Berney deed er van alles wat in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
Was het niet ~ ipv ~*~ ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja, dat was bobjuhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef BVO het volgende:
Nee, dat was Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic. is een typische Berney-titel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Godverredomme wat een kut titel zeg. Had hem dan in het turks neergezet.
Volgende topic titel: "Fok!: Volgeling van Amerika"
Van ontschuldig grietje naar een echte MEGA bitchquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:55 schreef Patriesje het volgende:
ik schrik me nog steeds elke keer de tering van die ninaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan word alles te lang draadigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:29 schreef mouschy het volgende:
Vind het lijntje nu met Nina een beetje boel zwak. Ze kon niet eens praten toen ze uit de kliniek kwam, en nu praat ze iedereen de oren van het hoofd. Beetje jammer dat ze het niet hebben opgebouwd. Tijd genoeg hadden ze daarvoor lijkt me....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is die pleegmoeder dan .. JanineSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrydag:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe lala.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar, maar dat is toch wel even graven in mijn geheugen naar de begintijd van sjors in GTST.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goedzo, de ~ terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik denk dat die pleegmoeder mevrouw Langeveld is.
Denk het ook wel ja, Janine is gewoon Hotel Elschotquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goedzo, de ~ terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik denk dat die pleegmoeder mevrouw Langeveld is.
Ohja, Sjors die in een tent woondequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat is toch wel even graven in mijn geheugen naar de begintijd van sjors in GTST.
Ze leefde toch in een tent?
Inderdaad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben ze alledrie niet verdiendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik zie ook liever een kogel door die hoofdenschieten en dat Amy dan bij pappie blijftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat hebben ze alledrie niet verdiendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop