Tijd is relatief.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nieuwe topic SC #27678866
Vorige post JdW in oude topic SC #27678884
FRAUDE!!!
Einstein was een historicus?quote:
Deze Ferrari is groen.quote:
Je hebt al theegezet en je raamweerdichtgedaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
Nee, raam zojuist opengezet en net ook theegezet. Leuk weetje: net heb ik een rondje gefietst.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt al theegezet en je raamweerdichtgedaan.
Confirmeren.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deze Ferrari is groen.
Een appel is groen.
Een Ferrari is een appel.
Dat was te verwachten.quote:Geen EU-referendum voor Groot-Brittannië
In het Verenigd Koninkrijk wordt voorlopig niet gestemd over de Europese Grondwet. De Britse regering heeft dat zojuist bekendgemaakt. Het kabinet van premier Tony Blair ziet het geplande referendum over de Grondwet niet zitten, nu Nederland en Frankrijk overtuigend 'nee' hebben gezegd.
Het Britse referendum stond gepland voor de lente van 2006. Minister van Buitenlandse Zaken Jack Straw zal later vandaag in het Lagerhuis melden dat hij zijn wetsvoorstel dat het referendum mogelijk had moeten maken voorlopig intrekt.
De Conservatieve oppositie in het Lagerhuis zou het liefste zien dat de regering-Blair de Grondwet meteen zou begraven, maar dat gaat het kabinet te ver. De Britten willen voorlopig de discussie die later deze maand in Brussel wordt gevoerd afwachten. Op 16 juni komen de regeringsleiders van de EU bijeen in Brussel, om onder meer te praten over de toekomst van de Grondwet.
De Britten gaan met hun besluit in tegen de wens van de Franse president Jacques Chirac en de Duitse bondskanselier Gerhard Schröder. De twee spraken elkaar afgelopen weekend in Berlijn, en zetten druk op de Britse premier Tony Blair om het referendum in het Verenigd Koninkrijk toch door te laten gaan.
De Franse en Duitse regeringsleiders vinden dat alle EU-lidstaten de kans moeten krijgen over het grondwettelijk verdrag te oordelen.
Symbolisch
Het spoedoverleg van Schröder en Chirac had ook een symbolische boodschap: Duitsland en Frankrijk spelen een belangrijke rol in Europa, ondanks de wankele positie van Schröder in Duitsland na een verkiezingsnederlaag in Noordrijn-Westfalen en ondanks de harde Franse afwijzing van de Grondwet, die tegelijk een sterke afwijzing was van het beleid van Chirac.
Woordvoerders van Chirac en Schröder verklaarden na de ontmoeting dat Frankrijk en Duitsland de belangrijkste kracht achter Europese samenwerking willen blijven.
Ook de Nederlandse premier Jan Peter Balkenende was uitgenodigd voor de ontmoeting, samen met de regeringsleiders van de overige EU-oprichters Luxemburg, Italië en België, maar Balkenende vond dat het een verkeerd signaal naar de kiezers zou zijn als hij zou aantreden bij dat overleg.
Ik ga je vanavond imiteren.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, raam zojuist opengezet en net ook theegezet. Leuk weetje: net heb ik een rondje gefietst.
Een bijzonder mooie sport. Binnenkort te zien op Tien.quote:
Een variant zeker op het Trosprogramma 'fiets 'm erin'?...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
Een bijzonder mooie sport. Binnenkort te zien op Tien.
Ik kom bijna klaar van de pret. Wanneer is dat weer te zien?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Een variant zeker op het Trosprogramma 'fiets 'm erin'?...![]()
Waarom ga je ervan uit dat ik nu uberhaupt (om er even een Duits-nazistisch tintje aan te geven) iets zou doen?quote:
Is dat een alternatieve naam voor een sexueel getint programmaquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef lucida het volgende:
Een variant zeker op het Trosprogramma 'fiets 'm erin'?...![]()
Ueberhaupt werd veel gebezigd door nazi's?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ik nu uberhaupt (om er even een Duits-nazistisch tintje aan te geven) iets zou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |