Je ontkent het bestaan van God, dan wordt het moeilijk hè.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had hem ook al bijna klaar
Ik denk dat ik even klaar ben met gokken. Nacompetitie is ruk, MLB is ruk en verder is het weinig boeiend. Misschien met Wimbledon weer.
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef VincentAdam het volgende:
die onderlinge solidariteit hier vind ik wel heel cool. gewoon met zijn allen tegen die kutbookies![]()
inderdaad, vind ik ook wel coolquote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef VincentAdam het volgende:
die onderlinge solidariteit hier vind ik wel heel cool. gewoon met zijn allen tegen die kutbookies![]()
Vodafone mobieltje met UMTS en dan gewoon naar forum.fok.nl.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vertel, hoe doe je dat?
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Butra het volgende:
Sparta 1-1, iedereen weer blij.
Gasquet is zwáááár overschat voor morgen. Wat heeft die jongen in godsnaam ooit op gras laten zien? Dat bookies zich ook door hypes laten leiden zeg..
De bookies zorgen ervoor dat wie er ook wint zij hun marge binnen hebben, dus degene die ervoor zorgen dat ze zo laag staan zijn toch echt de domme gokkers, die het verschil tussen gravel en gras niet snappen en fllinke bedragen op Gasquet en Nadal inzetten en waardoor dus de odd daalt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid eens de Wimbledonquotes bekijken.
Nadal is topfavoriet.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Calella het volgende:
Die topic-titel is al een teken aan de wand dat N_G in onze Challenge vroegtijdig de handdoek in de ring gaat gooien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |