Je ontkent het bestaan van God, dan wordt het moeilijk hè.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had hem ook al bijna klaar
Ik denk dat ik even klaar ben met gokken. Nacompetitie is ruk, MLB is ruk en verder is het weinig boeiend. Misschien met Wimbledon weer.
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef VincentAdam het volgende:
die onderlinge solidariteit hier vind ik wel heel cool. gewoon met zijn allen tegen die kutbookies![]()
inderdaad, vind ik ook wel coolquote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef VincentAdam het volgende:
die onderlinge solidariteit hier vind ik wel heel cool. gewoon met zijn allen tegen die kutbookies![]()
Vodafone mobieltje met UMTS en dan gewoon naar forum.fok.nl.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vertel, hoe doe je dat?
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Butra het volgende:
Sparta 1-1, iedereen weer blij.
Gasquet is zwáááár overschat voor morgen. Wat heeft die jongen in godsnaam ooit op gras laten zien? Dat bookies zich ook door hypes laten leiden zeg..
De bookies zorgen ervoor dat wie er ook wint zij hun marge binnen hebben, dus degene die ervoor zorgen dat ze zo laag staan zijn toch echt de domme gokkers, die het verschil tussen gravel en gras niet snappen en fllinke bedragen op Gasquet en Nadal inzetten en waardoor dus de odd daalt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid eens de Wimbledonquotes bekijken.
Nadal is topfavoriet.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Calella het volgende:
Die topic-titel is al een teken aan de wand dat N_G in onze Challenge vroegtijdig de handdoek in de ring gaat gooien.![]()
Tijdens het chronlogisch nalezen van dit topic schrok ik me ff de TE***G!!!!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:58 schreef Greetings het volgende:
Ja, die block op BF was een foutje van BF. Ze hadden de site geupdate vandaag en net als bij de vorige site-update is toen die block per ongeluk ingeschakeld
Ze gaan de block er zo snel mogelijk afhalen.
Nu komt het gras-seizoen, daar is helemaal vette winst te halen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]ik heb er al 4 in de pan gehakt.......jij gaat ook als nummer 5 onderuit.... tennis clown
![]()
NG........hey watch this......banker van de nacht
[afbeelding]
Nadal had minimaal @100 moeten staan met zijn jongedame-service.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik vind een odd van rond de @18 voor Nadal niet laag ................ Federer is de enige favoriet...........een kilometer daarna komt clown Roddick....dan is er helemaal 6 keer niks.......en dan komt de rest pas.![]()
Wat is er zo vreemd aan die odds
Nadal op gravel @4,5 to win RG
Nadal op gras @18 to win Wimbledon
Na de Australian Open was Nadal to win RG 20.00. Na de halve finale van RG stond Nadal to win Wimbledon dus al lager..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik vind een odd van rond de @18 voor Nadal niet laag ................ Federer is de enige favoriet...........een kilometer daarna komt clown Roddick....dan is er helemaal 6 keer niks.......en dan komt de rest pas.![]()
Wat is er zo vreemd aan die odds
Nadal op gravel @4,5 to win RG
Nadal op gras @18 to win Wimbledon
Dat is toch logisch..........die miet in z'n driekwart pantalon wint allesquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Na de Australian Open was Nadal to win RG 20.00. Na de halve finale van RG stond Nadal to win Wimbledon dus al lager..
Ja, op gravel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat is toch logisch..........die miet in z'n driekwart pantalon wint alles
quote:
Had minimaal 40 keer hoger moeten staan.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
daarom staat z'n odd ook 4 keer hoger nu , dan voor aanvang van RG![]()
Alles wit hé.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hey Calella, denk jij dat die Nadal op Wimbledon mag spelen in z'n broccoli-outfit ?
Bron?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
De meeste "kenners" vinden van niet
Die lage odd komt doordat het er zoveel "DOM" geld heenspoelt.quote:
Dat klopt.............maar toch vind ik het een normale odd.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:01 schreef Calella het volgende:
Die lage odd komt doordat het er zoveel "DOM" geld heenspoelt.
Die bookies willen hun marge overal gelijk hebben dus dan gaan ze de odd van Nadal naar beneden zetten onder druk van de money-flow.
Die zou ik echt doen. Dikke value als je nagaat dat Safin geblesseerd is aan zn pols. Winst gegarandeerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Safin @34 vind ik wel de moeite waard. Dat beest serveert daar iedereen af, including Federer en Roddick-clown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |