w00000tquote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Megumi het volgende:
Wat mij opviel altijd was dat er als je met de loop mee keek er wel raak geschoten werd maar geen doden viellen haakte daar door al snel af.
Dan was je gewoon al te oud voor die seriequote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Megumi het volgende:
Wat mij opviel altijd was dat er als je met de loop mee keek er wel raak geschoten werd maar geen doden viellen haakte daar door al snel af.
Idd top.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef HV het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die goeie ouwe tijd. Leuke serie...vooral die discussies tussen BA en Murdock
.
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:45 schreef Janetje het volgende:
Und der vierte der heißt: Gesicht.
Shut up you foolquote:Op maandag 6 juni 2005 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd top.
Weet iemand waar nog herhalingen worden uitgezonden?
je bent niet de enige die dat vindquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Op een of andere manier vond ik mezelf altijd het meest lijken op die gek die uit dat gesticht kwam.
Die Face vond ik maar een homo
Je vergeet Knight Rider en Dukes Of Hazzard!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:34 schreef Bob-B het volgende:
Men vroegah was der nog leuke tv
A-team
Baywatch
Macgyver
Airwolf
nee, de Corvettequote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef H-blast het volgende:
die bus vond ik altijd vet!
toen was je nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef Dark_Killah het volgende:
BA durft niet te vleigen.
Prachtig altijd, ging er voor zitten.
die had ie wel om, er hingen alleen allemaal andere voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Litman het volgende:
Toen ze in Nederland waren, kreeg BA van Ivo Niehe een gouden ketting met Tros-logo. Ik heb daarna wekenlang zitten opletten of hij hem omhad in de serie. Niet dus.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aflevering waarin BA alleen gered kan worden met Murdock's bloed is ook geniaal
Nu doet ie het weer wel....vaaaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik merk het nu ook ja...bijna alle links zijn dood![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |