abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27678099
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dan moet Marco dat zeggen. Net als Guus toen. En niet lullen over terugknokken bij Barcelona.

Maar ja Marco heeft er nogal een handje van om uit z'n nek te leuteren.
Het was een speculatie, ik had het bericht op tt nog niet gezien.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27678138
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]

4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Die vind ik stuitend en byzonder kinderachtig. Doet me denken aan een aantal leraren van de middelbare school.
The gum you like, is coming back in style.
pi_27678139
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij zegt in dat teletekstbericht toch precies hoe de vork in de steel zit?
Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.

Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.

Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:46:20 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27678145
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:

[..]

Nee, MADURO speelt fantastisch in Oranje Leg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Dat moet je aan Marco vragen, díe selecteert ze én wint. Ik weet niet op welke gronden hij die spelers allemaal selecteerd en zet m'n grote vraagtekens erbij, maar ik durf ook te zeggen dat ik nog niet eens in de schaduw van Van Basten mag staan qua voetbalverstand.
pi_27678155
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft net stage lopen

In de echte wereld gaan mensen fatsoenlijk met elkaar om - althans dat is de bedoeling.

Van Basten heeft zich vandaag echt ongelooflijk laten kennen.
Geen andere trainer zou nu nog krediet hebben maar die enkelmans mag blijkbaar alles.
Enkelmans is de spreekbuis van een grote lobby en Nederland is heel klein dat zie je gelijk...
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 15:46:40 #106
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27678158
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hier heeft van Basten op aangestuurd. Een "arbeidsconflict". Wat ik nu hoop is dat andere spelers een lans breken voor van Bommel, Cocu bijvoorbeeld. Ik zie dat ook gebeuren als deze onrecht ruikt inzake dit conflict.
Cocu zal zich hopelijk wel met wat belangrijkere zaken bezig houden hoop ik.
Fit worden en met de spelers die beschikbaar zijn die pot in Finland gaan winnen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_27678167
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:

[..]

Nee, MADURO speelt fantastisch in Oranje Leg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
pi_27678228
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
kerel. Jij hebt de wedstrijd niet gezien, of je had al teveel bier gehad. van Bommel liet munteanu 2x lopen in de eerste helft. De jong liet hem in een kwartier al 4X lopen en toen gaf Marco vdV maar de opdracht om munteanu over te nemen.
pi_27678239
Waar ik nu naar uitkijk is de mening van Willem van Hanegem. Naar mijn idee iemand die altijd objectief is geweest naar Oranje en meestal gelijk heeft. Hij is ook een van de weinige mensen die het zogenaamde succes van van Basten tenminste relativeert. Ten opzichte van Advocaat is er qua spel namelijk totaal geen vooruitgang. En op de selectiecriteria valt genoeg aan te merken, wat van Hanegem ook aangeeft in z'n columns.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:03 #110
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678287
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Haha hoe kun je zoiets als bondscoach zeggen over een speler
Zwakke redenatie in mijn ogen, met deze redenatie hadden er nog wat spelers weggestuurd kunnen worden de afgelopen campagne.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:26 #111
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27678296
Een lange vakantie...
Echt een reactie van een kleuter.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:38 #112
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678300
quote:

[..]
Die deed zijn taak wel goed
Die liet zijn man net zo vaak lopen.
pi_27678302
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.
Ik ben geen bondscoach, maar als ik werkgever ben/zou zijn, stel ik zeker de nodige eisen aan mijn mensen, en verwacht dat ze daar aan voldoen.
quote:
Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.
Hij zou hem niet gebruiken in Finland zegt ie. Om hem dan mee te nemen voor de goede vrede zou pas hypocriet zijn.
quote:
Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
Jawel hoor, Yildirim niet selecteren bijvoorbeeld vind ik slecht. Vlaar op de bank zetten en Heitinga laten spelen was ik het niet mee eens. En Ruud van Nistelrooij opstellen vind al helemaal bagger.
pi_27678334
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.
pi_27678344
basten laat bommel thuis
pi_27678385
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
  maandag 6 juni 2005 @ 15:53:13 #117
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678411
quote:

[..]

Ik dacht tijdens de wedstrijd wel wie pakt er op die plek nou zo'n domme kaart maar kan me niet voorstellen dat je dat expres zou doen...
pi_27678434
van Bommel kan in ieder geval al op tijd z´n vakantie voor 2006 boeken.
pi_27678452
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
pi_27678501
quote:

[..]

Volgens mij heb jij Fifa 2005 gespeeld ipv de wedstrijd Nederland - Roemenie aanschouwd.

Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
Yeah baby Yeah!
pi_27678530
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
Ik zeg niet dat het slim is, maar volgens mij was het niet expres. En waar maken we ons druk om, Cocu is er weer bij.
pi_27678558
Van Basten heeft alle recht om te doen wat hij wil doen maar hij veroorzaakt op deze manier zelf weer relletjes en heibel - daar zit volgens mij niemand op te wachten.

Die kinderachtige opmerkingen over de vakantie had ik van hem niet verwacht.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:57:18 #123
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27678584
quote:

[..]

In een eerder topic al. Ach ja...

kutondertitel
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27678605
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
En Munteanu zat er toen hij eindelijk een beetje in de wedstrijd kwam (oftewel toen de jong erin kwam) eigenlijk al zo´n beetje doorheen. Hoe oud is die gozer onderhand... 38 ofzo.
  Redactie Games maandag 6 juni 2005 @ 15:58:41 #125
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_27678631
'Van Bommel moet bij Barça mijn ongelijk bewijzen'

6/6/2005 15:44

Omdat bondscoach Marco van Basten niet tevreden was over het optreden van Mark van Bommel in de interland met Roemenië, heeft de bondscoach de PSV 'er niet geselecteerd voor de ontmoeting met Finland van aanstaande woensdag. Van Bommel kreeg van Van Basten te verstaan dat hij bij zijn nieuwe club Barcelona maar het ongelijk van de coach moet bewijzen.
'We vinden dat Mark zaterdag zijn taken niet goed heeft uitgevoerd', zo gaf Van Basten maandagmiddag opening van zaken over de opmerkelijke wissel, vijf minuten na de pauze van Nederland-Roemenië. Vam Bommel werd naar de kant gehaald en vervangen door Nigel de Jong. De bondscoach was van mening dat Van Bommel de 37-jarige Roemeense spelverdeler Munteanu veel te veel ruimte gunde.

In de selectie van het Nederlands elftal voor het duel met de Finnen is er daarom geen plaats voor Van Bommel. Van Basten: 'Voor Finland heb ik geen basisplaats voor hem in gedachten en als invaller zal ik hem ook niet gaan gebruiken. Vandaar dat ik hem niet meeneem.'

Het verhaal Van Basten-Van Bommel is overigens niet definitief over, beklemtoonde de bondscoach nog. 'Ik heb hem gezegd dat hij nu lekker vroeg vakantie heeft', aldus Van Basten, 'En dat hij bij FC Barcelona maar moet laten zien dat ik er naast zit.'
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_27678653
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

In een eerder topic al. Ach ja...

kutondertitel
Ik zal 'm voor je wijzigen. Nu is 't leuk geweest.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:59:27 #127
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27678666
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef DIJK het volgende:
van Bommel kan in ieder geval al op tijd z´n vakantie voor 2006 boeken.
Niet naar Duitsland iig
pi_27678693
Ik denk dat Basten PSV'ers zal laten vallen en iedereen over zal halen om naar AJax te gaan
pi_27678763
Het verhaal van Van Basten klopt natuurlijk niet.

Hoe kan Van Bommel nou bij Barcelona bewijzen zich wel aan de opdrachten van Van Basten te houden. Dat kan Van Bommel alleen bij Oranje maar bewijzen. Van Bommel heeft in het verleden genoeg laten zien zijn taken goed uit te voeren.

Zou het bij Marco nooit eens opkomen dat het misschien wel een heel klein beetje aan hemzelf ligt?
pi_27678771
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Basten PSV'ers zal laten vallen en iedereen over zal halen om naar AJax te gaan
Nee hij weet zelf ook dat hij niet zonder Cocu kan. Die zal hij er altijd bij proberen te houden.
pi_27678829
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Het verhaal van Van Basten klopt natuurlijk niet.

Hoe kan Van Bommel nou bij Barcelona bewijzen zich wel aan de opdrachten van Van Basten te houden.
Simpel, dat zijn toch ook de opdrachten van Cruijff daar?
pi_27678857
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

pi_27678862
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef DIJK het volgende:

[..]

Nee hij weet zelf ook dat hij niet zonder Cocu kan. Die zal hij er altijd bij proberen te houden.
Gelukkig is Cocu intelligent. Da's pech voor van Basten.
pi_27678909
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Gelukkig is Cocu intelligent. Da's pech voor van Basten.
huh want
  maandag 6 juni 2005 @ 16:05:50 #135
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27678927
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef DIJK het volgende:

[..]

altijd is een btje lang, cocu is ook al 34
  Redactie Games maandag 6 juni 2005 @ 16:05:56 #136
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_27678933
Ik ben bang dat als Van Bommel het in Oranje al niet red met het aanvallende spel dat hij in barca helemaal buiten de boot valt. Ik vind van bommel een dweil van een gozer maar wel een voetballer met pit. Ik denk dat er meer aan de hand is dan dat wij nu weten.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:07:11 #137
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27678967
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

!
pi_27678981
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar ik nu naar uitkijk is de mening van Willem van Hanegem. Naar mijn idee iemand die altijd objectief is geweest naar Oranje en meestal gelijk heeft. Hij is ook een van de weinige mensen die het zogenaamde succes van van Basten tenminste relativeert. Ten opzichte van Advocaat is er qua spel namelijk totaal geen vooruitgang. En op de selectiecriteria valt genoeg aan te merken, wat van Hanegem ook aangeeft in z'n columns.
"Mening" en "van Hanegem" in één zin dat is grappig. Misschien kon dat vijf à tien jaar geleden nog, maar tegenwoordig is die vent wel zo meningloos. Als hij moet analyseren bij de NOS kent hij driekwart van de spelers niet eens. Dat niet kennen van spelers geldt ook voor Cruijff, maar die heeft toch wat meer krediet opgebouwd als trainer.

Die Kuyt fans verbazen me ook zeg. Zoals ik in 't vorige topic al zei:
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Loohcs het volgende:
...Kuyt valt me technisch ook elke keer tegen. Echt bij ELKE aanname springt de bal minstens een meter van z'n voet af. Hij is dan wel zo fel dat hij vaak toch in balbezit blijft, maar het is toch vreemd om zoiets te zien op wat toch het hoogste niveau zou moeten zijn.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 6 juni 2005 @ 16:07:31 #139
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_27678983
Heb effe iets leuks opgezocht:

Presentatie van Basten
http://www.knvb.nl/archie(...)_niet_op_reputaties2
quote:
Een international moet spelen bij zijn club en wordt alleen geselecteerd voor de positie die hij bekleedt.
Leg dat nog eens uit met de huidige selectie....
quote:
Zoals de bondscoach bij zijn presentatie al ferm aankondigde. 'Initiatiefrijk en aanvallend'
Heb ik tot nu toe weinig gezien
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_27678986
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef DeTolk het volgende:

[..]

altijd is een btje lang, cocu is ook al 34
Nou niet over de punten en komma's gaan zeiken.
Met altijd bedoelde ik, ook al zou hij een hekel hebben aan alles wat PSV is. (let op hypothetisch!)
  maandag 6 juni 2005 @ 16:09:56 #141
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27679076
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Loohcs het volgende:
Dat niet kennen van spelers geldt ook voor Cruijff, maar die heeft toch wat meer krediet opgebouwd als trainer
Cruijff heeft wat interlandvoetbal betreft in mijn ogen geen centje krediet opgebouwd. Te laf om het nationale team te leiden maar op de achtergrond wel van alles lopen roepen.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:10:27 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679099
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Suggestieve zaadopmerking. Het was niet eens een gele kaart waard .
quote:
Dat Van Bommel de motor is geweest van het succesvolle seizoen van PSV is voor Van Basten geen reden hem te sparen. "Misschien zijn de overige spelers bij PSV meer aan hem gewend. In mijn optiek spelen de middenvelders in dienst van de aanval. In sommige elftallen ligt dat anders. Feit is dat Van Bommel het in Oranje niet kan opbrengen om zo te spelen. Eén van de elf kan het niet naar eigen inzicht doen."
Kan ik mij prima in vinden.
Simpel zat dus. Typisch gevalletje Seedorf dus.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 16:11:34 #143
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27679132
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik begin me nu af te vragen hoeveel verstand je eigenlijk van het spelletje hebt
  maandag 6 juni 2005 @ 16:12:15 #144
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679151
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

De kaart was onterecht, simpel zat. .
-
pi_27679160
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vind jij zeker.

Tuurlijk is dat geel. En kennelijk vond de rest dat ook, want niemand protesteerde. Dahaaag.
pi_27679189
Was wel logisch dat de scheids 'm gaf, zeker als het op dat moment 0-4 staat in gele kaarten.
pi_27679202
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen maak je jezelf wel helemaal ongeloofwaardig (enige spelregelkennis heb je blijkbaar ook niet). En daarmee de rest van je posts ook volstrekt nutteloos.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:13:50 #148
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679203
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Vind jij zeker.

Tuurlijk is dat geel. En kennelijk vond de rest dat ook, want niemand protesteerde. Dahaaag.
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegeven .
Voor de overige calimero's
quote:
Naast Van Bommel vielen zondag ook de PSV'ers Bouma, Ooijer en Vennegoor of Hesselink af. Van Basten verwees de suggestie dat er sprake zou zijn van een vooropgezette boycot van spelers uit Eindhoven van de hand. "Het is heel toevallig. Bouma heeft bijna niet getraind vorige week, voor Vennegoor of Hesselink hebben we goede andere spitsen voorhanden en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."
Ook gewoon helemaal terecht dus. .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 16:14:50 #149
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27679234
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die overtreding op zich niet, alles opgeteld bij elkaar wel, maar dat is een beetje flauw van een scheids.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:14:56 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679242
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef DIJK het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen maak je jezelf wel helemaal ongeloofwaardig. En daarmee de rest van je posts ook volstrekt nutteloos.
Omdat ik vind dat het geen geel is, is de rest ook ongeloofwaardig? .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 16:15:33 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679267
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Die overtreding op zich niet, alles opgeteld bij elkaar wel, maar dat is een beetje flauw van een scheids.
Ja, idd.
Net zoals met Machlas toen. 3x bijna een pingel is een pingel.. Zo werkt het niet..
-
pi_27679285
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat ik vind dat het geen geel is, is de rest ook ongeloofwaardig? .
Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.
pi_27679290
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:11 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik begin me nu af te vragen hoeveel verstand je eigenlijk van het spelletje hebt
Daggla weet er wel iets van maar hij zal alleen nooit iets kritisch over Ajax en omstreken zeggen - dat maakt het wat minder interessant als gesprekspartner hier. Voor de rest deugt ie wel want hij heeft een griekse pieml
  maandag 6 juni 2005 @ 16:16:06 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679291
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was wel logisch dat de scheids 'm gaf, zeker als het op dat moment 0-4 staat in gele kaarten.
Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven.. .
-
pi_27679325
trouwens ik vind dat basten 5-3-2 moet spelen.

En dan met aanvallende backs met goede omschakeling
  maandag 6 juni 2005 @ 16:17:20 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679328
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef DIJK het volgende:

[..]

Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.
Dikke doei!! .
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Dat jij het geel vond laat blijken dat jij vrij weinig van voetbal weet .
-
pi_27679340
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven.. .
Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.
pi_27679342
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dikke doei!! .
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Dat jij het geel vond laat blijken dat jij vrij weinig van voetbal weet .
nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:19:08 #159
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27679387
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
trouwens ik vind dat basten 5-3-2 moet spelen.

En dan met aanvallende backs met goede omschakeling
Ik vind dat Nederland 1-1-1-8 moet spelen, maar gelukkig zijn wij geen bondscoach.
pi_27679393
Ah, de discussie is nog steeds bezig

En ik zie dat sommige mensen nog steeds hun goede bril niet hebben opgezet Ik heb even terug gelezen en ik zie een duidelijk patroon:
a) PSV'ers en Ajacieden komen er samen niet uit
b) Er zijn nogal wat mensen die geilen op van Basten geloof ik
c) Sommigen hebben gewoon echt geen verstand van voetbalJa dat zeg ik ja en moeite met objectivteit
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:19:55 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679422
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.
Daarom zei ik ook "hoort geen argument te zijn".
Maar goed, ik persoonlijk vond het geen gele kaart. Als je daaruit opmaakt dat ik geen verstand van voetbal heb, prima.
Volgens de kenners hier heeft Marco dat ook niet, dus echt serieus neem ik het allemaal niet .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 16:20:32 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679447
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef DIJK het volgende:

[..]

nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.
Ja, in de spelregels staat wel meer.
Welke scheids doet alles dan PRECIES volgens het boekje? .
-
pi_27679469
Goeie analyse Clauwheee. Ik zou nog een punt toevoegen die iedereen zelf in kan vullen. Heb je alles mooi gedekt.
That's all folks!
pi_27679489
"en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."

Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:22:41 #165
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_27679522
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:
"en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."

Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_27679574
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.
Ooijer en Boulahrouz kunnen net zo goed centraal. En volgens mij heeft Marco Boulahrouz ook centraal gebruikt. En Heitinga kan net zo goed rechtsback.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:24:25 #167
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27679615
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Geilen op van Basten. Die users heb ik even gemist....
Spiegel
pi_27679616
quote:
Da's projectie van Clauw.
pi_27679636
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Vandaar dat ik ook nooit iemand zie protesteren bij een scheidsrechterlijke beslissing!

Dat Bouma en Vennegoor er niet bij zijn lijkt me niet onlogisch.
Yeah baby Yeah!
pi_27679667
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Ik wil niet suggeren dat er aversie tegen Eindhoven leeft bij VB, maar hier neem jij wel erg makkelijk zijn praatje voor de bühne over. Hij zal natuurlijk als die aversie wel ZOU bestaan dat natuurlijk nooit toegeven en altijd wel een of ander voetbaltechnische reden kunnen verzinnen. Ik bedoel als je zegt dat Ooijer en Boulahrouz getest zijn en dat de keuze op de laatste is gevallen heb je nog niet gezegd dat er GEEN aversie tegen Eindhoven bestaat.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_27679687
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar goed, ik persoonlijk vond het geen gele kaart. Als je daaruit opmaakt dat ik geen verstand van voetbal heb, prima.
Heb ik niet gezegd hoor, zou niet durven tegen de enige die in de kansen van Griekenland geloofde vorig jaar.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:27:49 #173
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27679711
Ooijer is van oorsprong een centrale verdediger dacht ik en boulahrouz word ook centraal gebruikt door marco, het liefst zie ik boulahrouz centraal en ooijer rechtsback
Bernie en ik zijn tof.
pi_27679713
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Da's projectie van Clauw.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:28:10 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27679723
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef DIJK het volgende:

[..]

Spiegel
*aangesproken voelt.

Voor de laatste keer: Ik snap niets van wat Van Basten doet, máár hij wint en dan kan de rest me een reet roesten als hij het WK haalt met heel PSV A1 hoor je me ook niet klagen.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:28:30 #176
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_27679731
Dat minderwaardigheidscomplex van de PSV-supporters is groter dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat ze alleen zouden klagen als het slecht ging met het NL elftal. Maar nee, het hele seizoen roepen dat resultaat telt, en ineens als er geen PSV-ers meer mee mogen doen met de grote jongens, huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:28:37 #177
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679736
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:

Omdat Heitinga WEL fit is.
Waarom zou je 2 niet 100% fitte spelers neerzetten? .
-
pi_27679760
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef pfaf het volgende:
rest me een reet roesten als hij het WK haalt met heel PSV A1 hoor je me ook niet klagen.
Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligt
  maandag 6 juni 2005 @ 16:30:03 #179
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27679788
10 redenen waarom Van Basten niet geschikt is als bondscoach:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen 
denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
kan niet omgaan met lastige spelers
laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
kiest een net zo onervaren staf om zich heen

Aanvulling is welkom
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27679793
quote:
* meldt
  maandag 6 juni 2005 @ 16:30:42 #181
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27679810
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:29 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligt
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.
pi_27679819
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
Zo is het nou ook weer niet. De algemene hosanna stemming mag alleen wel eens een beetje getemperd worden.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:31:01 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27679829
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat minderwaardigheidscomplex van de PSV-supporters is groter dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat ze alleen zouden klagen als het slecht ging met het NL elftal. Maar nee, het hele seizoen roepen dat resultaat telt, en ineens als er geen PSV-ers meer mee mogen doen met de grote jongens, huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
En dat na het oogstrelende voetbal wat psv het hele jaar heeft laten zien.
Inderdaad, alleen het resultaat telt.. En een psv-er die zeurt over dat ie mooi voetbal wil zien is helemaal ironie ten top.
-
pi_27679831
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]

Aanvulling is welkom
Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:31:10 #185
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_27679833
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

* meldt
Homo
pi_27679845
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.
Mij ook.
pi_27679863
quote:

[ code verwijderd ]

Aanvulling is welkom
Punt 2
Babel heeft in de Ajax-jeugd aak genoeg op links gespeelt

En ik snap punt 5 niet?
pi_27679877
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Homo
Ho ho, je kan veel van me zeggen maarreh......
  maandag 6 juni 2005 @ 16:32:43 #189
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_27679905
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.
I second that.

En ik vraag daarbij ook nog beargumentatie voor je stellingen.

Edit; ik vind dat hij Van Persie perfect heeft opgelost. In plaats van constant conflicten in de groep, ga maar even nadenken over waar je mee bezig bent, en msschien mag je dan terugkomen. Dit als reactie op je puntje "kan niet met lastige spelers omgaan"
pi_27679932
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
En ik snap punt 5 niet?
Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:34:03 #191
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27679963
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Punt 2
Babel heeft in de Ajax-jeugd aak genoeg op links gespeelt

En ik snap punt 5 niet?
Ah, dat van Babel wist ik niet. Ik vond het hem daar overigens helemaal niet slecht doen.

En Van Basten heeft desgevraagd in een interview ooit eens gezegd dat hij dacht dat de doorsnee burger in Nederland 100.000 per jaar verdiend
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27679991
Inderdaad niet een geweldig slimme opmerking. Voor hem is dat natuurlijk een schijntje
  maandag 6 juni 2005 @ 16:34:48 #193
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_27679992
quote:
[ code verwijderd ]

Aanvulling is welkom
Punt 9 & 10 zijn nul-argumenten
Als je geen ervaring hebt, wil niet zeggen dat je ongeschikt bent
behalve als je tegenwoordig gaat solliciteren voor een normale baan
  maandag 6 juni 2005 @ 16:35:07 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27680009
quote:

zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
Wat is daar mis mee?
quote:
spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
vreemd inderdaad
quote:
heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Jammer, maar dat is nog geen enkele bondscoach in de historie van het NL-elftal gelukt, beetje naief om daar een bondscoach op af te rekenen.
quote:
heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
Hij wilde het proberen inderdaad, met name met het oog op EK 2008. Niets mis mee.
quote:
denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
quote:
kan niet omgaan met lastige spelers
Hier heb ik geen aanwijzing voor.
quote:
laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Gebeurt in elke sport, maar bij voetbal is het meteen een reden om een coach te ontslaan.
quote:
beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Vreemd inderdaad, maar zolang ze neti slecht spelen is dat voor mij geen reden om vB te ontslaan
quote:
heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
Minpunt inderdaad
quote:
kiest een net zo onervaren staf om zich heen
idem
  maandag 6 juni 2005 @ 16:35:32 #195
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27680025
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.
Yep daar heb ik me toendertijd ook over verbaasd. Niet al te snugger.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27680039
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef Spideyman het volgende:
En Van Basten heeft desgevraagd in een interview ooit eens gezegd dat hij dacht dat de doorsnee burger in Nederland 100.000 per jaar verdiend
Lullig en dom, maar ongelofelijk niet terzake doende.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:35:58 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27680040
quote:
zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
Dat siert hem juist. Vind ik eerder een voor dan een tegen.
quote:
spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
Hoeze spreekt ie zichzelf dan tegen? . Die spelers doen het prima op die positie..
quote:
heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Goh, gek he als je maar 10 wedstrijden hebt gespeeld. Welke coach liet Nederland wel met flair voetballen dan? .
quote:
heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
Zoals je weet heeft de KNVB als doelstelling het EK van 08. Zat tijd dus nog.
quote:
denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
Bron? .
quote:
kan niet omgaan met lastige spelers
Voor lastige spelers is ook geen plaats als je een eenheid probeert te vormen.
quote:
laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Iemand die jij bedenkelijk vindt is dat niet per definitie.
quote:
beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Wie dan? Maduro kende hij al, dus die valt af en Vlaar debuteerde niet.
quote:
heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
Niet zo gek he, hij is nog maar net coach. maar ook dat is geen argument. Rijkaard deed het prima, en was ook nog redelijk groen.
quote:
kiest een net zo onervaren staf om zich heen
Ja, want met de ervaren van Hanegem ging het uitstekend he? .
-
pi_27680046
11. Richt zich nogal eenzijdig op 1 club
12. Gaat nooit echt in op vragen van de media
13. Staat niet open voor welke kritiek dan ook
14. Laat zijn oren hangen naar Johan Cruyff
15. Selecteert spelers veel te vroeg
16. Selecteert spelers en laat ze net zo hard weer vallen

nog doorgaan?
  maandag 6 juni 2005 @ 16:38:16 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27680145
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk SCH, speculeren is altijd leuk, niet?
In mijn ogen zijn dit de feiten, naakt nog wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')