Het was een speculatie, ik had het bericht op tt nog niet gezien.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan moet Marco dat zeggen. Net als Guus toen. En niet lullen over terugknokken bij Barcelona.
Maar ja Marco heeft er nogal een handje van om uit z'n nek te leuteren.
Die vind ik stuitend en byzonder kinderachtig. Doet me denken aan een aantal leraren van de middelbare school.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Zo ga jij ook met mensen om?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij zegt in dat teletekstbericht toch precies hoe de vork in de steel zit?![]()
Dat moet je aan Marco vragen, díe selecteert ze én wint. Ik weet niet op welke gronden hij die spelers allemaal selecteerd en zet m'n grote vraagtekens erbij, maar ik durf ook te zeggen dat ik nog niet eens in de schaduw van Van Basten mag staan qua voetbalverstand.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee, MADURO speelt fantastisch in OranjeLeg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Enkelmans is de spreekbuis van een grote lobby en Nederland is heel klein dat zie je gelijk...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft net stage lopen![]()
In de echte wereld gaan mensen fatsoenlijk met elkaar om - althans dat is de bedoeling.
Van Basten heeft zich vandaag echt ongelooflijk laten kennen.
Geen andere trainer zou nu nog krediet hebben maar die enkelmans mag blijkbaar alles.
Cocu zal zich hopelijk wel met wat belangrijkere zaken bezig houden hoop ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hier heeft van Basten op aangestuurd. Een "arbeidsconflict". Wat ik nu hoop is dat andere spelers een lans breken voor van Bommel, Cocu bijvoorbeeld. Ik zie dat ook gebeuren als deze onrecht ruikt inzake dit conflict.
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee, MADURO speelt fantastisch in OranjeLeg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
kerel. Jij hebt de wedstrijd niet gezien, of je had al teveel bier gehad. van Bommel liet munteanu 2x lopen in de eerste helft. De jong liet hem in een kwartier al 4X lopen en toen gaf Marco vdV maar de opdracht om munteanu over te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
Haha hoe kun je zoiets als bondscoach zeggen over een spelerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Ik ben geen bondscoach, maar als ik werkgever ben/zou zijn, stel ik zeker de nodige eisen aan mijn mensen, en verwacht dat ze daar aan voldoen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.
Hij zou hem niet gebruiken in Finland zegt ie. Om hem dan mee te nemen voor de goede vrede zou pas hypocriet zijn.quote:Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.
Jawel hoor, Yildirim niet selecteren bijvoorbeeld vind ik slecht. Vlaar op de bank zetten en Heitinga laten spelen was ik het niet mee eens. En Ruud van Nistelrooij opstellen vind al helemaal bagger.quote:Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.
Ik dacht tijdens de wedstrijd wel wie pakt er op die plek nou zo'n domme kaartquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
Volgens mij heb jij Fifa 2005 gespeeld ipv de wedstrijd Nederland - Roemenie aanschouwd.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
Ik zeg niet dat het slim is, maar volgens mij was het niet expres. En waar maken we ons druk om, Cocu is er weer bij.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
In een eerder topic al. Ach ja...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En Munteanu zat er toen hij eindelijk een beetje in de wedstrijd kwam (oftewel toen de jong erin kwam) eigenlijk al zo´n beetje doorheen. Hoe oud is die gozer onderhand... 38 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
Ik zal 'm voor je wijzigen. Nu is 't leuk geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In een eerder topic al. Ach ja...
kutondertitel
Niet naar Duitsland iigquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef DIJK het volgende:
van Bommel kan in ieder geval al op tijd z´n vakantie voor 2006 boeken.
Nee hij weet zelf ook dat hij niet zonder Cocu kan. Die zal hij er altijd bij proberen te houden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Basten PSV'ers zal laten vallen en iedereen over zal halen om naar AJax te gaan
Simpel, dat zijn toch ook de opdrachten van Cruijff daar?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Het verhaal van Van Basten klopt natuurlijk niet.
Hoe kan Van Bommel nou bij Barcelona bewijzen zich wel aan de opdrachten van Van Basten te houden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Simpel, dat zijn toch ook de opdrachten van Cruijff daar?![]()
Gelukkig is Cocu intelligent. Da's pech voor van Basten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee hij weet zelf ook dat hij niet zonder Cocu kan. Die zal hij er altijd bij proberen te houden.
huh wantquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Gelukkig is Cocu intelligent. Da's pech voor van Basten.
altijd is een btje lang, cocu is ook al 34quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee hij weet zelf ook dat hij niet zonder Cocu kan. Die zal hij er altijd bij proberen te houden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Simpel, dat zijn toch ook de opdrachten van Cruijff daar?![]()
"Mening" en "van Hanegem" in één zin dat is grappig. Misschien kon dat vijf à tien jaar geleden nog, maar tegenwoordig is die vent wel zo meningloos. Als hij moet analyseren bij de NOS kent hij driekwart van de spelers niet eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar ik nu naar uitkijk is de mening van Willem van Hanegem. Naar mijn idee iemand die altijd objectief is geweest naar Oranje en meestal gelijk heeft. Hij is ook een van de weinige mensen die het zogenaamde succes van van Basten tenminste relativeert. Ten opzichte van Advocaat is er qua spel namelijk totaal geen vooruitgang. En op de selectiecriteria valt genoeg aan te merken, wat van Hanegem ook aangeeft in z'n columns.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Loohcs het volgende:
...Kuyt valt me technisch ook elke keer tegen. Echt bij ELKE aanname springt de bal minstens een meter van z'n voet af. Hij is dan wel zo fel dat hij vaak toch in balbezit blijft, maar het is toch vreemd om zoiets te zien op wat toch het hoogste niveau zou moeten zijn.
Leg dat nog eens uit met de huidige selectie....quote:Een international moet spelen bij zijn club en wordt alleen geselecteerd voor de positie die hij bekleedt.
Heb ik tot nu toe weinig gezienquote:Zoals de bondscoach bij zijn presentatie al ferm aankondigde. 'Initiatiefrijk en aanvallend'
Nou niet over de punten en komma's gaan zeiken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
altijd is een btje lang, cocu is ook al 34
Cruijff heeft wat interlandvoetbal betreft in mijn ogen geen centje krediet opgebouwd. Te laf om het nationale team te leiden maar op de achtergrond wel van alles lopen roepen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Loohcs het volgende:
Dat niet kennen van spelers geldt ook voor Cruijff, maar die heeft toch wat meer krediet opgebouwd als trainer
Suggestieve zaadopmerking. Het was niet eens een gele kaart waardquote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Kan ik mij prima in vinden.quote:Dat Van Bommel de motor is geweest van het succesvolle seizoen van PSV is voor Van Basten geen reden hem te sparen. "Misschien zijn de overige spelers bij PSV meer aan hem gewend. In mijn optiek spelen de middenvelders in dienst van de aanval. In sommige elftallen ligt dat anders. Feit is dat Van Bommel het in Oranje niet kan opbrengen om zo te spelen. Eén van de elf kan het niet naar eigen inzicht doen."
Ik begin me nu af te vragen hoeveel verstand je eigenlijk van het spelletje hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suggestieve zaadopmerking. Het was niet eens een gele kaart waard.
De kaart was onterecht, simpel zat.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
Vind jij zeker.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suggestieve zaadopmerking. Het was niet eens een gele kaart waard.
Met dit soort opmerkingen maak je jezelf wel helemaal ongeloofwaardig (enige spelregelkennis heb je blijkbaar ook niet). En daarmee de rest van je posts ook volstrekt nutteloos.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kaart was onterecht, simpel zat..
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegevenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vind jij zeker.
Tuurlijk is dat geel. En kennelijk vond de rest dat ook, want niemand protesteerde. Dahaaag.![]()
Ook gewoon helemaal terecht dus.quote:Naast Van Bommel vielen zondag ook de PSV'ers Bouma, Ooijer en Vennegoor of Hesselink af. Van Basten verwees de suggestie dat er sprake zou zijn van een vooropgezette boycot van spelers uit Eindhoven van de hand. "Het is heel toevallig. Bouma heeft bijna niet getraind vorige week, voor Vennegoor of Hesselink hebben we goede andere spitsen voorhanden en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."
Die overtreding op zich niet, alles opgeteld bij elkaar wel, maar dat is een beetje flauw van een scheids.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kaart was onterecht, simpel zat..
Omdat ik vind dat het geen geel is, is de rest ook ongeloofwaardig?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen maak je jezelf wel helemaal ongeloofwaardig. En daarmee de rest van je posts ook volstrekt nutteloos.
Ja, idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die overtreding op zich niet, alles opgeteld bij elkaar wel, maar dat is een beetje flauw van een scheids.
Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat ik vind dat het geen geel is, is de rest ook ongeloofwaardig?.
Daggla weet er wel iets van maar hij zal alleen nooit iets kritisch over Ajax en omstreken zeggen - dat maakt het wat minder interessant als gesprekspartner hier. Voor de rest deugt ie wel want hij heeft een griekse piemlquote:Op maandag 6 juni 2005 16:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik begin me nu af te vragen hoeveel verstand je eigenlijk van het spelletje hebt
Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was wel logisch dat de scheids 'm gaf, zeker als het op dat moment 0-4 staat in gele kaarten.
Dikke doei!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef DIJK het volgende:
[..]
Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.
Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven...
nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke doei!!.
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Dat jij het geel vond laat blijken dat jij vrij weinig van voetbal weet.
Ik vind dat Nederland 1-1-1-8 moet spelen, maar gelukkig zijn wij geen bondscoach.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
trouwens ik vind dat basten 5-3-2 moet spelen.
En dan met aanvallende backs met goede omschakeling
Daarom zei ik ook "hoort geen argument te zijn".quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.
Ja, in de spelregels staat wel meer.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef DIJK het volgende:
[..]
nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.
Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:
"en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."
Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
Ooijer en Boulahrouz kunnen net zo goed centraal. En volgens mij heeft Marco Boulahrouz ook centraal gebruikt. En Heitinga kan net zo goed rechtsback.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.
Spiegelquote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Geilen op van Basten.Die users heb ik even gemist....
Da's projectie van Clauw.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Vandaar dat ik ook nooit iemand zie protesteren bij een scheidsrechterlijke beslissing!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegeven.
Voor de overige calimero's
[..]
Ook gewoon helemaal terecht dus..
Ik wil niet suggeren dat er aversie tegen Eindhoven leeft bij VB, maar hier neem jij wel erg makkelijk zijn praatje voor de bühne over. Hij zal natuurlijk als die aversie wel ZOU bestaan dat natuurlijk nooit toegeven en altijd wel een of ander voetbaltechnische reden kunnen verzinnen. Ik bedoel als je zegt dat Ooijer en Boulahrouz getest zijn en dat de keuze op de laatste is gevallen heb je nog niet gezegd dat er GEEN aversie tegen Eindhoven bestaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegeven.
Voor de overige calimero's
[..]
Ook gewoon helemaal terecht dus..
Heb ik niet gezegd hoor, zou niet durven tegen de enige die in de kansen van Griekenland geloofde vorig jaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar goed, ik persoonlijk vond het geen gele kaart. Als je daaruit opmaakt dat ik geen verstand van voetbal heb, prima.
*aangesproken voelt.quote:
Omdat Heitinga WEL fit is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef pfaf het volgende:
rest me een reet roesten als hij het WK haalt met heel PSV A1 hoor je me ook niet klagen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | zegt posities belangrijker te vinden dan spelers spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient kan niet omgaan met lastige spelers laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere kiest een net zo onervaren staf om zich heen |
* meldtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligt![]()
Zo is het nou ook weer niet. De algemene hosanna stemming mag alleen wel eens een beetje getemperd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
En dat na het oogstrelende voetbal wat psv het hele jaar heeft laten zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat minderwaardigheidscomplex van de PSV-supporters is groter dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat ze alleen zouden klagen als het slecht ging met het NL elftal. Maar nee, het hele seizoen roepen dat resultaat telt, en ineens als er geen PSV-ers meer mee mogen doen met de grote jongens, huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
10 redenen waarom Van Basten niet geschikt is als bondscoach:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
Mij ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.
Punt 2quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
I second that.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.
Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
En ik snap punt 5 niet?
Ah, dat van Babel wist ik niet. Ik vond het hem daar overigens helemaal niet slecht doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Punt 2
Babel heeft in de Ajax-jeugd aak genoeg op links gespeelt
En ik snap punt 5 niet?
Punt 9 & 10 zijn nul-argumentenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
vreemd inderdaadquote:spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
Jammer, maar dat is nog geen enkele bondscoach in de historie van het NL-elftal gelukt, beetje naief om daar een bondscoach op af te rekenen.quote:heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Hij wilde het proberen inderdaad, met name met het oog op EK 2008. Niets mis mee.quote:heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
quote:denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
Hier heb ik geen aanwijzing voor.quote:kan niet omgaan met lastige spelers
Gebeurt in elke sport, maar bij voetbal is het meteen een reden om een coach te ontslaan.quote:laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Vreemd inderdaad, maar zolang ze neti slecht spelen is dat voor mij geen reden om vB te ontslaanquote:beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Minpunt inderdaadquote:heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
idemquote:kiest een net zo onervaren staf om zich heen
Yep daar heb ik me toendertijd ook over verbaasd. Niet al te snugger.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.![]()
Lullig en dom, maar ongelofelijk niet terzake doende.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef Spideyman het volgende:
En Van Basten heeft desgevraagd in een interview ooit eens gezegd dat hij dacht dat de doorsnee burger in Nederland 100.000 per jaar verdiend
Dat siert hem juist. Vind ik eerder een voor dan een tegen.quote:zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
Hoeze spreekt ie zichzelf dan tegen?quote:spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
Goh, gek he als je maar 10 wedstrijden hebt gespeeld. Welke coach liet Nederland wel met flair voetballen dan?quote:heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Zoals je weet heeft de KNVB als doelstelling het EK van 08. Zat tijd dus nog.quote:heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
Bron?quote:denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
Voor lastige spelers is ook geen plaats als je een eenheid probeert te vormen.quote:kan niet omgaan met lastige spelers
Iemand die jij bedenkelijk vindt is dat niet per definitie.quote:laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Wie dan? Maduro kende hij al, dus die valt af en Vlaar debuteerde niet.quote:beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Niet zo gek he, hij is nog maar net coach. maar ook dat is geen argument. Rijkaard deed het prima, en was ook nog redelijk groen.quote:heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
Ja, want met de ervaren van Hanegem ging het uitstekend he?quote:kiest een net zo onervaren staf om zich heen
In mijn ogen zijn dit de feiten, naakt nog welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk SCH, speculeren is altijd leuk, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |