Sebbo, ik ben geen psycholoog, maar is het gebrek aan interesse in muziek dan een oorzaak of een gevolg? Misschien was je wel even uit-ge-zelfanayseerd? Zelfreflectie is goed, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan, denk ik als simpele overopgeleide bouwvakker dan altijd maar weer.quote:Muziek is voor mij altijd iets geweest om met mezelf in contact te komen. ..... Een zoektocht naar het innerlijke die door externe factoren vergemakkelijkt wordt.
Kitty? Nee, het was geen twee weken, wel langer. Psychologie van de koude grond vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:40 schreef julekes het volgende:
Is Tim jouw Kitty, Sebbo?
Hecht je niet teveel betekenins aan het feit dat je twee weken lang gewoon even geen lust had in muziek en dat daarom geen enkele CD je daarom kon interesseren? Vanaf de tweede paragraag kon ik het niet meer volgen door de referenties aan (voor mij) totaal obscure bandjes.
[..]
Sebbo, ik ben geen psycholoog, maar is het gebrek aan interesse in muziek dan een oorzaak of een gevolg? Misschien was je wel even uit-ge-zelfanayseerd? Zelfreflectie is goed, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan, denk ik als simpele overopgeleide bouwvakker dan altijd maar weer.
Ik heb vandaag een kater. Zometeen ga ik maar eens kijken of ik mijn huissleutels echt niet ergens in mijn zak of tas heb zitten en dus gisternacht voor niets twee vrienden uit bed heb gebeld voor de reservesleutelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:12 schreef Z het volgende:
vakantie.
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=lieve+kitty+anne+frank&btnG=Zoeken&meta=quote:
Er staat een Rondreis in Egypte op het program (2 weken).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Mark het volgende:
Lekker vooruitzicht, Z! Ga je nog ergens naar toe?
Drank, fantastisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef thaleia het volgende:
Kut. Ik heb ze gewoon. In een zijvakje van mijn tas.
Nu is alleen de vraag: ga ik ze dat eerlijk vertellen, of zeg ik: "gelukkig, ze hadden ze inderdaad gevonden op de vloer bij de bioscoop"?
Ik zou gewoon zeggen dat je ze NIET gevonden hebt, en komende nacht hetzelfde truukje flikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef thaleia het volgende:
Kut. Ik heb ze gewoon. In een zijvakje van mijn tas.
Nu is alleen de vraag: ga ik ze dat eerlijk vertellen, of zeg ik: "gelukkig, ze hadden ze inderdaad gevonden op de vloer bij de bioscoop"?
Dat klinkt niet slecht. Veel plezier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Z het volgende:
[..]
Er staat een Rondreis in Egypte op het program (2 weken).
Caïro - Bahariyya Oase - Farafra Oase - Dakhla Oase - Luxor - Aswan - Caïro
Nee, ik ben gewoon lui en pas signatures hooguit twee keer per jaar aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je die handdoek nu nog steeds bij je, thaleia?
Ooit had een hele mooie Nescio sig!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon lui en pas signatures hooguit twee keer per jaar aan.
Met welke organisatie ga je?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:54 schreef Z het volgende:
Bloedheet ja, maar je moet overdag niet al te veel doen lijkt mij. Ga woensdag (pas) weg.
Ik durf eigenlijk ook niet georganiseerd!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Z het volgende:
Ik heb nog nooit iets georganiseerds gedaan dus ik ben benieuwd. En die Egyte Jordanië reis lijkt me ook fantastisch trouwens!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef Jane het volgende:
Voorlopig vertrouw ik alleenmannen zonder auto
.
* Bosbeetle ziet ineens een positieve kant aan het feit dat zn autotje een paar maandjes geleden naar de sloop verhuisd isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef Jane het volgende:Mannen!
![]()
![]()
Sta je op een parkeerterreintje bij een vertrekkende auto netjes te wachten tot je op de vrijgekomen plek kan gaan staan, komt er een of andere klojo van de andere kant die er snel voor je neus inrijdt!En weet je? Het zijn altijd
mannen
die dat doen!
Ik haatmannen
!
Of iigmannen met een auto
.
.
je ziet weer een kans en grijpt 'm gelijk, natuurlijk...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef Jane het volgende:
.
Ik heb geen autoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef Jane het volgende:
.
Whe he he.quote:
Handig! Ik begrijp dat het makkelijke van die kevers is, dat je de passagiersstoel eruit kunt halen zodat je bijvoorbeeld makkelijk een lijk kunt vervoeren naar bosrijk gebied.quote:
mag ik je dan in retrospectie een prettige vakantie wensenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Dank je wel, dwerg.
En iedereen trouwens die me een prettige vakantie heeft gewenst hier, via mail of sms. Ik vertrek zo naar Schiphol.
Wat is het leven toch heerlijkquote:
Vooral als je er geen hoofdpijn aan overhoudt. Hoera.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef dwerg het volgende:
Ohja: meetings van vier personen in zijn okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |