Ik heb vandaag een kater. Zometeen ga ik maar eens kijken of ik mijn huissleutels echt niet ergens in mijn zak of tas heb zitten en dus gisternacht voor niets twee vrienden uit bed heb gebeld voor de reservesleutelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:12 schreef Z het volgende:
vakantie.
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=lieve+kitty+anne+frank&btnG=Zoeken&meta=quote:
Er staat een Rondreis in Egypte op het program (2 weken).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Mark het volgende:
Lekker vooruitzicht, Z! Ga je nog ergens naar toe?
Drank, fantastisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef thaleia het volgende:
Kut. Ik heb ze gewoon. In een zijvakje van mijn tas.
Nu is alleen de vraag: ga ik ze dat eerlijk vertellen, of zeg ik: "gelukkig, ze hadden ze inderdaad gevonden op de vloer bij de bioscoop"?
Ik zou gewoon zeggen dat je ze NIET gevonden hebt, en komende nacht hetzelfde truukje flikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef thaleia het volgende:
Kut. Ik heb ze gewoon. In een zijvakje van mijn tas.
Nu is alleen de vraag: ga ik ze dat eerlijk vertellen, of zeg ik: "gelukkig, ze hadden ze inderdaad gevonden op de vloer bij de bioscoop"?
Dat klinkt niet slecht. Veel plezier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Z het volgende:
[..]
Er staat een Rondreis in Egypte op het program (2 weken).
Caïro - Bahariyya Oase - Farafra Oase - Dakhla Oase - Luxor - Aswan - Caïro
Nee, ik ben gewoon lui en pas signatures hooguit twee keer per jaar aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je die handdoek nu nog steeds bij je, thaleia?
Ooit had een hele mooie Nescio sig!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon lui en pas signatures hooguit twee keer per jaar aan.
Met welke organisatie ga je?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:54 schreef Z het volgende:
Bloedheet ja, maar je moet overdag niet al te veel doen lijkt mij. Ga woensdag (pas) weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |