abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27678099
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dan moet Marco dat zeggen. Net als Guus toen. En niet lullen over terugknokken bij Barcelona.

Maar ja Marco heeft er nogal een handje van om uit z'n nek te leuteren.
Het was een speculatie, ik had het bericht op tt nog niet gezien.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27678138
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]

4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Die vind ik stuitend en byzonder kinderachtig. Doet me denken aan een aantal leraren van de middelbare school.
The gum you like, is coming back in style.
pi_27678139
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij zegt in dat teletekstbericht toch precies hoe de vork in de steel zit?
Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.

Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.

Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:46:20 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27678145
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:

[..]

Nee, MADURO speelt fantastisch in Oranje Leg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Dat moet je aan Marco vragen, díe selecteert ze én wint. Ik weet niet op welke gronden hij die spelers allemaal selecteerd en zet m'n grote vraagtekens erbij, maar ik durf ook te zeggen dat ik nog niet eens in de schaduw van Van Basten mag staan qua voetbalverstand.
pi_27678155
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft net stage lopen

In de echte wereld gaan mensen fatsoenlijk met elkaar om - althans dat is de bedoeling.

Van Basten heeft zich vandaag echt ongelooflijk laten kennen.
Geen andere trainer zou nu nog krediet hebben maar die enkelmans mag blijkbaar alles.
Enkelmans is de spreekbuis van een grote lobby en Nederland is heel klein dat zie je gelijk...
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 15:46:40 #106
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27678158
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hier heeft van Basten op aangestuurd. Een "arbeidsconflict". Wat ik nu hoop is dat andere spelers een lans breken voor van Bommel, Cocu bijvoorbeeld. Ik zie dat ook gebeuren als deze onrecht ruikt inzake dit conflict.
Cocu zal zich hopelijk wel met wat belangrijkere zaken bezig houden hoop ik.
Fit worden en met de spelers die beschikbaar zijn die pot in Finland gaan winnen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_27678167
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef The_M het volgende:

[..]

Nee, MADURO speelt fantastisch in Oranje Leg mij nou eens uit op basis waarvan die gozer wordt geselecteerd. Als je op het seizoen bij de club af zou gaan zou van Bommel zeker voor Maduro gaan, en bij oranje heeft Maduro nog helemaal niet gespeeld!!! Laat die gozer eerst eens een jaar bij ajax presteren!!!
Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
pi_27678228
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Omdat de taak van van Bommel was, hou die Roemeen in de gaten en blijf daarbij. Dat deed van Bommel niet en dus werd hij gewisselt voor DE JONG. Die deed zijn taak wel goed
kerel. Jij hebt de wedstrijd niet gezien, of je had al teveel bier gehad. van Bommel liet munteanu 2x lopen in de eerste helft. De jong liet hem in een kwartier al 4X lopen en toen gaf Marco vdV maar de opdracht om munteanu over te nemen.
pi_27678239
Waar ik nu naar uitkijk is de mening van Willem van Hanegem. Naar mijn idee iemand die altijd objectief is geweest naar Oranje en meestal gelijk heeft. Hij is ook een van de weinige mensen die het zogenaamde succes van van Basten tenminste relativeert. Ten opzichte van Advocaat is er qua spel namelijk totaal geen vooruitgang. En op de selectiecriteria valt genoeg aan te merken, wat van Hanegem ook aangeeft in z'n columns.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:03 #110
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678287
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]
4. Die opmerkingen over een lange vakantie zijn schandalig, echt beneden alle peil en hij laat zich daarmee zo kennen dat je toch echt niet meer kan zeggen dat hij goed communiceert met zijn spelers. Een coach die dat soort dingen zegt, heeft er echt geen kaas van gegeten.
Haha hoe kun je zoiets als bondscoach zeggen over een speler
Zwakke redenatie in mijn ogen, met deze redenatie hadden er nog wat spelers weggestuurd kunnen worden de afgelopen campagne.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:26 #111
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27678296
Een lange vakantie...
Echt een reactie van een kleuter.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:50:38 #112
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678300
quote:

[..]
Die deed zijn taak wel goed
Die liet zijn man net zo vaak lopen.
pi_27678302
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo ga jij ook met mensen om?
Dan begin ik het langzaam te begrijpen.
Ik ben geen bondscoach, maar als ik werkgever ben/zou zijn, stel ik zeker de nodige eisen aan mijn mensen, en verwacht dat ze daar aan voldoen.
quote:
Die opmerkingen over zo'n lange vakantie tegen iemand die niks liever wil dan bij de groep zijn, die zijn beneden alle peil.
Hij zou hem niet gebruiken in Finland zegt ie. Om hem dan mee te nemen voor de goede vrede zou pas hypocriet zijn.
quote:
Maar nogmaals: in jouw ogen kan Van Basten helemaal niks verkeerd doen.
Advocaat zou gestenigd zijn om zo'n opmerking.
Jawel hoor, Yildirim niet selecteren bijvoorbeeld vind ik slecht. Vlaar op de bank zetten en Heitinga laten spelen was ik het niet mee eens. En Ruud van Nistelrooij opstellen vind al helemaal bagger.
pi_27678334
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij mag Raffie wel eens op z'n flikker geven na het opzettelijk pakken van een gele kaart. Dit in verband met zijn aanstaande huwelijk.
Niemand die 't opgevallen is? Zo opzichtig een kaart pakken. Schandalig.
pi_27678344
basten laat bommel thuis
pi_27678385
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
  maandag 6 juni 2005 @ 15:53:13 #117
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27678411
quote:

[..]

Ik dacht tijdens de wedstrijd wel wie pakt er op die plek nou zo'n domme kaart maar kan me niet voorstellen dat je dat expres zou doen...
pi_27678434
van Bommel kan in ieder geval al op tijd z´n vakantie voor 2006 boeken.
pi_27678452
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Niemand opgevallen dat hij toch wel erg beteuterd keek toen hij die kaart zag?
Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
pi_27678501
quote:

[..]

Volgens mij heb jij Fifa 2005 gespeeld ipv de wedstrijd Nederland - Roemenie aanschouwd.

Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
Yeah baby Yeah!
pi_27678530
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Stukje toneel joh, van Sylvie geleerd. Wie pakt er nou op dat moment, op die manier een kaart! Helemaal als je weet dat je op scherp staat.
Ik zeg niet dat het slim is, maar volgens mij was het niet expres. En waar maken we ons druk om, Cocu is er weer bij.
pi_27678558
Van Basten heeft alle recht om te doen wat hij wil doen maar hij veroorzaakt op deze manier zelf weer relletjes en heibel - daar zit volgens mij niemand op te wachten.

Die kinderachtige opmerkingen over de vakantie had ik van hem niet verwacht.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:57:18 #123
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27678584
quote:

[..]

In een eerder topic al. Ach ja...

kutondertitel
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27678605
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Als je van Bommel verwijt dat hij de roemeen welgeteld 1 keer heeft laten lopen (het is geen Hagi) wat wil je dan over de Jong zeggen die diezelfde Roemeen in de wedstrijd liet komen?
En Munteanu zat er toen hij eindelijk een beetje in de wedstrijd kwam (oftewel toen de jong erin kwam) eigenlijk al zo´n beetje doorheen. Hoe oud is die gozer onderhand... 38 ofzo.
  Redactie Games maandag 6 juni 2005 @ 15:58:41 #125
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_27678631
'Van Bommel moet bij Barça mijn ongelijk bewijzen'

6/6/2005 15:44

Omdat bondscoach Marco van Basten niet tevreden was over het optreden van Mark van Bommel in de interland met Roemenië, heeft de bondscoach de PSV 'er niet geselecteerd voor de ontmoeting met Finland van aanstaande woensdag. Van Bommel kreeg van Van Basten te verstaan dat hij bij zijn nieuwe club Barcelona maar het ongelijk van de coach moet bewijzen.
'We vinden dat Mark zaterdag zijn taken niet goed heeft uitgevoerd', zo gaf Van Basten maandagmiddag opening van zaken over de opmerkelijke wissel, vijf minuten na de pauze van Nederland-Roemenië. Vam Bommel werd naar de kant gehaald en vervangen door Nigel de Jong. De bondscoach was van mening dat Van Bommel de 37-jarige Roemeense spelverdeler Munteanu veel te veel ruimte gunde.

In de selectie van het Nederlands elftal voor het duel met de Finnen is er daarom geen plaats voor Van Bommel. Van Basten: 'Voor Finland heb ik geen basisplaats voor hem in gedachten en als invaller zal ik hem ook niet gaan gebruiken. Vandaar dat ik hem niet meeneem.'

Het verhaal Van Basten-Van Bommel is overigens niet definitief over, beklemtoonde de bondscoach nog. 'Ik heb hem gezegd dat hij nu lekker vroeg vakantie heeft', aldus Van Basten, 'En dat hij bij FC Barcelona maar moet laten zien dat ik er naast zit.'
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')