Het was een speculatie, ik had het bericht op tt nog niet gezien.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan moet Marco dat zeggen. Net als Guus toen. En niet lullen over terugknokken bij Barcelona.
Maar ja Marco heeft er nogal een handje van om uit z'n nek te leuteren.
Die vind ik stuitend en byzonder kinderachtig. Doet me denken aan een aantal leraren van de middelbare school.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Zo ga jij ook met mensen om?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij zegt in dat teletekstbericht toch precies hoe de vork in de steel zit?![]()
Dat moet je aan Marco vragen, díe selecteert ze én wint. Ik weet niet op welke gronden hij die spelers allemaal selecteerd en zet m'n grote vraagtekens erbij, maar ik durf ook te zeggen dat ik nog niet eens in de schaduw van Van Basten mag staan qua voetbalverstand.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee, MADURO speelt fantastisch in OranjeLeg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Enkelmans is de spreekbuis van een grote lobby en Nederland is heel klein dat zie je gelijk...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft net stage lopen![]()
In de echte wereld gaan mensen fatsoenlijk met elkaar om - althans dat is de bedoeling.
Van Basten heeft zich vandaag echt ongelooflijk laten kennen.
Geen andere trainer zou nu nog krediet hebben maar die enkelmans mag blijkbaar alles.
Cocu zal zich hopelijk wel met wat belangrijkere zaken bezig houden hoop ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hier heeft van Basten op aangestuurd. Een "arbeidsconflict". Wat ik nu hoop is dat andere spelers een lans breken voor van Bommel, Cocu bijvoorbeeld. Ik zie dat ook gebeuren als deze onrecht ruikt inzake dit conflict.
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee, MADURO speelt fantastisch in OranjeLeg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
kerel. Jij hebt de wedstrijd niet gezien, of je had al teveel bier gehad. van Bommel liet munteanu 2x lopen in de eerste helft. De jong liet hem in een kwartier al 4X lopen en toen gaf Marco vdV maar de opdracht om munteanu over te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
Haha hoe kun je zoiets als bondscoach zeggen over een spelerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Ik ben geen bondscoach, maar als ik werkgever ben/zou zijn, stel ik zeker de nodige eisen aan mijn mensen, en verwacht dat ze daar aan voldoen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.
Hij zou hem niet gebruiken in Finland zegt ie. Om hem dan mee te nemen voor de goede vrede zou pas hypocriet zijn.quote:Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.
Jawel hoor, Yildirim niet selecteren bijvoorbeeld vind ik slecht. Vlaar op de bank zetten en Heitinga laten spelen was ik het niet mee eens. En Ruud van Nistelrooij opstellen vind al helemaal bagger.quote:Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.
Ik dacht tijdens de wedstrijd wel wie pakt er op die plek nou zo'n domme kaartquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
Volgens mij heb jij Fifa 2005 gespeeld ipv de wedstrijd Nederland - Roemenie aanschouwd.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
Ik zeg niet dat het slim is, maar volgens mij was het niet expres. En waar maken we ons druk om, Cocu is er weer bij.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
In een eerder topic al. Ach ja...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En Munteanu zat er toen hij eindelijk een beetje in de wedstrijd kwam (oftewel toen de jong erin kwam) eigenlijk al zo´n beetje doorheen. Hoe oud is die gozer onderhand... 38 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |