Ja, idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die overtreding op zich niet, alles opgeteld bij elkaar wel, maar dat is een beetje flauw van een scheids.
Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat ik vind dat het geen geel is, is de rest ook ongeloofwaardig?.
Daggla weet er wel iets van maar hij zal alleen nooit iets kritisch over Ajax en omstreken zeggen - dat maakt het wat minder interessant als gesprekspartner hier. Voor de rest deugt ie wel want hij heeft een griekse piemlquote:Op maandag 6 juni 2005 16:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik begin me nu af te vragen hoeveel verstand je eigenlijk van het spelletje hebt
Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was wel logisch dat de scheids 'm gaf, zeker als het op dat moment 0-4 staat in gele kaarten.
Dikke doei!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef DIJK het volgende:
[..]
Omdat je vindt dat dat geen geel was laat je inderdaad blijken weinig kijk op voetbal te hebben.
Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat horen geen argumenten te zijn om een kaart te geven...
nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke doei!!.
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Dat jij het geel vond laat blijken dat jij vrij weinig van voetbal weet.
Ik vind dat Nederland 1-1-1-8 moet spelen, maar gelukkig zijn wij geen bondscoach.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
trouwens ik vind dat basten 5-3-2 moet spelen.
En dan met aanvallende backs met goede omschakeling
Daarom zei ik ook "hoort geen argument te zijn".quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je weet toch dat de 'geest van de wedstrijd' de scheids beïnvloed. Zeker als topspeler. Bovendien, shirtje trekken als iemand je voorbij is staat gewoon geel voor.
Ja, in de spelregels staat wel meer.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef DIJK het volgende:
[..]
nee, het staat namelijk gewoon zo in de spelregels.. Dat jij die niet kent, daar kan ik niks aan doen.
Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:
"en Ooijer was wel fit, maar Boulahrouz heeft de voorkeur gekregen. Ooijer en Boulahrouz hebben het afgelopen weekeinde beide een test ondergaan en Boulahrouz krijgt de voorkeur."
Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
Ooijer en Boulahrouz kunnen net zo goed centraal. En volgens mij heeft Marco Boulahrouz ook centraal gebruikt. En Heitinga kan net zo goed rechtsback.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ooijer is back, net als Boulahrouz, Heitinga is centrale verdediger.
Spiegelquote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Geilen op van Basten.Die users heb ik even gemist....
Da's projectie van Clauw.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Vandaar dat ik ook nooit iemand zie protesteren bij een scheidsrechterlijke beslissing!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegeven.
Voor de overige calimero's
[..]
Ook gewoon helemaal terecht dus..
Ik wil niet suggeren dat er aversie tegen Eindhoven leeft bij VB, maar hier neem jij wel erg makkelijk zijn praatje voor de bühne over. Hij zal natuurlijk als die aversie wel ZOU bestaan dat natuurlijk nooit toegeven en altijd wel een of ander voetbaltechnische reden kunnen verzinnen. Ik bedoel als je zegt dat Ooijer en Boulahrouz getest zijn en dat de keuze op de laatste is gevallen heb je nog niet gezegd dat er GEEN aversie tegen Eindhoven bestaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt zin heeft om te protesteren als een kaart al is gegeven.
Voor de overige calimero's
[..]
Ook gewoon helemaal terecht dus..
Heb ik niet gezegd hoor, zou niet durven tegen de enige die in de kansen van Griekenland geloofde vorig jaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar goed, ik persoonlijk vond het geen gele kaart. Als je daaruit opmaakt dat ik geen verstand van voetbal heb, prima.
*aangesproken voelt.quote:
Omdat Heitinga WEL fit is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef DIJK het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Ooijer vergeleken wordt met Boulahrouz en niet met bijvoorbeeld Heitinga.
Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef pfaf het volgende:
rest me een reet roesten als hij het WK haalt met heel PSV A1 hoor je me ook niet klagen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | zegt posities belangrijker te vinden dan spelers spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient kan niet omgaan met lastige spelers laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere kiest een net zo onervaren staf om zich heen |
* meldtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef pfaf het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ook niet als hij er daarna in de 1e ronde uitligt![]()
Zo is het nou ook weer niet. De algemene hosanna stemming mag alleen wel eens een beetje getemperd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
En dat na het oogstrelende voetbal wat psv het hele jaar heeft laten zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat minderwaardigheidscomplex van de PSV-supporters is groter dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat ze alleen zouden klagen als het slecht ging met het NL elftal. Maar nee, het hele seizoen roepen dat resultaat telt, en ineens als er geen PSV-ers meer mee mogen doen met de grote jongens, huilen dat het voetbal "niet om aan te zien" is, terwijl we eerste in de groep staan.
Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
10 redenen waarom Van Basten niet geschikt is als bondscoach:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
Mij ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als hij daar ook presteert kan me de rest een reet roesten.
Punt 2quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
I second that.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een edit zodat de layout niet wordt verneukt ook.
Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
En ik snap punt 5 niet?
Ah, dat van Babel wist ik niet. Ik vond het hem daar overigens helemaal niet slecht doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Punt 2
Babel heeft in de Ajax-jeugd aak genoeg op links gespeelt
En ik snap punt 5 niet?
Punt 9 & 10 zijn nul-argumentenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
vreemd inderdaadquote:spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
Jammer, maar dat is nog geen enkele bondscoach in de historie van het NL-elftal gelukt, beetje naief om daar een bondscoach op af te rekenen.quote:heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Hij wilde het proberen inderdaad, met name met het oog op EK 2008. Niets mis mee.quote:heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
quote:denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
Hier heb ik geen aanwijzing voor.quote:kan niet omgaan met lastige spelers
Gebeurt in elke sport, maar bij voetbal is het meteen een reden om een coach te ontslaan.quote:laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Vreemd inderdaad, maar zolang ze neti slecht spelen is dat voor mij geen reden om vB te ontslaanquote:beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Minpunt inderdaadquote:heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
idemquote:kiest een net zo onervaren staf om zich heen
Yep daar heb ik me toendertijd ook over verbaasd. Niet al te snugger.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heeft hij ooit eens in een interview gezegd. Volgens mij ook nog iets over het inkomen van bijstandsmoeders. Kwam niet echt reteslim en 'midden in de maatschappij' over.![]()
Lullig en dom, maar ongelofelijk niet terzake doende.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef Spideyman het volgende:
En Van Basten heeft desgevraagd in een interview ooit eens gezegd dat hij dacht dat de doorsnee burger in Nederland 100.000 per jaar verdiend
Dat siert hem juist. Vind ik eerder een voor dan een tegen.quote:zegt posities belangrijker te vinden dan spelers
Hoeze spreekt ie zichzelf dan tegen?quote:spreekt zich daarna ontzettend tegen door babel op links en kuijt op rechts te zetten
Goh, gek he als je maar 10 wedstrijden hebt gespeeld. Welke coach liet Nederland wel met flair voetballen dan?quote:heeft oranje nog geen enkele wedstrijd met flair laten voetballen
Zoals je weet heeft de KNVB als doelstelling het EK van 08. Zat tijd dus nog.quote:heeft wel als belangrijkste doelstelling oranje met flair te laten voetballen
Bron?quote:denkt dat de gewone Ned. burger een ton per jaar verdient
Voor lastige spelers is ook geen plaats als je een eenheid probeert te vormen.quote:kan niet omgaan met lastige spelers
Iemand die jij bedenkelijk vindt is dat niet per definitie.quote:laat zich in met bedenkelijke figuren voor mental coaching
Wie dan? Maduro kende hij al, dus die valt af en Vlaar debuteerde niet.quote:beoordeelt spelers op 1 wedstrijd en laat ze debuteren in oranje
Niet zo gek he, hij is nog maar net coach. maar ook dat is geen argument. Rijkaard deed het prima, en was ook nog redelijk groen.quote:heeft nog helemaal niks laten zien in zijn trainerscarriere
Ja, want met de ervaren van Hanegem ging het uitstekend he?quote:kiest een net zo onervaren staf om zich heen
In mijn ogen zijn dit de feiten, naakt nog welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk SCH, speculeren is altijd leuk, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |