abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27675501

Wat is Most Haunted?

Most Haunted is een Brits TV-programma, waarin een groep mensen bepaalde lokaties in en om Groot Brittannië bezoeken waar diverse paranormale waarnemingen gedaan zijn. Geesten. Deze groep blijft 24 uur lang op deze lokatie en voeren enkele experimenten uit, met als doel contact te leggen met de aanwezige overleden zielen, en de verschijningen vast te leggen op band. Dit doen ze voor een groot gedeelte in het donker, met infra-rood camera's.

Wie zijn deze mensen?

De groep bestaat hoofdzakelijk uit een precentatrice, een spiritueel medium die op spiritueel niveau contact legt en zodoende over gebeurtenissen en entiteiten aldaar kan vertellen, en een historicus die het een en ander kan verifiëren.

Daarnaast lopen er een producer mee, een para-psycholoog, een aantal camera mensen, geluidsmensen, etc. De rolverdeling is alleen in het begin te zien. Zodra de lichten uit gaan en men probeert contact te zoeken, eventueel in kleinere groepjes in meerdere ruimtes, wordt er door iedereen actief meegedaan, achter en vóór de camera's.

Waar bestaat het onderzoek uit?

Er worden niet altijd dezelfde experimenten gedaan in elke aflevering. Soms ervaart de crew op een lokatie al genoeg zónder een bepaald experiment uit te voeren. Experimenten die wel regelmatig uitgevoerd worden zijn séances, trigger objects (om te zien of het na verloop van tijd uit zichzelf bewogen zou hebben), glaasje draaien, of het contact zoeken door vragen 'in de lucht' te stellen. Uiteraard wordt er ook met meetapparatuur gewerkt, zoals een elektro-magnetisch veld (EMF) meter.

De resultaten van de onderzoeken zijn erg uiteenlopend. De ervaringen bestaan meestal uit gevoel van aanraking, gefluister in oor, cold spots, gevoel van misselijkheid/warm/koud. Ook de bekende orbs zijn regelmatig te zien in beeld.

En komen ze ook wel eens buiten de UK dan?

Jawel. Ze zijn al tweemaal in een lokatie in Nederland geweest: Kasteel Doorwerth en kasteel Ammersoyen. Wellicht zullen ze het nog vaker binnen onze spookachtige landgrenzen gaan zoeken. .

Voor een compleet overzicht van de Most Haunted afleveringen kun je hier eens kijken.

Waar wordt het uitgezonden dan?

De Most Haunted afleveringen worden uitgezonden op de britse zender LivingTV. Ik weet niet of mensen binnen Nederland deze zender kunnen ontvangen via satelliet oid. De afleveringen worden ook gecaptured door onze Britse vrienden en zijn als je creatief bent her en der best te vinden .

Ondertussen is Most Haunted aan zijn zesde seizoen bezig. Elke aflevering duurt rond de 45 minuten. Regelmatig worden er LIVE uitzendingen gedaan, waarbij webcams worden ingezet zodat ook via de website van Most Haunted het een en ander te volgen is. Deze uitzendingen zijn meestal enkele uren lang.

Er wordt daarbij gebruik gemaakt van 4 webcams. Op de site is er telkens maar 1 te bekijken, maar ik heb zelf een tooltje geschreven wat je de mogelijkheid geeft alle 4 de streams tegelijk te bekijken. Deze is nog in ontwikkeling, maar tegen de tijd dat er weer een LIVE uitzending is zal er wel weer een link gepost worden .

Crap! Allemaal bullshit!

Wie zal het zeggen. De ene aflevering gebeurt er weinig tot niets, en moeten we het hebben van de informatie die het spirituele medium ons kan geven, en andere afleveringen staan bol van de gebeurtenissen. Of deze écht zijn, moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Al met al is het een goede serie, en ik heb er na 3 seizoenen gezien te hebben nog lang geen genoeg van.

Game on!

Uit het vorige topic
quote:
Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?

Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar zijn boeken. Ik zie dat BOL ze ook hebben . Binnenkort maar eens één bestellen.

Wat betreft de vraag van MUUS - welke aflevering(lokatie) was dat?
De boeken waarnaar gerefereerd wordt in deze quotes zijn de boeken van Derek Acorah, het spiritueel medium in Most Haunted.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lynx666 op 06-06-2005 18:39:44 ]
pi_27676539
Na een seizoen gekeken te hebben had ik er genoeg van. Dr gebeurt echt nooit wat, net als er iets gebeurt, is de camera weer te laat of is het net buiten beeld. Het enige wat je ziet zijn orbs. Iets wat geen aan geestesverschijningen word gekoppeld, maar waar menig andere verklaringen voor kunnen worden gegeven.
Notabene zijn de onderzoeksopstellingen daar niet echt sluitend. Een beetje onderzoeker zorgt voor meer apparatuur, betere apparatuur en voor betere opstellingen.

Mocht dit niet geacteerd zijn, dan is er alsnog geen waardige conclusie te trekken uit het onderzoek. Ze onderzoeken slechts 1 dag, met zoals ik al zei, te weinig apparatuur.

Ik denk dat het zo nep is als ik weet niet wat.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:25:53 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27681822
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef baNEEL het volgende:
Na een seizoen gekeken te hebben had ik er genoeg van. Dr gebeurt echt nooit wat, net als er iets gebeurt, is de camera weer te laat of is het net buiten beeld. Het enige wat je ziet zijn orbs. Iets wat geen aan geestesverschijningen word gekoppeld, maar waar menig andere verklaringen voor kunnen worden gegeven.
Notabene zijn de onderzoeksopstellingen daar niet echt sluitend. Een beetje onderzoeker zorgt voor meer apparatuur, betere apparatuur en voor betere opstellingen.

Mocht dit niet geacteerd zijn, dan is er alsnog geen waardige conclusie te trekken uit het onderzoek. Ze onderzoeken slechts 1 dag, met zoals ik al zei, te weinig apparatuur.

Ik denk dat het zo nep is als ik weet niet wat.
Ik geloof niet dat het nep is, als het allemaal nep was, dan zou het veel spectaculairder zijn.
Er zijn afleveringen waar echt helemaal niets gebeurt.

Ik heb van die televisie onderzoeken gezien, die echt allemaal show waren.
Zwarte wolkjes die uit de grond kwamen, en als een speer door een muur heen fladderden.

Mannen die zogenaamd opgetild worden, en dan ineens een draadje om hun nek krijgen, alsof het een strop is.

Stoelen die dwars door de kamer heen vliegen, terwijl de camera er net toevallig op gericht stond.
Dat is nou weer net allemaal te veel.

Bij MH komt het toch veel geloofwaardiger, hoewel soms ook veel saaier over.

En als er bij hun vandaag of morgen echt iets onverklaarbaars voor de camera komt, dan ben ik ook veel meer geneigd om dat te geloven.
Juist omdat er nog nooit iets echt spectaculairs is uitgezonden.
In tegenstelling tot andere programma's waar iedere keer een verschijning gefilmd wordt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27684751
mooie OP lynx!!!!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_27684798
uhmm wat is er met de laatste afleveringen gebeurt? zie echt twee weken lang niks meer in de winkels!!!! Ik heb mijn MH kick nodig!!!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_27692766
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:10 schreef lunamoon het volgende:
mooie OP lynx!!!!
Thanks!!
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:12 schreef lunamoon het volgende:
uhmm wat is er met de laatste afleveringen gebeurt? zie echt twee weken lang niks meer in de winkels!!!! Ik heb mijn MH kick nodig!!!
Over welke afleveringen heb je het dan? De laatste 2 die ik in de schappen heb zien liggen zijn (6x10) Petty France en (6x11) Arreton Manor House. Beide gewoon verkrijgbaar bij de reguliere verkooppunten.
pi_27693509
Nou ik neem aan als ik het goed heb geteld, dat er nog twee afleveringen na arreton manor house kwamen toch? deze week is het Appuldurcombe House, dus ze hebben geen pauze ofzo
pi_27693939
1
2
3
4
5
6
 24-May-2005 - Petty France Manor 
 31-May-2005 - Arreton Manor House
 07-Jun-2005 - Appuldurcombe House
 14-Jun-2005 - Fyvie Castle
 21-Jun-2005 - Bath
 28-Jun-2005 - Padstow

Zo ziet de planning er uit voor de rest van seizoen 6. Dus pas overmorgen zal Appuldurcombe House de winkels vullen. Waarom zouden ze een pauze hebben? .
pi_27694018
hmmm dan snap ik er echt niks van want heb echt de arreton manor al twee weken geleden gehaald.. of loop ik nu zo ver voren? damn the stress!
pi_27694346
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef lunamoon het volgende:
hmmm dan snap ik er echt niks van want heb echt de arreton manor al twee weken geleden gehaald.. of loop ik nu zo ver voren? damn the stress!
Och, ze bezoeken zoveel manors. Ze lijken allemaal op elkaar .

Nog even diep ademhalen. Nog 2 daagjes .
pi_27694449
nou ja.. heb het bestand nog op Lappie staan dus weet gewoon dat het zo heet.. maar doet het niet toe (en die van petty france heb ik ook al lang binnen) Well leuk dat ze nu naar mensen hun huizen gaan inplaats van al die kastelen en kroegen/inns... echt spannend!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:36:26 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27703208
@Lunamoon: Ik zoek die episode waarin die beide mediums compleet het tegenovergestelde zeggen over een bepaalde kamer. Wat was de titel van die aflevering ook alweer?

Vraag van muus erover:
quote:
Kunnen jullie meer vertellen? Werd er meer over het verleden van de kamer/het huis verteld?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:36:54 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27703225
Mooie OP btw
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27705700
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
@Lunamoon: Ik zoek die episode waarin die beide mediums compleet het tegenovergestelde zeggen over een bepaalde kamer. Wat was de titel van die aflevering ook alweer?

Vraag van muus erover:
[..]
Dat komt van de aflevering diie The Ghost House heet.. passend he? S06. E08
pi_27755531
Kun je die afleveringen ergens officieel downloaden of moet het altijd via kazaa (of zoiets)?
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:37:58 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27756227
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:23 schreef Keios het volgende:
Kun je die afleveringen ergens officieel downloaden of moet het altijd via kazaa (of zoiets)?
Je kunt of de dvd's bestellen of een illegale manier gebruiken
pi_27764247
Hmmm... er praten een hoop mensen over iets dat gebeurt in de laatste aflevering. Ik moet toch eens m'n kijk achterstand wegwerken.
pi_27771176
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 02:51 schreef Dimmie het volgende:
Hmmm... er praten een hoop mensen over iets dat gebeurt in de laatste aflevering. Ik moet toch eens m'n kijk achterstand wegwerken.
Ik lees het ook net. iets met een spookachtige stem en Stuard was weer de pineut.
mijn vriend is deze keer 'naar de winkel geweest' voor die aflevering
ik hoop dat hij hem vanavond brengt, iemand die al een kleine spoiler wil geven intussentijd?
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_27782532
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Ik lees het ook net. iets met een spookachtige stem en Stuard was weer de pineut.
mijn vriend is deze keer 'naar de winkel geweest' voor die aflevering
ik hoop dat hij hem vanavond brengt, iemand die al een kleine spoiler wil geven intussentijd?
Ik heb hem net gekocht en ga hem vanavond bekijken dan geef ik jullie wel eeen update.. maar eerst moet ik weten hoe je het in "spoilertext" set zou iemand dat aub wllen uitleggen? (sorry voor alle typfouten maar mijn toetsbord is kaput)
pi_27782572
[ spoiler ]
tekstje
[ /spoiler ]

geeft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27782627
ohhhhhhh dat was dus makelijk :p ikke maar te moeilijk denken...zucht... thanks!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:39:25 #22
38396 mazaru
pi_27793499
Ik heb hem net gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27816063
spoler werkte niet
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:14:10 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27816186
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef lunamoon het volgende:
spoler werkte niet
Wat er precies niet? Je dient de tekst in de spoiler te selecteren zodat ie leesbaar wordt
pi_27827656
Ja moppie dat snap ik ook wel. Jj zou moeten weten dat ik niet helemaal dom ben ik probeer het nog eens
SPOILER
pi_27827659
whoppie!!! het werkte!!! en nu back ontopic
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:00:37 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27831296
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 08:37 schreef lunamoon het volgende:
whoppie!!! het werkte!!! en nu back ontopic
Hej het werkt
pi_27991150
Zo, eindelijk dag 3 van de live gezien. Nu ik een tijdje geen Most Haunted had gezien had ik geen hoge verwachtingen en was het uiteindelijk best fijn kijken

Ahja, ik moet play.com nog mailen Ik wil goedkoop 't missende live materiaal aanschaffen
pi_28077036
Ehm... momenteel is er Most Haunted Live: Summer Solstice
pi_28077358
Ah, verrek

De cams doen het weer ja .
pi_28077543
Ok, de beloofde multistream player staat ook weer klaar.

- Download -

What's new:
- Het panel met de linkjes is nu dicht te klappen.
- Refresh knopjes naast de linkjes (gekrulde pijltjes).
- Volume schuifje.
- Achtergrondje.
- Oh ja - de instellingen (labels, URL's, enzo) worden opgeslagen in een INI bestand

Feedback ook welkom

[ Bericht 6% gewijzigd door Lynx666 op 29-10-2005 01:20:58 (links werken weer) ]
pi_28078539
Ah, okee. Ik zat al te kijken met je vorige versie
pi_28078625

Ik kan alleen geen geluidsstream kiezen (dat was al wel bekend), alleen lijkt het alsof het videostream-onafhankelijk is. Ik had net geluid op cam 1 (standaard), en die sprong ineens naar cam 4.

Oh, en soms valt geluid weg en moet ik de stream resetten..
pi_28078657
mja, de streams werken ook gewoon niet echt lekker mee vandaag hoor
pi_28078711
App is ook nog steeds niet helemaal lekker. Nu heb ik weer géén geluid. .
pi_28078745
Hier werkt ie lekker. Je progt goed werkende progs op een niet goed werkend systeem
pi_28078781
Wat fluisterden Derek en Richard tegen elkaar? Ik meende "act" te verstaan en hoorde Derek fluisteren "when I say blabla you react blablabla". Ik hoop dat het mijn verbeelding is

Edit: laat maar, is mijn verbeelding ja
pi_28078834
Dus jij kan wel het juiste geluid bij de juiste videostream krijgen? (zonder dat ie 'oversteekt'?)
Geluid verdwijnt ook niet als je de app opnieuw start?

Misschien een firewall probleem ofzo hier, want op mn andere pc's doet ie het ook niet okee..
(WinXP, SP2, WMP9.0 hier)
pi_28078860
Nee, het geluid werkt zoals je het bedoelde volgens mij

Prima dus
pi_28078902
Nou ja, morgen kan ik wel weer proberen wat te prutsen tijdens de cam-uren.
pi_28078943
quote:
Most Haunted Live: Your Say
Most Haunted Live used to finish at midnight... Not any more!

Now, from midnight to 1am, we're giving you the chance to watch the footage from the four webcams, live on LIVINGtv.

You will also have the chance to text in your thoughts about the show you've just seen — with the best messages appearing live on air.
Maar ze zijn dus niet meer online na midnight
pi_28078985
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:06 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Maar ze zijn dus niet meer online na midnight
Klopt. Is er ook geen overnight cam?
Zo te zien niet...
pi_28079017
Idd. Is geen fout op de website, die stream werkt gewoon niet
pi_28103202
De streams zijn hier weer rampzalig. En het ligt niet aan je progje Lynx666
pi_28103959
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef Dimmie het volgende:
De streams zijn hier weer rampzalig. En het ligt niet aan je progje Lynx666
Het lukt me ook niet echt er nog verbetering in te krijgen, codewise
Ik wil het nog wel een keer proberen met WMP 6.x oid, misschien reageert dat beter op dit brakke systeem

Het blijft overigens aardig rustig in dit topic tijdens LIVE..
pi_28105005
De live ziet er deze keer wel interessant uit op de webcam
pi_28105176
Idd, veel dynamischer. Ze wandelen nu ook eens rond met de cams.
pi_28120737
Vanavond is het wel stil zeg (en de streams zijn hier nog altijd crappy).

Ik heb inmiddels dag 1 gezien en mijn vermoeden was juist: het was interessant. Ik was zeer tevreden Tevens het extra uur gezien waarbij alleen 4 de 4 cams te zien waren. Ik heb wel iets gespot op cam 4 (en ook de SMS'ers) zo rond zo tegen de 63ste minuut dat leek op een orb, maar volgens mij was het een mot ofzo.
pi_28121837
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:20 schreef Dimmie het volgende:
Vanavond is het wel stil zeg (en de streams zijn hier nog altijd crappy).

Ik heb inmiddels dag 1 gezien en mijn vermoeden was juist: het was interessant. Ik was zeer tevreden Tevens het extra uur gezien waarbij alleen 4 de 4 cams te zien waren. Ik heb wel iets gespot op cam 4 (en ook de SMS'ers) zo rond zo tegen de 63ste minuut dat leek op een orb, maar volgens mij was het een mot ofzo.
Vanavond heb ik het gemist. Helaas.
Dan zie ik het wel op de rips.

Zien jullie trouwens ook wel eens, in de normale uitzendingen, soms orbs of wat anders door het beeld gaan waar in de uitzending zelf niet over gesproken wordt? Ik heb dat nou al een aantal keren gezien in S3, en niemand die het opmerkt tijdens het filmen of editen?
pi_28456144
Ik heb geen idee of ik dit in het Doorwerth topic of dit topic moet gooien, maar aangezien de Most Haunted topics ook weleens over andere tv programma's gaat:

Ik was net aan het zappen en viel in het programma 'Wonder boven wonder' van de KRO. Ik zag dat ze in een kasteel waren en dat de vrouw van het kasteel aan Yvon Jaspers vertelde over dat ze zich vreemd voelde in een bepaalde ruimte en zelfs koud op een bepaalde plek.
Ik dacht dat het het Muiderslot was maar opeens werd het me duidelijk: het was Doornwerth.
Die vrouw vertelde dat ze het altijd koud had op die plek en dat een medium vertelde dat er iemand ingemetseld had gezeten. En dat toen de 10 eurocent op z'n plaats viel. Ze had het neem ik aan over Derek!
En op een andere plek had ze het ook over hoe ze zich voelde op bepaalde plekken in een ruimte en dat een medium had verteld door wie dat kwam. En dat verhaal kwam wederom bekend voor

Wel een leuk programma btw. Een milde introductie tot paranormale dingen met in deze aflevering ook iemand die een slecht voorgevoel had over iets met een vliegtuig (niet gezien, alleen de aankondiging) en een vrouw die een teken van leven na de dood kreeg omdat ze een liedje steeds hoorde op de radio. En volgende week een jongen die het overlijden van z'n opa droomde in de nacht dat z'n opa overleed of net voor zijn overlijden.

De KRO heeft denk ik door dat paranormale onderwerpen mensen nieuwsgierig maakt en aanspreekt. Vandaar daarnaast ook dat programma over vorige levens.
Ik heb zo het idee dat een programma als Most Haunted het goed zou doen in Nederland. Het origineel of een Nederlandse versie naar Most Haunted's concept.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:18:25 #51
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_28471144
iemand de live summer solstice gezien?
wat een eng gezucht van 'iets' vlakbij Yvette
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 juli 2005 @ 17:18:51 #52
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28482640
ik had een pakket gedownload waarin 29 afleveringen zaten van 5 seizoenen. dit waren afleveringen waarin het meeste gebeurde.

ze probeerde het zo professioneel mogelijk te presenteren, maar de manier waarop ze sommige dingen deden irriteerde me mateloos. wat een amateurs zeg.

ze gaven derrick geen informatie niks. hierdoor had hij geen leads en dat was goed. alles wat hij vertelde kwam dus van wat hij door kreeg als medium. dit maakte het ook geloofwaardiger zodra de historicus het kon aantonen dat het werkelijk zo was volgens de geschriften. minpuntje is dat iemand die als medium of wat dan ook op paranormaal gebied doet die moet de basis toch wel snappen. helaas schijnt derrick het niet te snappen. je moet een schild op zetten en hij draagt er geen en laat alles aan "sam" zijn gids over. geen wonder dat ie af en toe bezeten werd. dit is amateur gedrag. het eerste wat mij geleerd werd toen ik energetisch bezig begon te zijn was om goed te aarden en een schild op te zetten om je zelf ten alle tijden te kunnen verdedigen.

de para-psychologen waren ook apart. ze hadden goede ideeen. zoals ruimtes onderzoeken en als alle invloeden controleerbaar waren een object ergens neer te leggen en de omtrek ervan op een vel papier tekenen. dan een cam er bij laten staan en de deur naar die kamer op slot te doen. toen er later weer gekeken werd had het object bewogen. dit was interesant en leuk om te zien. dit probeerde ze ook op een ander terrein in een andere case, maar daar werktte het toen niet.

wat ik irritant vond waren die vrouwen van make-up e.d. die samen met de rest in groepjes ergens in een kamer gingen zitten. ze riepen of de geest een geluid wilde maken en elke keer begonnen ze te gillen en moeilijk te doen. kom op zeg :S niet geheel vreemd aangezien je in een bepaalde sfeer zit, maar je kan het ook overdrijven. maar ja dat zijn vrouwen ahaha

in 1 aflevering was er een heftige activiteit. boeken en alles vloog er rond. niet echt vliegen, ze werden uit dichtbepakte boekenkasten geduwd als het ware. de parapsychologen zeiden al dat het geen wind ofzo kon zijn omdat de boeken te dicht tegen elkaar aangedrukt stonden.

dat wat me het meest stoort zijn de vragen en manier hoe de crew ermee omgaat. ze liepen een ruimte binnen en ze zeiden "make sound if you can hear us" - boom een geluid. daarna "make a sound if you don't want us here" - nog een keihard geluid. in plaats om te denken "hmm we zijn niet welkom" gaan die eikels hun vraag herhalen en kijken dan vreemd op als een balk naar beneden wordt geduwd. dit is puur amateurisme ten top.

voor een show die zich specialiseerd in geesten weten ze er verdomd weinig van af en hoe er mee om te gaan. ik zou me persoonlijk nooit met zulke mensen in laten. ga ik liever alleen naar binnen in een haunted area.

oh wacht ik woon in 1 maar helaas zijn ze niet aggresief of negatief ingesteld dus ze zullen niet met dingen gaan gooien. in feite zijn maar een klein aantal geesten negatief en kwaadaardig ingesteld

[ Bericht 2% gewijzigd door Enyalius op 04-07-2005 17:35:06 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 4 juli 2005 @ 18:45:34 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28485034
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef Enyalius het volgende:
ik had een pakket gedownload waarin 29 afleveringen zaten van 5 seizoenen. dit waren afleveringen waarin het meeste gebeurde.
Illegaal bezig ej
quote:
ze probeerde het zo professioneel mogelijk te presenteren, maar de manier waarop ze sommige dingen deden irriteerde me mateloos. wat een amateurs zeg.
Dat vind ik dus juist leuk. Alleen experts lijkt me zo saai. Deze mensen die gillen tenminste nog af en toe enzo. Emotie tv. Ook tof om die angst op die gezichten te zien.
quote:
minpuntje is dat iemand die als medium of wat dan ook op paranormaal gebied doet die moet de basis toch wel snappen. helaas schijnt derrick het niet te snappen. je moet een schild op zetten en hij draagt er geen en laat alles aan "sam" zijn gids over. geen wonder dat ie af en toe bezeten werd. dit is amateur gedrag.
Ik verwacht toch echt wel dat ie dat weet gezien zijn boeken over het onderwerp. Misschien kiest ie er bewust niet voor of misschien gelooft ie er simpelweg niet in. Misschien speelt ie het wel. Misschien werkt een schild niet altijd. Wie zal het zeggen.
quote:
de para-psychologen waren ook apart. ze hadden goede ideeen. zoals ruimtes onderzoeken en als alle invloeden controleerbaar waren een object ergens neer te leggen en de omtrek ervan op een vel papier tekenen. dan een cam er bij laten staan en de deur naar die kamer op slot te doen. toen er later weer gekeken werd had het object bewogen. dit was interesant en leuk om te zien. dit probeerde ze ook op een ander terrein in een andere case, maar daar werktte het toen niet.
Nogal jammer dat ze blijkbaar die cam niet echt goed neer kunnen zetten. Erg jammer en in mijn ogen een argument om de show met enige gezonde scepsis te zien. Er is natuurlijk een goed motief om het te faken en dat met die cam is niet het enige argument waardoor de show in twijfel is te trekken helaas.
quote:
wat ik irritant vond waren die vrouwen van make-up e.d. die samen met de rest in groepjes ergens in een kamer gingen zitten. ze riepen of de geest een geluid wilde maken en elke keer begonnen ze te gillen en moeilijk te doen. kom op zeg :S niet geheel vreemd aangezien je in een bepaalde sfeer zit, maar je kan het ook overdrijven. maar ja dat zijn vrouwen ahaha
Ja dat zijn echt zulke heerlijke schijterts. Ik geloof ook dat hun af en toe door suggestie dingen ervaren en wat dat betreft is het wel aardig om te zien.
quote:
dat wat me het meest stoort zijn de vragen en manier hoe de crew ermee omgaat. ze liepen een ruimte binnen en ze zeiden "make sound if you can hear us" - boom een geluid. daarna "make a sound if you don't want us here" - nog een keihard geluid. in plaats om te denken "hmm we zijn niet welkom" gaan die eikels hun vraag herhalen en kijken dan vreemd op als een balk naar beneden wordt geduwd. dit is puur amateurisme ten top.
Das toch tof. Ik zou ook doorgaan Ik vind het juist goed dat ze toeval zoveel mogelijk proberen te minimaliseren.
quote:
voor een show die zich specialiseerd in geesten weten ze er verdomd weinig van af en hoe er mee om te gaan. ik zou me persoonlijk nooit met zulke mensen in laten. ga ik liever alleen naar binnen in een haunted area.
Misschien vind je ghost hunters dan meer iets voor je. Dat is iets sceptischer en wetenschappelijker van opzet (lees: duurdere apparatuur en minder bange mensen). Alhoewel de personen in die serie "het bij het vak vinden horen als ze een keer een klap op hun bek krijgen uit het niets" en schilden en dergelijke doen ze dus niet aan. Weglopen al helemaal niet.
pi_28497690
Ah, het Kasteel in Wonderen Bestaan was Ammersoyen:

Uitzending van zondag. Vanaf 0:19:20. De oninteressantste MH locatie ooit ofzo.
pi_28498906
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef Enyalius het volgende:
minpuntje is dat iemand die als medium of wat dan ook op paranormaal gebied doet die moet de basis toch wel snappen. helaas schijnt derrick het niet te snappen. je moet een schild op zetten en hij draagt er geen en laat alles aan "sam" zijn gids over. geen wonder dat ie af en toe bezeten werd. dit is amateur gedrag. het eerste wat mij geleerd werd toen ik energetisch bezig begon te zijn was om goed te aarden en een schild op te zetten om je zelf ten alle tijden te kunnen verdedigen.
Derek heeft de bescherming vast ook geleerd, de gave zit tenslotte ook in de familie. En ook in z'n eerste boek staat vanalles over je openstellen maar óók jezelf beschermen.
Ik heb nogal wat paranormale programma's gezien en heb al een paar keer gezien dat het óók bij andere mediums kan gebeuren dat een (sterke) entiteit tóch toegang weet te krijgen. Wellicht ben je die sterke entiteiten nog niet tegengekomen. Let wel, je vergelijkt jezelf nu met een van de top mediums in de wereld die uitmaakt van de ISPR.
quote:
oh wacht ik woon in 1 maar helaas zijn ze niet aggresief of negatief ingesteld dus ze zullen niet met dingen gaan gooien. in feite zijn maar een klein aantal geesten negatief en kwaadaardig ingesteld
Zie? Wellicht moet je die eerst nog tegenkomen
quote:
hehe, dat heb ik ook wel es es ja. Het lijkt stupide om door te gaan als je hebt vernomen dat je niet gewenst ben, maar ik kan wel begrijpen dat ze doorgaan om eindelijk is een goed bewijs op film te krijgen. Dáár gaat het hier om. Ben ik het met de werkwijze eens? Nee, af en toe niet. En vooral niet als Yvette een entiteit een 'bitch' noemt. Uitdagen lijkt me echt in het geheel niet slim...
quote:
Ze gaan ook idd af op wat de mediums en parapsychologen zeggen (Jason Karl uit seizoen 1 was btw gewoon een acteur) en leren gaandeweg. Of ik me met die mensen in zou laten weet ik niet. Ik vermoed van wel, al heb ik soms wel een negatief gevoel als ze iets te hard pushen en helemaal als Yvette stug doorgaat met bijv. confrontaties tijdens het glaasje draaien terwijl crewleden zeggen dat ze beter kan stoppen. Dat zijn mij toch iets te negatieve acties die mij niet goed lijken voor het medium dat op die momenten erin meegaat en eigenlijk zuiver bezig hoort te zijn. Gelukkig zijn er ook wel momenten waarop Derek besluit om niet er aan deel te nemen en buiten de ruimte waar het plaatsvindt je blijven. Hij waarschuwt wel, maar ja...

Maar geef toe, het programma boeit wel

[ Bericht 4% gewijzigd door Dimmie op 05-07-2005 01:00:09 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:41:24 #56
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28503055
problemen mee dat ik "illegaal" bezig ben? ik heb er geen last van en blijf het gewoon doen.

ik meten met een "top" medium? ten eerste ik doe niet aan competatief bezig zijn in dit veld, maar als ik wil kan ik dat best. jezelf een top medium vinden en bij 1 of andere groep aansluiten en jezelf bewijzen daar waar het nodig is.... tja dan val ik ook in die catagorie.

wat betreft geen sterke entiteiten tegen gekomen die ben ik wel zeker. ik had het alleen over mijn woonomgeving dat er weinig tot geen aggresieve zitten.

de show was boeiend, maar vindt het langzaam tegenvallen. als er van 5 volledige seizoenen maar 29 afleveringen zijn die het waard zijn om te zien is het wel jammer.

maar echt. als je al zo lang bezig bent had ik toch wel verwacht dat ze iets geleerd zouden hebben en dat hebben ze nauwelijks. ze blijven de zelfde vragen stellen en blijven er op dezelfde domme manier mee omgaan. doorgaan terwijl ze eigenlijk een andere route hadden moeten kiezen. waarom specifiek die ene geest lastig vallen met alle gevolgen van dien als derek al aan had gegeven dat er ook anderen zijn die je vragen kan stellen.

ik had dat soort lessen al binnen een paar maanden door. of ik ben slim, of hun zijn gewoon dom bezig. ik ga voor het tweede.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:16:12 #57
64831 2NutZ
pi_28551458
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand enige feedback?

BTW net Black Bull gezien afl. 15 van seiz 6 en DAMN! op de kerkhof als ze et over voetstappen hebben hoor je David zeggen iets van ' i heard footsteps on here' en dan hoor je een stem heel zachtjtes bijna fluisterend als EVP zeggen 'Really?'

ENG!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:45:35 #58
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28552401
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:41 schreef Enyalius het volgende:
of ik ben slim, of hun zijn gewoon dom bezig.
Dat ligt dus aan het doel dat ze met het programma voor ogen hebben. Ik denk dat het grootste motief entertainment (=geld) is en dan lijkt het me juist goed plan om Derec bezeten te laten zijn. Banaal of niet, het zou me niks verbazen als dat de gedachtegang van de producers is.
pi_28553845
Ze zijn er om iets paranormaals op video (of audio) vast te leggen. Ze gaan wel naar binnen met enige dosis skepsis, en dus zullen ze die "negatieve signalen" ook niet direct als paranormaal beschouwen, en zoeken ze naar wat meer direct bewijs. Ten tweede zijn ze aanwezig met een hele crew, dus als er iets gebeurt, is er snel hulp. En zoals al meerdere keren te zien is geweest; als een plek echt niet goed voelt, zijn ze er zo weer weg.
pi_28577895
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Nacht 2? Klinkt meer als het bewegen van de webcam.
pi_28583162

[ Bericht 100% gewijzigd door lunamoon op 07-07-2005 11:44:19 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:17:36 #62
64831 2NutZ
pi_28586482
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 04:25 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Nacht 2? Klinkt meer als het bewegen van de webcam.
ze stond alleen op et podium in die theater.
Naast een tafeltje waar ze eerst een seance hadden gedaan.
Dan vraagt die david bull net iets en hoor je ook iets heel hards zuchten en sprignt het hele publiek op enzo.
pi_28596302
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ze stond alleen op et podium in die theater.
Naast een tafeltje waar ze eerst een seance hadden gedaan.
Dan vraagt die david bull net iets en hoor je ook iets heel hards zuchten en sprignt het hele publiek op enzo.
Ik vond het toch echt klinken als de webcam. Na het harde geluid gaat het nog zacht door. Iets wat je vaker hoort bij die cams. Of het geluid was tegelijk met de beweging van de cam. Kan ook.
pi_28601154
de MH parapsychologen Matthew Smith en Ciaran O'Keeffe staan trouwens met hun universiteits mail en telefoontoestelnummer op de site van Liverpool Hope University
pi_28604510
Universiteit betaalt niet al te best dus wat Most Haunted is een aardig bijverdienst voor de heren. Die Matthew is ook 1 keer meegeweest. Was toch wel een angstaanjagende ervaring vond hij. Heel wat enger dan vanuit de studio wat sceptisch commentaar leveren!
pi_28612909
En Ciaran was te zien in enkele Jane Goldman Investigares afleveringen. Van mij mogen ze En Ciaran moet toch ergens z'n gadgets van betalen

Het heeft trouwens wel wat om de Live's niet live te zien. Regelmatig zeggen de dat ze iets hoorden maar viel het mij niet op. En als ik het dan terugluister hoor ik het wel! Nu kijk ik bijvoorbeeld deel 1 van de 3e dag en hoor ik Cath zeggen dat ze "yeah" hoorde zeggen. Dus ik terugluisteren met de volume een stuk harder, en ja hoor... ik hoor bij 0:16:51/52 iets wat op een 'yeah' lijkt.
pi_28614893
Hmmm... er zitten later in die nacht nog wat betere geluiden Al met al een geslaagde Live.
Kan ik nu fijn alle gemiste recente afleveringen in gaan halen

Btw, er verschijnt geloof ik in september een DVD boxset van de eerste 3 Live dubbel-DVD's.
pi_28764283
Een paar dagen geleden heb ik een niet uitgezonden Most Haunted LIve fragment gevonden en was het na het kijken weer vergeten. Tot ik net ergens iemand het er over zag hebben. Die persoon heeft er speciaal een pagina voor gemaakt en host het fragment, maar misschien is het handiger als ik het zelf ergens neergooi zodat het net ten koste gaat van zijn/haar bandwith.

Het fragment komt uit een Most Haunted Live maar is niet uitgezonden. Het is een cover up van iets dat plaatsvond tijdens een Live (Pendle Hill?) omdat de makers dachten het te ongeloofwaardig over zou komen op de kijker en nogal wat kritiek voort zou brengen als zijnde in scene gezet. Wat ook de geloofwaardigheid van de show en de makers niet ten goede zou komen.

Het fragment

En de speciale pagina van die persoon met 't zelfde fragment (voor als de link hierboven niet wil werken).
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:39 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28765781
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Dimmie het volgende:
...
Heel erg interessant! Thuis direct even kijken maar ik sta achter de beschrijving die bij de laatste URL hoort.
pi_28766357
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Dimmie het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een niet uitgezonden Most Haunted LIve fragment gevonden en was het na het kijken weer vergeten. Tot ik net ergens iemand het er over zag hebben. Die persoon heeft er speciaal een pagina voor gemaakt en host het fragment, maar misschien is het handiger als ik het zelf ergens neergooi zodat het net ten koste gaat van zijn/haar bandwith.

Het fragment komt uit een Most Haunted Live maar is niet uitgezonden. Het is een cover up van iets dat plaatsvond tijdens een Live (Pendle Hill?) omdat de makers dachten het te ongeloofwaardig over zou komen op de kijker en nogal wat kritiek voort zou brengen als zijnde in scene gezet. Wat ook de geloofwaardigheid van de show en de makers niet ten goede zou komen.

Het fragment

En de speciale pagina van die persoon met 't zelfde fragment (voor als de link hierboven niet wil werken).
Heb jij enig idee via welke weg het fragment toch naar buiten is gekomen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28767912
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij enig idee via welke weg het fragment toch naar buiten is gekomen ?
Ik heb werkelijk geen idee. Wie weet hebben ze het zelf gelekt. Ze krijgen de laatste tijd zoveel kritiek. Er zijn speciale websites die bijhouden wat er niet zou kloppen aan gebeurtenissen in MH en regelmatig zie ik her en der mensen naar die sites verwijzen en zeggen dat het allemaal fake is en dat de Live shows van tevoren zijn opgenomen en de gebeurtenissen dan waarschijnlijk ook allemaal volgens een draaiboek zijn. Er schijnen wel van te voren opgenomen stukken te hebben gezeten in oudere Live's, maar dat kon niet anders toentertijd.
En op het LivingTV forum schijnt de crew (iig Yvette) ook al te reageren op negatieve uitlatingen van bezoekers.
En misschien vinden veel mensen het ongeloofwaardig worden omdat de crew tegenwoordig wel heel makkelijk contact lijkt te krijgen en de gebeurtenissen steeds extremer worden.
pi_28811707
De live shows heb ik niet gezien. Maar de afleveringen worden juist minder 'extreem'. Er gebeurt vaak niet veel meer. Heel vaak wordt er glaasje gedraaid bij gebrek aan activiteit.
pi_28811976
ik schaam me diep.. eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele aflevering gezien op voorstukje na misschien
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28875457
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:45 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Wie weet hebben ze het zelf gelekt. Ze krijgen de laatste tijd zoveel kritiek. Er zijn speciale websites die bijhouden wat er niet zou kloppen aan gebeurtenissen in MH en regelmatig zie ik her en der mensen naar die sites verwijzen en zeggen dat het allemaal fake is en dat de Live shows van tevoren zijn opgenomen en de gebeurtenissen dan waarschijnlijk ook allemaal volgens een draaiboek zijn. Er schijnen wel van te voren opgenomen stukken te hebben gezeten in oudere Live's, maar dat kon niet anders toentertijd.
En op het LivingTV forum schijnt de crew (iig Yvette) ook al te reageren op negatieve uitlatingen van bezoekers.
En misschien vinden veel mensen het ongeloofwaardig worden omdat de crew tegenwoordig wel heel makkelijk contact lijkt te krijgen en de gebeurtenissen steeds extremer worden.
Waar zie je dat? Heb nu het forum door gekeken maar kan het nergens vinden. Groeten vanuit Amerika trouwens...schaduw
  zondag 17 juli 2005 @ 10:17:20 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28876837
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Mirage het volgende:
ik schaam me diep.. eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele aflevering gezien op voorstukje na misschien
Een paar afleveringen kijken is wel tof. Weet je een beetje wat de sfeer is en wat je kunt verwachten.
pi_28877960
Gisteren heb ik de aflevering van Owlpen Manor (4x01) gezien, incl de EXTRA. Deze vond ik een van de betere van de afleveringen tot dan toe. Er gebeurde erg veel, en van alles wel iets. Als je MH nog nooit gezien hebt is dit wellicht een goeie aflevering om een indruk te krijgen .

Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in .
  zondag 17 juli 2005 @ 11:48:07 #77
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28878155
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Gisteren heb ik de aflevering van Owlpen Manor (4x01) gezien, incl de EXTRA. Deze vond ik een van de betere van de afleveringen tot dan toe. Er gebeurde erg veel, en van alles wel iets. Als je MH nog nooit gezien hebt is dit wellicht een goeie aflevering om een indruk te krijgen .
Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?
quote:
Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in .
Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.
pi_28878173
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:20 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Waar zie je dat? Heb nu het forum door gekeken maar kan het nergens vinden. Groeten vanuit Amerika trouwens...schaduw
Da's lastig te vinden en er wordt daar zo ontzettend druk gepost. Maar ik heb wel eens het een en ander gezien. Ook in het Dead Famous forum btw. Daar post Chris Fleming wel 'ns.

Btw, Most Haunted is nu ook in Amerika te zien, op de Travel Channel
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, het is veel geouwehoer, maar toch wil ik alles zien. Dus ik kijk ook die Access All Areas wat je net zo goed over kan slaan
En die ervaringen... ik denk dat er veel dingen verzonnen zijn om maar met de naam in beeld te komen.
  zondag 17 juli 2005 @ 12:09:07 #79
64831 2NutZ
pi_28878634
waar kanje dead famous 'kopen'? kan ze nerges vinden, en nieuwere Ghosthunters zijn ook nog nie in de winkel te krijgen....iemand? mail et me maar als je et weet ofso.
pi_28878713
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?
SPOILER
quote:
[..]

Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef Dimmie het volgende:

En die ervaringen... ik denk dat er veel dingen verzonnen zijn om maar met de naam in beeld te komen.
Dit denk ik dus ook, en dat vind ik erg zonde. Klapperende badkamerdeur of flikkerende lampen en zwaaiende kroonluchters, omdat je een spook-programma op TV kijkt lijkt me erg stug. Als er iets in hun huis aanwezig zou zijn in hun huis, dat zulke activiteit teweeg kan brengen, had men dat al veel eerder opgemerkt.

Hetzelfde geldt wat men regelmatig op de webcams denken te zien. Een waarneming door meerdere onafhankelijke mensen, tegelijkertijd vind ik veel interessanter.

En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?

Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor íedereen zichtbaar.

Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?
pi_28879846
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
waar kanje dead famous 'kopen'? kan ze nerges vinden, en nieuwere Ghosthunters zijn ook nog nie in de winkel te krijgen....iemand? mail et me maar als je et weet ofso.
Normaal gesproken in gebruikelijke webwinkels hoor. En het nieuwe seizoen van Ghosthunters start 27 juli op Sci-Fi Channel en de Canadese The Girly Ghosthunters start 1 augustus op LivingTV2 en wordt dan 3 dagen in de week uitgezonden.
pi_28889238
Van Chris Fleming's site:
quote:
Season Three of Dead Famous a go!
Just got word we will be filming Season Three of Dead Famous. Production will begin in August of 2005 and run until Jan of 2006. We are scheduled to shoot 10 new episodes and a possible Live Special.

Season three will air in England beginning Jan 2006 and the rest of the world later that year.

This is gonna be a blast!!!!
O ja lunamoon, voor als je geen Travel Channel kan ontvangen in Amerika: Dead Famous wordt uitgezonden op Biography Channel
pi_28974413
Wauw, de Queen Mary is geweldig
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:36:51 #84
64831 2NutZ
pi_28979877
kzal em zo ff gaan kijken heel benieuwd.
Ik heb trouwens meerdere docu's e.d. gezien over de queen mary en heb die heel tof gevonden.
Schijnt de meest bespookte boot te zijn dacht ik.

Enne, wel leuk dat ze nu een aantal afl. in de US doen. WHaley house viel me zwaar tegen.
Hopelijk gaan ze binnenkort naar de mirttles(ofso) plantage.
pi_28980853
Whaley House zat ook in Dead Famous en toen leek het wel of ze iets op camera hadden gekregen.
En de Queen Mary heb ik geloof ik in Unsolved Mysteries gezien. En ja, daar schijnen zich veel entiteiten te bevinden. 600
Wat mij betreft mag Most Haunted de hele wereld overreizen. Maar ja, ik denk dat dat niet gebeurt aangezien Karl en Yvette kids hebben.

Btw, de omschrijving van de inhoud van het Most Haunted boek trekt me minder dan ik gedacht had:
quote:
What do ghosts sound like? What do they look like? What do mediums see? What exactly is an orb? How can you develop your own psychic abilities? This companion book to the smash-hit series Most Haunted will answer all the questions you've ever wanted to ask about the paranormal. Based on indepth interviews with presenters Yvette Fielding and Derek Acorah, and with their intrepid TV crew, it provides a behind-the-scenes insight into the ghoulish goings-on in haunted locations around the country. Find out what really happened at Owlpen Manor, Brannigan's Nightclub and the Drury Lane Theatre. Did the antique baby's crib really start rocking back and forth of its own accord in Athelhampton Hall? Who, or what, punched Stuart in the stomach at the Ancient Ram Inn? And how did Derek feel when he was possessed by the spirit of the evil Mr. Godfrey Parks? Most Haunted will fascinate and intrigue both sceptics and believers alike.
Volgens mij heb je wel een duidelijk beeld als je het meeste van MH gezien hebt.
pi_28981118
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:36 schreef 2NutZ het volgende:

Hopelijk gaan ze binnenkort naar de mirttles(ofso) plantage.
Of eens een keer naar Gettysburg. Dat schijnt ook behoorlijk actief te zijn..
pi_29145693
Van Sharpe:
quote:
Most Haunted LIVE 16: Manchester

The Team will be returning for three terrifying nights in September. And this is the one you've been screaming for!! The team will visit many locations, including a disused mental asylum and will be returning to 2 of their most scary locations One will be Ordsall Hall, Salford Not so bad But then it's
back to BRANNIGANS!!!!
Will Godfrey Parks still be there and will he again take over Derek? Find out in September with MOST HAUNTED LIVE!!!!
Argh, kan niet wachten 't Zelfde geldt voor Queen Mary deel 2 btw
pi_29151258
Op National Geographic Channel hebben ze een show dat 'Is it real?' heet en momenteel is 'Is it real?: Ghosts' bezig. En nu laten ze Edinburgh Vaults zien.
Vandaag zijn ook afleveringen geweest over lake monsters en exorcism en volgens mij wordt het elke dag wel uitgezonden en regelmatig herhaald.

Edit: Hmmm... laat maar. Ze proberen EMF af te doen alsof het áltijd door leidingen wordt veroorzaakt, orbs áltijd stofdeeltjes zijn en met een matige EVP proberen ze te bewijzen dat het gewoon een normaal storingsgeluid is waarin je kan horen wat je zelf wilt horen

[ Bericht 19% gewijzigd door Dimmie op 26-07-2005 21:01:47 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:49:22 #89
64831 2NutZ
pi_29174324
Nou net deel2 gezien van MH van de queen mary.
Ik denk dat deze afl. de beste is van alle die ik ooit heb gezien.
Er gebeurt constant wat, en ze hebben redelijk goed bewijs geleverd deze keer.

Nie gezien? DIRECT gaan kijken!
SPOILER
SUPERAFLEVERING!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:53:30 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29174463
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

SPOILER
SUPERAFLEVERING!
Holy freakin shit
Ik ga direct mijn leverancier bellen

[ Bericht 4% gewijzigd door livEliveD op 27-07-2005 16:54:35 (quoten kon ik ff niet) ]
pi_29174912
Gisteren Jamaica Inn gekeken, ook best freaky.

Maar gvd, ik heb nu best zin die Queen Mary aflevering te gaan kijken.
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:12:10 #92
38396 mazaru
pi_29182299
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

SPOILER
SUPERAFLEVERING!
Hij is net thuisbezorgd!
Ik ga hem gelijk kijken!!
pi_29376988
Heeft iemand hier een idee of het Britse Heat Magazine ook in Nederland te koop is? Er staan namelijk interviews in met Derek en Yvette en daaruit zou blijken dat ze op het moment niet zo goed met elkaar overweg kunnen.
Of wellicht heeft iemand een linkje naar het artikel?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:54:51 #94
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29377368
Ah roddels!
pi_29377727
Klopt het ook dat Derek (ws daardoor?) niet meer te zien is in MH seizoen 7?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:58:26 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29379449
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Lynx666 het volgende:
Klopt het ook dat Derek (ws daardoor?) niet meer te zien is in MH seizoen 7?
Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.
pi_29380013
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.
Misschien is dit een reden?
quote:
It may be because Derek is doing a programme for LivingTV later in the air produced by Ruggie Productions and not Antix - own by Yvette and Karl. I think they were bidding to do it!
Ze schijnen achter de schermen al helemaal niet meer met elkaar te praten, alleen voor de camera's uit pure noodzaak.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:28:46 #98
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29380047

Ah geld!
Stelletje amateurs
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:24:22 #99
64831 2NutZ
pi_29387812
zucht, t draait weer om geld
pi_29390083
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:12 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?

Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor íedereen zichtbaar.

Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?
Iemand die hier nog iets over kan vertellen? Hier ben ik wel beniewd naar. .
pi_29400206
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Iemand die hier nog iets over kan vertellen? Hier ben ik wel beniewd naar. .
* Dimmie too

Het enige dat lijkt over te komen is de atmosfeer, of wellicht is dat suggestie...

En op de LivingTv homepage staat nu dat de volgende MHL helemaal aan het begin van september is! woeeeeeeiiiiii
quote:
EEEK! It's the 16th Most Haunted Live and it's coming on September 2nd, 3rd and 4th!

It's not grim up north, it's bloody scary! Join Derek, Yvette, David Bull, Julian Clegg and the entire Most Haunted Live team as they investigate the Greater Manchester area.

Ticket information:
If you would like audience tickets to the next Most Haunted Live event on either September 2nd, 3rd and 4th, please call:
09009 100 150

Calls will last no longer than 2 mins and cost 50p per minute from a BT landline. Other network charges may vary. You must be over 18 to attend.
Gelijk ff ticket information d'r bij, wellicht nog handig voor sommigen die het willen proberen

Ahja, en dit had ik al eerder gepost:
quote:
Most Haunted LIVE 16: Manchester

The Team will be returning for three terrifying nights in September. And this is the one you've been screaming for!! The team will visit many locations, including a disused mental asylum and will be returning to 2 of their most scary locations One will be Ordsall Hall, Salford Not so bad But then it's
back to BRANNIGANS!!!!
Will Godfrey Parks still be there and will he again take over Derek? Find out in September with MOST HAUNTED LIVE!!!!
pi_29406886
Dit komische niet uitgezonden fragment werd vandaag gepost in de nieuwsgroep:

Wind
pi_29408409
Ook interessant, van de Tutbury Castle website:
quote:
'Most Haunted' night

The 'Most Haunted' team are back at Tutbury Castle. Meet Yvette Fielding, director Karl, and medium David Wells, as well as the Castle's ghosts. Numbers are limited to 400. For more information, see our events listing. For tickets, please ring 01283 812129.

Events pagina:

Friday, 30th September

“Most Haunted” Convention. A national fan event. Everybody welcome to enjoy a fantastic
range of spiritual specialists from Mediums to crystal readings to auras. Yvette Fielding and Karl Beattie will be here as well as David Wells and other members of the “Most Haunted” Team. The “ghosts” of Tutbury Castle will take you on a tour.

Time : 7.30 pm to Midnight.

Tickets £25.00 each. Send a cheque payable to “Tutbury Castle Ltd.” and SAE for tickets.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:10:43 #104
64831 2NutZ
pi_29421987
derrik wordt niet genoemd ja
MAar ff over dat met geesten wel en niet zien op film eh.
Ik h eb afgelopen week een nieuwe afl. gezien van Ghosthunters, jweetwel dat programma met die loodgieters.
Ze hebben voor seizoen 2 een nieuwe kantoor en nieuwe apperatuur e.d.
In die aflevering gaan ze naar de myrthles plantage... ze hebben ook van die UV cameras mee enzo.
Dan lopen ze op een plek waar vaak (geest)soldaten worden gesingaleerd en dan zien ze 'iets' wat op een hoofd en schouder lijkt vlak voor de camera langsgaan maar je ziet niks op de 'gewone' camera. Ook zien ze bij een klaargezette camera bij de voordeur een schaduw aan de andere kant van de deur door et glas staan en die verdwijnt naar beneden in de grond.
Ze denken dat dat de geest is van een historisch figuur(eigenaar van de plantage in 1880 ofso) die daar op die plek is neergeschoten. En er verschuift nog een lamp uit et niets.

Ook leuk programma, iets meer wetenscahppelijk en ze proberen tot tegenstelling van MH alles te debunken.
pi_29431849
Volgens mij bedoelt livEliveD eerder of een medium of iemand die gewoon gevoellig daar voor is entiteiten op een tv scherm zou kunnen waarnemen waar anderen, die dat niet kunnen, (of zich er niet voor geopend hebben) het niet kunnen zien en alleen de door nightvision en hittesensors waargenomen dingen kunnen zien.

En voor de reputatie die Myrtles heeft vind ik het wel vrij magere bewijzen. Ondanks dat TAPS al sinds 1995 bestaat heb ik toch vaak het idee dat ze onprefessioneler bezig zijn dan Most Haunted.
Het verschil tussen de 2 programma's is dat Most Haunted hun best doen om bewijs op camera te krijgen en ze proberen op vele manieren activiteiten gaande te krijgen. Zelfs door het boos maken van entiteiten.
Ghost Hunters wil proberen te bewijzen dat het meestal níet om entiteiten gaat. Maar of ze er nou echt alles aan doen om activiteit te krijgen... Het blijft bij hun bij camera's neerzetten (en in deze aflevevering wordt zelfs vergeten om er 1 neer te zetten) en verder door EVPs proberen op te pikken. Voor de rest liep er iemand met een EMF meter zich te verwonderen dat de wijzer hoog uitsloeg, tot ze een electriciteitkastje tegenkwam. Bij Most Haunted hebben ze vóór ze de nacht in gaan al de hele boel doorlopen om electrische velden te meten.
En er is ook zo vaak onenigheid bij Ghost Hunters dat het meer een soap is dan een programma over serieuze onderzoeken. En er is sprake van heel veel geacteerde stukken.
O wauw Myrtles, naast de Queen Mary de meest bekende bespookte locatie, belt de kleine TAPS op om een gigantische reis te maken nét als ze zijn begonnen met het opnemen van nieuwe afleveringen. Wat een verrassing toch. Dat gaat er bij mij niet in
Maar dat betekent niet dat de show niks is, ik vind het leuk voor soap elementen en als ze wat leuke bewijzen weten te verzamelen is het mooi meegenomen
pi_29432342
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:39 schreef Dimmie het volgende:
Volgens mij bedoelt livEliveDLynx666 eerder of een medium of iemand die gewoon gevoellig daar voor is entiteiten op een tv scherm zou kunnen waarnemen waar anderen, die dat niet kunnen, (of zich er niet voor geopend hebben) het niet kunnen zien en alleen de door nightvision en hittesensors waargenomen dingen kunnen zien.

Maar dat is idd wat ik bedoelde. Juist omdat je regelmatig bij de live uitzendingen dat soort verhalen te horen krijgt van mensen die de raarste dingen zeggen te zien op de webcams waar anderen geen activiteit waarnemen. Kunnen energieen van entiteiten die niet voor het blote oog of camera zichtbaar zijn toch via het tv-scherm opgepikt worden door mensen thuis? Ikzelf geloof dat nl. niet zo..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:27:13 #107
64831 2NutZ
pi_29443648
ik ook nie....
pi_29493422
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Holy freakin shit
Ik ga direct mijn leverancier bellen
Ik heb hem vannacht gekeken Waarom doe ik dat toch steeds?
Erg fijne aflevering, zo mogen ze vaker zijn

Een paar jaar geleden waren ze met het programma Unsolved Mysteries ook al op de Queen Mary, en hadden ze het ook over die waterige voetafdrukken, en bepaalde geluiden onderin. Ik was toen 10 of 11 ofzo, en 's avonds onweerde het, en m'n broer, zus en ik waren die avond zoooo bang door die kutspoken op tv en het onweer dat we met z'n allen in het bed van m'n ouders kropen
Tap tap tap
pi_29493455
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Maar dat is idd wat ik bedoelde. Juist omdat je regelmatig bij de live uitzendingen dat soort verhalen te horen krijgt van mensen die de raarste dingen zeggen te zien op de webcams waar anderen geen activiteit waarnemen. Kunnen energieen van entiteiten die niet voor het blote oog of camera zichtbaar zijn toch via het tv-scherm opgepikt worden door mensen thuis? Ikzelf geloof dat nl. niet zo..
Ik ook niet. Die mensen thuis zien bij de Live uitzendingen wat pixels heen en weer bewegen of willen zo graag dat ze zelf ook een gave hebben dat ze in alles wel wat zien. Net zoals bij sommige 'spookfoto's' bij bijvoorbeeld ghoststudy.com. Dan staat er ergens een cirkel omheen van 'kijk! spook!' en dan zie ik echt helemaal niks.
Tap tap tap
pi_29494730
Jaaaaa, CherryLips is terug

Btw, ik kwam net in het Most Haunted forum een lijstje tegen van personen waarover Dead Famous in seizoen 3 zal gaan. Ik heb geen idee of het klopt, maar goed... hier is het:
quote:
01. John Dillinger
02. Sharon Tate
03. Jesse James
04. Owen Hart
05. Karen Carpenter
06. Rudolph Valentino
07. Ted Bundy
08. Jimi Hendrix
09. Mama Cass
10. Andy Warhol
Weer geen Humphrey Bogart
pi_29494796
Ik was een beetje vergeten dat er een MH topic was
De Queen Mary was ook de eerste aflevering die ik in weken gedownload heb. Die nieuwe gast, Sharpe, doet iets anders dan z'n voorganger waardoor het geluid telkens niet synchroon liep met het beeld, en ook het ebeld leek niet in het kader te passen. Het LivingTv tekentje rechtsboven was weg, en ook de extra info die soms aan de onderkant gegeven werd paste er niet in en viel grotendeels weg. Dat lijkt nu verholpen te zijn, en dat niet synchroon lopen komt nog weleens voor als ik nog een raampje internet open heb staan oid. dan moet ik even op pauze drukken, weer op play en dan haalt het beeld het geluid weer in.

trouwens, die website van livingtv mag ook wel geupdate worden. Zijn ze nu al bij Myrtles geweest? aangezien ik 'm nergens kan vinden in de 'winkel'.
Tap tap tap
pi_29495602
Vreemd, op mijn P3 733Mhz zomputer heb ik totaal geen problemen met die caps. Probeer anders eens de ffdshow filter te installeren, dat hielp bij mij bij slecht afspelende DivX en XviD's. Of wellicht gebruikt ie de laatste XviD beta: XviD 1.1.0-beta2

En bij mijn weten zijn ze niet naar Myrtles geweest. Dead Famous en Ghost Hunters wel.

Btw,

Een mooi overzicht van de afleveringen is te vinden op http://en.wikipedia.org/wiki/Most_Haunted/ bij gebrek aan good old TVtome.
Daar zijn ook al de locaties van het volgende seizoen te vinden:
quote:
Smithills Hall, Bolton
The Peterborough Museum, Cambridgeshire
Tissington Hall, Derbyshire
Hellens Manor, Hertfordshire
Tretower Court, Wales
The Hollywood Legion, California, USA
The Leonis Adobe, California, USA
Sinai House Park, Derbyshire.
The Cross Keys Hotel, Essex.
Coronation Street Set, Granada Studios, Manchester
Mains Hall, Lancashire
The Four Crosses Pub, Staffordshire
York Railway Museum, Yorkshire
De Coronation Street set lijkt me leuk, daar is Derek al eerder geweest. Heeft ie over geschreven in een van z'n boeken.
pi_29539113
quite van iemand op uknova:
quote:
Elvaston Castle is episode 20. Tommorow is not the end. We still have these episodes coming up:

21. Smithills Hall, Bolton
22. The Peterborough Museum, Cambridgeshire
23. Tissington Hall, Derbyshire
24. Hellens Manor, Herefordshire
25. Tretower Court, Wales
26. The Hollywood Legion, California, USA
27. The Leonis Adobe, California, USA

Series 7 starts in November.
Series 6 ends at the end of September, unless more are added.....
pi_29540795
EXCELLENT!!!! Kan ze trouwens hier bekijken! Elke vrijdag avond zijn er twee afleveringen. Zag laatst the manor house.. Echt spannend was het! Kusjes van Amerika... miss jullie!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:25:15 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29541013
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:15 schreef lunamoon het volgende:
EXCELLENT!!!! Kan ze trouwens hier bekijken! Elke vrijdag avond zijn er twee afleveringen. Zag laatst the manor house.. Echt spannend was het! Kusjes van Amerika... miss jullie!
Ze zouden het ook in Nederland moeten uitzenden. Wel tof dat je het daar gewoon op tv kunt zien. Nadeel is wel al die reclame tussendoor of valt het mee?
pi_29567299
is wel veel reclame..maar maakt niks uit.. altijd een moment om ff een peukje te gaan roken
pi_29597902
Yep ze zouden dit ook in NL moeten doen.
Al zeggen de engelse dat we te "down to earth" zijn.
heerlijk programma Most Haunted.

Het mooiste vind ikzelf als de lichten uit gaan en alles op Nightvision gaat
Geweldig!!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:45:32 #118
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29598695
Die emoties op die gezichten idd en hoe het gefilmd is. Geweldig.
pi_29614391
Op videos gaat nog een belangrijk deel van de werkelijke beleving verloren. Lijkt me echt doodeng. En dat kun je op de gezichten inderdaad goed zien. Jammer dat ze nog nooit een volledige verschijning hebben gefilmd. Ik zie daar wel naar uit.
pi_29636054
Het komt wel snel denk ik maar denk ook dat ze dat een beetje afhouden aangezien iedereen daar op zit te wachten. Trekken ze meer kijkers :p
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:24:33 #121
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29637777
ik zou de show graag weer willen volgen, maar blijkt dat UKnova geen nieuwe sign ups doet op het moment
pi_29648463
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:24 schreef Enyalius het volgende:
ik zou de show graag weer willen volgen, maar blijkt dat UKnova geen nieuwe sign ups doet op het moment
Jawel hoor, er is alleen een grens van een bepaalde hoeveelheid users en om de paar minuten wordt er wel iemand uitgegooid en is er weer een plekkie vrij. En dan kan je fijn eh meebabbelen daar

Btw, Robbie Williams is toch een fan van het programma? Hij moet gewoon net als Vic Reeves, Scott Mills en Daniella Westbrook eens meelopen met Yvette en de rest. Dan wordt het in Nederland wel opgemerkt
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:23:19 #123
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29648684
thnx. ff geregistreerd
pi_29650033
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 07:16 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Jawel hoor, er is alleen een grens van een bepaalde hoeveelheid users en om de paar minuten wordt er wel iemand uitgegooid en is er weer een plekkie vrij. En dan kan je fijn eh meebabbelen daar

Btw, Robbie Williams is toch een fan van het programma? Hij moet gewoon net als Vic Reeves, Scott Mills en Daniella Westbrook eens meelopen met Yvette en de rest. Dan wordt het in Nederland wel opgemerkt
robbie!!
dat wist ik helemaal niet
Tap tap tap
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:59:29 #125
64831 2NutZ
pi_29689929
http://www.mosthauntedexposed.co.uk/
had ik al wel gedacht bij heel veel dingen...
pi_29693052
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
http://www.mosthauntedexposed.co.uk/
had ik al wel gedacht bij heel veel dingen...
Persoonlijk vind ik dat de meest zielige negatieve MH haatcampagne die ik op Internet ben tegengekomen.
Dat is niet kritisch naar het programa kijken dat is echt je best doen om 'iets' in het programma te vinden en zo negatief over te schrijven dat het echt wel moet lijken alsof je daadwerkelijk iets gevonden hebt.

Dit was wat James Randi, de grootste skeptic in de UK die ook achter Derek aan zit, had te zeggen op het nar zijn website ingestuurde Kreed Kafer (Kreed was met een C btw) gerucht:
I was going to say that we have as fine a crop of nutters as you guys, then I remembered George Bush. You win.

pi_29711705
Wat ik jammer vind van de LIVE shows.. De sceptic op de bank.
Als hij nou echt wil weten of dit allemaal echt is en of het paranormale bestaat?"
Nodig Derek uit en/of David Welsch... zet een test op. Dingen die niemand weet alleen hij.

Snap je?

Ik ben die super sceptic erg zat! Een echte test is zo makkelijk op te zetten.
Of is het allemaal show?

Anyway.. Heerlijk programma! Houd me al weken bezig (ook dankzij Dimmie )
pi_29725609
Ik had 't meer over de sceptici die dat soort pagina's maken en een heksenjacht houden.
De persoon op de bank is een parapsycholoog en het is juist de bedoeling dat hij er voor zorgt dat in het programma niet alles wordt afgedaan als paranormaal en er ook gekeken wordt naar andere die kunnen zorgen voor sommige gebeurtenissen.
Ik heb er niet zo'n last van. Ik vermaak me eigenlijk uitstekend als ik zie hoe Matthew Smith na gebeurtenissen probeert om iets te verzinnen wat het ook geweest zou kunnen zijn.
En soms wordt het 'm best lastig gemaakt door presentator David Bull en medium David Wells
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:16:41 #129
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29725717
ik weet niet. vond de eerste paar seizoenen toch beter. nu met die live feeds en specials...ik weet niet. voelt niet echt goed aan en best wel saai eigenlijk
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:27:17 #130
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29729637
Ik vond de latere seizoenen eerlijk gezegd beter
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:09:32 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29730976
heb die smithills hall net gekeken. dat was de eerste goeie van dit seizoen vind ik
pi_29759785
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet. vond de eerste paar seizoenen toch beter. nu met die live feeds en specials...ik weet niet. voelt niet echt goed aan en best wel saai eigenlijk
Saai vind ik het niet en het blijft boeien, maar ik heb sinds seizoen 5 een groeiend negatief gevoel. Misschien door het 'forceren' van contact en omdat het te groot en commercieel wordt.
Maar ik blijf het een van de beste en meest interessante programma's op tv vinden.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:48:22 #133
64831 2NutZ
pi_29762438
ik prefereer Dead Famous en Ghost Hunters.
Is allemaal wat minder nep vind ik. MH geeft me een beetje zon 'we moeten maar' gevoel.
Toch vind ik et leuk omte kijken en blijf et ook zeker doen. Blijft een leuk vermaak.
pi_29762815
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef 2NutZ het volgende:
ik prefereer Dead Famous en Ghost Hunters.
Is allemaal wat minder nep vind ik. MH geeft me een beetje zon 'we moeten maar' gevoel.
Toch vind ik et leuk omte kijken en blijf et ook zeker doen. Blijft een leuk vermaak.
We moeten maar, dat zie je goed aan Yvette ja. En vooral bij die walkarounds met Derek Maar dat schijnt een reden te hebben (verdorie nog altijd nergens dat artikel gezien).
En bij Ghost Hunters en Dead Famous vind ik de geforceerde gesprekken toch wat knulligs hebben. Zoals bij Dead Famous als Gail en Chris napraten over die nacht onder het genot van een kop koffie of het neppe van aankomen bij een locatie waarbij van binnen uit wordt gefilmd dat ze naar het gebouw lopen om aan te bellen/kloppen en dat vervolgens geswitched wordt naar een camera achter Gail en Chris en dat de bewoner heel verrast is door het bezoek van Gail en Chris en camera
En bij Ghost Hunters zowat alle gesprekken tussen crewleden en tussen crew en de mensen waar ze te gast zijn.

Dan is het gekwebbel van de Girly Ghosthunters toch het spontaanst.
pi_29765607
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef Dimmie het volgende:

[..]

We moeten maar, dat zie je goed aan Yvette ja. En vooral bij die walkarounds met Derek Maar dat schijnt een reden te hebben (verdorie nog altijd nergens dat artikel gezien).
Ik zit me ook suf te zoeken naar dat artikel, maar niemand schijnt me(ons) er aan te kunnen helpen. Je zou toch denken dat zo'n 'gewild' artikel wel ergens "in de schappen" zou verschijnen.

Ghost Hunters en Dead Famous beide nog niet gezien. Maar Ghost Hunters is van die 2 wel aan te raden dus?
pi_29777029
Mensen, wat was dat IRC kanaal en op welke server was dat waar je kon kijken wat voor afleveringen er zijn van Ghost Hunters en Most Haunted? Als je begrijpt wat ik bedoel
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:46 #137
64831 2NutZ
pi_29779035
#bigbrother, maar die heeft niks meer dacht ik :S
pi_29779111
Welke server?
pi_29811334
Ik kwam dit toevallig tegen bij Google Groups (SPOILERS voor wie Brannigans Nightclub nog niet gezien heeft!):
quote:
Friends of mine had sent me DVD's of a show called Most Haunted. This show had what appeared to be a group of paranormal investigators going around the UK searching for ghosts, spooks and spectres. Watching the first series, I was impressed with their presentation style, with the show running at about 25 mins. The show was fast moving with slick effects and reenactments and some sort of conclusion at the end. Being an american, I obviously thought that these guys had always done this.
However, I later found out that Yvette Fielding was a childrens tv presenter and their medium Derek was an ex footballer. As I continued to watch the show on to series two, they went to a place called Brannigans in Manchester. This was a case done by a previous paranormal investigation group, way back in 1999 with an interview with one of the investigators, Geoff Stanley. I later found out that he belonged to a group called Phoenix (not Arizona) Paranormal
Investigations. On closer inspection, the Phoenix team went there after stuff going on was getting out of hand. Minor poltergeist activity and strange cold spots were proving to be too much for the
staff working there. From bar staff to bouncers, no one seemed to be staying. The group went in a total of seven times to not only try and document the phenomena, but to 'quieten down' the aggrieved spooks, who we possibly connected to a High Methodist branch of the church. With a
bar downstairs and a church that had at one time housed 16000 people, there was a lot of work to do. Further digging found that the paranormal investigators had to create a perimeter of containment, as there were a couple of nasty guys upstairs. One was a caretaker and the other was a Reverend. After repeated visits, the activity had lessened and was few and far between. Phoenix Paranormal Investigators had been in, done some clearance work, starred in a segment for 'Psychic Livetime', a satelite tv show in the UK where a glass had been thrown by an invisible force and the crew captured a spirit light zooming away at high speed. No one heard about it, nothing was done.
2002 saw them talking about Brannigans on a documentary called Haunted Britain (currently being shown on Discovery Travel. A very believeable piece, with genuine tension and apprehension. Brannigans became quiet.
Perhaps, a little too quiet!
Fast forward to 2003. A relatively new show on British Satellite and cable called Most Haunted began its second series with a trip to Brannigans Manchester. This was first aired on 4/8/2003. The format was now an hour long with more slick video fx, color to black and white and new music. The highlight of this program was the apparent possession of Derek Acorah (real name Johnson, ex footballer) So vigorous this possession was, the crew found it difficult to bring him
out of it. A pen friend in the UK, met Geoff Stanley shortly after this show went out at a Pagan festival. He relayed the story that due to insurance problems, Geoff was unable to be in the show, other than for the interview, however he asked the manager of Brannigans to stay and he let him, provided that he would stay behind the cameras. When the possession happened with DA, Geoff had to administer healing to Derek, as he was finding it dificult to move his legs. Eventually, DA recovered and on camera vowed never to go back again. On further talking to staff members, it seems they sat in circle (which was briefly filmed). According to Geoff, the circle cast, was not closed down, acting as a doorway to the spirit plain. There were rumors of
staff playing with makeshift ouija boards down in the basement staff room, opening more portals. The place was getting a little more active."
Geoff also related a story that in early 2004, Phoenix was contacted by the screenwriter for White Noise, Niall Johnson. His meeting with them was at........................Bran­nigans. Geoff said he was interested in investigation methods for a possible future film. Niall was given a small tour of the upstairs of Brannigans and spoke to some staff.
Staff members said that many people had stopped overnight in the wake of the Most Haunted program and a charity sleepover was planned in a couple of weeks time. I found the article at a website called Ghosts UK, (http://www.ghosts-uk.net/modules/news/article.php?storyid=340) called "Lifes a Gas for Teetotal Vicars Spirit". Geoff later found out that the night had not gone to plan, with hi jinx turning to sheer terror, as a large block of brickwork was thrown and came through a false floor, landing in the foyer. Things were starting to stir...............
Fast forward to October 31st 2003. Radio station Galaxy 102 decided to hold a live radio show from upstairs in Brannigans. The show was supposed to last three or four hours. it lasted just over one hour citing communication problems with equipment. According to Brannigans staff, the young radio show staff and technicians were picking up strange noises, footsteps and then a pane of glass was smashed seemingly by an unknown hand. Subsequent stopovers and live shows were halted, with a number of padlocks keeping unwanted people out.
However, spooks do not need keys to leave their prison. Geoff had kept on eye on Brannigans, making sure that the crystals were kept 'topped up'. Only problem was, the protection was partially destroyed, culminating with a home visit from the reverend. The thing was, the reverend had evolved. On doing a Google search for brnnigans experiences, through various forums, people visiting the bar had a feeling of being watched when it was quiet to feeling drained. My friend asked 'You say the rev had evolved?, but into what? Geoff replied that the rev now had vampiric properties, his spirit was actively draining the life energy from the young people 'drinking dancing and cavorting' downstairs, retreating back into the bell tower until the next night. Early December, Geoff was woken by a phone call from Jacky, another psychic in Phoenix asking if anything strange had happened to him tonight. Yes, I will count to three and we'll say what we experienced in one word. Jacky said demon, Geoff said Reverend. Seems that the psychics who went in initially to Brannigans got a visit from a 'foot soldier' demon sent by the reverend. Jacky reckoned the demon was none too bright, trying to chew on her head to see if she was tasty. Jacky called H, the other psychic and she had been in the woods with her coven and felt she was being watched from close quarters by a demon, lurking behind the trees. She then said, this has come from the church, the thing is getting stronger......................­............

AUGUST 2005 - My friends, friend of a girl friend (confused?) has spoken to Geoff today. Seems that Most Haunted, the possible catalyst for the increase in activity is looking in broadcasting LIVE FROM BRANNIGANS ON SEPTEMBER 4TH. Geoff added, 'this is not wise as I have been having dreams of something like this happening. If a psychic gets taken over by the rev, it could be fatal............... Geoff went in to Brannigans last week and sat there, and took notes. Various containment spells around the building had been DECONSTRUCTED meaning someone has high knowledge of craft and/or mediumship. There is a vortex of energy emanating from the VIP bar, all the way to the bell tower. The rev is aware of Most Haunted returning, as Antix productions have already been in scouting for places for static cameras. Geoff also sensed that someone (antix?) had been searching for crystals and talismans for removal. There are several portals around the building that have been opened through ouija board abuse.
Friends of mine in the UK have sent me new episodes of Most Haunted and I have noticed they are using a technique they call 'Glass Divination'
This is called in my country a ouija board session. Ouija boards are still actively sold here in toy shops, although not recommended for your little boy/girl. You don't want a visit from Captain Howdy (The Exorcist) I always thought that using Ouija board in the UK was illegal. If this is so, are they not breaking the law? Also if they are repsonsible for removing protections for the sake of making a live show more interesting they are morally wrong!!!

Geoff is trying to contact the psychics in Most Haunted to warn them of the dangers they may face. If ouija board, glass divination, whatever you want to call it is done, coupled with Yvette Fieldings taunting ('come and have a go if you think you're hard enough') coupled with being a live event, someone could get hurt.
pi_29813321
Ik ga kijken
Tap tap tap
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:14:09 #141
64831 2NutZ
pi_29815623
spannend
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:28:21 #142
38396 mazaru
pi_29816115
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke server?
Je moet bij alt.binaries.tv.big-brother zijn.
pi_29833549
Ik krijg bij het lezen van dat stuk echt iets in gedachten als van die gewone mensen die bezeten raken en dan het lichaam worden van een demoon. Zoals in Ghostbusters
En dan live op tv de pleuris uit zal breken wat dan nieuws wordt over de hele wereld...

Derek raakt bezeten, komt niet meer terug, er gebeuren heeeeeel vreemde dingen... testbeeld... zoiets.

Maar als die seance niet is afgesloten is dat idd bepaald niet slim. Ik heb me al diverse keren afgevraagd of Most Haunted de activiteiten in een gebouw niet erger maakt. En wellicht negatiever.
Het is trouwens ook een andere keer gebeurd dat een seance niet afgesloten was. Dat was als ik het goed heb bij Dover castle. Daar hebben ze later ook wel wat last van ondervonden. Ik weet alleen niet meer of ik dat in een boek van Derek of dat ik het in een interview heb gezien.
quote:
If ouija board, glass divination, whatever you want to call it is done, coupled with Yvette Fieldings taunting ('come and have a go if you think you're hard enough') coupled with being a live event, someone could get hurt.
Da's dus wat bij mij af en toe voor een negatief gevoel zorgt. Ze forceren het contact, beloven weg te gaan als de entiteiten van zich laten horen maar doen dat niet. En dan Yvette die koppig door gaat en idd af en toe niet echt aardig is tegen negatieve entiteiten. Wat waarschijnlijk een vervelend resultaat voor haar zelf gaf bij Berry Pomeroy Castle en Tynedale Farm (of die andere).

Maar ja, toch kijken he?
pi_29833980
Ze beginnen allemaal (de meesten iig) te schelden om wat te laten gebeuren, en als er dan wat gebeurt is het janken geblazen. Idd erg onverantwoord, maar ik kijk wel

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met nog een groepje anderen naar een soort haunted herenhuis ging, waar het volgens Most Haunted vooral erg spookte op de zolder, dus wij de zolder op... Derek was er trouwens ook bij en die liep interessant te doen, ik kreeg ruzie met een vriend en we begonnen te vechten, maar toen gebeurde er vanalles. Dingen die uit je handen getrokken werden of je hoefde er maar naar te wenken of er werd van alles naar je hand gebracht, en schilderijtjes die gingen wiebelen, en zware voetstappen overal. Leuke droom
Tap tap tap
pi_29834130
Ik heb echt weer een kijkachterstand en heb dus recent niets gezien, maar ik heb van de week toch van Most Haunted gedroomd. Eerste keer ook geloof ik.
Ik was op een boot met de Most Haunted crew en daar zou het erg spoken, maar er gebeurde echt helemaal niks

Maar het is wel leuk dat ik ff met ze ben meegeweest
pi_29834216
Ik heb er ook al vaker over gedroomd; ik droom ook wel redelijk vaak over spoken in het algemeen. Soms flip ik helemaal en is het ook een nachtmerrie, maar vannacht was niet echt. Elke keer als er wat gebeurde gilde iedereen zich kapot, maar ik werd niet helemaal raar wakker. Ik vind 't wel grappig eigenlijk
Tap tap tap
pi_29928948
Okee, ik heb nog 'ns naar dat interview gezicht en dit is alles wat ik vond:

Van een ebay veiling van Heat Magazine:

quote:
'' I was so scared I wet myself ''

This was an EXCLUSIVE interview with 'The Richard & Judy' of the paranormal, Yvette Fielding and Derek Acorah who chat to Jo Carnegie (But not to each other!)

Included in the magazine is a in-depth 4 page interview that offers you an insight into the real working relationship between the paranormal pair. Interview quotes include:-

'' The shows two main stars don't appear to be speaking to one another. In fact, during the afternoon that heat spends with them they only exchange a handful of sentences - and that's during the actual interview ''

'' COULD THIS BE THE DEATH OF TV's FAVOURITE PARANORMAL PAIRING??? ''

Find out in this fantastic interview conducted for Heat magazine, which also feature 7 great colour pictures of Yvette and Derek which includes night vision images and pictures from the past, Dereks football days and Yvette on Blue Peter.
1 pagina van het artikel gescanned door BadPsychics:

en commentaar over dat Most Haunted seizoen 7 waarschijnlijk de laatste zal zijn en dat Derek samen met Daniella Westbrook (eerder een celebrity gast in Most Haunted Live) een nieuw programma gaat maken dat 'Ghost Towns' gaat heten.

En volgens dit interview met Phil Whyman (voormalig Most Haunted parapsycholoog) gaat Phil ook een programma maken, of iig een poging daartoe:
quote:
Q14. You are now involved in your own series, will this be in a similar format as Most Haunted or will you be doing things your way?

I have filmed a pilot episode for a show called 'Spirit Seekers'. It's not that similar really to MH as we don't have a medium! We do have a dog though to test the theory of animals picking up on paranormal phenomena. We have a team of 3 researchers who go off to various locations to gather information whilst I interview witnesses before vigils begin. As it's a pilot the format may change slightly.
En verder een recent radio interview met Derek
pi_29934942
Ah, eindelijk wat licht in de duisternis

Nice digging, Dimmie
pi_29944301
yw

Maar zie je nou, heb ik het toch goed gehoord dat Robbie Williams een fan is. Gehoord in een Access All Areas wellicht.

Maar goed.

Btw, er valt me regelmatig wat op bij Most Haunted: witte stipjes die een fractie van een seconde te zien zijn. Daardoor denk ik steeds wat ik wat zie en dan ga ik het frame voor frame bekijken en dan zie ik in één frame witte stipjes. Dus niet orbs die zich gedurende een aantal frames voortbewegen.

Zie dit bijv:

Dan denk ik dat het een cameradefect is, maar dit stipje hieronder (dat ook in 1 frame te zien is) ziet er heel anders uit:

De eerste komt uit Smithills Hall om 00:38:18 in frame 57450 en die andere komt uit Bolling Hall, de exacte plek in de aflevering weet ik niet.
pi_29959075
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:16 schreef Dimmie het volgende:
yw

Maar zie je nou, heb ik het toch goed gehoord dat Robbie Williams een fan is. Gehoord in een Access All Areas wellicht.

Maar goed.

Btw, er valt me regelmatig wat op bij Most Haunted: witte stipjes die een fractie van een seconde te zien zijn. Daardoor denk ik steeds wat ik wat zie en dan ga ik het frame voor frame bekijken en dan zie ik in één frame witte stipjes. Dus niet orbs die zich gedurende een aantal frames voortbewegen.

Zie dit bijv:
[afbeelding]

Dan denk ik dat het een cameradefect is, maar dit stipje hieronder (dat ook in 1 frame te zien is) ziet er heel anders uit:
[afbeelding]

De eerste komt uit Smithills Hall om 00:38:18 in frame 57450 en die andere komt uit Bolling Hall, de exacte plek in de aflevering weet ik niet.
Ik zie dat idd wel vaker in MH-afleveringen. Geen idee wat het is; in de uitzendingen zeggen ze er ook niks over. Of ik zie orbs die anderen blijkbaar ook niet opvallen .
pi_29959393
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:39 schreef Dimmie het volgende:
En er is ook zo vaak onenigheid bij Ghost Hunters dat het meer een soap is dan een programma over serieuze onderzoeken. En er is sprake van heel veel geacteerde stukken.
Dat is gewoon typisch Amerikaans plus het is dezelfde regisseur als van American Chopper....
pi_29959604
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat is gewoon typisch Amerikaans plus het is dezelfde regisseur als van American Chopper....
Kenniknie
pi_29959681

Je kent Orange County Choppers niet?
pi_29959735
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:

Je kent Orange County Choppers niet?
nope
pi_29959797
Lol ok
pi_30145130
Heb net die van Smithills hall gezien (S06 E21) en ik moet zeggen dat ik me vraagtekens begin te krijgen van hoe echt het is enzo. Stuart gaat hier weereens alleen op pad en krijgt wat deuren dichgegooid in zijn gezicht en die daarna ook vanzelf open gaan... nu vraag ik me af... kon hij dat niet zelf doen? Hij stond vlak bij de deur en de deur gaat naar binnen open...Zijn er meer mensen die deze aflevering hebben gezien en wat vinden jullie daar van?
pi_30145729
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef lunamoon het volgende:
Heb net die van Smithills hall gezien (S06 E21) en ik moet zeggen dat ik me vraagtekens begin te krijgen van hoe echt het is enzo. Stuart gaat hier weereens alleen op pad en krijgt wat deuren dichgegooid in zijn gezicht en die daarna ook vanzelf open gaan... nu vraag ik me af... kon hij dat niet zelf doen? Hij stond vlak bij de deur en de deur gaat naar binnen open...Zijn er meer mensen die deze aflevering hebben gezien en wat vinden jullie daar van?
Ik dacht zelf dat ie die deur open duwde en dat ik het verkeerd gehoord had dat ie vanzelf open ging. Het kwam op mij over alsof Stuart uit voorzichtigheid die deur een klein stukje opende om hem vervolgens helemaal open te doen. Hij leek er ook niet echt van te schrikken.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:43:41 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30145881
is it just me or is that female producer cute?
zit nu toevallig de laatste ep te kijken en ze heet dus Rachel Philips hehe
belangrijke info

[ Bericht 43% gewijzigd door Enyalius op 31-08-2005 22:03:51 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:14:38 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30147163
goeie aflevering. de geestjes vinden die kale gozer niet echt aardig
hij werd bijna knock-out gemept hehe
en die enorme zware deur die zomaar dicht ging
pi_30149343
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:39 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ik dacht zelf dat ie die deur open duwde en dat ik het verkeerd gehoord had dat ie vanzelf open ging. Het kwam op mij over alsof Stuart uit voorzichtigheid die deur een klein stukje opende om hem vervolgens helemaal open te doen. Hij leek er ook niet echt van te schrikken.
Hij werd er juis wel heel erg bang van..stond bijna te huilen...of zo deed ie.. Moet trouwens ook zeggen dat ik het minder leuk vind om naar MH te kijken aangezien je de spanning bijna kan zien tussen Yvette en Derek..erg jammer
pi_30150266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Hij werd er juis wel heel erg bang van..stond bijna te huilen...of zo deed ie.. Moet trouwens ook zeggen dat ik het minder leuk vind om naar MH te kijken aangezien je de spanning bijna kan zien tussen Yvette en Derek..erg jammer
Ik moet zelf ook m'n best doen om Derek te volgen tijdens die rondwandeling omdat ik steeds Yvette's gezicht in de gaten zit te houden.
pi_30150895
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ik moet zelf ook m'n best doen om Derek te volgen tijdens die rondwandeling omdat ik steeds Yvette's gezicht in de gaten zit te houden.
ja dat bedoel ik nu gelukkig iemand die het met me eens is...dacht oh oh. nu krijg ik op me kop :p
pi_30152098
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
is it just me or is that female producer cute?
zit nu toevallig de laatste ep te kijken en ze heet dus Rachel Philips hehe
belangrijke info
ik mis craig
Tap tap tap
  donderdag 1 september 2005 @ 12:44:12 #164
64831 2NutZ
pi_30162765
rachel
pi_30207593
Een reminder: de komende 3 avonden is er weer een Most Haunted Live. Deze keer in Manchester.

Btw, als ik zo de beelden op het journaal zie lijkt het dat heel New Orleans, 'most haunted city of America', van de kaart is geveegd. Ik ben benieuwd welke haunted plaatsen getroffen zijn in New Orleans/Louisiana en omgeving
pi_30209071
Goed dat je het zegt. Was het alweer vergeten
pi_30211546
Ordsall Hall, waar ze vanavond ook (weer) zullen bivakkeren, heeft ook een permanente webcam opgesteld staan:

http://www2.salford.gov.uk/ghostcam/ghostcam.asp

Weliswaar geen streaming beelden maar een refresh rade van 15 seconden. Toch wordt hier regelmatig activiteit op waargenomen.
pi_30214509
Volgens mij heb ik Ordsall Hall van de week nog gezien in 'Lancashire Ghosts with Richard Felix'
pi_30218444
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef Dimmie het volgende:
Een reminder: de komende 3 avonden is er weer een Most Haunted Live. Deze keer in Manchester.

Btw, als ik zo de beelden op het journaal zie lijkt het dat heel New Orleans, 'most haunted city of America', van de kaart is geveegd. Ik ben benieuwd welke haunted plaatsen getroffen zijn in New Orleans/Louisiana en omgeving
ja echt kut, mijn favoriete Ricean New Orleans is gewoon WEG. Kutzooi.

Voor de mensen die zijn omgekomen is het ook zwaar kut natuurlijk.

En die stad! Argh! Die stond dus op #1 voor me om te bezoeken.
Tap tap tap
pi_30218479
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef Lynx666 het volgende:
Ordsall Hall, waar ze vanavond ook (weer) zullen bivakkeren, heeft ook een permanente webcam opgesteld staan:

http://www2.salford.gov.uk/ghostcam/ghostcam.asp

Weliswaar geen streaming beelden maar een refresh rade van 15 seconden. Toch wordt hier regelmatig activiteit op waargenomen.
ik zie alleen strepen zijn ze er echt? and thanks for the reminder Dimmie
pi_30219544
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef lunamoon het volgende:

[..]

ik zie alleen strepen zijn ze er echt? and thanks for the reminder Dimmie
Vandaag zitten ze niet in Ordsall Hall geloof ik; pas morgen of overmorgen.

Die strepen vielen me ook al op aan het begin van de avond. Overdag waren de beelden wel goed.
pi_30220656
En ik had sowieso geen webcams vanavond maar ik was toch druk bezig. Maar als het goed is verschijnen Access All Areas en deel 1 van vanavond al vrij snel in de on demand webshop
En na Most Haunted Your Say (na Access All Areas en de main event) is er een Almost Live met een Halloween aflevering. maar welke het is. Misschien een missende

En ja Lunamoon, het is echt erg. Ik zag die beelden dus op vrijdagmiddag ofzo voor 't eerst. Lijkt of er niets van over is. Daar gaat het romantische en mysterieuze stadje dat ik ook zo ontzettend graag eens had willen zien Komt er straks heel andere nieuwbouw

Edit: ik hoor net dat die Halloween Live Pendle Hill is

[ Bericht 5% gewijzigd door Dimmie op 03-09-2005 01:45:43 ]
pi_30224739
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Dimmie het volgende:
En ik had sowieso geen webcams vanavond maar ik was toch druk bezig. Maar als het goed is verschijnen Access All Areas en deel 1 van vanavond al vrij snel in de on demand webshop
En na Most Haunted Your Say (na Access All Areas en de main event) is er een Almost Live met een Halloween aflevering. maar welke het is. Misschien een missende

En ja Lunamoon, het is echt erg. Ik zag die beelden dus op vrijdagmiddag ofzo voor 't eerst. Lijkt of er niets van over is. Daar gaat het romantische en mysterieuze stadje dat ik ook zo ontzettend graag eens had willen zien Komt er straks heel andere nieuwbouw

Edit: ik hoor net dat die Halloween Live Pendle Hill is
oh wat spannend!! ik had gehoopt dat ze nog een live vanuit that place zouden doen! echt gaaf!!
pi_30225458
Eh, ze gaan niet ff snel naar Pendle Hill he? Het is een highlights aflevering Ze zijn de komende 3 dagen gewoon in Manchester maar zonden na 5 uur lang MHL dus Pendle Hill uit. Wat vreemd is en een heeeeel lange zit aangezien die highlights aflevering met reclame 2 uur duurt.
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:33:03 #175
64831 2NutZ
pi_30228143
wat is er most haunted aan new orleans dan?
noem es wat plekken
pi_30244305
Why won't the cams work????
pi_30245468
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:14 schreef lunamoon het volgende:
Why won't the cams work????
Ik heb geen idee, bij mij werken ze ook niet (net als gisteren). Volg ik de bron van de stream, werkt het wel:

Cam 1 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam1_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam1_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam1_sec_hi

Cam 2 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam2_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam2_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam2_sec_hi

Cam 3 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam3_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam3_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam3_sec_hi

Cam 4 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam4_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam4_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam4_sec_hi
pi_30245508
Wat een bullshit dat most haunted zeg,viel echt tegen wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_30245582
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
wat is er most haunted aan new orleans dan?
noem es wat plekken
Ik weet geen plekken uit m'n hoofd Maar New Orleans (en Louisiana) is gewoon de stat van spoken, voodoo en vampiers. En ik heb regelmatig gehoord dat die stad de 'most haunted city' van Amerika is.
Maar dat kan natuurlijk zijn vanwege de vele verhalen (legenden?).
pi_30245645
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een bullshit dat most haunted zeg,viel echt tegen wel
Wat een goed onderbouwde mening van iemand die anders nooit in TRU post. Dank je!
pi_30245688
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Wat een goed onderbouwde mening van iemand die anders nooit in TRU post. Dank je!
Oh moet je hier 1000 posts maken,voordat je iets mag vinden dan?
Ik heb een aflevering gezien,en vond het gemaakt en nep overkomen,
pi_30245968
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh moet je hier 1000 posts maken,voordat je iets mag vinden dan?
Ik heb een aflevering gezien,en vond het gemaakt en nep overkomen,
Nee, dat wil zeggen dat je wat betreft interesse en verdieping in de onderwerpen alleen je nickname mee hebt en waarschijnlijk 1 aflevering hebt getroffen met veel zoveel activiteit dat je het misschien erg ongeloofwaardig vindt. Wat kan verklaring waarom je het gemaakt en nep vindt.
Elke aflevering is anders en ook elk seizoen.
Dan zal je zien dat ze in het begin helemaal niks kregen en nu veel meer maar dat er tegenwoordig, nu er veel meer activiteit is, ook nog plaatsen zijn waar niks gebeurt.
Dus eigenlijk zou je er eerst wat meer van moeten zien voor je echt een mening kan geven imho.
Sorry, maar je mening kwam gewoon iets te makkelijk op me over.
pi_30246040
Ze zijn nu btw op cam 4, volgens mij de enige cam met geluid
pi_30246203
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Nee, dat wil zeggen dat je wat betreft interesse en verdieping in de onderwerpen alleen je nickname mee hebt en waarschijnlijk 1 aflevering hebt getroffen met veel zoveel activiteit dat je het misschien erg ongeloofwaardig vindt. Wat kan verklaring waarom je het gemaakt en nep vindt.
Elke aflevering is anders en ook elk seizoen.
Dan zal je zien dat ze in het begin helemaal niks kregen en nu veel meer maar dat er tegenwoordig, nu er veel meer activiteit is, ook nog plaatsen zijn waar niks gebeurt.
Dus eigenlijk zou je er eerst wat meer van moeten zien voor je echt een mening kan geven imho.
Sorry, maar je mening kwam gewoon iets te makkelijk op me over.
Ja dat kan goed,
Het is ook laat
Had geen zin in een lang verhaal
pi_30246514
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Dimmie het volgende:
Ze zijn nu btw op cam 4, volgens mij de enige cam met geluid
ik heb op geen enkele cam beeld laat staan geluid.
Tap tap tap
pi_30246652
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb op geen enkele cam beeld laat staan geluid.
Zie het bericht met de mmx adressen en gooi die van cam 4 in je internet explorer url balk of open het in windows media player.
pi_30246758
dank u. verder dan mijn neus lang is, is ook een uitdaging
Tap tap tap
pi_30246854
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
dank u. verder dan mijn neus lang is, is ook een uitdaging
Ik ken het gevoel
pi_30246877
*verder kijken dus
Tap tap tap
pi_30247589
En dat was 't weer
pi_30247770
Handig, zo'n snoer steeds om de tafelpoten met wieltjes heen zodat die steeds omdondert
Tap tap tap
pi_30248139
Ik had overigens geen problemen met de streams op de reguliere adressen

De enige problemen die ik had zijn nog steeds die vage dingen die mn progje zelf uithaalt. .
pi_30271483
Fijn, ze zijn al meteen op de eerste cam te zien en te horen
pi_30272950
Okee, het is weer een aflevering van Most Taunted...

Yvette:

"Come on, I'm not afraid of you!"
"Come on you bastard, come forward!"

en zo snel al
pi_30294373
Ik moet zeggen dat Yvette's blikken richting Derek, alsmede de omgang, een stuk relaxter zijn tijdens deze laatste Live
  maandag 5 september 2005 @ 18:24:40 #196
38396 mazaru
pi_30294560
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:17 schreef Dimmie het volgende:
Ik moet zeggen dat Yvette's blikken richting Derek, alsmede de omgang, een stuk relaxter zijn tijdens deze laatste Live
Ik denk dat de problemen opgelost zijn.

Paranormal Projects for LIVINGtv

LONDON, June 30: LIVINGtv has commissioned Ruggie Media to
produce Derek Acorah’s Ghost Towns and The Quest for Guy Fawkes.

The two productions are slated to launch in November. The 8x1-
hour Derek Acorah’s Ghost Towns will feature psychic Acorah and
two co-presenters traveling to towns across the U.K. in their
“Ghost Truck” to investigate paranormal activity. The two-hour
special The Quest for Guy Fawkes marks the 400th anniversary of
the November 5, 1604 Gunpowder Plot to blow up London’s House of
Parliament. Acorah, through investigation, mediumship and
reconstructions, will attempt to get into the minds of Guy
Fawkes and his cohorts to deeper understand their motivations
and personalities.

LIVINGtv’s paranormal-themed shows include Most Haunted, Most
Haunted Live, Dead Famous and The Psychic Detective. Acorah will
continue to present Most Haunted with Yvette Fielding. Two
further Most Haunted Live specials, produced by Antix
Productions, have been commissioned for September and October of
this year.

http://www.worldscreen.com/newscurrent.php?
filename=living630.htm
pi_30299620
Ah, dus DA zal alsnog te zien zijn in seizoen 7.
  maandag 5 september 2005 @ 22:37:56 #198
38396 mazaru
pi_30303130
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ah, dus DA zal alsnog te zien zijn in seizoen 7.
Sterker nog!
Hij krijgt zijn eigen shows er ook nog bij
pi_30305158
Hij's dus toch niet in seizoen 7 te zien.

Werd aangekondigd in de opening van de uitzending van gister. Alleen zijn eigen shows dus. .
pi_30722677
Van de site van een groepje paranormal investagators uit de UK (South Wales Ghosts):
quote:
Most Haunted Live at Halloween this year will be shown over four nights, from 28th to 31st October inclusive. Filmed in East London, this is the first four-nighter in the programme's history. Tickets are available from 09009 100 150. First come, first served remember.

LivingTV have announced a Most Haunted special to be shown in December. They're already asking for our favourite MH moments, so expect lots more coverage of Greengate Brewery, Brannigan's and other Manchester-based locations.

Other rumours I've heard include the one that says MH Live at Christmas will be at Alton Towers, and Robbie Williams will be a 'special' guest. Heaven help us.
pi_31764308
Jemig, wat stil. Hebben jullie een overkill gehad aan Most Haunted of waren jullie de spanningen tussen Derek en Yvette zat ofzo?

Iig, vanaf vanavond is er 4 (!) avonden achter elkaar Most Haunted Live at Halloween.
Deze keer in Londen en met een zoektocht naar Jack the Ripper. Startend met vanavond de Tower Bridge!
Het wordt nu ook voor het eerst semi- live in Amerika uitgezonden op de Travel Channel.
Dit worden de laatste uitzendingen met medium Derek Acorah. Vanaf 1 november start het nieuwe seizoen met het nieuwe medium Gordon Smith.

De Most Haunted Live website: http://www.mosthauntedlive.net/
pi_31764618
ooh london! ik wil, als ik in februari weer naar london ga, ook de jack the ripper tour nemen! even kijken vanavond dus
Tap tap tap
pi_31764908
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef CherryLips het volgende:
ooh london! ik wil, als ik in februari weer naar london ga, ook de jack the ripper tour nemen! even kijken vanavond dus
Het zijn alleen webcams he? In Nederland kunnen we hier pas wat later aan geraken
pi_31765563
Dit kwam ik tegen in nieuwsgroep alt.folklore.ghost-stories:
quote:
28 October 2005
SPOOKY TRUTH: TV'S MOST HAUNTED CON EXPOSED TV
By Matt Roper
THE TV show that has spooked millions with its footage of hauntings
and poltergeists is
today exposed as a fake - by one its own stars.

Resident parapsychologist Dr Ciaran O'Keeffe has sensationally lifted
the lid on the
ghosthunting series, Most Haunted ... and claims that the public are
being deceived by
"showmanship and dramatics."

He accuses the show's medium Derek Acorah of hoodwinking viewers by
pretending to
communicate with spirits and obtaining information about locations
prior to filming.

The Mirror has also obtained unedited footage which appears to show
presenter Yvette
Fielding and her husband faking 'paranormal' occurrences such as
ghostly bumps and
knocks.

Most Haunted has quickly achieved cult status since it was launched in
2002 and is
LivingTV's most successful programme.

Millions of viewers tune in regularly to watch Ex-Blue Peter girl
Yvette and her team of
ghost hunters spend the night in some of Britain's most haunted
locations.

It has made Acorah - who claims to be guided by an Ethiopian spirit
guide called Sam -
into one of the country's best-known psychics.

Tonight the show will start its biggest ever live vigil, a four-night
Halloween special from
East London following the murderous trail of Jack the Ripper.

Yvette Fielding has said of the show - which is made by her husband
Karl Beattie's
production company Antix Productions: "There is no acting in this
programme, none
whatsoever. Everything you see and you hear is real. It's not made up,
it's not acted."

But our investigation reveals how the programme uses careful editing
to mislead viewers
and, on at least one occasion, has even lied about the location of
filming.

Ciaran, a lecturer in the paranormal at Liverpool's Hope University,
knows speaking out
will probably put an end to his media career... but he believes
viewers should know the
truth.

He says: "I think it's time to open the dialogue about what I've
experienced on Most
Haunted. There have been many incidents with the medium that have been
brushed under
the carpet.

"I was put in the show to give a professional slant to it, to give it
an element of credibility,
but the sceptical argument is just swept away.

"In my opinion, we're not dealing with genuine mediumship."

He says he isn't the only member of the crew who feels viewers are
being cheated.

"Other crew members have been irked by Derek and what's going on,
because it turns
what should be a serious investigation into a laughing matter."

And our exclusive footage shows other members of the team occasionally
forget they are
on camera.

One of our clips, later edited out, shows Karl push an unwitting sound
man in the dark and
pretend it was a poltergeist attack.

In the remaining footage he says (after surreptitiously hitting the
soundman): "S**t, did
you feel that?"

Yvette: Are you all right? What's happened?

Karl: I felt something touch me on my shoulder.

Soundman: I felt something hit me.

And in another edited clip with medium Ian Lawman, Yvette is seen on
camera making a
deep sigh. In the scene that eventually went to air, Ian (after Yvette
sighs) says: "What's
that noise?

Yvette: What noise? Like a moan?

Ian: Breathing or something.

Yvette: I heard like an 'arrggh'.

Ciaran, who joined Most Haunted in April 2004 became suspicious of
Acorah's antics on a
shoot at Castle Leslie, Co Monaghan in Ireland where a 17th Century
four-poster bed has
been claimed to levitate.

Ciaran recalls: "As we walked into the bedroom, Derek touched the bed
and came out with
extremely accurate information.

"He insisted he got all the information just from touching the bed.
But it was the wrong
bed."

Antix Productions claims the mediums have no idea where they will be
filming or know any
details about the history of the locations.

But Ciaran says: "Derek must have had prior knowledge of the
locations."

He devised a plan to see if Derek was deliberately deceiving the
public.

While on a shoot at Bodmin gaol he invented a long-dead South African
jailer called Kreed
Kafer - an anagram of Derek Faker.

"I wrote the name down and asked another member of the crew to mention
it to Derek
before filming.

"I honestly didn't think Derek would take the bait. But during the
filming he actually got
possessed by my fictional character!"

On the next shoot at Prideaux Place, Cornwall, Ciaran made up another
fictional character,
highwayman Rik Eedles - an anagram of Derek Lies. Sure enough, Derek
made contact
with the dead outlaw.

Ciaran says: "In my professional opinion we're not dealing with a
genuine medium.

"When Derek is possessed he is doing it consciously - all we are
seeing is showmanship
and dramatics."

Ciaran went a step further at Craigievar Castle, near Aberdeen.

"I made up stories about Richard the Lionheart, a witch, and Richard's
apparition
appearing to walk through a wardrobe - the lion, the witch and the
wardrobe!" True to
form, Derek mentioned all Ciaran's stories - even though Richard I
reigned 500 years
BEFORE Craigievar Castle was built.

The final straw came last month when Most Haunted presented a
three-night special from
Manchester.

On the second evening, the show claimed to be broadcasting live from
the site of
Cheadle's Victorian asylum, a place where - according to presenter
David Bull - thousands
died in torment. In fact they were in the derelict remains of Barnes
Convalescence Home -
where nobody died in torment.

Ciaran remembers: "Derek was communicating with spirits that sounded
as if they'd been
in an asylum, but it was never an asylum."

Yesterday the Mirror confronted Derek Acorah with Ciaran's
allegations. He told us: "I've
worked with Ciaran for many shows and he's got every right to say what
he says.

"However, it does shock and surprise me. Not only do I believe that I
am a genuine
medium - I live my work 24 hours a day. If I thought that I wasn't a
true medium, I
wouldn't work as one."

A spokesman for LivingTV said: "Ciaran O'Keeffe has worked as the
programme's official
sceptic for 18 months and during this time has not brought any of his
concerns to our
attention.

"LivingTV has not seen any of your filmed evidence, but will fully
investigate your claims."
pi_31767112
Ik heb zelf idd ook een MH-stop ingelast (onbewust). Toevallig vandaag weer een aflevering uit de kast gepakt

Maar de nieuwe MHL is nu dus aan de gang (cams)?
pi_31767329
Ja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik MH de laatste tijd minder en minder boeiend vind..Er gebeurt niet zo heel erg veel.. alleen op die laatste.. die was echt cool Maar de cams.. werken die voor andere mensen wel?
pi_31767352
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb zelf idd ook een MH-stop ingelast (onbewust). Toevallig vandaag weer een aflevering uit de kast gepakt
Ik moet zelf ook nog dag 3 van de laatste live afkijken en nog een hoop gewone. Maar ik kijk ook wel weinig van andere favo programma's.
quote:
Maar de nieuwe MHL is nu dus aan de gang (cams)?
Ja,

Cam 1 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam1_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam1_pri_hi

Cam 2 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam2_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam2_pri_hi

Cam 3 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam3_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam3_pri_hi

Cam 4 (broadband):

mms://84.233.200.4/cam4_pri_hi
mms://212.23.58.126/cam4_pri_hi

En die op de Travel Channel website wilden bij mij daarnet niet werken.
pi_31767380
En vooralsnog zie ik Ciaran nog gewoon daar rondlopen
pi_31767397
Jij bent toch zo geweldig Dimmie dank je
pi_31767434
*knip*

[ Bericht 97% gewijzigd door Triloxigen op 28-10-2005 22:57:18 ]
pi_31767440
Hoe kan ik ze alle vier tegelijk doen?
pi_31769766
Ehm, dat kan geloof ik op de website lunamoon. En anders Lynx666 programma gebruiken
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ok, de beloofde multistream player staat ook weer klaar.

[afbeelding]

- Download -

Aangezien de originele download niet meer werkt, een link naar een .rar op mijn (Dimmie) site: Download .rar (MultiStreamPlayer.exe plus een .ini met de huidige breedband streams).

What's new:
- Het panel met de linkjes is nu dicht te klappen.
- Refresh knopjes naast de linkjes (gekrulde pijltjes).
- Volume schuifje.
- Achtergrondje.
- Oh ja - de instellingen (labels, URL's, enzo) worden opgeslagen in een INI bestand

Feedback ook welkom
Ennuh... ik hoorde net een goede gil op cam 4

[ Bericht 26% gewijzigd door Dimmie op 29-10-2005 00:20:08 ]
pi_31772002
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef Dimmie het volgende:
Ehm, dat kan geloof ik op de website lunamoon. En anders Lynx666 programma gebruiken
[..]
Whoops, link was idd dood, nu ik een ander domein heb. Betreffende post heb ik geupdate met weer werkende links. Of hier ff klikken .
(Thnx voor de mirror Dimmie )
quote:
Ennuh... ik hoorde net een goede gil op cam 4
Ik was zelf te druk om op de cams te letten vanavond. Nog wat interessants gebeurd verder?
pi_31772223
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Whoops, link was idd dood, nu ik een ander domein heb. Betreffende post heb ik geupdate met weer werkende links. Of hier ff klikken .
(Thnx voor de mirror Dimmie )
[..]

Ik was zelf te druk om op de cams te letten vanavond. Nog wat interessants gebeurd verder?
Nah, ik was ook wel druk bezig maar had wel de streams aan. En ik vergat om ze in de gaten te houden, dus terwijl ze bezig waren met een glas op 4 miste ik een stukje omdat ik het geluid van cam 1 aan had
Maar iig, op cam 1 was iig Stuart ff en die had probs met z'n walkie talkie ding en op 4 aan het eind waren ze dus met een glas bezig en klonk het of er ergens een stuk glas werd gegooid. Verder niks meegekregen.
pi_31794788
Ze zijn weer behoorlijk grof in de mond vanavond. Ze gaan behoorlijk tekeer op cam2...:{

(Eindelijk werkt m'n eigen programma hier ook naar behoren sinds een verse Windows install )
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:21:06 #216
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31795442
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:40 schreef Dimmie het volgende:
Dit kwam ik tegen in nieuwsgroep alt.folklore.ghost-stories:
Ah kijk. Interessant
pi_31889361
was het nog een keer boeiend of is het de moeite niet om te 'kopen'?
Tap tap tap
pi_32192359
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef CherryLips het volgende:
was het nog een keer boeiend of is het de moeite niet om te 'kopen'?
Okee, ik heb het zo onderhand gezien en of het de moeite is om te kopen weet ik niet, maar het was iig wel beter dan de vorige. De eerste 2 nachten bevielen me het best. Hmmm.. en dan vooral de 2e denk ik. Maar het was zeker geen Pendle Hill materiaal ofzo.

Euh, voor de liefhebbers... momenteel is er Dead Famous live bezig met ook 4 webcams. Ik heb me alleen niet echt verdiept in wat ze nu aan het doen zijn:

http://livingtv.interoutemediaservices.com/home.html

Vanaf vandaag en dan 3 dagen lang
pi_32226482
hmmm... nou, ik heb de 1e helft van de 1e dag gezien en het is écht niet bijzonder. Het is net MHL, maar dan verkeerd aangepakt. Vooral de toegevoegde spanningsmuziekjes met geluidseffecten tijdens vigils zijn verrekte irritant
pi_32342823
Nou, dag 2 en 3 waren een stuk beter. Zijn gelukkig zonder irritante muziekjes. En ze hebben een vrouwelijke Derek Acorah die voor genoeg entertainment zorgt
Wel opvallend dat presentatrice Gail Porter nu de zelfde ziekte heeft als Stuart van Most Haunted.
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:50:06 #221
64831 2NutZ
pi_32368140
Ik heb ff Woodchester gezien, das idd dezelfde als van een live MH uit 2003.
Dat huis was nooit afgebouwd door een moord die er gepleegd was.

Wat een creepy aflevering zeg! allemaal rare gorchelgeluiden en stenen die gegooid worden, bij 1 situatie zegt die parapsycholoog zelf dat hij het een soort van bewijs vind dat niemand van de crew het gedaan KAN hebben.

Je ziet stuart en yvette en carl heeft de camera in zn hand dus die zie je niet, maar dan komt er uit een hele andere hoek een steen vlak langs stuart's hoofd vliegen.

Echt een aanrader deze afl.
pi_32417009
Zo, net gezien. Bijzonder creepy ja die 'rare gorgelgeluiden'
pi_32423519
ja idd
Ik zat niet helemaal te kijken, de laatste tijd is t toch niet ech bijzodner meer, maar toen die rare geluiden ineens voorbij kwamen kreeg ik wel een beetje kippenvel
Tap tap tap
pi_32442055
Heeft iemand hier nog het interview van Derek met Richard & Judy gezien vorige week? Hier reageert hij op de beschuldigingen van Ciaran.... Hij zei vooral verbaasd te zijn dat Ciaran tijdens de uitzendingen nooit naar hem toegekomen is om erover te praten, en dat ze altijd redelijk met elkaar op konden schieten. Helaas niets over *waarom* hij gestopt is met MH

Niet geheel onbelangrijk.... Wat vinden jullie van Derek's opvolger? :-)
  maandag 21 november 2005 @ 12:00:23 #225
64831 2NutZ
pi_32448870
hijs wel goed, wel weer heel anders dan derrek (in een niet negatieve manier).
Z'n accent is wel een beetje irritant vind ik
  maandag 21 november 2005 @ 12:57:15 #226
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32450236
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
hijs wel goed, wel weer heel anders dan derrek (in een niet negatieve manier).
Z'n accent is wel een beetje irritant vind ik
Moeilijk te verstaan hoorde ik
pi_32462867
Ik vind hem eigenlijk prima te verstaan, dat accent is juist wel grappig

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, het gaat om Gordon Smith, "The Psychic Barber", (jawel, hij heeft echt een kapperszaak), "The seventh son of the seventh son".

http://www.thepsychicbarber.co.uk/

Ik vind het ergens wel.... verfrissend, weer eens iemand anders na zoveel seizoenen Derek. Sinds het gebeuren met het bed en de "Kreed Kafer" (Derek Faker) en "Rik Eedles" (Derek Lies) affaires was de lol er een beetje af. Het idee dat iemand uit de crew (Ciaran?) de boel bewust aan het belazeren is door die namen ergens te planten haalde voor mij toch wel de lol er voor een groot deel uit.

Ik heb zelf het gevoel dat Ciaran die namen ergens heeft neergezet/geschreven/verteld aan iemand om te achterhalen waar Derek z'n informatie vandaan haalt. Ik vrees dat dit experiment gelukt is, maar dat Ciaran niet officieel met die info naar buiten kan/mag komen omdat dat het einde van Derek zijn carriere zou betekenen.
pi_32889553
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
pi_32889860
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef lunamoon het volgende:
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
Zo, leef jij ook nog?

Nog steeds niet opgegeten door The Boogyman?
pi_32890156
quote:
derek taal

*snel koopt*
Tap tap tap
  woensdag 7 december 2005 @ 15:32:49 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32892902
quote:
Ah please vertel Gebruik anders spoilertags
pi_32895365
Nee.. je moet hem zelf kopen en bekijken Het is te goed voor worden :p
  woensdag 7 december 2005 @ 17:52:05 #233
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32896691
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef lunamoon het volgende:
Nee.. je moet hem zelf kopen en bekijken Het is te goed voor worden :p
Belhamel!!!
pi_32897005
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Belhamel!!!
Say what?
pi_32901539
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:04 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Say what?
Little rascal
pi_32903395
Na hoeveel minuten begint de ongein? Ik ben te lui, wil spoelen
Tap tap tap
pi_32905077
Ben je er al cherry lips? Bij dat stuk?
pi_32905839
ja, heb 'm al afgekeken. wel vaag, maar niet zo specta als ik had verwacht eigenlijk.
Tap tap tap
pi_32905935
ahh wat jammer dat je dat vind ik vind het echt super cool en misschien het bewijs van waar mensen zo reluctant voor zijn om in te geloven
  donderdag 8 december 2005 @ 11:09:27 #240
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32913641
Welk stuk. Grrrr
pi_32928830
Ik stuur wel een screenshot ervan naar je mailtje toe
  donderdag 8 december 2005 @ 21:42:27 #242
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32929217
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef lunamoon het volgende:
Ik stuur wel een screenshot ervan naar je mailtje toe
Lief
pi_32937482
Forgets it... ik ben niet lief... Ik kan geen "foto"van mijn mediaplayer maken :S Zelfde probleem als vorige keer livelived... remember?
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:15:02 #244
64831 2NutZ
pi_32941482
gewoon een spinneweb die voor de camera zweeft, niks vreemds aan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:16:15 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32944403
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:56 schreef lunamoon het volgende:
Forgets it... ik ben niet lief... Ik kan geen "foto"van mijn mediaplayer maken :S Zelfde probleem als vorige keer livelived... remember?
Kut
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:25:40 #246
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32944648
komt door de layers. wordt lastig met mediaplayer, kun je beter even een andere player voor gebruiken. nero mediaplayer of een dvd speler zoals powerdvd heeft meestal al een ingebouwde optie om screenshots te maken scheelt zooit
pi_32950200
Euh, vanaf vanavond is er weer 3 dagen lang een Live. Dit keer vanuit Liverpool (de woonplaats van Derek Acorah als ik het goed heb) en dit wordt de eerste Live voor Gordon Smith. Op de kleine introductie in de vorige Live na...
pi_32958808
Silence...... waar zijn alle MH fans nou???
pi_32958866
Me cannot see a thing on the stupid cammies!
pi_32958919
Its so quiet.. I can hear a pin drop *pling* HALLOOOO?????????? WAAR ZIJN JULLIE NOU????
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:01:29 #251
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32959464
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef lunamoon het volgende:
Silence...... waar zijn alle MH fans nou???
Hier mop.
Maar ik ga slapen
pi_32968309
zo, ik heb nog maar 3½ minuut gezien en ik moet echt zeggen dat die nieuwe studio presentator, Jamie Darling, verschrikkelijk tegenvalt.
Z'n ingestudeerde opening was echt bagger. Ik hoop dat ie beter wordt als ie spontane reacties moet geven op dingen die op locatie gebeuren.
pi_32974047
okee, halverwege is ie beter
pi_33057168
Moet zeggen...dit is de best MHL die ik tot nu toe heb gezien! en die presentator.. mijn dochter zou het zelfs beter doen dan hem... BOOOO!!!! als de geesten niet zo actief was geweest was ik bijna bang van hem geworden
pi_33077797
Komt er trouwens deze week nog een aflevering uit? Want heb in de winekl gekeken en niks gevonden... en ook niet op de website
pi_33081084
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:30 schreef lunamoon het volgende:
Komt er trouwens deze week nog een aflevering uit? Want heb in de winekl gekeken en niks gevonden... en ook niet op de website
Ik vroeg me hetzelfde af. Mijn vaste leverancier had geen verse MH's klaarliggen vandaag. Hebben ze een holiday-season-break ofzo?
pi_33086176
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af. Mijn vaste leverancier had geen verse MH's klaarliggen vandaag. Hebben ze een holiday-season-break ofzo?
Volgens de persoon van de winkel die er vanaf weet is er het volgende aan de hand:
quote:
No most haunted the very short Season 7 finished last week - new
season starts next year. They showed a repeat of Ghost House last
night.
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef lunamoon het volgende:
Moet zeggen...dit is de best MHL die ik tot nu toe heb gezien! en die presentator.. mijn dochter zou het zelfs beter doen dan hem... BOOOO!!!! als de geesten niet zo actief was geweest was ik bijna bang van hem geworden
Eerlijk gezegd vond ik het niet zo bijzonder op het laatste gedeelte van dag 1 en dag 3 na. Het was wel weer anders dan de andere lives wat het niet teveel van 't zelfde maakte.
De presentator was echt slecht. Dan vond ik het EastEnders soapsterretje dat Dead Famous live presenteerde een stuk beter.
En dat verhaal van Karl op dag 3 en zijn uitlokken was wel apart. Volgens mij zei hij ook een keer "you woman!" ofzo
En ik vind het geweldig dat David en Gordon samenwerken en toch wel weer van elkaar verschillen in uitspraken die ze in elkaars bijzijn doen.

Ik heb trouwens nog niet Derek's Ghosttowns gezien. Zijn Guy Fawkes special was iig best okee.

[ Bericht 47% gewijzigd door Dimmie op 14-12-2005 22:42:12 ]
pi_33087114
Ik ben ze nu aan het kopen.. die ghosttowns.. maar dead famous.. daar vind ik echt niks aan... gebeurt nooit wat en die presentratrice is zo slecht en die andere humbug is nog slechter :S hij doet echt alles voor om de kamera opzicht te hebben gericht
pi_33088365
Vaag dat seizoen 6 zo'n twee keer langer is dan voorgaande seizoenen, en seizoen 7 maar half zo lang- en begon direct na s6.

Dead Famous heb ik nog nooit naar gekeken. Mede door de meerdere negatieve reacties die ik er over hoorde. Van Ghost Town heb ik wel enkele gekocht, maar nog niet uitvoerig bekeken, incl Derek's Guy Fawkes special. Zijn bij die nieuwere afleveringen het geluid nog steeds door 1 kanaal?
pi_33089428
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef Lynx666 het volgende:
Vaag dat seizoen 6 zo'n twee keer langer is dan voorgaande seizoenen, en seizoen 7 maar half zo lang- en begon direct na s6.

Dead Famous heb ik nog nooit naar gekeken. Mede door de meerdere negatieve reacties die ik er over hoorde. Van Ghost Town heb ik wel enkele gekocht, maar nog niet uitvoerig bekeken, incl Derek's Guy Fawkes special. Zijn bij die nieuwere afleveringen het geluid nog steeds door 1 kanaal?
Weet ik niet, maar die uit de webwinkel waren bagger ja. Geluid op 1 kanaal en op de andere een irritante piep. En het beeld had zo'n kameffect door interlacing.
Gelukkig verzorgt de oude en beste Most Haunted leverancier ooit nu ook de levering van Ghosttowns op een andere plek.
En Dead Famous was wel leuk. De eerste avond was tam en had irritante muziekjes om het spannend te maken, de 2e en 3e avond waren een stuk leuker aangezien ze verschillende mediums hebben en er 1 op een nog absurdere manier bezeten raakte dan wat we gewend zijn van Derek. En ik vind zelf presentatrice Gail wel leuk (als ze geen ruzie maakt met Chris).
pi_33235902
Kan iemand mij een emailtje sturen met een verkoopadres? Ik zoek me de pleuris maar vind niks

[ Bericht 44% gewijzigd door HyperViper op 20-12-2005 03:14:34 ]
pi_33855830
Ik ben ff een inhaalslag aan het maken, en het is een beetje gewoonte geworden om elke keer vlak voordat ik ga slapen nog ff een MH mee te pikken. Today I wish I didn't

Het ging dus om Woodchester Mansion (7x03). Niet prettig als je met je koptelefoon op, in een verder donkere kamer zit (voor de sfeer ) geluid hoog om ook de kleine geluidjes op te kunnen pikken, en dan ineens een luid gemoan door de oortjes knalt . Damn wat een creepy aflevering was dat..

Verder viel me daarin nog iets op waar verder helemaal niks over gezegd werd; Tijdens een walk-around met Gordon Smith zag ik verderop in de ruimte een duidelijke zwarte (jawel) orb van rechts naar links schieten (voor de liefhebber: ongeveer rond 14:20 in de aflevering)

[/topickick]
pi_33859972
Hmmmm zal hem dan eens bekijken! En oh ja! Nieuwe seizoen begint morgen!!!! YIPPIE!!
pi_33863561
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef lunamoon het volgende:
Hmmmm zal hem dan eens bekijken! En oh ja! Nieuwe seizoen begint morgen!!!! YIPPIE!!
Owja dat wilde ik gister ook nog vragen

Ben nu toch bijna bij
pi_33933165
Hoi, op welke tv zender/internet is dit allemaal te volgen? Alvast bedankt
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33938241
Hmmm dat was dus niet wat ik had gedacht.. was reruns...wanneer begint het nu for real? @ analyzing_barb .... die kunnen we helaas niet in nederland bekijken. Je kan het alleen in amerika en engeland zien. Wij "kopen" ze, maar dat leg ik hier niet uit want dan krijg ik meteen een grote lawsuit on my behind :p
pi_33939009
hmm ok....jammer
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:07:54 #268
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_33944928
waar kun je eigenlijk die afleveringen vinden. Ik heb er een paar maar dat zijn de oude series en ze willen niet allemaal downloaden.
Dark Blessings from the other world
pi_33949081
Waar download je ze zoal?
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:41:42 #270
99410 nightdaughter
pi_33955923
Limewire en op torrentspy staan ze allemaal rood dus das niet echt leuk
pi_33956210
oh jammer....op bittorrent kun je er ook niks over vinden dus?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:24:05 #272
99410 nightdaughter
pi_34059547
nee ben ik al gaan kijken...werkt ook niet want dat komt van de the pirate bay ofzo...en dat werkt dus niet. Jammer...Heb pas nog de Chatham Dockyards bekeken..die was wel gaaf
pi_34540533
Dit weekend is er btw een Derek Acorah's Ghosttowns Live (3 dagen lang). Ik heb nog geen idee of die ook na de uitzending verkrijgbaar zullen zijn.
pi_34548574
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:43 schreef Dimmie het volgende:
Dit weekend is er btw een Derek Acorah's Ghosttowns Live (3 dagen lang). Ik heb nog geen idee of die ook na de uitzending verkrijgbaar zullen zijn.
In de UK winkel is nacht 1 al te koop. Volgens mij van dezelfde gast die eerder de wat slechtere rips afleverde...
pi_34552845
De persoon die mij wék goede Ghost Towns priducten wist te leveren lijkt een beetje afwezig. Ik hoop wel dat ie een automatische order heeft gedaan ofzo.
pi_34693105
ik heb al alle drie nachten binnen
pi_34693245
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef lunamoon het volgende:
ik heb al alle drie nachten binnen
Uit de bekende UK winkel? En waren ze daar ook goed te bekijken?

*heeft nog geen inkopen gedaan*

[ Bericht 2% gewijzigd door Lynx666 op 01-02-2006 22:00:21 (tags :{w) ]
pi_34695957
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Uit de bekende UK winkel? En waren ze daar ook goed te bekijken?

[/sub] *heeft nog geen inkopen gedaan*[/sub]
Dag 1 nog wel, de rest heeft irritante edits en geluid dat op een gegeven moment in het geheel niet meer synchroon loopt.
pi_34699717
oh die laatste twee heb ik nog niet bekeken.. wat vinden jullie trouwens van Britains Psychic Challenge?
pi_34706038
Heb ik via LimeWire een aantal MH programma's gedownload, als ik de eerste open krijg ik alleen maar porno pop ups
pi_35134773
ik ga er ook even een paar downloaden.... Ben erg benieuwd!
pi_35135317
naar de porno

ik was vorige week in London en daar reden allemaal bussen rond met Derek's kop erop, en in de metro hingen ook posters. Da's lekker wakker worden dan
Tap tap tap
pi_35207107
Nog meer Derek en dan in nieuws dat al anderhave maand oud is:
quote:
Haunted Who
Are you feeling a strange presence? Then it could be erstwhile Most Haunted psychic Derek Acorah, who's going to making a guest apperance in the next series of Doctor Who.

[05 Jan 2006 9:57am]
In an interview with the Manchester Evening News, the silver-haired, spook-hunting blingmeister revealed: "I've just filmed Doctor Who. It's a bit of a mickey-take. The Doctor finds that spirits and ghosts have invaded the whole of the galaxy, so he gets me along to see what we can do about it. It's only a small part, but there's a bit of fun to it. I'm there saying, 'I might as well go now, they're all out there and I can't do anything about them. I'm redundant!'"

No details on which episode he appears in yet, though after guest appearances from Anne Robinson, Trinny & Susannah and Devina McCall last year, it's safe to assume he'll be in a Russell T D Davies scripted story. And one of those just happens to be called "Army Of Ghosts". So, you never know.
Nou, dan toch maar is de nieuwe Doctor Who gaan kijken
pi_36497449
Ghost Towns stopt ermee na uitzending 10. Daarna komt Dead Famous ervoor in de plaats.

En over Most Haunted: Waarschijnlijk komt er op 5-7 mei een nieuwe Most Haunted Live. Het nieuwe seizoen van Most Haunted, seizoen 8, zal dan wel na Dead Famous verwacht worden.
pi_36512067
En het nieuwe Ghost Hunters seizoen is begonnen
pi_36548318
Op naar de winkel dan maar

Oh, winkel had 1 april grapje

Maargoed, ik vroeg me al af wanneer MH weer begon. Begon het bijna te missen
Tap tap tap
pi_36853610
MEI!!!!!! dan is de LIVE!!! en daarna gaan ze meteen verder met normale afleveringen!!! YIPPIE!!!! Me happy!!!
pi_37058664
het is mischien iet wat onbeschoft maar zou iemand een site willen geven (mailen) waar jullie mh downloaden.
ik had de aflevering PENDLE HILL gezien en dat was de tot nu toe enigeste enge eflevering die ik heb gezien van hm alhoewel dat ook iets van 10 maanden terug is :-P
pi_37181920
ik ben afgelopen week in de Golden Fleece in York geweest, en daar hingen allemaal foto's aan de muur van toen MH daar was een tijdje terug, echt tof om te zien. De barman had nooit iets vreemds meegemaakt, maar wat gasten wel. Over ongeveer 2 weken komt de hele MH crew terug, beetje kut dus dat ik er 2 weken te vroeg was
Ik heb ook met een man van de Ghost Tour gesproken, en hij had met Derek gesproken toen MH in York was, en hem de stad laten zien. Hij vond dat derek wel degelijk begaafd was, maar dat hij de neiging had om er iets teveel van een show van te maken. Wel grappig om te horen allemaal, vond ik dan
Tap tap tap
pi_37182974
golden fleece:
Tap tap tap
pi_37185618
Oeh, wauw. Sfeervolle buitenkant ook
En idd, volgens mij heeft Derek echt wel gaven maar is ie ook tevens een showman en daardoor weet je niet of ie het af en toe aandikt of dat ie misschien af en toe bij Most Haunted iets verzon omdat hij moest presteren.
Eigenlijk vind ik het wel wat hebben dat hij nu in zijn eigen show geen gebruik maakt van glaasje draaien om iets te krijgen. Ik had al eens in een extra van MH seizoen 3 gezien dat hij in een overleg zei dat hij tegen zoiets was.
pi_37194506
Een vriendin vertelde me dat het voor een medium ook eigenlijk enorm fout is om echt 'possessed' te raken, dus ik vroeg me nu eigenlijk af of Derek echt possessed raakt of dat hij op een andere manier zich laat 'overnemen'. Hij raakt dan nl. nogal over z'n toeren en als 't goed is zou z'n gids dat nooit toestaan ofzo.
Tap tap tap
pi_37195159
Ja.. heb ook een paar keer gezegd dat ie dan overgneomen wordt ook al was het niet "de bedoeling" en dat ie dan boos op Sam wordt :p Eerlijk gezegd vind ik niet zoveel aan Ghost Towns... is eigenlijk altijd hetzelfde... verhalen.. maar er gebeurt weinig tot niks.. en als er wat gebeurt plast Angus in zijn broek zowat
pi_37195182
Oh pssst... cherrylips... Coole foto en leuk dat je dat met ons deelt!
pi_37195343
Graag gedaan hoor
De foto's die ik wilde nemen van de foto's in de gang van het MH team zijn mislukt
Tap tap tap
pi_37195403
oja, voor 40 pond per nacht kun je overnachten in de haunted room
Ik zou het nog bijna doen ook
Tap tap tap
pi_37195924
ahw, zonde van de mislukte foto's En ja, Most Haunted is goed voor de inkomsten

Lunamoon, in seizoen 2 was wel een aflevering die wat extremer was: Derek bleef overgenomen worden midden in de bossen en moest daar toen weggedragen worden. Vervolgens duurde het lang voor ie bijkwam. Daniella flipte helemaal omdat ze bang was dat ie er niet meer uit zou geraken.
pi_37212075
Ja die had ik idd gezien... Maar af en toe heb ik zoiets van, is ie nou echt overgneomen of is dit alleenmaar acteren.... Maar ja.. ik snap hem ook wel, de manier waarop hij doet. Het is heel erg spannend en leuk om met geesten te kunnen communiceren en hun gevoelens te voelen.. meestal dan :p
pi_37445040
Dit weekend (5, 6 en 7 mei) is er een nieuwe Most Haunted Live in Portsmouth. Volgens geruchten bezoeken ze Keppel's Head Hotel, HMS Victory en Wymering Manor.
De data van de Live die daarna volgt zijn ook al bekend: 24, 25 en 26 juni.
Seizoen 8 start 27 juni.

De bevestigde locaties:

01. Michelham Priory
02. Chambercombe Manor
03. Warwick Castle
04. Margam Castle
05. Miskin Manor
06. Old Penrhyne Hall
07. Gladstone Pottery Museum
08. The Ancient High House

En de Golden Fleece neem in aan
pi_37451201
whohooo! geweldig dat ze naar de golden fleece weer terug gaan!!! maar jammer dat er meer dan een maand tussen de live en de echt afleveringen is .... Is daar ook een reden voor weet je Dimmie? Enne.. zetten jullie die awesome streams weer op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')