Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:54 schreef Taurus het volgende:
[..]Breezer opmerking? Is dat negatief?
Ik vind Bas Muijs gweoon aangenaam om naar te kijken..![]()
je moet het niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:54 schreef Taurus het volgende:
[..]Breezer opmerking? Is dat negatief?
Ik vind Bas Muijs gweoon aangenaam om naar te kijken..![]()
Die schizo heeft ze alweer overgenomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Isabella's eerste scène was met Ludo Sanders... zal hij ook verantwoordelijk zijn voor haar laatste?
[afbeelding]
De eerste scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
De tweede scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
En nu ik toch bezig ben...
[afbeelding]
Bram... ehm Bas en Meike Griffioen... (GTST #1896, MA. 17-04-2000)
Ga eens wegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:13 schreef Beautygirl het volgende:
Twee weken, Appelmoes.
Sommige mensen hebben ook een fulltime baan hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 07:05 schreef rayteon het volgende:
[..]
Dan kijk je morgenochtend de herhaling?
Klinkt goed.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef digispeed het volgende:
Nee dus.
Kijk jij wel eens GTST?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
En nu weer ontopic en niet meer over websites...
ok ik zal mij in het vervolg wat genuanceerder uitdrukken. sorry yvonne, zal mij aan de regels houden.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
Bedankt Yvonne
Ontopic:
Heeft iemand een samenvatting van wat er is Vrijdag gebeurt?
Kom eens op msn doosquote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
ok ik zal mij in het vervolg wat genuanceerder uitdrukken. sorry yvonne, zal mij aan de regels houden.
maar nee heb geen samenvatting, want dan staat die ook binnen de kortste keren weer op de k*tsite.
Het wordt allemaal gefinancierd door de NMO natuurlijk! Die hadden nog een paar miljoen overheidsgeld te besteden. Het is opzettelijk een supersaaie verhaallijn om het contrast met de hippe Islamieten in ONM te benadrukken.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Wie betaald die kloostertroep eigenlijk?
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal gefinancierd door de NMO natuurlijk! Die hadden nog een paar miljoen overheidsgeld te besteden. Het is opzettelijk een supersaaie verhaallijn om het contrast met de hippe Islamieten in ONM te benadrukken.
Met Janine heb ik dat ook altijdquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Je hoeft tegenwoordig al niet meer dood te zijn om rond te spoken.![]()
Idd...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:44 schreef Airelle het volgende:
Wat is isabella nou van plan? .. kreeg het niet helemaal mee..
as donderdag wordt er in meerdijk een flat opgeblazen wegens sloopwerkzaamheden.quote:
De clif is volgende week vrijdag pas... en Isa ontsnapt/sterft deze week.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
ik vind het trouwens wel een meesterlijke ontsnapping als het gaat lukken.
snap trouwens niet dat dat de cliff is.
ja dat bedoel ik. jammer dat ze die ontsnapping niet als de zomercliff gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De clif is volgende week vrijdag pas... en Isa ontsnapt/sterft deze week.
Krijgen we weer Martine taferelen dan, denken we zeker dat Isa dood is en dan is ze opeens wegquote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
as donderdag wordt er in meerdijk een flat opgeblazen wegens sloopwerkzaamheden.
zij zorgt dat ludo denkt dat zij bij die explosie is.
Heh? Voigens mij heb ik effe niet goed opgeletquote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Wie betaald die kloostertroep eigenlijk?
Ow ja, nu komt Janine erachter dat Martine toch achter de ontvoering zat en is ze nog verliefder op Ludo.
Daarom kijk ik gtst nooit live, maar altijd op video. Kun je dat soort onzin gewoon doorspoelen!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Wie vind dat Budda-verhaal van Ray eigenlijk nog boeiend? Of ooit boeiend gevonden?
Beetje verbaasd/geschokt, daarna heel beheerst en meteen calculerend hoe hij Isabella ging aanpakken. Zoals gewoonlijk met Ludo Sandersquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef digispeed het volgende:
BTW, HOE REGAEERDE LUDO TOEN NINA VERTELDE DAT ISA HAAR HAD ONTVOERD.
HEB HET BEGIN GEMIST NML.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |