w00000tquote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Megumi het volgende:
Wat mij opviel altijd was dat er als je met de loop mee keek er wel raak geschoten werd maar geen doden viellen haakte daar door al snel af.
Dan was je gewoon al te oud voor die seriequote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Megumi het volgende:
Wat mij opviel altijd was dat er als je met de loop mee keek er wel raak geschoten werd maar geen doden viellen haakte daar door al snel af.
Idd top.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef HV het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die goeie ouwe tijd. Leuke serie...vooral die discussies tussen BA en Murdock
.
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:45 schreef Janetje het volgende:
Und der vierte der heißt: Gesicht.
Shut up you foolquote:Op maandag 6 juni 2005 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd top.
Weet iemand waar nog herhalingen worden uitgezonden?
je bent niet de enige die dat vindquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Op een of andere manier vond ik mezelf altijd het meest lijken op die gek die uit dat gesticht kwam.
Die Face vond ik maar een homo
Je vergeet Knight Rider en Dukes Of Hazzard!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:34 schreef Bob-B het volgende:
Men vroegah was der nog leuke tv
A-team
Baywatch
Macgyver
Airwolf
nee, de Corvettequote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef H-blast het volgende:
die bus vond ik altijd vet!
toen was je nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef Dark_Killah het volgende:
BA durft niet te vleigen.
Prachtig altijd, ging er voor zitten.
die had ie wel om, er hingen alleen allemaal andere voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Litman het volgende:
Toen ze in Nederland waren, kreeg BA van Ivo Niehe een gouden ketting met Tros-logo. Ik heb daarna wekenlang zitten opletten of hij hem omhad in de serie. Niet dus.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aflevering waarin BA alleen gered kan worden met Murdock's bloed is ook geniaal
Nu doet ie het weer wel....vaaaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik merk het nu ook ja...bijna alle links zijn dood![]()
Wahaha ik wist het wel!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef jojarno het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat vind
*sorry inkoppertje![]()
ateam rulez btw, vind het nog steeds knap hoe ze van een gasfles een kanon kunnen maken waarmee je door een betonnen muur van 30 cm heen knalt
Ik heb de "Eppo" nog van dat momentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Ik kan mij The A team nog herinneren in NL. Ze zouden naar NL komen, en bij Ivo Niehe in de show. Heel het land was in rep en roer, en op dat vliegveld waar ze met een helicopter aankwamen (BA met een jeep) stonden duizenden mensen (In mijn beleving) Was het niet lelystad of zo?
I love it wenn a plan comes together![]()
Toen niet nee. .. maar de latere afleveringen welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Litman het volgende:
Toen ze in Nederland waren, kreeg BA van Ivo Niehe een gouden ketting met Tros-logo. Ik heb daarna wekenlang zitten opletten of hij hem om had in de serie. Niet dus.
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb de "Eppo" nog van dat moment
in 1972 a crack(?) commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Alleen George Peppard (hannibal) leeft niet meer. (al 11 jaar dood)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef LangeJan het volgende:
Der was toch ook zo een foto van hoe MR. T er nu uitziet? Voorzover ze nog niet allemaal dood zijn.
Geen neukende weg !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toen niet nee. .. maar de latere afleveringen welheb er bij elke herhaling zelfs nog op gelet
Woord omhoog!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aflevering waarin BA alleen gered kan worden met Murdock's bloed is ook geniaal
Wat een aflevering was dit. Dat BA dacht dat ie gek zou worden omdat ie Murdock's bloed kreeg :dquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
GEEF S-TWO GEEFquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:19 schreef S-Two het volgende:
Weet niet of ie al voor bij is gekomen , maar ik heb nog zo'n filmpje van BA dat die een nummer over zn moeder rapt. Echt werkelijk hilarisch.
Houdt je mond joh Thomas, kom maar op msnquote:
Hier issie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:19 schreef S-Two het volgende:
Weet niet of ie al voor bij is gekomen , maar ik heb nog zo'n filmpje van BA dat die een nummer over zn moeder rapt. Echt werkelijk hilarisch.
Die link eindigt in een error schatquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
bij mij start mediaplayer er gewoon mee... probeer het anders via deze link.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:45 schreef Raenius het volgende:
Heeft iemand screenshots waarbij die Trosketting te zien is? Of heeft iemand die aflevering dat ze bij Ivo Niehe zijn?
en nog 1:quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:45 schreef Raenius het volgende:
Heeft iemand screenshots waarbij die Trosketting te zien is? Of heeft iemand die aflevering dat ze bij Ivo Niehe zijn?
Nee man! dat kwam omdat ze de banden lek schoten!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef kwintenstraler het volgende:
Er zaten ook altijd van die 'rolls' in, van die auto's die (buiten beeld) op een schansje reden met één wiel, en dus (zijdelings) over de kop sloegen. En dan natuurlijk de ontploffing!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef teamlead het volgende:
Tros gemaild of ze die uitzending van hun bezoek toevallig nog op dvd kunnen leveren... ben benieuwd
Op fucking VHS.. nee dat helpt....quote:Geachte Mevrouw, Meneer,
Onder dankzegging voor uw mail kunnen wij het volgende meedelen. De uitzending kan worden nabesteld, maar slechts op VHS kopie. De hieraan verbonden kosten zijn ¤ 27 voor leden danwel ¤ 32 voor niet-leden. Indien u bent geinteresseerd verzoeken wij u met onderstaand gratis telefoonnummer contact op te nemen, zodat we uw gegevens kunnen noteren.
Met vriendelijke groet verblijven wij,
TROS Publieksservice
Postbus 28450
1202 LL HILVERSUM
Tel. gratis 0800-0876 of
Tel. 0031(0)35-6715885
Fax 0031(0)35-6715236
email publieksservice@tros.nl
volgens mij is het gewoon een davidster hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft een ketting met een ster om... maar of het de Tros-ster is....?![]()
Tsja.. vergelijken is de enige oplossing.. maar zonder leden-korting en op VHS schiet dat niet echt opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een davidster hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |