Berney deed er van alles wat in.quote:
Oh ja, dat was bobjuhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef BVO het volgende:
Nee, dat was Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic. is een typische Berney-titel..
quote:Godverredomme wat een kut titel zeg. Had hem dan in het turks neergezet.
Volgende topic titel: "Fok!: Volgeling van Amerika"
Van ontschuldig grietje naar een echte MEGA bitchquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:55 schreef Patriesje het volgende:
ik schrik me nog steeds elke keer de tering van die nina![]()
En dan word alles te lang draadigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:29 schreef mouschy het volgende:
Vind het lijntje nu met Nina een beetje boel zwak. Ze kon niet eens praten toen ze uit de kliniek kwam, en nu praat ze iedereen de oren van het hoofd. Beetje jammer dat ze het niet hebben opgebouwd. Tijd genoeg hadden ze daarvoor lijkt me....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is die pleegmoeder dan .. Janine?
Woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrydag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe lala.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar, maar dat is toch wel even graven in mijn geheugen naar de begintijd van sjors in GTST.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goedzo, de ~ terug.
En ik denk dat die pleegmoeder mevrouw Langeveld is.
Ze leefde toch in een tent?![]()
Denk het ook wel ja, Janine is gewoon Hotel Elschotquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goedzo, de ~ terug.
En ik denk dat die pleegmoeder mevrouw Langeveld is.![]()
Ohja, Sjors die in een tent woondequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat is toch wel even graven in mijn geheugen naar de begintijd van sjors in GTST.
Ze leefde toch in een tent?. Die moeder was idd toendertijd te zien in GTST..
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:Inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nee ik zie ook liever een kogel door die hoofdenschieten en dat Amy dan bij pappie blijftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat hebben ze alledrie niet verdiend.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Ik snap inderdaad niet wat jullie zo leuk aan Yasmin en Isabella vinden, Yasmin is inderdaad een zeikerige schreeuwlelijk, zoals ze gisteren aan Nina ging vragen om rekening met haar 'leventje met Stefano' te houden.![]()
En Isabella die heeft dingen uitgehaald die verder gaan dan wat Ludo ooit heeft gedaan en komt er kalmpjes mee weg, als iedereen daar zouden weten van die brand die ze op d'r geweten heeft!![]()
Snel optiefen met die 2
Een heer met stijl![]()
Jij wilt alleen karakters in een serie die niets op hun geweten hebben?...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap inderdaad niet wat jullie zo leuk aan Yasmin en Isabella vinden, Yasmin is inderdaad een zeikerige schreeuwlelijk, zoals ze gisteren aan Nina ging vragen om rekening met haar 'leventje met Stefano' te houden.![]()
En Isabella die heeft dingen uitgehaald die verder gaan dan wat Ludo ooit heeft gedaan en komt er kalmpjes mee weg, als iedereen daar zouden weten van die brand die ze op d'r geweten heeft!![]()
Snel optiefen met die 2.
![]()
Hij is Ludo fan
Nee hij heeft gelijk Yasmin liegt al een jaar tegen die sukkel van een Stefano en denkt dat ze alles maar kan maken en dat Isabella hier door mensen op handen word gedragen na alles wat ze Ludo en Nina heeft aangedaanTerwijl Nina nu een bitch word genoemt
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ludo heeft ook veel verkeerde dingen gedaan. Maar het is een top-personagequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is Ludo fan
Nee hij heeft gelijk Yasmin liegt al een jaar tegen die sukkel van een Stefano en denkt dat ze alles maar kan maken en dat Isabella hier door mensen op handen word gedragen na alles wat ze Ludo en Nina heeft aangedaanTerwijl Nina nu een bitch word genoemt
.
![]()
Van mij mag alleen Yasmin optievenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Snel optiefen met die 2![]()
Stefano is trouwens ook te ver gegaan tegen Nick vind ik.
Ook tijd voor hem om te gaan.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Stefano is idd ook ineens stom. Isabella vond ik altijd al vreselijk en Yasmin is ook een grote zeikstraal. Tijd voor vers bloed in de serie
.
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ludo heeft ook veel verkeerde dingen gedaan. Maar het is een top-personage.
![]()
Ik zal altijd een trouwe Ludo fan blijven![]()
Hij is gewoon het hoofd van de Sandertjes
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee ik vind juist dat Stefano moet blijven. Vind het wel leuk dat Stefano weer een badboy wordt. Als braverik is hij juist helemaal niets.![]()
Hij heeft altijd de beste verhaal lijnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:14 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Ik zal altijd een trouwe Ludo fan blijven![]()
Hij is gewoon het hoofd van de Sandertjes![]()
![]()
![]()
Juist, vers bloed. Dat hoeft ook niet meteen jong bloed te betekenen. Guus Tuinman bijvoorbeeld, die is al wat ouder en kan goed acteren. Ik vind hem een aanwinst voor GTST.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stefano is idd ook ineens stom. Isabella vond ik altijd al vreselijk en Yasmin is ook een grote zeikstraal. Tijd voor vers bloed in de serie
.
Ludo, Stefano, Nick, Nina, alle Sandertjes zijn evilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:14 schreef Classique het volgende:
Nee ik vind juist dat Stefano moet blijven. Vind het wel leuk dat Stefano weer een badboy wordt. Als braverik is hij juist helemaal niets.![]()
En zelfs Janine kan evil zijn als het moet, zoals toen met Valerie
Binnenkort weer Ludo en Janine
Je vergeet de luie Marcus Sandersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo, Stefano, Nick, Nina, alle Sandertjes zijn evil![]()
En zelfs Janine kan evil zijn als het moet, zoals toen met Valerie
Binnenkort weer Ludo en Janine![]()
![]()
Nou wat was die evilquote:
Maar die zit er niet meer in, jammer![]()
Ben benieuwd wanneer Lucas een bad guy wordt
Wordt dat een vaste rol in de serie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Juist, vers bloed. Dat hoeft ook niet meteen jong bloed te betekenen. Guus Tuinman bijvoorbeeld, die is al wat ouder en kan goed acteren. Ik vind hem een aanwinst voor GTST.![]()
Geen idee, maar zou het niet erg vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wordt dat een vaste rol in de serie?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Waarom heeft Lucille op 4 april 2005 nog posts zitten editten in dat topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns: GTST deel 11 ** ~~ Ludo de Ladykiller~~ **.
Verlate moderatie?Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.![]()
Dat is jouw verkeerd genomen conclusie niet de mijne, ze zijn irritant en verwachten dingen waar ze helemaal geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij wilt alleen karakters in een serie die niets op hun geweten hebben?....
Wil ik Laura eruit hebben? Nee Of Ludo? Nee Wil ik Nick eruit hebben? Nee
Zij moeten er dus uit omdat ze A te irritant zijn en B ze nooit gepakt zijn voor hun daden, dat is ook eens leuk om te zien.
Ludo is al 100 keer terug gepakt.Een heer met stijl![]()
Kijk hier ben ik het gewoon roerend mee eens, Stefano is inderdaad wat minder maar gelukkig nog niet zo irritant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Een heer met stijl![]()
Heeft Janine Elschot eigenlijk ook Janine Sanders geheten?Kan me niet meer herinneren.. Laura Alberts klinkt me nog wel bekend in de oren, en Barbara Alberts zelfs ook nog wel..
![]()
Kan iemand me ff iets ophelderen?
Ik weet dat Ludo het er met Janine over had, van we moeten Nina gaan vertellen dat ze een halfzusje heeft. Maar in principe toch ook een half broer (Nick)?
Of hebben ze het daar ook over gehad?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet Stefano eindelijk z'n "vader" na, is het nog niet goed. Ongrijpbare man die Ludo!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: