurlijk alleen maar sexen nu maar clauwheee moet nog een dag.
De mijne is ongeveer 34 pagina's.. en dan nog 60 aan bijlagen ongeveer. Valt mee dusquote:
Mijn profielwerkstuk was 18 pagina's en zo'n 30 pagina's aan bijlagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Noca het volgende:
[..]
De mijne is ongeveer 34 pagina's.. en dan nog 60 aan bijlagen ongeveer. Valt mee dus
Als het alleen om het aantal pagina's gaat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn profielwerkstuk was 18 pagina's en zo'n 30 pagina's aan bijlagen.
Maar dan is zo'n scriptie best te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |